• Otsi Äripäevast

Tagasiside töötajate arendamisel

Tagasiside töötajate arendamisel
Autor: Kristel Jalak
Lehekülgi: 225
Kirjastus: Äripäev

Tagasiside on oluline ja võimas juhtimisvahend, mis valel kasutamisel on hävitav, õigel aga võib imesid teha.

“Selle raamatu puhul on tegemist näitega, et häid asju ei pea alati välismaalt otsima minema,“ märkis Veolia Keskkonnateenuste tegevjuht Argo Luude Kristel Jalaku uue raamatu kohta.

Kogenud juht, personalijuht, konsultant ja koolitaja Jalak käsitleb raamatus erinevaid tagasiside andmise vorme koos asjalike ning praktiliste näidete ja teoreetilise taustaga. See teeb raamatust sobiva abivahendi neile, kes alles planeerivad tagasiside protsesse rakendama asuda, ning on ka heaks mäluvärskenduseks neile, kes juba tagasiside andmise/saamise võlud endale selgeks teinud.

Enamik juhte ja töötajaid nõustub sellega, et tagasiside on vajalik. Samas kurdavad inimesed sageli tagasiside nappuse üle. Ainus, mis on hullem kui halvasti antud tagasiside, on selle vähesus. Seega – tagasiside on oluline. Regulaarne tagasiside selle kohta, kuidas mul läheb, annab hea võimaluse areneda oma töös ja isiksusena.

Selles raamatus käsitletakse tagasisidet kui protsessi, mille käigus antakse inimesele teada, kuivõrd tema tegevus vastab – või ei vasta – kokkulepitud sooritusstandarditele, teiste inimeste ootustele või tulemuse saavutamiseks vajalikele tegevustele.

Arvustused

Kadri Kõivkoolitaja
Kõik teavad, kui võimas on sõna – ta võib ehitada, aga kahjuks ka hävitada. Sama on tagasisidega. Koolitajana on mul väga hea meel, et nüüd on olemas raamat, mis õpetab tagasisidet organisatsioonides vägivallatult kasutama. Kasutama nii, et see on tagasiside saaja poolt oodatud ja väärtustatud ning ergutab edasi arenema.
Irene MetsisSkanska EMV ASi administrat-sioonijuht

Igapäevaelus inimestega töötades ei pääse me sellest, et peame oma kolleegidele, alluvatele ja koostööpartneritele andma tagasisidet. Inimeste arendamise mõttes on see ülioluline tööriist. Tagasiside andmine ise osutub aga tihti keeruliseks ülesandeks – kuidas ja millisel moel seda teha nii, et sellest ka inimesele ja organisatsioonile kasu tõuseks? Juhtimise mõttes on see üks olulisemaid juhtimise tööriistu. Kui vaid iga juht oskaks seda enda kasuks pöörata ja sellest võtta maksimumi.

Sageli on organisatsiooni arendajate oluline küsimus, milliseid tagasiside andmise süsteeme oma organisatsioonis üles ehitada ja kuidas seda kõige targem teha oleks. Põhiline probleem, mis tihti saadab eri organisatsioone, on see, et süsteem ehitatakse üles, aga kahjuks reaalses elus jääb selle toimimine vähemõjusaks.

Käesolev raamat annab hea ülevaate lihtsas vormis, millised olukorrad võivad tagasiside andmisel ette tulla ning kuidas oma organisatsioonis ehitada üles tagasiside andmise ja saamise süsteem selliselt, et sellest oleks ka kasu.

Autor on andnud mitmeid soovitusi, mille põhjal on võimalik enda organisatsiooni jaoks valida sobiv viis. Raamat sisaldab ohtralt praktilisi näpunäiteid.

Argo LuudeVeolia Keskkonnateenuste tegevjuht

Tagasiside andmine ja saamine on teema, mida on mitmed autorid üksjagu käsitlenud. Ometi näitavad uuringud ja ka meie isiklik kogemus, et päris korras lood antud teemaga siiski ei kipu olema. Kas on tagasiside liiga lünklik ja kaootline või siis vastupidi ülipüüdlik ja kusagilt koolituselt nö mahakirjutatud.

Käesoleva raamatu puhul on tegemist näitega, et häid asju ei pea alati välismaalt otsima minema. Raamatus käsitletakse erinevaid tagasiside andmise vorme koos asjalike ning praktiliste näidetega, samas ei puudu illustreeriv teoreetiline osa. Kindlasti sobiv abivahend neile, kes alles planeerivad tagasiside protsesse rakendama asuda kui ka hea mäluvärskendus neile, kes juba tagasiside andmise/saamise võlud endale selgeks teinud. Kirjutatud mõnusas ja hästiloetavas keeles võiks see raamat omada kohta juhi isiklikus raamatukogus.

Raamatuklubi

Äripäeva raamatuklubion Eesti peamine äriraamatute kirjastaja. Avaldame maailma parimaid
psühholoogia-, juhtimis- ja turundusteoseid.

Oleme tegutsenud juba 15 aastat. Pikaajalisele kogemusele tuginedes teeme maailma uusimast juhtimiskirjandusest hoolika valiku. Klubi liikmena võite kindel olla, et maailma tunnustatud autorite populaarsed teosed jõuavad teieni ja te ei pea vaeva nägema võõrkeelse kirjanduse laviinis tee leidmisega.

  • Klubi liige saab iga kuu värskelt ilmunud klubiraamatud 21% soodsamalt.
  • Raamatud saadame Omniva pakiautomaati tasuta.
  • Klubi liige saab raamatud tellida ka e-raamatuna.
  • Klubiraamatute eest saate mugavalt tasuda ka e-arve püsimaksega.
  • Kui ostate aasta jooksul 6 raamatut, võite valida kingiks ühe varem ilmunud raamatu.

Klubi liikmele saadame iga kuu (v.a juulis) 1-2 uut raamatut. Raamatute ostmisest saab loobuda klubi kodulehe kaudu, telefonitsi või e-posti teel.

Tellimine
Tagasiside töötajate arendamiselOtsas
Tagasiside töötajate arendamisel

Tagasiside töötajate arendamisel

Autor: Kristel Jalak
Tellimine
Tagasiside töötajate arendamiselOtsas

Kirjeldus

Tagasiside on oluline ja võimas juhtimisvahend, mis valel kasutamisel on hävitav, õigel aga võib imesid teha.

“Selle raamatu puhul on tegemist näitega, et häid asju ei pea alati välismaalt otsima minema,“ märkis Veolia Keskkonnateenuste tegevjuht Argo Luude Kristel Jalaku uue raamatu kohta.

Kogenud juht, personalijuht, konsultant ja koolitaja Jalak käsitleb raamatus erinevaid tagasiside andmise vorme koos asjalike ning praktiliste näidete ja teoreetilise taustaga. See teeb raamatust sobiva abivahendi neile, kes alles planeerivad tagasiside protsesse rakendama asuda, ning on ka heaks mäluvärskenduseks neile, kes juba tagasiside andmise/saamise võlud endale selgeks teinud.

Enamik juhte ja töötajaid nõustub sellega, et tagasiside on vajalik. Samas kurdavad inimesed sageli tagasiside nappuse üle. Ainus, mis on hullem kui halvasti antud tagasiside, on selle vähesus. Seega – tagasiside on oluline. Regulaarne tagasiside selle kohta, kuidas mul läheb, annab hea võimaluse areneda oma töös ja isiksusena.

Selles raamatus käsitletakse tagasisidet kui protsessi, mille käigus antakse inimesele teada, kuivõrd tema tegevus vastab – või ei vasta – kokkulepitud sooritusstandarditele, teiste inimeste ootustele või tulemuse saavutamiseks vajalikele tegevustele.

Lisainfo

Autor: Kristel Jalak
Lehekülgi: 225
Kirjastus: Äripäev

Arvustused (3)

Kadri Kõivkoolitaja
Kõik teavad, kui võimas on sõna – ta võib ehitada, aga kahjuks ka hävitada. Sama on tagasisidega. Koolitajana on mul väga hea meel, et nüüd on olemas raamat, mis õpetab tagasisidet organisatsioonides vägivallatult kasutama. Kasutama nii, et see on tagasiside saaja poolt oodatud ja väärtustatud ning ergutab edasi arenema.
Irene MetsisSkanska EMV ASi administrat-sioonijuht

Igapäevaelus inimestega töötades ei pääse me sellest, et peame oma kolleegidele, alluvatele ja koostööpartneritele andma tagasisidet. Inimeste arendamise mõttes on see ülioluline tööriist. Tagasiside andmine ise osutub aga tihti keeruliseks ülesandeks – kuidas ja millisel moel seda teha nii, et sellest ka inimesele ja organisatsioonile kasu tõuseks? Juhtimise mõttes on see üks olulisemaid juhtimise tööriistu. Kui vaid iga juht oskaks seda enda kasuks pöörata ja sellest võtta maksimumi.

Sageli on organisatsiooni arendajate oluline küsimus, milliseid tagasiside andmise süsteeme oma organisatsioonis üles ehitada ja kuidas seda kõige targem teha oleks. Põhiline probleem, mis tihti saadab eri organisatsioone, on see, et süsteem ehitatakse üles, aga kahjuks reaalses elus jääb selle toimimine vähemõjusaks.

Käesolev raamat annab hea ülevaate lihtsas vormis, millised olukorrad võivad tagasiside andmisel ette tulla ning kuidas oma organisatsioonis ehitada üles tagasiside andmise ja saamise süsteem selliselt, et sellest oleks ka kasu.

Autor on andnud mitmeid soovitusi, mille põhjal on võimalik enda organisatsiooni jaoks valida sobiv viis. Raamat sisaldab ohtralt praktilisi näpunäiteid.

Argo LuudeVeolia Keskkonnateenuste tegevjuht

Tagasiside andmine ja saamine on teema, mida on mitmed autorid üksjagu käsitlenud. Ometi näitavad uuringud ja ka meie isiklik kogemus, et päris korras lood antud teemaga siiski ei kipu olema. Kas on tagasiside liiga lünklik ja kaootline või siis vastupidi ülipüüdlik ja kusagilt koolituselt nö mahakirjutatud.

Käesoleva raamatu puhul on tegemist näitega, et häid asju ei pea alati välismaalt otsima minema. Raamatus käsitletakse erinevaid tagasiside andmise vorme koos asjalike ning praktiliste näidetega, samas ei puudu illustreeriv teoreetiline osa. Kindlasti sobiv abivahend neile, kes alles planeerivad tagasiside protsesse rakendama asuda kui ka hea mäluvärskendus neile, kes juba tagasiside andmise/saamise võlud endale selgeks teinud. Kirjutatud mõnusas ja hästiloetavas keeles võiks see raamat omada kohta juhi isiklikus raamatukogus.

Raamatuklubi

Äripäeva raamatuklubion Eesti peamine äriraamatute kirjastaja. Avaldame maailma parimaid
psühholoogia-, juhtimis- ja turundusteoseid.

Oleme tegutsenud juba 15 aastat. Pikaajalisele kogemusele tuginedes teeme maailma uusimast juhtimiskirjandusest hoolika valiku. Klubi liikmena võite kindel olla, et maailma tunnustatud autorite populaarsed teosed jõuavad teieni ja te ei pea vaeva nägema võõrkeelse kirjanduse laviinis tee leidmisega.

  • Klubi liige saab iga kuu värskelt ilmunud klubiraamatud 21% soodsamalt.
  • Raamatud saadame Omniva pakiautomaati tasuta.
  • Klubi liige saab raamatud tellida ka e-raamatuna.
  • Klubiraamatute eest saate mugavalt tasuda ka e-arve püsimaksega.
  • Kui ostate aasta jooksul 6 raamatut, võite valida kingiks ühe varem ilmunud raamatu.

Klubi liikmele saadame iga kuu (v.a juulis) 1-2 uut raamatut. Raamatute ostmisest saab loobuda klubi kodulehe kaudu, telefonitsi või e-posti teel.

© AS Äripäev 2000-2022
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]