Tõhus värbamine

Kuidas leida häid töötajaid

Tõhus värbamine
Agu Vahur
Lehekülgi: 184
Kirjastus: Äripäev

Raamat "Tõhus värbamine" on ettevõtjatele, firmajuhtidele ja personali värbamisega otseselt tegelevatele inimestele vajalik eelkõige seetõttu, et aitab luua just selle konkreetse ettevõtte vajadustele vastava värbamissüsteemi. On selge, et uut finantsjuhti ning kogemustega keevitajat ei saa värvata samu kanaleid pidi ja sarnaste meetoditega. Et leida igast valdkonnast parimad kandidaadid, tuleb koostada vajadustele vastav värbamisstrateegia.

Teos koosneb viiest osast. Esimene osa teeb ülevaate eeldustest, mis peavad organisatsioonis olemas olema, et efektiivselt värvata. Teises osas käsitletakse põhjalikult värbamisprotsessi alates sobivate kandidaatide leidmisest lõpetades parimatele neist tööpakkumise tegemisega. Kolmas osa räägib värbamisest sõltuvalt ametikohast. Neljas osa käsitleb erikampaaniaid välismaise tööjõu ja tudengite värbamiseks. Viimane osa teeb ülevaate juhtudest, mil on vajalik värbamisteenust sisse osta ning koostööst värbamisfirmadega. Lisaks leiab raamatust mahuka näidisküsimuste osa, mille abil hinnata intervjueeritava kompetentsi ning intervjuu ja taustauuringu intervjuu plaanid.

Tööturg muutub pidevalt, mistõttu vanad värbamismeetodid enam ei tööta. Inimeste muutuvad väärtushinnangud on teinud töötajatest kliendid, kellele tuleb töövõimalus maha müüa. Ettevõtted, kes panustavad teadlikult valitud meetodeid kasutades tõhusasse värbamiskorraldusse, tagavad endale olulise konkurentsieelise ja paremad tulemused.

Autorist:

CVO Group juhatuse liige Agu Vahur omab viieteistaastast värbamiskogemust. Ta on korraldanud värbamist nii rahvusvahelise elektroonikagigandi Philips Baltimaade ja Valgevene personalijuhina kui ka Eesti suurettevõtte Eesti Raudtee personalidirektorina. Samuti keskmise suurusega ettevõtte Estonian Air personalijuhina ning esialgu alustava väikeettevõttena toiminud CVO grupi juhina. Viimased kümme aastat on ta värvanud inimesi peale Eesti ja teiste Baltimaade ka Londonis, Varssavis, Prahas, Budapestis ja Moskvas. CVO grupiga on ta üles ehitanud rahvusvahelise värbamisfirmade võrgustiku, mis tegutseb värbamisteenuste pakkujana kaubamärgi CV-Online all, tööjõuvahendusfirmana kaubamärgi Simplika all ning spetsialiseerunud personaliotsingufirmadena kaubamärkide CVO Technology Recruitment, CVO Finance Recruitment, CVO Sales & Marketing Recruitment all.

Arvustused

Moonika LampGalvex Estonia OÜ personalijuht

Värbamine on müük! Ükskõik, kui palju me seda endale igapäevaselt teadvustame, ütleb minu sisetunne siiski, et arusaam värbamisest kui müügist pole Eesti keskastmejuhtide, väikeettevõtete juhtide ega mõneti ka personalijuhtide seas veel piisavalt kinnistunud. Selline lähenemine on samas ainus võimalus meie raskes ja vahel suisa võimatuks nimetatavast tööturusituatsioonist võitjana välja tulla. Nüüd on õnneks ilmunud raamat, mis seda lähenemist veelkord rõhutab – suur tänu autorile selle eest! Agu Vahuri „Tõhus Värbamine” on just eelmaitud sihtgrupile kirjutatud.

Raamat üllatas juba eessõnas oma meeldivalt ladusa ning kiiresti loetava kirjastiiliga. Teksti on tabavalt põimitud mitmed veidi meelelahutuslikku eesmärki täitvad näited, mis esmapilgul küll tavatuna, aga raamatu lõpupoole juba täiesti sobivatena tunduvad -lugeja ei tunne hetkekski igavust.Raamatu ülesehitus on ootuspärane ja loogiline. Positiivse aspektina väärib välja toomist alapeatükkide rohkus, mis võimaldab lugeda vaid teatud sihtgrupile olulisi tekste ja vajadusel kiiresti sobivad nõuanded üles leida. Lugedes on tunda, et soovitused ja situatsioonikirjeldused tulevad oma ala professionaalilt - need mõjuvad usaldusväärsena ja omavad antud turusituatsioonis suurt praktilist väärtust.

Lisaboonusena leidub alapeatükkide kaupa kommentaare eri valdkondade värbamisspetsialistidelt. Kõik see näib väga vahetu ja teostatavana - võta vaid raamat kätte ja hakka värbama!Veidi vähem pööratakse raamatus tähelepanu tegelikkuses väga suurele sihtgrupile – väikeettevõtetele. Poolteist lehekülge siin-seal ei ole kindlasti piisav, sest just see sihtgrupp on kõige suuremas infosulus ja vajab eriti selgeid ning konkreetseid näpunäiteid! Lisaväärtust oleks andnud näiteks igapäevaste situatsioonide kirjeldus ja peamiste probleemide ning lahenduste väljatoomine eduka väikeettevõtja poolt.Värbamine on ja jääb üheks võtmeküsimuseks areneva majanduse tingimustes. Antud raamat toob väga edukalt välja värbamise võimalused ja aitab näha värbamist huvitava, väljakutsuva ja edu tagava tegevusena. Soovitan seda mitte ainult lugeda vaid ka aktiivselt kasutada (lisatud juhendeid ja tabeleid), tulemuseks ongi tõhus värbamine!

Raamatuklubi

Äripäeva raamatuklubi on Eesti peamine äriraamatute kirjastaja. Avaldame maailma parimaid
psühholoogia-, juhtimis- ja turundusteoseid, samuti investeerimisalast kirjandust. 

Oleme tegutsenud juba 20 aastat. Pikaajalisele kogemusele tuginedes teeme maailma uusimast ärikirjandusest hoolika valiku. Klubi liikmena võite kindel olla, et maailma tunnustatud autorite populaarsed teosed jõuavad teieni ja te ei pea vaeva nägema võõrkeelse kirjanduse laviinis tee leidmisega.

  • Klubi liige saab iga kuu värskelt ilmunud klubiraamatud kuni 20% soodsamalt.
  • Raamatud saadame Omniva pakiautomaati tasuta.
  • Klubi liige saab raamatud tellida ka e-raamatuna.
  • Klubiraamatute eest saate mugavalt tasuda ka e-arve püsimaksega.
  • Kui ostate aasta jooksul 6 raamatut, võite valida kingiks ühe varem ilmunud raamatu.

Klubi liikmele saadame iga kuu (v.a juulis) 1-2 uut raamatut. Raamatute ostmisest saab loobuda klubi kodulehe kaudu, telefonitsi või e-posti teel.

Tellimine
Tõhus värbamineOtsas
Tõhus värbamine

Tõhus värbamine

Agu Vahur
Kuidas leida häid töötajaid
Tellimine
Tõhus värbamineOtsas

Kirjeldus

Raamat "Tõhus värbamine" on ettevõtjatele, firmajuhtidele ja personali värbamisega otseselt tegelevatele inimestele vajalik eelkõige seetõttu, et aitab luua just selle konkreetse ettevõtte vajadustele vastava värbamissüsteemi. On selge, et uut finantsjuhti ning kogemustega keevitajat ei saa värvata samu kanaleid pidi ja sarnaste meetoditega. Et leida igast valdkonnast parimad kandidaadid, tuleb koostada vajadustele vastav värbamisstrateegia.

Teos koosneb viiest osast. Esimene osa teeb ülevaate eeldustest, mis peavad organisatsioonis olemas olema, et efektiivselt värvata. Teises osas käsitletakse põhjalikult värbamisprotsessi alates sobivate kandidaatide leidmisest lõpetades parimatele neist tööpakkumise tegemisega. Kolmas osa räägib värbamisest sõltuvalt ametikohast. Neljas osa käsitleb erikampaaniaid välismaise tööjõu ja tudengite värbamiseks. Viimane osa teeb ülevaate juhtudest, mil on vajalik värbamisteenust sisse osta ning koostööst värbamisfirmadega. Lisaks leiab raamatust mahuka näidisküsimuste osa, mille abil hinnata intervjueeritava kompetentsi ning intervjuu ja taustauuringu intervjuu plaanid.

Tööturg muutub pidevalt, mistõttu vanad värbamismeetodid enam ei tööta. Inimeste muutuvad väärtushinnangud on teinud töötajatest kliendid, kellele tuleb töövõimalus maha müüa. Ettevõtted, kes panustavad teadlikult valitud meetodeid kasutades tõhusasse värbamiskorraldusse, tagavad endale olulise konkurentsieelise ja paremad tulemused.

Autorist:

CVO Group juhatuse liige Agu Vahur omab viieteistaastast värbamiskogemust. Ta on korraldanud värbamist nii rahvusvahelise elektroonikagigandi Philips Baltimaade ja Valgevene personalijuhina kui ka Eesti suurettevõtte Eesti Raudtee personalidirektorina. Samuti keskmise suurusega ettevõtte Estonian Air personalijuhina ning esialgu alustava väikeettevõttena toiminud CVO grupi juhina. Viimased kümme aastat on ta värvanud inimesi peale Eesti ja teiste Baltimaade ka Londonis, Varssavis, Prahas, Budapestis ja Moskvas. CVO grupiga on ta üles ehitanud rahvusvahelise värbamisfirmade võrgustiku, mis tegutseb värbamisteenuste pakkujana kaubamärgi CV-Online all, tööjõuvahendusfirmana kaubamärgi Simplika all ning spetsialiseerunud personaliotsingufirmadena kaubamärkide CVO Technology Recruitment, CVO Finance Recruitment, CVO Sales & Marketing Recruitment all.

Lisainfo

Agu Vahur
Lehekülgi: 184
Kirjastus: Äripäev

Arvustused (1)

Moonika LampGalvex Estonia OÜ personalijuht

Värbamine on müük! Ükskõik, kui palju me seda endale igapäevaselt teadvustame, ütleb minu sisetunne siiski, et arusaam värbamisest kui müügist pole Eesti keskastmejuhtide, väikeettevõtete juhtide ega mõneti ka personalijuhtide seas veel piisavalt kinnistunud. Selline lähenemine on samas ainus võimalus meie raskes ja vahel suisa võimatuks nimetatavast tööturusituatsioonist võitjana välja tulla. Nüüd on õnneks ilmunud raamat, mis seda lähenemist veelkord rõhutab – suur tänu autorile selle eest! Agu Vahuri „Tõhus Värbamine” on just eelmaitud sihtgrupile kirjutatud.

Raamat üllatas juba eessõnas oma meeldivalt ladusa ning kiiresti loetava kirjastiiliga. Teksti on tabavalt põimitud mitmed veidi meelelahutuslikku eesmärki täitvad näited, mis esmapilgul küll tavatuna, aga raamatu lõpupoole juba täiesti sobivatena tunduvad -lugeja ei tunne hetkekski igavust.Raamatu ülesehitus on ootuspärane ja loogiline. Positiivse aspektina väärib välja toomist alapeatükkide rohkus, mis võimaldab lugeda vaid teatud sihtgrupile olulisi tekste ja vajadusel kiiresti sobivad nõuanded üles leida. Lugedes on tunda, et soovitused ja situatsioonikirjeldused tulevad oma ala professionaalilt - need mõjuvad usaldusväärsena ja omavad antud turusituatsioonis suurt praktilist väärtust.

Lisaboonusena leidub alapeatükkide kaupa kommentaare eri valdkondade värbamisspetsialistidelt. Kõik see näib väga vahetu ja teostatavana - võta vaid raamat kätte ja hakka värbama!Veidi vähem pööratakse raamatus tähelepanu tegelikkuses väga suurele sihtgrupile – väikeettevõtetele. Poolteist lehekülge siin-seal ei ole kindlasti piisav, sest just see sihtgrupp on kõige suuremas infosulus ja vajab eriti selgeid ning konkreetseid näpunäiteid! Lisaväärtust oleks andnud näiteks igapäevaste situatsioonide kirjeldus ja peamiste probleemide ning lahenduste väljatoomine eduka väikeettevõtja poolt.Värbamine on ja jääb üheks võtmeküsimuseks areneva majanduse tingimustes. Antud raamat toob väga edukalt välja värbamise võimalused ja aitab näha värbamist huvitava, väljakutsuva ja edu tagava tegevusena. Soovitan seda mitte ainult lugeda vaid ka aktiivselt kasutada (lisatud juhendeid ja tabeleid), tulemuseks ongi tõhus värbamine!

Raamatuklubi

Äripäeva raamatuklubi on Eesti peamine äriraamatute kirjastaja. Avaldame maailma parimaid
psühholoogia-, juhtimis- ja turundusteoseid, samuti investeerimisalast kirjandust. 

Oleme tegutsenud juba 20 aastat. Pikaajalisele kogemusele tuginedes teeme maailma uusimast ärikirjandusest hoolika valiku. Klubi liikmena võite kindel olla, et maailma tunnustatud autorite populaarsed teosed jõuavad teieni ja te ei pea vaeva nägema võõrkeelse kirjanduse laviinis tee leidmisega.

  • Klubi liige saab iga kuu värskelt ilmunud klubiraamatud kuni 20% soodsamalt.
  • Raamatud saadame Omniva pakiautomaati tasuta.
  • Klubi liige saab raamatud tellida ka e-raamatuna.
  • Klubiraamatute eest saate mugavalt tasuda ka e-arve püsimaksega.
  • Kui ostate aasta jooksul 6 raamatut, võite valida kingiks ühe varem ilmunud raamatu.

Klubi liikmele saadame iga kuu (v.a juulis) 1-2 uut raamatut. Raamatute ostmisest saab loobuda klubi kodulehe kaudu, telefonitsi või e-posti teel.

© AS Äripäev 2000-2025
  • Aadress: Vana-Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]