Üheleheküljeline turundusplaan

Kuidas kliente võita, rohkem raha teenida ja teiste seast silma paista

Lehekülgi: 244
Kirjastus: AS Äripäev

Paljud väikeettevõtjad töötavad esmalt idioodist bossi alluvuses, et seejärelise selleks hakata. Enamus ei kipu mõistma, et oma ala tehnilise külje sügavuti jagamine ei tee veel kellestki ärigeeniust. Raamat „Üheleheküljeline turundusplaan“ aitab segaduses selgust luua, et usinamalt uusi kliente võita, rohkem raha teenida ja teiste seast silma paista.

 

Väiksemate firmade puhul on tavapärane, et kasv jääb pidama punkti, kus kasumist jagub täpselt nii palju, et omanikud sellest ära elaksid. Kuid milleks madalatel tuuridel vuristada, kui potentsiaali jagub märksa enamaks?! Võtke ükskõik milline kaalukas ametipost ja te näete, et seal käivad asjad hästiõlitatud plaani järgi. Profid ei improviseeri kunagi. Just selges plaanis peitub edu võti.

 

See raamat on pigem rakenduslik murrang kui uuenduslik kontseptsioon, mille sisu saab kokku võtta lihtsalt – kiireim tee rahani. Dib pakub geniaalselt lihtsaid viise, kuidas tõusta ühele leheküljele kokku pakitud turundusplaani abil täielikust turundusalasest võhiklikkusest punkti, mis manab näole rahulolust sätendava naeratuse.  

Sisukord

TÄNUSÕNAD

SISSEJUHATUS

 

I VAATUS: EELNEV ETAPP

 

1. PEATÜKK:Sihtturu valimine

2. PEATÜKK: Sõnumi välja töötamine

3. PEATÜKK: Sihtkliendi püüdmine läbi reklaamimeedia

 

II VAATUS: JOOKSEV ETAPP

 

4. PEATÜKK: Müügikontaktide kogumine

5. PEATÜKK: Müügikontaktide turgutamine

6. PEATÜKK: Müügikonversioon

 

III VAATUS: PÄRASTINE ETAPP

 

7. PEATÜKK: Maailmaklassi kogemuse pakkumine

8. PEATÜKK: Pikaaegse kliendiväärtuse tõstmine

9. PEATÜKK: Soovituste suunamine ja innustamine

 

KOKKUVÕTE

AUTORIST

Tellimine
Paberraamat
TASUTA TARNE 3-4 tööpäeva
NaN €
Näita käibemaksuga

Üheleheküljeline turundusplaan

Kuidas kliente võita, rohkem raha teenida ja teiste seast silma paista
Tellimine
Paberraamat
TASUTA TARNE 3-4 tööpäeva
NaN €
Näita käibemaksuga

Kirjeldus

Paljud väikeettevõtjad töötavad esmalt idioodist bossi alluvuses, et seejärelise selleks hakata. Enamus ei kipu mõistma, et oma ala tehnilise külje sügavuti jagamine ei tee veel kellestki ärigeeniust. Raamat „Üheleheküljeline turundusplaan“ aitab segaduses selgust luua, et usinamalt uusi kliente võita, rohkem raha teenida ja teiste seast silma paista.

 

Väiksemate firmade puhul on tavapärane, et kasv jääb pidama punkti, kus kasumist jagub täpselt nii palju, et omanikud sellest ära elaksid. Kuid milleks madalatel tuuridel vuristada, kui potentsiaali jagub märksa enamaks?! Võtke ükskõik milline kaalukas ametipost ja te näete, et seal käivad asjad hästiõlitatud plaani järgi. Profid ei improviseeri kunagi. Just selges plaanis peitub edu võti.

 

See raamat on pigem rakenduslik murrang kui uuenduslik kontseptsioon, mille sisu saab kokku võtta lihtsalt – kiireim tee rahani. Dib pakub geniaalselt lihtsaid viise, kuidas tõusta ühele leheküljele kokku pakitud turundusplaani abil täielikust turundusalasest võhiklikkusest punkti, mis manab näole rahulolust sätendava naeratuse.  

0

Sisukord

TÄNUSÕNAD

SISSEJUHATUS

 

I VAATUS: EELNEV ETAPP

 

1. PEATÜKK:Sihtturu valimine

2. PEATÜKK: Sõnumi välja töötamine

3. PEATÜKK: Sihtkliendi püüdmine läbi reklaamimeedia

 

II VAATUS: JOOKSEV ETAPP

 

4. PEATÜKK: Müügikontaktide kogumine

5. PEATÜKK: Müügikontaktide turgutamine

6. PEATÜKK: Müügikonversioon

 

III VAATUS: PÄRASTINE ETAPP

 

7. PEATÜKK: Maailmaklassi kogemuse pakkumine

8. PEATÜKK: Pikaaegse kliendiväärtuse tõstmine

9. PEATÜKK: Soovituste suunamine ja innustamine

 

KOKKUVÕTE

AUTORIST

© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]