Sekretäride päev 2022

Ettevõtte ja töötaja huvide tasakaal

Sekretäride päev 2022

Toimumiskoht:

Hotell Olümpia

Sekretär on see, kes töötajaid naeratades hommikuti tervitab, päeval ergastavate uudistega kostitab ning peale pikka päeva koduteele saadab. Lisaks on sekretär kui ettevõtte visiitkaart, olles esimeseks kontaktiks külalistele ja klientidele. Kuidas kõigile parimat pakkuda, sealjuures end hoides ja kehtestades?

 

Konverentsi keskmes on sel aastal erinevad sisemised ja välimised mõjutajad inimese ning ettevõtte toimimises. Osale konverentsil ja saad teada kuidas: 

  • teadliku enesejuhtimise abil oma elu paremaks muuta
  • ettevõtte väärtuseid sündmuste kaudu kasvatada
  • vältida vigu isikuandmete töötlemisel ja salvestamisel 
  • juurutada lugupidavat ning teineteisega arvestavat kontorietiketti 
  • küsida kasulikku tagasisidet ettevõtte seest
  • kehtestada end erinevate inimtüüpide puhul 
  • tulla toime negatiivsete emotsioonide ja olukordadega

 

Sekretäride päeva konverents on rahvusvahelise sekretäride päevaga seotud tunnustamise ja inspiratsioonipäev. Sel päeval ei pea sekretärid kellegi ega millegi eest hoolt kandma, vaid saavad nautida sisukat aega ning mõnusat meelelahutust kolleegide ja põnevate esinejate seltsis. 

Konverentsi sihtgrupp on sekretärid, assistendid, juhiabid, büroojuhid, administratiivtöötajad ning teised, kes tunnevad huvi enese- ja ettevõtte arengu vastu.  

 

Programm

09:00 – 09:30

Registreerimine ja hommikukohv

09:30 – 09:35

Moderaatori avasõnad

Gert Uuetoa Moderaator

09:35 – 10:05

Enesekehtestamise oskus kui võluvits

Signe Kiisk Aeternumi konsultant-koolitaja

Kuidas jõuaksid raamatud riiulisse, kohvitassid nõudepesumasinasse ning tualetid püsiksid puhtad? Tihtilugu tuleb sekretäril töötajatele meelde tuletada lihtsaid ja elementaarseid asju. Kuidas seda teha ilma piinlikkust tundmata ning niiviisi, et see erinevatele inimtüüpidele ka pärale jõuaks?

10:05 – 10:50

Kuidas enesejuhtimine aitab elu nautida?

Sandra Vabarna Muusik ja koolitaja

Mida teha selleks, et oskaksid end paremini juhtida selleks ja päriselt enda eesmärke saavutada? Milliseid harjumusi võiksid oma ellu luua ning millistega lõpu tegema, et saaksid oma elu 100% nautida? Ja mis see kella 5 klubi veel on? Just nendele küsimustele leiamegi koos vastused.

10:50 – 11:30

Personaliuuringud, mida on lihtne mõista ja mõnus kasutada

Martin Rajasalu Motichecki juht

Iga ostu järgselt küsime oma klientidelt tagasisidet, kuid kui tihti küsime seda oma töötajatelt? Enamus ettevõtteid ei tunne igapäevaselt huvi, kuidas nende töötajate tööpäev möödub ja kuidas nad end tööelus tunnevad. Kord aastas uuringute tegemine on selgelt kasutu ning kord kvartalis pole enam tänapäevane standard.

Personaliuuringud ei pea olema koormavad, tüütud ja kitsa fookusega, vaid võivad olla väga kasulikud, lihtsad mõista ning mõnusad kasutada. Kõik oleneb sellest, miks neid tehakse ja veel enam sellest, kuidas tehakse.

Kuidas mõista, mis erinevates meeskondades on parasjagu hästi ja mis vähem hästi, kus koostöö sujub ja kus mitte, kus juht teab, mis tema tiimides toimub ja kus mitte? Seda aitabki Moticheck igapäevaselt teha. Vaatame kuidas.

11:30 – 11:45

Virgutuspaus

11:45 – 12:30

Kuidas kommunikeerida organisatsiooni väärtusi läbi sündmuste?

Neeme Kari Agentuuri HYPE kaasasutaja ja strateeg

Muutuvas maailmas on eriti teravalt üles kerkinud vajadus inimestel näost-näkku kohtuda, et tunnetada ühtse meeskonna eksistentsi ning tuge. Neeme jagab oma rahvusvahelisi kogemusi, kuidas sündmuste roll, sisu ja formaadid on ajas muutunud ning millised on lahendused, et meeskonnatunnet säilitada.

12:30 – 13:15

Töötaja isikuandmed - ohud ja võimalused

Indrek Keis Grant Thorntoni andmekaitse ja infoturbe nõustaja

Sekretäri töölaual liigub tohutul hulgal andmeid - lisaks ettevõtte töötajate ja klientide omadele, puutuvad nad kokku töötajate lähedaste, tööotsijate ja teiste juhuslike isikuandmetega. Ettekanne annab ülevaate, millega peab arvestama töötaja isikuandmete kogumisel ja vaatab läbi organisatsioonide erinevate profiilide andmetöötlusega kaasnevaid riske ning võimalusi. Lisaks praktilised näited!

13:15 – 14:00

Lõuna

14:00 – 14:15

Loosimised

Sekretäride päeva toetajad on omalt poolt tunnustamiseks välja pannud mitmeid väärtuslikke auhindu, mille konverentsil osalejate hulgas välja loosime.

14:15 – 15:00

Kontorietiketist Vabariigi Presidendi kantselei näitel

Riina Aasma Vabariigi Presidendi Kantselei protokolliosakonna juhataja

Missugused on riigijuhte ümbritsevad protokollireeglid ning igapäevane praktika? Protokollimaailm ei ole enam nagu sajand tagasi, ometi on see täis tseremooniaid ja kombeid, mis võivad kõrvalseisjale üleliigsed, priiskavad ja isegi koomilised tunduda. Miks seda kõike vaja on, sellest proovimegi ettekande jooksul aru saada.

15:00 – 15:45

Kuidas tulla toime raskete olukordade ja emotsioonidega?

Dali Karat Õnnekoolitaja, motivatsioonikõneleja ja spirituaalne mentor

Me saame maailmale abiks, toeks ja kasuks olla ainult siis, kui oleme ise paigas, rahulikud, tugevad. Kuidas aga toime tulla ärevuse, hirmu, teadmatuse ja murega? Mismoodi maandada ennast? Saada tagasi rahu, usaldus ja turvalisus?
Sekretäride päev 2022

Toimumiskoht:

Hotell Olümpia

Sekretär on see, kes töötajaid naeratades hommikuti tervitab, päeval ergastavate uudistega kostitab ning peale pikka päeva koduteele saadab. Lisaks on sekretär kui ettevõtte visiitkaart, olles esimeseks kontaktiks külalistele ja klientidele. Kuidas kõigile parimat pakkuda, sealjuures end hoides ja kehtestades?

 

Konverentsi keskmes on sel aastal erinevad sisemised ja välimised mõjutajad inimese ning ettevõtte toimimises. Osale konverentsil ja saad teada kuidas: 

  • teadliku enesejuhtimise abil oma elu paremaks muuta
  • ettevõtte väärtuseid sündmuste kaudu kasvatada
  • vältida vigu isikuandmete töötlemisel ja salvestamisel 
  • juurutada lugupidavat ning teineteisega arvestavat kontorietiketti 
  • küsida kasulikku tagasisidet ettevõtte seest
  • kehtestada end erinevate inimtüüpide puhul 
  • tulla toime negatiivsete emotsioonide ja olukordadega

 

Sekretäride päeva konverents on rahvusvahelise sekretäride päevaga seotud tunnustamise ja inspiratsioonipäev. Sel päeval ei pea sekretärid kellegi ega millegi eest hoolt kandma, vaid saavad nautida sisukat aega ning mõnusat meelelahutust kolleegide ja põnevate esinejate seltsis. 

Konverentsi sihtgrupp on sekretärid, assistendid, juhiabid, büroojuhid, administratiivtöötajad ning teised, kes tunnevad huvi enese- ja ettevõtte arengu vastu.  

 

Programm

09:00 – 09:30

Registreerimine ja hommikukohv

09:30 – 09:35

Moderaatori avasõnad

Gert Uuetoa Moderaator

09:35 – 10:05

Enesekehtestamise oskus kui võluvits

Signe Kiisk Aeternumi konsultant-koolitaja

Kuidas jõuaksid raamatud riiulisse, kohvitassid nõudepesumasinasse ning tualetid püsiksid puhtad? Tihtilugu tuleb sekretäril töötajatele meelde tuletada lihtsaid ja elementaarseid asju. Kuidas seda teha ilma piinlikkust tundmata ning niiviisi, et see erinevatele inimtüüpidele ka pärale jõuaks?

10:05 – 10:50

Kuidas enesejuhtimine aitab elu nautida?

Sandra Vabarna Muusik ja koolitaja

Mida teha selleks, et oskaksid end paremini juhtida selleks ja päriselt enda eesmärke saavutada? Milliseid harjumusi võiksid oma ellu luua ning millistega lõpu tegema, et saaksid oma elu 100% nautida? Ja mis see kella 5 klubi veel on? Just nendele küsimustele leiamegi koos vastused.

10:50 – 11:30

Personaliuuringud, mida on lihtne mõista ja mõnus kasutada

Martin Rajasalu Motichecki juht

Iga ostu järgselt küsime oma klientidelt tagasisidet, kuid kui tihti küsime seda oma töötajatelt? Enamus ettevõtteid ei tunne igapäevaselt huvi, kuidas nende töötajate tööpäev möödub ja kuidas nad end tööelus tunnevad. Kord aastas uuringute tegemine on selgelt kasutu ning kord kvartalis pole enam tänapäevane standard.

Personaliuuringud ei pea olema koormavad, tüütud ja kitsa fookusega, vaid võivad olla väga kasulikud, lihtsad mõista ning mõnusad kasutada. Kõik oleneb sellest, miks neid tehakse ja veel enam sellest, kuidas tehakse.

Kuidas mõista, mis erinevates meeskondades on parasjagu hästi ja mis vähem hästi, kus koostöö sujub ja kus mitte, kus juht teab, mis tema tiimides toimub ja kus mitte? Seda aitabki Moticheck igapäevaselt teha. Vaatame kuidas.

11:30 – 11:45

Virgutuspaus

11:45 – 12:30

Kuidas kommunikeerida organisatsiooni väärtusi läbi sündmuste?

Neeme Kari Agentuuri HYPE kaasasutaja ja strateeg

Muutuvas maailmas on eriti teravalt üles kerkinud vajadus inimestel näost-näkku kohtuda, et tunnetada ühtse meeskonna eksistentsi ning tuge. Neeme jagab oma rahvusvahelisi kogemusi, kuidas sündmuste roll, sisu ja formaadid on ajas muutunud ning millised on lahendused, et meeskonnatunnet säilitada.

12:30 – 13:15

Töötaja isikuandmed - ohud ja võimalused

Indrek Keis Grant Thorntoni andmekaitse ja infoturbe nõustaja

Sekretäri töölaual liigub tohutul hulgal andmeid - lisaks ettevõtte töötajate ja klientide omadele, puutuvad nad kokku töötajate lähedaste, tööotsijate ja teiste juhuslike isikuandmetega. Ettekanne annab ülevaate, millega peab arvestama töötaja isikuandmete kogumisel ja vaatab läbi organisatsioonide erinevate profiilide andmetöötlusega kaasnevaid riske ning võimalusi. Lisaks praktilised näited!

13:15 – 14:00

Lõuna

14:00 – 14:15

Loosimised

Sekretäride päeva toetajad on omalt poolt tunnustamiseks välja pannud mitmeid väärtuslikke auhindu, mille konverentsil osalejate hulgas välja loosime.

14:15 – 15:00

Kontorietiketist Vabariigi Presidendi kantselei näitel

Riina Aasma Vabariigi Presidendi Kantselei protokolliosakonna juhataja

Missugused on riigijuhte ümbritsevad protokollireeglid ning igapäevane praktika? Protokollimaailm ei ole enam nagu sajand tagasi, ometi on see täis tseremooniaid ja kombeid, mis võivad kõrvalseisjale üleliigsed, priiskavad ja isegi koomilised tunduda. Miks seda kõike vaja on, sellest proovimegi ettekande jooksul aru saada.

15:00 – 15:45

Kuidas tulla toime raskete olukordade ja emotsioonidega?

Dali Karat Õnnekoolitaja, motivatsioonikõneleja ja spirituaalne mentor

Me saame maailmale abiks, toeks ja kasuks olla ainult siis, kui oleme ise paigas, rahulikud, tugevad. Kuidas aga toime tulla ärevuse, hirmu, teadmatuse ja murega? Mismoodi maandada ennast? Saada tagasi rahu, usaldus ja turvalisus?

Toetajad

Toetajad

Lisainfo

Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected]  või 667 0105.

 

Tühistamisinfo

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Hotell Olümpia
© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]