Teeninduskonverents 2022

Minu parem mina!

Teeninduskonverents 2022

Toimumiskoht:

Filmimuuseumi kinosaal

Minu parem mina? Just! Tule ja saa temaga tuttavaks. See on päev täis elamusi ja energiat. Lihvime teeninduses vajalikke oskusi, paneme sind lõbusate ülesannetega proovile, pakume individuaalset coachingut ja muidugi aitame sul avastada enda parema mina klienditeenindajana.

 

Mida saad Teeninduskonverentsilt 2022?

TEADMISED: esimeses sessioonis on kaks ettekannet, mis avavad laiemalt ja sügavamalt suurepärase teeninduse saladused.

OSKUSED: neli teenindusvaldkonna eksperti aitavad sul lihvida oskusi, mida igapäevaselt vajad.

HOIAKUD: et ikka enesetunne oleks hea, kutsusime viimasesse sessiooni esinema rõõmu proffid.

ENESEARENG: saad valida kaks erinevat praktikumi ja personaalse lühicoachingu.

VÄLJAKUTSED: läbi konverentsipäeva toimub soovijatele lõbus võistlus Tele2 auhindadele. 

NB! Me ei kohtu sel korral virtuaalselt, ootame sind kevadisse Maarjamäe lossi parki, kus asub põnev Filmimuuseum.

Kui soovite tutvustada oma ettevõtet või tooteid konverentsil, siis võtke ühendust: [email protected] või 667 0105.

Programm

09:00 – 09:30

Tervitame sind hommikukohviga!

09:30 – 09:40

Tõmbame päeva käima!

Mis toimub? Kus toimub? Kes on minu parem mina?

09:40 – 09:45

I SESSIOON: Teadmised

.

09:45 – 10:15

Arutelu: Mida vajab teenindaja?

Eleriin Palm Parim Teenidnaja 2021, Põldma Kaubandus

Nele Peil Eesti Kaupmeeste Liidu tegevjuht

Sirli Seliov Konverentsi moderaator, Chief Happiness Officer, Tele2 Eesti

Selleks, et veelgi paremini mõista kogu teeninduse spektrit, on Tele2 Eesti läbi viinud uuringu, mille eesmärgiks on kaardistada klienditeenindajate ootusi teenindusele. Kui reeglina keskenduvad klienditeeninduse uuringud kliendi vaatele, siis esmakordselt avame klienditeenindaja vaatenurka. Arutleme uuringust selgunud ootuste, klienditeenindaja rolli ning kahepoolse suhtluse olulisuse üle.

10:15 – 10:45

Mida vajab klient?

Eero Palm Koolitus- ja testostufirma Trendline tegevjuht

Kuidas teenindust mõõta nii, et sellest oleks kasu? Miks mõõta, mille alusel mõõta? Mille poolest erinevad kliendi subjektiivne arvamus ja teeninduse objektiivne mõõtmine. Eero näitab huvitavaid ja olulisi seoseid, kuidas teeninduses saab mõõta OSKUSEID ja ka HOIAKUID ja kuidas teenindusprotsessi etappide tulemustele mõjub näiteks kontakti alguse naeratus (hoiak) või kuidas tervituse sõnastus mõjutab initsiatiivi võtmist teenindussuhtluses (oskus).

10:45 – 11:35

ENERGIAPAUS ja praktikum/individuaalne coaching/ lõbus võistlus

Osalejad saavad valida, kas minna oma kohvitassiga praktikumi, katsetada individuaalset coachingut või panna ennast proovile Tele2 lõbusal võistlusel "Minu parem mina" ning viia koju väärikaid auhindu.

11:35 – 11:40

II SESSIOON: Oskused

.

11:40 – 12:10

Kuidas saavutada kliendiga hea kontakt?

Urmas Kamdron müügitreener, urmaskamdron.com

Urmas on uurinud ja praktikas tuhandeid kordi testinud klienditeenidnsues telefonikõne ja silmast-silma kohtumise avangut. Kui kindlalt sina ennast avangus tunned, mida oluliseks pead, kas teed seda tadlikult? Oma ettekandes keskendub Urmas kontaktiloomise detailidele ja toob hulgaliselt näiteid.

12:10 – 12:40

Kuidas panna kliendi ootus pakkumisse?

Denis Nikolajev Head of Estonian branch operations and sales, Gjensidige

Mida klient TEGELIKULT soovib või mis teda muretsema paneb? Kui oskad selle info ka ridade vahelt üles leida, siis järgmine väljakutse on info kasutamine pakkumise/lahenduse sõnastamisel.

12:40 – 13:25

Sööme lõunat

13:25 – 13:30

II SESSIOON: Oskused

.

13:30 – 14:00

Klienditeeninduse erinevate rollide võlud ja valud ning kuidas neid teadlikumalt juhtida

Elina Ojastu teenindustreener, elinaojastu.ee

Igapäevaselt oleme erinevates rollides. Osad neist toetavad meid eesmärkide saavutamiset ja teised heidavad kaikaid kodaratesse. Elina ettekandes kuuled, kuidas ära tunda erinevaid rolle klienditeeninduses, kuidas need enam enda kasuks tööle panna ning kuidas vajadusel neist välja astuda.

14:00 – 14:30

Suurepäraseks teenindusorganisatsiooniks arenemise lugu

Kairi Põllu Tegevjuht, Estmidt Grupp

Milline roll on igal ametikohal ja kuidas luua tervikuna teenindusele orienteeritud organisatsiooni. Kogemuslugu koos kõigi karide, tagasilöökide ja rõõmudega. Ettevõttesisese eetika ja esteetika ülekanne klienditeenindusse. Mis tuleks oma lastetoas korda teha?

14:30 – 15:10

ENERGIAPAUS ja praktikum/individuaalne coaching/ lõbus võistlus

Osalejad saavad taas valida, kas minna oma kohvitassiga praktikumi, katsetada individuaalset coachingut või panna ennast proovile Tele2 lõbusal võistlusel "Minu parem mina" ning viia koju väärikaid auhindu.

15:10 – 15:15

III SESSIOON: Hoiakud

.

15:15 – 15:45

Me oleme kõik dopamiiniärikad

Kati Torim Enesejuhtimise treener, katitorim.com

Kuidas krooniline tööstress saadab kliendile segaseid signaale? Kati räägib sel korral külalislahkusest hoopis teise nurga alt, läbi hormoonide – ehk kuidas erinevad hormoonid mõjutavad kliendi ostukäitumist ja kuidas suurendada teadlikult häid hormoone.

15:45 – 16:15

Kuidas teha tõhusaid tööpause?

Allan Kaljakin Superviisor ja coach, allankaljakin.eu

Kui tekib hetk hingetõmbeks, siis mida me teeme? Loeme nutiseadmest uudiseid (valdavalt negatiivseid) või lappame läbi sotsiaalmeedia postitused (masendav, kui ilus on kõigi teiste elu)? Allan näitab ette mõned nipid, kuidas ka lühike tööpaus tõhusamaks muuta ning õpetab, kuidas sinust saab iseenda arengucoach.

16:15 – 16:45

Teenindusliiga: põhjusega mässajad

Helena Viiroja Teenindusguru, Tele2 Eesti

Tele2 Teenindusliiga on enesearengule suunatud programm, mis toob kokku põhjusega mässajad ehk tele2lased, kellel on üks eesmärk - saada parimaks versiooniks iseendast, et seeläbi pakkuda parimat teeninduskogemust Eestis. See kogemus on põhjus, miks meiega jäädakse ja miks meie juurde tullakse. Teenindusliigas osalevad inimesed, kes mässavad halva teeninduse vastu Tele2 väärtuste kaudu ehk kirglikult ja julgelt.Teenindusliiga arenguprogrammi idee sündis sellest, et me siiralt usume: parim teeninduskogemus sünnib meie seest.

16:45 – 16:50

Võistluse "Minu parem mina" autasustamine

Sirli Seliov Konverentsi moderaator, Chief Happiness Officer, Tele2 Eesti

Päeva lõpuks jagame kingitusi ja rõõmustame üheskoos. Aeg on koju minna. Loomulikult koos oma parema minaga:)
Teeninduskonverents 2022

Toimumiskoht:

Filmimuuseumi kinosaal

Minu parem mina? Just! Tule ja saa temaga tuttavaks. See on päev täis elamusi ja energiat. Lihvime teeninduses vajalikke oskusi, paneme sind lõbusate ülesannetega proovile, pakume individuaalset coachingut ja muidugi aitame sul avastada enda parema mina klienditeenindajana.

 

Mida saad Teeninduskonverentsilt 2022?

TEADMISED: esimeses sessioonis on kaks ettekannet, mis avavad laiemalt ja sügavamalt suurepärase teeninduse saladused.

OSKUSED: neli teenindusvaldkonna eksperti aitavad sul lihvida oskusi, mida igapäevaselt vajad.

HOIAKUD: et ikka enesetunne oleks hea, kutsusime viimasesse sessiooni esinema rõõmu proffid.

ENESEARENG: saad valida kaks erinevat praktikumi ja personaalse lühicoachingu.

VÄLJAKUTSED: läbi konverentsipäeva toimub soovijatele lõbus võistlus Tele2 auhindadele. 

NB! Me ei kohtu sel korral virtuaalselt, ootame sind kevadisse Maarjamäe lossi parki, kus asub põnev Filmimuuseum.

Kui soovite tutvustada oma ettevõtet või tooteid konverentsil, siis võtke ühendust: [email protected] või 667 0105.

Programm

09:00 – 09:30

Tervitame sind hommikukohviga!

09:30 – 09:40

Tõmbame päeva käima!

Mis toimub? Kus toimub? Kes on minu parem mina?

09:40 – 09:45

I SESSIOON: Teadmised

.

09:45 – 10:15

Arutelu: Mida vajab teenindaja?

Eleriin Palm Parim Teenidnaja 2021, Põldma Kaubandus

Nele Peil Eesti Kaupmeeste Liidu tegevjuht

Sirli Seliov Konverentsi moderaator, Chief Happiness Officer, Tele2 Eesti

Selleks, et veelgi paremini mõista kogu teeninduse spektrit, on Tele2 Eesti läbi viinud uuringu, mille eesmärgiks on kaardistada klienditeenindajate ootusi teenindusele. Kui reeglina keskenduvad klienditeeninduse uuringud kliendi vaatele, siis esmakordselt avame klienditeenindaja vaatenurka. Arutleme uuringust selgunud ootuste, klienditeenindaja rolli ning kahepoolse suhtluse olulisuse üle.

10:15 – 10:45

Mida vajab klient?

Eero Palm Koolitus- ja testostufirma Trendline tegevjuht

Kuidas teenindust mõõta nii, et sellest oleks kasu? Miks mõõta, mille alusel mõõta? Mille poolest erinevad kliendi subjektiivne arvamus ja teeninduse objektiivne mõõtmine. Eero näitab huvitavaid ja olulisi seoseid, kuidas teeninduses saab mõõta OSKUSEID ja ka HOIAKUID ja kuidas teenindusprotsessi etappide tulemustele mõjub näiteks kontakti alguse naeratus (hoiak) või kuidas tervituse sõnastus mõjutab initsiatiivi võtmist teenindussuhtluses (oskus).

10:45 – 11:35

ENERGIAPAUS ja praktikum/individuaalne coaching/ lõbus võistlus

Osalejad saavad valida, kas minna oma kohvitassiga praktikumi, katsetada individuaalset coachingut või panna ennast proovile Tele2 lõbusal võistlusel "Minu parem mina" ning viia koju väärikaid auhindu.

11:35 – 11:40

II SESSIOON: Oskused

.

11:40 – 12:10

Kuidas saavutada kliendiga hea kontakt?

Urmas Kamdron müügitreener, urmaskamdron.com

Urmas on uurinud ja praktikas tuhandeid kordi testinud klienditeenidnsues telefonikõne ja silmast-silma kohtumise avangut. Kui kindlalt sina ennast avangus tunned, mida oluliseks pead, kas teed seda tadlikult? Oma ettekandes keskendub Urmas kontaktiloomise detailidele ja toob hulgaliselt näiteid.

12:10 – 12:40

Kuidas panna kliendi ootus pakkumisse?

Denis Nikolajev Head of Estonian branch operations and sales, Gjensidige

Mida klient TEGELIKULT soovib või mis teda muretsema paneb? Kui oskad selle info ka ridade vahelt üles leida, siis järgmine väljakutse on info kasutamine pakkumise/lahenduse sõnastamisel.

12:40 – 13:25

Sööme lõunat

13:25 – 13:30

II SESSIOON: Oskused

.

13:30 – 14:00

Klienditeeninduse erinevate rollide võlud ja valud ning kuidas neid teadlikumalt juhtida

Elina Ojastu teenindustreener, elinaojastu.ee

Igapäevaselt oleme erinevates rollides. Osad neist toetavad meid eesmärkide saavutamiset ja teised heidavad kaikaid kodaratesse. Elina ettekandes kuuled, kuidas ära tunda erinevaid rolle klienditeeninduses, kuidas need enam enda kasuks tööle panna ning kuidas vajadusel neist välja astuda.

14:00 – 14:30

Suurepäraseks teenindusorganisatsiooniks arenemise lugu

Kairi Põllu Tegevjuht, Estmidt Grupp

Milline roll on igal ametikohal ja kuidas luua tervikuna teenindusele orienteeritud organisatsiooni. Kogemuslugu koos kõigi karide, tagasilöökide ja rõõmudega. Ettevõttesisese eetika ja esteetika ülekanne klienditeenindusse. Mis tuleks oma lastetoas korda teha?

14:30 – 15:10

ENERGIAPAUS ja praktikum/individuaalne coaching/ lõbus võistlus

Osalejad saavad taas valida, kas minna oma kohvitassiga praktikumi, katsetada individuaalset coachingut või panna ennast proovile Tele2 lõbusal võistlusel "Minu parem mina" ning viia koju väärikaid auhindu.

15:10 – 15:15

III SESSIOON: Hoiakud

.

15:15 – 15:45

Me oleme kõik dopamiiniärikad

Kati Torim Enesejuhtimise treener, katitorim.com

Kuidas krooniline tööstress saadab kliendile segaseid signaale? Kati räägib sel korral külalislahkusest hoopis teise nurga alt, läbi hormoonide – ehk kuidas erinevad hormoonid mõjutavad kliendi ostukäitumist ja kuidas suurendada teadlikult häid hormoone.

15:45 – 16:15

Kuidas teha tõhusaid tööpause?

Allan Kaljakin Superviisor ja coach, allankaljakin.eu

Kui tekib hetk hingetõmbeks, siis mida me teeme? Loeme nutiseadmest uudiseid (valdavalt negatiivseid) või lappame läbi sotsiaalmeedia postitused (masendav, kui ilus on kõigi teiste elu)? Allan näitab ette mõned nipid, kuidas ka lühike tööpaus tõhusamaks muuta ning õpetab, kuidas sinust saab iseenda arengucoach.

16:15 – 16:45

Teenindusliiga: põhjusega mässajad

Helena Viiroja Teenindusguru, Tele2 Eesti

Tele2 Teenindusliiga on enesearengule suunatud programm, mis toob kokku põhjusega mässajad ehk tele2lased, kellel on üks eesmärk - saada parimaks versiooniks iseendast, et seeläbi pakkuda parimat teeninduskogemust Eestis. See kogemus on põhjus, miks meiega jäädakse ja miks meie juurde tullakse. Teenindusliigas osalevad inimesed, kes mässavad halva teeninduse vastu Tele2 väärtuste kaudu ehk kirglikult ja julgelt.Teenindusliiga arenguprogrammi idee sündis sellest, et me siiralt usume: parim teeninduskogemus sünnib meie seest.

16:45 – 16:50

Võistluse "Minu parem mina" autasustamine

Sirli Seliov Konverentsi moderaator, Chief Happiness Officer, Tele2 Eesti

Päeva lõpuks jagame kingitusi ja rõõmustame üheskoos. Aeg on koju minna. Loomulikult koos oma parema minaga:)

Toetajad

Kuldtoetaja

Toetajad ja koostööpartnerid

Lisainfo

Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected]  või 667 0105.

 

Tühistamisinfo

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Filmimuuseumi kinosaal
© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]