17. Ostujuhtimise Aastakonverents 2021

Ostujuht kui kulujuht

20.10.2021

Nordic Hotel Forum, Viru väljak 3

Muutustega seisavad silmitsi kõik valdkonnad ja nende seas ka ostujuhtimine, aga milliseid muutusi võtavad ostujuhid kaasa koroonakriisist? Milliseid arenguid koroonakriis on ostujuhtimises kiirendanud?

 

Tänavusel ostujuhtimise aastakonverentsil räägime sellest, mida tervise- ja tarnekriis ostujuhtidele õpetas ning kuidas jõuda alternatiivsete tarnijateni. Fookuses on ka innovatsioon: küsime, kas kriis on näidanud, et ostujuhtimise automatiseerimine vajab senisest kiiremat käiku? Arutleme, milline on uutmoodi ostmine ja kuidas mitte osta nii, nagu ostsime viis aastat tagasi. Päeva viimase plokis räägime aga kuludest ning küsime, kas ostujuhi aega on võimalik targemini ära kasutada, ehk kas ostujuhil võiks olla veel mõni roll ettevõttes? Kas ostujuht võiks olla näiteks kulujuht ja pühenduda senisest enam prognoosimisele?

Tule kuulama, mida soovitavad teised ostujuhtimise eksperdid ja praktikud!

 

Sihtgrupp: erinevate valdkondade ostu-, hanke-, lao-, logistika- ja tarneahelajuhid, tootmisjuhid; tööstus-, kaubandus- ja logistikaettevõtete juhtkond - tegevjuhid, arendusjuhid, finantsjuhid jpt.

NB! Saab osaleda nii saalis kui üle veebi - osalejatele on konverents järelvaadatav.

Seoses COVID-19 viiruse leviku ja vabariigi valitsuse poolt kehtestatud piirangutega ürituste korraldamisel, kontrollime sissepääsul COVID-19 tervisetõendit või teisi osalema lubavaid dokumente. Palume kohale tulla ajavaruga. Lisainfo on ära toodud ka osalemistingimustes.

 

Lisainfo:
Konverentsi programmijuht Anu Soomets, [email protected]; +372 516 4397

Konverentsil oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtetel palume kirjutada e-mailile [email protected].

ESINEJAD

Kerttily Golubeva

Hanke- ja tarneahela juhtimise ekspert ning koolitaja, TalTechi ja Tallinna Majanduskooli õppejõud

Kerttily Golubeva

Hanke- ja tarneahela juhtimise ekspert ning koolitaja, TalTechi ja Tallinna Majanduskooli õppejõud

20.10.2021
09:15 - 09:25
16:00 - 16:45

Ethel Aav

Operaili raamatupidamisosakonna juht

Ethel Aav

Operaili raamatupidamisosakonna juht

20.10.2021
15:00 - 15:30

Birgit Linnamäe

Ettevõtja, juhtimisstrateeg, konsultant ja koolitaja

Birgit Linnamäe

Ettevõtja, juhtimisstrateeg, konsultant ja koolitaja

20.10.2021
10:30 - 11:00

Virve Jõgeva

Glamoxi juhatuse esimees ja Keila tehase juht

Virve Jõgeva

Glamoxi juhatuse esimees ja Keila tehase juht

20.10.2021
09:25 - 10:00
13:00 - 13:40

Hannes Laaser

Hanke- ja tarneahelajuhtimise ekspert ning konsultant

Hannes Laaser

Hanke- ja tarneahelajuhtimise ekspert ning konsultant

20.10.2021
16:00 - 16:45

Eerika Riks

Riigi Kaitseinvesteeringute Keskuse hanke- ja ostubüroo juht

Eerika Riks

Riigi Kaitseinvesteeringute Keskuse hanke- ja ostubüroo juht

20.10.2021
15:30 - 16:00

Esineja kinnitamisel, Softwerk

Esineja kinnitamisel, Softwerk

20.10.2021
12:30 - 13:00

Heleri Kirss

Telia Baltikumi operatiivse ostujuhtimise üksuse juht

Heleri Kirss

Telia Baltikumi operatiivse ostujuhtimise üksuse juht

20.10.2021
13:00 - 13:40

Tarmo Saidla

Procurement Flow tegevjuht ja kaasasutaja

Tarmo Saidla

Procurement Flow tegevjuht ja kaasasutaja

20.10.2021
13:00 - 13:40
PROGRAMM

08:30 - 09:15

08:30 - 09:15

Registreerimine ja hommikukohv

09:15 - 09:25

09:15 - 09:25

Moderaatori avasõnad

Kerttily Golubeva

09:24 - 11:00

09:24 - 11:00

1. SESSIOON - Mida õpetas koroonakriis ostujuhtidele?

09:25 - 10:00

09:25 - 10:00

(Tarne)kriisist õpitud: Kuidas juhtida ostutööd kodukontoris?

Virve Jõgeva

10:00 - 10:30

10:00 - 10:30

Tarneturg ja riskid: Kuidas jõuda alternatiivsete tarnijateni ja maandada riske?

10:30 - 11:00

10:30 - 11:00

Tehnoloogia ja innovatsioon jõuab ostujuhtimisse: Kuidas meeskond "tööpimedusest" välja juhtida?

Birgit Linnamäe

11:00 - 11:30

11:00 - 11:30

Kohvipaus

11:29 - 13:30

11:29 - 13:30

2. SESSIOON - Kuidas teistmoodi osta?

11:30 - 12:00

11:30 - 12:00

Kuidas mitte osta nii, nagu ostsime 5 aastat tagasi?

12:00 - 12:30

12:00 - 12:30

Innovatsioonikogemus: Mida ja kuidas saab osturobot ostujuhi heaks ära teha?

12:30 - 13:00

12:30 - 13:00

Tasub teada: Kuidas esimene automaatne lahendus andmetele tuginedes ära teha?

13:00 - 13:40

13:00 - 13:40

ARUTELU: Milline on uus ostmine ja kuidas innovatsioon ostuosakonda tuua?

Virve Jõgeva

Heleri Kirss

Tarmo Saidla

13:40 - 14:30

13:40 - 14:30

Lõuna

14:29 - 16:55

14:29 - 16:55

3. SESSIOON - Kulude juhtimine

14:30 - 15:00

14:30 - 15:00

Ostujuht kui kulujuht

15:00 - 15:30

15:00 - 15:30

Kogemus: Milline on finantsjuhtimise roll ettevõtte ostu- ja hanketegevuses?

Ethel Aav

15:30 - 16:00

15:30 - 16:00

Avaliku sektori näide: Kuidas ostab ja juhib kulusid kaitsevägi?

Eerika Riks

16:00 - 16:45

16:00 - 16:45

ARUTELU: Kas turg on push või pull?

Kerttily Golubeva

Hannes Laaser

16:45 - 16:55

16:45 - 16:55

Päeva kokkuvõte ja lõpetamine

REGISTREERIMINE
17. Ostujuhtimise Aastakonverents 2021 - saalipilet
SOODUSHIND kuni 22.09.2021:
269 €
322,80 € km-ga
Hind:
369 €
442,80 € km-ga
Osalejate arv:
17. Ostujuhtimise Aastakonverents 2021 - veebipilet
SOODUSHIND kuni 22.09.2021:
269 €
322,80 € km-ga
Hind:
339 €
406,80 € km-ga
Osalejate arv:

Lisainfo:
Anu Soomets | Konverentsi programmijuht
+372 516 4397 | [email protected]

TOETAJAD
LISAINFO
Osalemise tingimused

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Veebiseminari materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.

COVID-19

1. Osalema pääsevad
- Inimesed, kes on teinud kuni 48 tundi enne ürituse algust antigeeni kiirtesti või kuni 72 tundi varem PCR-testi ning saanud negatiivse tulemuse;
- inimesed, kes on viimase 12 kuu jooksul läbinud COVID-19 vastu vaktsineerimise kuuri ja kel on viimasest süstist olenevalt tootjast möödas 7-15 päeva, et oleks saavutatud maksimaalne kaitse;
- inimesed, kes on viimase aasta jooksul COVID-19 haiguse läbi põdenud ja saanud hiljem ühe doosi vaktsiini;
- inimesed, kes on COVID-19 haiguse läbi põdenud pärast esimese vaktsiinidoosi saamist;
- inimesed, kes on COVID-19 haiguse läbi põdenud ja terveks tunnistatud mitte rohkem, kui kuus kuud tagasi, ja pole veel saanud üht vaktsiinidoosi.

Kuidas saada COVID tõend/pass?
- Immuniseerimist, läbipõdemist või negatiivset testi tõendava COVID tõendi saab luua Eesti patsiendiportaalis digilugu.ee
- Üks mugavamatest moodustest on COVID tõendi ekraanipilt sisse skännida covidpass.eu kaudu ja salvestada see otse mobiiltelefonis Walletisse.

2. Üritusel osalemise tingimused
- Osalemiseks on vajalik Covid-19 tõendi või negatiivse kiirtesti tõendi olemasolu.
- Tõendit ja isikusamasust kontrollitakse enne üritusele sisenemist.
- Covid 19 tõend on digilugu.ee kodulehel saadaval vaktsineerimiskuuri läbinud, COVID-19 haiguse läbi põdenud või negatiivse testitulemusega inimestel.
- Covid-19 tõend on kas digitaalsel kujul või väljatrükina paberil.
- Enne ürituse algust peavad kõik haiguse läbi põdenud või vaktsineeritud inimesed esitama korraldajale vastava tõendi.
- Kui osaleja oma nakkusohutust ei tõenda, siis ei saa ta üritusel või tegevuses osaleda.

3. PCR-test või antigeeni kiirtest
- Juhul, kui osalejal ei ole COVID-19 tõendit, siis üritusel või tegevuses osalemiseks saab ka kehtiva antigeeni kiirtesti või PCR-testi alusel. Üritusel või tegevuses osalemiseks peab testitulemus olema negatiivne.
o PCR-test peab olema tehtud kuni 72 tundi enne ürituse algust.
o Antigeenitest peab olema tehtud kuni 48 tundi enne ürituse algust.
o Ajapiirangut hakatakse lugema üritusele saabumise ajast.