09:20 – 09:50
Kogunemine
Toimumiskoht:
Hotel L'Embitu konverentsikeskus
Sotsiaalmeedia turundus on järjest olulisem, kuna inimesed veedavad erinevates sotsiaalmeedia platvormidel lugematu arv tunde. Kuidas neid siduda just enda ettevõttega ning tõmmata inimeste tähelepanu? Sellest seekordsel sotsiaalmeedia konverentsil räägimegi.
Kõige rohkem inspiratsiooni saab kindlasti teiste ettevõtete kogemustest. Konverentsil saab kuulata, mida teised on teinud ning kindlasti leiad ka mitmeid mõtteid, kuidas teiste edulugusid enda sotsiaalmeedia kontol rakendada.
Konverentsile on oodatud turundusjuhid, turundusspetsialistid, digiturunduse spetsialistid, sisuloojad ning agentuuride esindajad.
Miks osaleda:
Lisainfo: Maarit Eerme, [email protected] või +372 5144884.
Konverentsil oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtetel palume kirjutada e-mailile [email protected].
Hoia end kursis ka teiste aktuaalsete turundusalaste teemadega: bestmarketing.ee
09:20 – 09:50
Kogunemine
09:50 – 10:00
Moderaatori avasõnad
Mihkel Vetemaa Eesti ühe menukaima podcasti "Täitsa Pekkis Saade" kaasasutaja ning saatejuht
Katrin Hinrikus-Karu Eesti ühe menukaima podcasti "Täitsa Pekkis Saade" kaasasutaja ning saatejuht
Täitsa Pekkis Saade julgustab inimesi tegutsema. Saatekülalistega räägitakse nende väljakutsetest ja asjadest, mis lähevad pekki, miks need pekki lähevad, kuidas need pekki lähevad ning kuidas kõigest võitjana välja tulla. Hiljuti sai saade pärjatud ka Aasta Podcast 2021 tiitliga.
10:00 – 10:30
Sotsiaalmeedia turunduste trendid
Einar Tiimla Digiturundusagentuur HÄK tegevjuht
Mis on hetkel trendikas ning kuhu tasub praegu panustada täna ning ka homme? Millised postitused on populaarsed ning millistega saadakse enim tähelepanu?
10:30 – 11:00
Mis köidab tarbijad? Huvi äratamisest läbi heade lugude
Anna Karolin Kantar Emori käitumisteaduste ekspert
11:00 – 11:30
Kui palju maksta kontakti loomise eest?
Anni Rahula Promoty kampaaniate kvaliteedijuht
11:30 – 12:00
Kuidas kasvatada sotsiaalmeedia jälgijate hulka ning teenida raha Instagramis
Vahur Singa Instagrami ekspert ja coach
Vahur Singa toob välja täpsed sammud, kuidas Instagramis raha teha, millega saab hakkama ka iga ettevõtja.
Vahur alustas enda Instagrami äriga üks aasta tagasi ning 45 päevaga kasvatas ta enda jälgijate hulga 20 000ni. Tema missiooniks on jagada enda teadmisi läbi coachingu programmi, kus ta õpetab Instagrami turundust inimestele, kes võiksid hakata ka ise ettevõtjateks.
12:00 – 13:00
Lõuna
13:00 – 13:30
Case Study: Stockmann Live shopping
Katre Uibomäe
Katre omab töökogemust erinevatest ettevõtetest- Swedbank, Omniva ning viimati Stockmann, kus ta juhtis kogu grupi turunduse- ja kliendikogemuse valdkonda. Katre tööalane eesmärk on tähendusrikka brändi ehitamine, äri arendamine ning klientidega pikaajaliste suhete loomine.
13:30 – 13:50
Case study: Membo.ee
Paula Kink Membo.ee juhatuse liige
13:50 – 14:10
Case Study
esineja kinnitamisel
14:10 – 14:30
Case Study: Müük ja turundus Linkedinis
Piia Sander Relancer Recruiter Community Manager
Piia Sander on recruiter community manager kiiresti kasvavas Eesti startupis Relancer, kes aitab ettevõttel leida õige värbaja nii kodus kui välismaal. Piia omab üle 15 aasta müügi- ja juhtimiskogemust ning viimastel aastatel on aktiivselt tegelenud rahvusvaheliste ärisuhete loomisega, kasutades peamise tööriistana LinkedIn-i.
14:30 – 15:00
Kohvipaus
15:00 – 15:30
10 suurimat viga, mida sotsiaalmeedias tehakse
Sven Nuum Boost Yourselfi ja Nullist turunduskooli asutaja ning sotsiaalmeedia turunduse ekspert
Teet Torim Boost Yourselfi ja Nullist turunduskooli asutaja ning sotsiaalmeedia turunduse ekspert
Nad toovad välja 10 enamlevinud viga, mida ettevõtted Facebookis ja Instagramis teevad ja annavad praktilisi soovitusi, kuidas neid vältida. Sven ja Teet on ettevõtjad, kes nullist üles ehitanud Boost Yourselfi tervisetoodete brändi ja aidanud rohkem kui 2000 Eesti ettevõttel sotsiaalmeedia turunduses paremaid tulemusi saavutada.
15:30 – 16:00
Kogemuslugu: Kuidas luua atraktiivseid videosid sotsiaalmeediasse?
Anna Lutter Käsitöö ja kodunduse õpetaja, blogija, koolituskeskuse KUUT looja ja brändi annalutter eestvedaja
Juttu tuleb Instagam Reel/TikTok videodes, mis on tehtud koostöös ettevõtetega. Kuidas muuta videod atraktiivseks ning panna vaatajad neid ka vaatama. Kui suur töö on ühe video tootmine. Kust koguda inspiratsiooni, et vinge video kokku panna.
16:00 – 16:30
Atraktiivsete fotode tegemine sotsiaalmeediasse
Olev Mihkelmaa Fotograaf
Fotograaf Olev Mihkelmaa jagab soovitusi, kuidas teha nutitelefoniga häid pilte sotsiaalmeediasse. Ettekandes räägib ta Instagrami, Facebooki, TikTok ja Linkedini pildimaterjali erinevustest ja stiililistest lahendustest, mida neis kasutada.
Põhilistest nippidest ja võtetest telefoniga pildistamisel, et saada võimalikult head tulemust. Filtrite ja teiste efektide kasutamisest erinevates keskkondades.
Olev on vabakutseline fotograaf alates 2009 aastast. Peamisteks klientideks Eesti ettevõtted, kes vajavad enda pildipankadesse uusi turundusfotosid. Kõige enam töötab arhitektuuri, tootefoto, esindusfoto ja persoonibrändi fotoprojektidega. 2021 a. sügisest üliõpilane Kõrgemas Kunstikoolis Pallas.
Toimumiskoht:
Hotel L'Embitu konverentsikeskus
Sotsiaalmeedia turundus on järjest olulisem, kuna inimesed veedavad erinevates sotsiaalmeedia platvormidel lugematu arv tunde. Kuidas neid siduda just enda ettevõttega ning tõmmata inimeste tähelepanu? Sellest seekordsel sotsiaalmeedia konverentsil räägimegi.
Kõige rohkem inspiratsiooni saab kindlasti teiste ettevõtete kogemustest. Konverentsil saab kuulata, mida teised on teinud ning kindlasti leiad ka mitmeid mõtteid, kuidas teiste edulugusid enda sotsiaalmeedia kontol rakendada.
Konverentsile on oodatud turundusjuhid, turundusspetsialistid, digiturunduse spetsialistid, sisuloojad ning agentuuride esindajad.
Miks osaleda:
Lisainfo: Maarit Eerme, [email protected] või +372 5144884.
Konverentsil oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtetel palume kirjutada e-mailile [email protected].
Hoia end kursis ka teiste aktuaalsete turundusalaste teemadega: bestmarketing.ee
09:20 – 09:50
Kogunemine
09:50 – 10:00
Moderaatori avasõnad
Mihkel Vetemaa Eesti ühe menukaima podcasti "Täitsa Pekkis Saade" kaasasutaja ning saatejuht
Katrin Hinrikus-Karu Eesti ühe menukaima podcasti "Täitsa Pekkis Saade" kaasasutaja ning saatejuht
Täitsa Pekkis Saade julgustab inimesi tegutsema. Saatekülalistega räägitakse nende väljakutsetest ja asjadest, mis lähevad pekki, miks need pekki lähevad, kuidas need pekki lähevad ning kuidas kõigest võitjana välja tulla. Hiljuti sai saade pärjatud ka Aasta Podcast 2021 tiitliga.
10:00 – 10:30
Sotsiaalmeedia turunduste trendid
Einar Tiimla Digiturundusagentuur HÄK tegevjuht
Mis on hetkel trendikas ning kuhu tasub praegu panustada täna ning ka homme? Millised postitused on populaarsed ning millistega saadakse enim tähelepanu?
10:30 – 11:00
Mis köidab tarbijad? Huvi äratamisest läbi heade lugude
Anna Karolin Kantar Emori käitumisteaduste ekspert
11:00 – 11:30
Kui palju maksta kontakti loomise eest?
Anni Rahula Promoty kampaaniate kvaliteedijuht
11:30 – 12:00
Kuidas kasvatada sotsiaalmeedia jälgijate hulka ning teenida raha Instagramis
Vahur Singa Instagrami ekspert ja coach
Vahur Singa toob välja täpsed sammud, kuidas Instagramis raha teha, millega saab hakkama ka iga ettevõtja.
Vahur alustas enda Instagrami äriga üks aasta tagasi ning 45 päevaga kasvatas ta enda jälgijate hulga 20 000ni. Tema missiooniks on jagada enda teadmisi läbi coachingu programmi, kus ta õpetab Instagrami turundust inimestele, kes võiksid hakata ka ise ettevõtjateks.
12:00 – 13:00
Lõuna
13:00 – 13:30
Case Study: Stockmann Live shopping
Katre Uibomäe
Katre omab töökogemust erinevatest ettevõtetest- Swedbank, Omniva ning viimati Stockmann, kus ta juhtis kogu grupi turunduse- ja kliendikogemuse valdkonda. Katre tööalane eesmärk on tähendusrikka brändi ehitamine, äri arendamine ning klientidega pikaajaliste suhete loomine.
13:30 – 13:50
Case study: Membo.ee
Paula Kink Membo.ee juhatuse liige
13:50 – 14:10
Case Study
esineja kinnitamisel
14:10 – 14:30
Case Study: Müük ja turundus Linkedinis
Piia Sander Relancer Recruiter Community Manager
Piia Sander on recruiter community manager kiiresti kasvavas Eesti startupis Relancer, kes aitab ettevõttel leida õige värbaja nii kodus kui välismaal. Piia omab üle 15 aasta müügi- ja juhtimiskogemust ning viimastel aastatel on aktiivselt tegelenud rahvusvaheliste ärisuhete loomisega, kasutades peamise tööriistana LinkedIn-i.
14:30 – 15:00
Kohvipaus
15:00 – 15:30
10 suurimat viga, mida sotsiaalmeedias tehakse
Sven Nuum Boost Yourselfi ja Nullist turunduskooli asutaja ning sotsiaalmeedia turunduse ekspert
Teet Torim Boost Yourselfi ja Nullist turunduskooli asutaja ning sotsiaalmeedia turunduse ekspert
Nad toovad välja 10 enamlevinud viga, mida ettevõtted Facebookis ja Instagramis teevad ja annavad praktilisi soovitusi, kuidas neid vältida. Sven ja Teet on ettevõtjad, kes nullist üles ehitanud Boost Yourselfi tervisetoodete brändi ja aidanud rohkem kui 2000 Eesti ettevõttel sotsiaalmeedia turunduses paremaid tulemusi saavutada.
15:30 – 16:00
Kogemuslugu: Kuidas luua atraktiivseid videosid sotsiaalmeediasse?
Anna Lutter Käsitöö ja kodunduse õpetaja, blogija, koolituskeskuse KUUT looja ja brändi annalutter eestvedaja
Juttu tuleb Instagam Reel/TikTok videodes, mis on tehtud koostöös ettevõtetega. Kuidas muuta videod atraktiivseks ning panna vaatajad neid ka vaatama. Kui suur töö on ühe video tootmine. Kust koguda inspiratsiooni, et vinge video kokku panna.
16:00 – 16:30
Atraktiivsete fotode tegemine sotsiaalmeediasse
Olev Mihkelmaa Fotograaf
Fotograaf Olev Mihkelmaa jagab soovitusi, kuidas teha nutitelefoniga häid pilte sotsiaalmeediasse. Ettekandes räägib ta Instagrami, Facebooki, TikTok ja Linkedini pildimaterjali erinevustest ja stiililistest lahendustest, mida neis kasutada.
Põhilistest nippidest ja võtetest telefoniga pildistamisel, et saada võimalikult head tulemust. Filtrite ja teiste efektide kasutamisest erinevates keskkondades.
Olev on vabakutseline fotograaf alates 2009 aastast. Peamisteks klientideks Eesti ettevõtted, kes vajavad enda pildipankadesse uusi turundusfotosid. Kõige enam töötab arhitektuuri, tootefoto, esindusfoto ja persoonibrändi fotoprojektidega. 2021 a. sügisest üliõpilane Kõrgemas Kunstikoolis Pallas.
Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.
Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.
Aadress
Lembitu 12, 10114 TallinnMaarit Eerme, [email protected] või +372 5144884