Tarnijate kaasamine ESG juhtimiseks väärtusahelas

Tarnijate kaasamine ESG juhtimiseks väärtusahelas

Toimumisaeg:

19.09.2024

Alguseni:

18p 20t 12m

Toimumiskoht:

Veeb

Tihti asuvad ettevõtte olulisimad keskkonna ja sotsiaalse mõju tulipunktid tema väärtusahelas. Juhtimaks tarnijatest jt väärtusahela osalistest tulenevaid riske ning viimaks ESG juhtimist vastavusse EL kestlikkusaruandluse direktiivi (CSRD) nõuetega, peavad ettevõtted kaardistama kui hästi juhivad tarnijad ettevõtte jaoks olulisi ESG teemasid.

Suurettevõtetel on tulenevalt ELi kestlikkusaruandluse direktiivi (CSRD) nõuetest kohustus:

  • läbi hoolsuskohustuse protsessi (due diligence) teha kindlaks ning vältida ja leevendada enda tegevuse ning eelneva ja järgneva väärtusahela negatiivset mõju loodusele ja inimestele;
  • raporteerima ESG aruandes infot mõjude, riskide ja võimaluste kohta väärtusahela eelnevates ja järgnevates etappides.

Väiksemate ettevõtete jaoks on tarneahela ESG juhtimine eelkõige riskide maandamise vahend, aga samas ka võimalus tugevdada ärisuhteid nii oma tarnijate kui ka klientidega.

Iga ettevõte võiks endalt küsida 4 kontrollküsimust ning jaatavad vastused näitavad vajadust väärtusahelas ESG teemade juhtimiseks:

  • Kui sõltuv on meie tarne- ja väärtusahel loodusjõududest? Näiteks kui tarned viibivad?
  • Kui hästi teame oma klientide ootusi ESG teemades? Näiteks kui kliendid ootavad, et ka meie oma tarneahelas ESG teemasid teadlikumalt juhiksime.
  • Kui kindlad oleme oma tarnijate eetilises käitumises? Näiteks kui meie võtmetarnija satub avalikkuses inimõiguste või keskkonnaresostuse skandaali?
  • Kui tugevalt rohepoliitika nügib meile olulise sisendmaterjali kättesaadavust keskkonnasäästlikuma alternatiivse materjali suunas? Kas meie toote disain ja tarneahel on muutuseks valmis?

Veebiseminaril räägime läbi:

  • Kuidas ESG teemade juhtimine väärtusahela üleselt maandab riske ja loob võimalusi?
  • Kuidas ettevõtte ESG alane ambitsioon määrab tarnijate kaasamise viisid ESG teemades?
  • Millistel eesmärkidel võiks tarnijaid ESG teemadel kaasata?
  • Kust alustada ja milliseid andmeid küsida enda tarnijatelt ESG teemade kohta? 
  • Kuidas tarnijate ESG taset hinnata ja mida saadud infoga peale hakata?
  • Kuidas viia tarnijate ESG hindamist läbi digitaalselt platvormil?


Veebiseminari viib läbi ESG ekspert ja Sustinere kaasasutaja Marko Siller

Veebiseminar toimub 19. septembril kell 11.00-12.30 Zoomis.

Veebiseminar on järelvaadatav kõigile registreerunutele 2 nädala jooksul peale toimumist.

Enne veebiseminari saadetakse registreerunud kasutajatele infomeil lingiga, mille kaudu pääsete enne seminari algust veebiseminari keskkonda. Täpsemat infot veebiseminari kohta saab küsida kirjutades [email protected].

Tarnijate kaasamine ESG juhtimiseks väärtusahelas

Toimumisaeg:

19.09.2024

Alguseni:

18p 20t 12m

Toimumiskoht:

Veeb

Tihti asuvad ettevõtte olulisimad keskkonna ja sotsiaalse mõju tulipunktid tema väärtusahelas. Juhtimaks tarnijatest jt väärtusahela osalistest tulenevaid riske ning viimaks ESG juhtimist vastavusse EL kestlikkusaruandluse direktiivi (CSRD) nõuetega, peavad ettevõtted kaardistama kui hästi juhivad tarnijad ettevõtte jaoks olulisi ESG teemasid.

Suurettevõtetel on tulenevalt ELi kestlikkusaruandluse direktiivi (CSRD) nõuetest kohustus:

  • läbi hoolsuskohustuse protsessi (due diligence) teha kindlaks ning vältida ja leevendada enda tegevuse ning eelneva ja järgneva väärtusahela negatiivset mõju loodusele ja inimestele;
  • raporteerima ESG aruandes infot mõjude, riskide ja võimaluste kohta väärtusahela eelnevates ja järgnevates etappides.

Väiksemate ettevõtete jaoks on tarneahela ESG juhtimine eelkõige riskide maandamise vahend, aga samas ka võimalus tugevdada ärisuhteid nii oma tarnijate kui ka klientidega.

Iga ettevõte võiks endalt küsida 4 kontrollküsimust ning jaatavad vastused näitavad vajadust väärtusahelas ESG teemade juhtimiseks:

  • Kui sõltuv on meie tarne- ja väärtusahel loodusjõududest? Näiteks kui tarned viibivad?
  • Kui hästi teame oma klientide ootusi ESG teemades? Näiteks kui kliendid ootavad, et ka meie oma tarneahelas ESG teemasid teadlikumalt juhiksime.
  • Kui kindlad oleme oma tarnijate eetilises käitumises? Näiteks kui meie võtmetarnija satub avalikkuses inimõiguste või keskkonnaresostuse skandaali?
  • Kui tugevalt rohepoliitika nügib meile olulise sisendmaterjali kättesaadavust keskkonnasäästlikuma alternatiivse materjali suunas? Kas meie toote disain ja tarneahel on muutuseks valmis?

Veebiseminaril räägime läbi:

  • Kuidas ESG teemade juhtimine väärtusahela üleselt maandab riske ja loob võimalusi?
  • Kuidas ettevõtte ESG alane ambitsioon määrab tarnijate kaasamise viisid ESG teemades?
  • Millistel eesmärkidel võiks tarnijaid ESG teemadel kaasata?
  • Kust alustada ja milliseid andmeid küsida enda tarnijatelt ESG teemade kohta? 
  • Kuidas tarnijate ESG taset hinnata ja mida saadud infoga peale hakata?
  • Kuidas viia tarnijate ESG hindamist läbi digitaalselt platvormil?


Veebiseminari viib läbi ESG ekspert ja Sustinere kaasasutaja Marko Siller

Veebiseminar toimub 19. septembril kell 11.00-12.30 Zoomis.

Veebiseminar on järelvaadatav kõigile registreerunutele 2 nädala jooksul peale toimumist.

Enne veebiseminari saadetakse registreerunud kasutajatele infomeil lingiga, mille kaudu pääsete enne seminari algust veebiseminari keskkonda. Täpsemat infot veebiseminari kohta saab küsida kirjutades [email protected].

Registreerimine

HindSoodushind kuni 16.09.2024
Osalejaid

19.09.2024 Tarnijate kaasamine ESG juhtimiseks väärtusahelas

139,00 €

169,58 € km-ga

139,00 €

99,00 €

120,78 € km-ga

99,00 €

120,78 € km-ga

19.09.2024 Tarnijate kaasamine ESG juhtimiseks väärtusahelas

OsalejaidHind

139,00 €

169,58 € km-ga

139,00 €

99,00 €

120,78 € km-ga

99,00 €

120,78 € km-ga

Lisainfo

Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected]  või 667 0105.

 

Tühistamisinfo

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Veeb
© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]