09:00 – 09:30
Tervitame sind hommikukohviga!
Toimumiskoht:
Filmimuuseumi kinosaal
Mida saad Teeninduskonverentsilt 2022?
TEADMISED: esimeses sessioonis on kaks ettekannet, mis avavad laiemalt ja sügavamalt suurepärase teeninduse saladused.
OSKUSED: neli teenindusvaldkonna eksperti aitavad sul lihvida oskusi, mida igapäevaselt vajad.
HOIAKUD: et ikka enesetunne oleks hea, kutsusime viimasesse sessiooni esinema rõõmu proffid.
ENESEARENG: saad valida kaks erinevat praktikumi ja personaalse lühicoachingu.
VÄLJAKUTSED: läbi konverentsipäeva toimub soovijatele lõbus võistlus Tele2 auhindadele.
NB! Me ei kohtu sel korral virtuaalselt, ootame sind kevadisse Maarjamäe lossi parki, kus asub põnev Filmimuuseum.
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet või tooteid konverentsil, siis võtke ühendust: [email protected] või 667 0105.
09:00 – 09:30
Tervitame sind hommikukohviga!
09:30 – 09:40
Tõmbame päeva käima!
09:40 – 09:45
I SESSIOON: Teadmised
09:45 – 10:15
Arutelu: Mida vajab teenindaja?
Eleriin Palm Parim Teenidnaja 2021, Põldma Kaubandus
Nele Peil Eesti Kaupmeeste Liidu tegevjuht
Sirli Seliov Konverentsi moderaator, Chief Happiness Officer, Tele2 Eesti
10:15 – 10:45
Mida vajab klient?
Eero Palm Koolitus- ja testostufirma Trendline tegevjuht
10:45 – 11:35
ENERGIAPAUS ja praktikum/individuaalne coaching/ lõbus võistlus
11:35 – 11:40
II SESSIOON: Oskused
11:40 – 12:10
Kuidas saavutada kliendiga hea kontakt?
Urmas Kamdron müügitreener, urmaskamdron.com
12:10 – 12:40
Kuidas panna kliendi ootus pakkumisse?
Denis Nikolajev Head of Estonian branch operations and sales, Gjensidige
12:40 – 13:25
Sööme lõunat
13:25 – 13:30
II SESSIOON: Oskused
13:30 – 14:00
Klienditeeninduse erinevate rollide võlud ja valud ning kuidas neid teadlikumalt juhtida
Elina Ojastu teenindustreener, elinaojastu.ee
14:00 – 14:30
Suurepäraseks teenindusorganisatsiooniks arenemise lugu
Kairi Põllu Tegevjuht, Estmidt Grupp
14:30 – 15:10
ENERGIAPAUS ja praktikum/individuaalne coaching/ lõbus võistlus
15:10 – 15:15
III SESSIOON: Hoiakud
15:15 – 15:45
Me oleme kõik dopamiiniärikad
Kati Torim Enesejuhtimise treener, katitorim.com
15:45 – 16:15
Kuidas teha tõhusaid tööpause?
Allan Kaljakin Superviisor ja coach, allankaljakin.eu
16:15 – 16:45
Teenindusliiga: põhjusega mässajad
Helena Viiroja Teenindusguru, Tele2 Eesti
16:45 – 16:50
Võistluse "Minu parem mina" autasustamine
Sirli Seliov Konverentsi moderaator, Chief Happiness Officer, Tele2 Eesti
Toimumiskoht:
Filmimuuseumi kinosaal
Mida saad Teeninduskonverentsilt 2022?
TEADMISED: esimeses sessioonis on kaks ettekannet, mis avavad laiemalt ja sügavamalt suurepärase teeninduse saladused.
OSKUSED: neli teenindusvaldkonna eksperti aitavad sul lihvida oskusi, mida igapäevaselt vajad.
HOIAKUD: et ikka enesetunne oleks hea, kutsusime viimasesse sessiooni esinema rõõmu proffid.
ENESEARENG: saad valida kaks erinevat praktikumi ja personaalse lühicoachingu.
VÄLJAKUTSED: läbi konverentsipäeva toimub soovijatele lõbus võistlus Tele2 auhindadele.
NB! Me ei kohtu sel korral virtuaalselt, ootame sind kevadisse Maarjamäe lossi parki, kus asub põnev Filmimuuseum.
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet või tooteid konverentsil, siis võtke ühendust: [email protected] või 667 0105.
09:00 – 09:30
Tervitame sind hommikukohviga!
09:30 – 09:40
Tõmbame päeva käima!
09:40 – 09:45
I SESSIOON: Teadmised
09:45 – 10:15
Arutelu: Mida vajab teenindaja?
Eleriin Palm Parim Teenidnaja 2021, Põldma Kaubandus
Nele Peil Eesti Kaupmeeste Liidu tegevjuht
Sirli Seliov Konverentsi moderaator, Chief Happiness Officer, Tele2 Eesti
10:15 – 10:45
Mida vajab klient?
Eero Palm Koolitus- ja testostufirma Trendline tegevjuht
10:45 – 11:35
ENERGIAPAUS ja praktikum/individuaalne coaching/ lõbus võistlus
11:35 – 11:40
II SESSIOON: Oskused
11:40 – 12:10
Kuidas saavutada kliendiga hea kontakt?
Urmas Kamdron müügitreener, urmaskamdron.com
12:10 – 12:40
Kuidas panna kliendi ootus pakkumisse?
Denis Nikolajev Head of Estonian branch operations and sales, Gjensidige
12:40 – 13:25
Sööme lõunat
13:25 – 13:30
II SESSIOON: Oskused
13:30 – 14:00
Klienditeeninduse erinevate rollide võlud ja valud ning kuidas neid teadlikumalt juhtida
Elina Ojastu teenindustreener, elinaojastu.ee
14:00 – 14:30
Suurepäraseks teenindusorganisatsiooniks arenemise lugu
Kairi Põllu Tegevjuht, Estmidt Grupp
14:30 – 15:10
ENERGIAPAUS ja praktikum/individuaalne coaching/ lõbus võistlus
15:10 – 15:15
III SESSIOON: Hoiakud
15:15 – 15:45
Me oleme kõik dopamiiniärikad
Kati Torim Enesejuhtimise treener, katitorim.com
15:45 – 16:15
Kuidas teha tõhusaid tööpause?
Allan Kaljakin Superviisor ja coach, allankaljakin.eu
16:15 – 16:45
Teenindusliiga: põhjusega mässajad
Helena Viiroja Teenindusguru, Tele2 Eesti
16:45 – 16:50
Võistluse "Minu parem mina" autasustamine
Sirli Seliov Konverentsi moderaator, Chief Happiness Officer, Tele2 Eesti
Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.
Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.
Aadress
Filmimuuseumi kinosaal