Teeninduse aastakonverents 2024

TEENINDUSE MAASIKAD

Teeninduse aastakonverents 2024

Toimumiskoht:

Filmimuuseum Maarjamäel

Konverentsi piletid on VÄLJA MÜÜDUD!

See päev on sinu jaoks tehtud, et saaksid nautida ja samal ajal kosutada oma teadmisi ja oskusi. Jagame magusaid maasikaid nii sõna otseses kui kaudses mõttes.

Kui oled teenindusega mingil moel seotud, siis ole kindlasti kohal!

Eriti ootame teenindusjuhte, parimaid teenindajaid, kliendi tugiüksuse töötajaid. 

Äripäev teeb Teeninduse aastakonverentsi koostöös praktikutega ja seetõttu saame lubada, et programm aitab sind päriselt oma tööd teha veel paremini ja lavale astuvad Eesti parimad koolitajad ning teeninduse profid.

Tele2         Aripaev Must

Programm

09:00 – 09:30

Hommikukohv, magusad maasikad pakub Karisma Food

09:30 – 09:40

START!

Helena Viiroja Konverentsi jutujuht

09:40 – 10:10

Teeninduskirg on maasikas tordil

Margus Nõlvak Tele2 tegevdirektor

Kuidas enda sisemine põlemine leida, kuidas leida enda töös see, mis sütitab? Margus avab Tele2 näiteid ja oma kogemust kirest. Tänapäeva juhi üks rollidest on aidata inimestel nende kirg üles leida.

10:10 – 11:30

I sessioon: Teenindus on südame asi

10:15 – 10:45

Kuidas teha tööd südamega, aga mitte võtta südamesse?

Ivar Raav Holistline juhtimiskoolitaja ja mentor

Me armastame südamega, aga tegelikult on armastus üks keeruline keemiline protsess, mis loob hea tunde, aga teeb ka vahel haiget. Me tahaksime ka oma tööd teha südamega, aga vahel teeb ka see haiget. 

Teeme läbi praktilise harjutuse ning tuvastame, et miks mõni klient läheb südamesse ja mõni ärritab hingepõhjani. Toome koju kliendilt vastu peegeldavad iseenda varjuküljed.

 

10:45 – 11:15

Hea teenindaja - hea ennekõike enda vastu!

Inga Lunge Näitleja ja koolitaja

Isikliku emotsionaalse stiili hindamine – mis sellest kasu võiks olla ja mida see tähendab? Neuroteadlaste viimase aja uuringud kinnitavad, et meie aju on võimeline ennast ümber seadistama. Oleme võimelised end täiskasvanueas ümber programmeerima, kui märkame, et praegune olemise viis meile rahuldust ei paku. Millest kõneleb meie emotsionaalne stiil? Kuidas saada teadlikumaks iseendast ja osata ennast paremini aidata? Endaga rahul olev ja vaimselt tasakaalus teenindaja on iga hea teeninduse vundament.

11:15 – 11:30

Teenindusmaasikad päris elust

Kuulete näited hästi lahendatud teenindussituatsioonidest.

11:30 – 12:25

Lõuna

12:25 – 14:00

praktikumide saal

II sessioon: Maasikad teenindajale, praktikumide valik

12:25 – 14:00

suur saal

II sessioon: Maasikad teenindusjuhile, ettekanded

12:30 – 13:00

praktikumide saal

Klienditüüpide teater

Liis Jäger Teeninduse ja enesearengu teejuht/coach, Tele2

Veiko Reimand Müügitreener, Tele2

Lustakas vahepala ja lõiguke Tele2 mängulisest müügi- ja teeninduskoolitusest

12:30 – 13:00

suur saal

Pekkikeeramise meistriklass juhtidele

Jaanika Rannula Professionaalne superviisor ja koolitaja

Inimeste juhtimine on tõeliselt põnev teekond. Juhid usuvad, et neil on tagataskus olemas kuulikindel kogemuste pagas ja juhend, kuidas seda teekonda edukalt läbida, aga reaalsus toob kandikute kaupa võimalusi, kuidas kogu teenindus ja juhtimine korralikult pekki keerata. Jaanika jagab sinuga 10 juhtimise kuldreeglit, kuidas töötajate ja kliendi rahulolu miinimumskooridega rekordeid purustama panna.

13:00 – 13:30

praktikumide saal

Generatsioonide vaheline ajarännak

Kristi Arula Kuulamiskunstnik, Tele2

Lõbus mäng koos telefonidega minevikust ja keelekasutusega olevikust

13:00 – 13:30

suur saal

Teenindusjuht coachi rollis, küsimuste jõud

Age Leedo LHV personalivaldkonna juht, akrediteeritud juhtimiscoach

Coachiv juhtimine teeninduses aitab sul inimesi hoida ja arendada. See on tulevikku suunatud vaade, kus fookuses inimese võimalused, võimekus ja potentsiaali avamine. Juht saab kasutada coachiva juhtimise tehnikaid. Millised tehnikad päriselt töötavad? Age toob oma ettekandes näiteid praktilisest elust ja õpetab ka mõned coachide head nipid.

13:30 – 14:00

praktikumide saal

Kaasav arutelu

Mida sa tahaksid nendest praktikumidest kaasa võtta? Millisel moel neid oskusi ja teadmisi igapäevases teeninduses kasutada?

13:30 – 14:00

suur saal

Teenindusjuht mentori rollis, kogemuse tugi

Priit Sipelgas Eesti tegevjuht, SOL Baltics

Mida see mentori roll täpsemalt tähendab ja millist väärtust inimestele ja organisatsioonile loob? Praktilised näited teenindustiimist, millistes olukordades on reaalselt kasulik juhil mentori roll võtta ja mida ta sel juhul tavapärasest teisiti teeb.

14:00 – 14:25

Energiat toetab maasikatega Karisma Food

14:25 – 16:00

III sessioon: Kuidas kasvatada teenindusmaasikaid?

14:30 – 15:00

Kuidas müük mõnusal moel teenindusega siduda?

Rait Videvik Müügitreener

Müük on kliendi aitamine. Kui keskenduda teadlikult ja järjekindlalt sellele põhimõttele, ei saa sa muutuda tüütavaks ja kliendid ostavad justkui iseenesest rohkem. Aga nii nagu klaverimängus, tuleb ka müügis õiged tehnikad selgeks õppida. Rait näitab oma ettekandes, kuidas teeninduses müüa nii, et endal on hea tunne ja kliendid kiidavad.

15:00 – 15:30

Kuidas tõhusalt pardale saada?

Kaido Kubri Koolitaja ja inimtüüpide häkker

Kuidas erinevaid isiksusi uue töö alguses toetada nii, et sellest ka päriselt kasu? Mõnedele meeldib õppida koos tegutsedes, mõni tahab et teda jäetakse omapead; mõnel on algul rohkem küsimusi ja pärast iseseisvam, mõni on algul iseseisev ja pärast küsib rohkem. Milline neist inimtüüpidest oled sina ise?

15:30 – 16:00

Emotsioonid lahinguväljal ja nende kontrollimine

Remo Ojaste Combat Ready CEO, Aasta Koolitaja 2022

Lahinguväli on armutu. Emotsioonid on osa otsuste tegemisest. Kui oled liiga emotsionaalne on kindel, et head tulemust ei tule. Lahinguväljal on vaja eraldada ennast emotsioonidest, rahuneda, vaadata ringi ning teha otsus. See on oskus, mida on vaja treenida. Eraldamis oskus on supervõime ning sellest kuidas seda teha, me räägimegi. 

16:00 – 16:15

Võtame konverentsipäeva kokku

Helena Viiroja Konverentsi jutujuht

Teeninduse aastakonverents 2024

Toimumiskoht:

Filmimuuseum Maarjamäel

Konverentsi piletid on VÄLJA MÜÜDUD!

See päev on sinu jaoks tehtud, et saaksid nautida ja samal ajal kosutada oma teadmisi ja oskusi. Jagame magusaid maasikaid nii sõna otseses kui kaudses mõttes.

Kui oled teenindusega mingil moel seotud, siis ole kindlasti kohal!

Eriti ootame teenindusjuhte, parimaid teenindajaid, kliendi tugiüksuse töötajaid. 

Äripäev teeb Teeninduse aastakonverentsi koostöös praktikutega ja seetõttu saame lubada, et programm aitab sind päriselt oma tööd teha veel paremini ja lavale astuvad Eesti parimad koolitajad ning teeninduse profid.

Tele2         Aripaev Must

Programm

09:00 – 09:30

Hommikukohv, magusad maasikad pakub Karisma Food

09:30 – 09:40

START!

Helena Viiroja Konverentsi jutujuht

09:40 – 10:10

Teeninduskirg on maasikas tordil

Margus Nõlvak Tele2 tegevdirektor

Kuidas enda sisemine põlemine leida, kuidas leida enda töös see, mis sütitab? Margus avab Tele2 näiteid ja oma kogemust kirest. Tänapäeva juhi üks rollidest on aidata inimestel nende kirg üles leida.

10:10 – 11:30

I sessioon: Teenindus on südame asi

10:15 – 10:45

Kuidas teha tööd südamega, aga mitte võtta südamesse?

Ivar Raav Holistline juhtimiskoolitaja ja mentor

Me armastame südamega, aga tegelikult on armastus üks keeruline keemiline protsess, mis loob hea tunde, aga teeb ka vahel haiget. Me tahaksime ka oma tööd teha südamega, aga vahel teeb ka see haiget. 

Teeme läbi praktilise harjutuse ning tuvastame, et miks mõni klient läheb südamesse ja mõni ärritab hingepõhjani. Toome koju kliendilt vastu peegeldavad iseenda varjuküljed.

 

10:45 – 11:15

Hea teenindaja - hea ennekõike enda vastu!

Inga Lunge Näitleja ja koolitaja

Isikliku emotsionaalse stiili hindamine – mis sellest kasu võiks olla ja mida see tähendab? Neuroteadlaste viimase aja uuringud kinnitavad, et meie aju on võimeline ennast ümber seadistama. Oleme võimelised end täiskasvanueas ümber programmeerima, kui märkame, et praegune olemise viis meile rahuldust ei paku. Millest kõneleb meie emotsionaalne stiil? Kuidas saada teadlikumaks iseendast ja osata ennast paremini aidata? Endaga rahul olev ja vaimselt tasakaalus teenindaja on iga hea teeninduse vundament.

11:15 – 11:30

Teenindusmaasikad päris elust

Kuulete näited hästi lahendatud teenindussituatsioonidest.

11:30 – 12:25

Lõuna

12:25 – 14:00

praktikumide saal

II sessioon: Maasikad teenindajale, praktikumide valik

12:25 – 14:00

suur saal

II sessioon: Maasikad teenindusjuhile, ettekanded

12:30 – 13:00

praktikumide saal

Klienditüüpide teater

Liis Jäger Teeninduse ja enesearengu teejuht/coach, Tele2

Veiko Reimand Müügitreener, Tele2

Lustakas vahepala ja lõiguke Tele2 mängulisest müügi- ja teeninduskoolitusest

12:30 – 13:00

suur saal

Pekkikeeramise meistriklass juhtidele

Jaanika Rannula Professionaalne superviisor ja koolitaja

Inimeste juhtimine on tõeliselt põnev teekond. Juhid usuvad, et neil on tagataskus olemas kuulikindel kogemuste pagas ja juhend, kuidas seda teekonda edukalt läbida, aga reaalsus toob kandikute kaupa võimalusi, kuidas kogu teenindus ja juhtimine korralikult pekki keerata. Jaanika jagab sinuga 10 juhtimise kuldreeglit, kuidas töötajate ja kliendi rahulolu miinimumskooridega rekordeid purustama panna.

13:00 – 13:30

praktikumide saal

Generatsioonide vaheline ajarännak

Kristi Arula Kuulamiskunstnik, Tele2

Lõbus mäng koos telefonidega minevikust ja keelekasutusega olevikust

13:00 – 13:30

suur saal

Teenindusjuht coachi rollis, küsimuste jõud

Age Leedo LHV personalivaldkonna juht, akrediteeritud juhtimiscoach

Coachiv juhtimine teeninduses aitab sul inimesi hoida ja arendada. See on tulevikku suunatud vaade, kus fookuses inimese võimalused, võimekus ja potentsiaali avamine. Juht saab kasutada coachiva juhtimise tehnikaid. Millised tehnikad päriselt töötavad? Age toob oma ettekandes näiteid praktilisest elust ja õpetab ka mõned coachide head nipid.

13:30 – 14:00

praktikumide saal

Kaasav arutelu

Mida sa tahaksid nendest praktikumidest kaasa võtta? Millisel moel neid oskusi ja teadmisi igapäevases teeninduses kasutada?

13:30 – 14:00

suur saal

Teenindusjuht mentori rollis, kogemuse tugi

Priit Sipelgas Eesti tegevjuht, SOL Baltics

Mida see mentori roll täpsemalt tähendab ja millist väärtust inimestele ja organisatsioonile loob? Praktilised näited teenindustiimist, millistes olukordades on reaalselt kasulik juhil mentori roll võtta ja mida ta sel juhul tavapärasest teisiti teeb.

14:00 – 14:25

Energiat toetab maasikatega Karisma Food

14:25 – 16:00

III sessioon: Kuidas kasvatada teenindusmaasikaid?

14:30 – 15:00

Kuidas müük mõnusal moel teenindusega siduda?

Rait Videvik Müügitreener

Müük on kliendi aitamine. Kui keskenduda teadlikult ja järjekindlalt sellele põhimõttele, ei saa sa muutuda tüütavaks ja kliendid ostavad justkui iseenesest rohkem. Aga nii nagu klaverimängus, tuleb ka müügis õiged tehnikad selgeks õppida. Rait näitab oma ettekandes, kuidas teeninduses müüa nii, et endal on hea tunne ja kliendid kiidavad.

15:00 – 15:30

Kuidas tõhusalt pardale saada?

Kaido Kubri Koolitaja ja inimtüüpide häkker

Kuidas erinevaid isiksusi uue töö alguses toetada nii, et sellest ka päriselt kasu? Mõnedele meeldib õppida koos tegutsedes, mõni tahab et teda jäetakse omapead; mõnel on algul rohkem küsimusi ja pärast iseseisvam, mõni on algul iseseisev ja pärast küsib rohkem. Milline neist inimtüüpidest oled sina ise?

15:30 – 16:00

Emotsioonid lahinguväljal ja nende kontrollimine

Remo Ojaste Combat Ready CEO, Aasta Koolitaja 2022

Lahinguväli on armutu. Emotsioonid on osa otsuste tegemisest. Kui oled liiga emotsionaalne on kindel, et head tulemust ei tule. Lahinguväljal on vaja eraldada ennast emotsioonidest, rahuneda, vaadata ringi ning teha otsus. See on oskus, mida on vaja treenida. Eraldamis oskus on supervõime ning sellest kuidas seda teha, me räägimegi. 

16:00 – 16:15

Võtame konverentsipäeva kokku

Helena Viiroja Konverentsi jutujuht

Toetajad

Lisainfo

Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected]  või 667 0105.

 

Tühistamisinfo

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Filmimuuseum, Pirita tee 56, Tallinn

Aira Tammemäe | projektijuht | [email protected] | 5025548

© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]