17. Ostujuhtimise Aastakonverents 2021
Ostujuht kui kulujuht
Toimumiskoht:
Nordic Hotel Forum, Viru väljak 3
Tänavusel ostujuhtimise aastakonverentsil räägime sellest, mida tervise- ja tarnekriis ostujuhtidele õpetas ning kuidas jõuda alternatiivsete tarnijateni. Fookuses on ka innovatsioon: küsime, kas kriis on näidanud, et ostujuhtimise automatiseerimine vajab senisest kiiremat käiku? Arutleme, milline on uutmoodi ostmine ja kuidas mitte osta nii, nagu ostsime viis aastat tagasi. Päeva viimase plokis räägime aga kuludest ning küsime, kas ostujuhi aega on võimalik targemini ära kasutada, ehk kas ostujuhil võiks olla veel mõni roll ettevõttes? Kas ostujuht võiks olla näiteks kulujuht ja pühenduda senisest enam prognoosimisele?
Tule kuulama, mida soovitavad teised ostujuhtimise eksperdid ja praktikud!
Sihtgrupp: erinevate valdkondade ostu-, hanke-, lao-, logistika- ja tarneahelajuhid, tootmisjuhid; tööstus-, kaubandus- ja logistikaettevõtete juhtkond - tegevjuhid, arendusjuhid, finantsjuhid jpt.
NB! Saab osaleda nii saalis kui üle veebi - osalejatele on konverents järelvaadatav.
Seoses COVID-19 viiruse leviku ja vabariigi valitsuse poolt kehtestatud piirangutega ürituste korraldamisel, kontrollime sissepääsul COVID-19 tervisetõendit või teisi osalema lubavaid dokumente. Palume kohale tulla ajavaruga. Lisainfo on ära toodud ka osalemistingimustes.
Lisainfo:
Konverentsi programmijuht Anu Soomets, [email protected]; +372 516 4397
Konverentsil oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtetel palume kirjutada e-mailile [email protected].
Esinejad
Programm
Toimumiskoht:
Nordic Hotel Forum, Viru väljak 3
Tänavusel ostujuhtimise aastakonverentsil räägime sellest, mida tervise- ja tarnekriis ostujuhtidele õpetas ning kuidas jõuda alternatiivsete tarnijateni. Fookuses on ka innovatsioon: küsime, kas kriis on näidanud, et ostujuhtimise automatiseerimine vajab senisest kiiremat käiku? Arutleme, milline on uutmoodi ostmine ja kuidas mitte osta nii, nagu ostsime viis aastat tagasi. Päeva viimase plokis räägime aga kuludest ning küsime, kas ostujuhi aega on võimalik targemini ära kasutada, ehk kas ostujuhil võiks olla veel mõni roll ettevõttes? Kas ostujuht võiks olla näiteks kulujuht ja pühenduda senisest enam prognoosimisele?
Tule kuulama, mida soovitavad teised ostujuhtimise eksperdid ja praktikud!
Sihtgrupp: erinevate valdkondade ostu-, hanke-, lao-, logistika- ja tarneahelajuhid, tootmisjuhid; tööstus-, kaubandus- ja logistikaettevõtete juhtkond - tegevjuhid, arendusjuhid, finantsjuhid jpt.
NB! Saab osaleda nii saalis kui üle veebi - osalejatele on konverents järelvaadatav.
Seoses COVID-19 viiruse leviku ja vabariigi valitsuse poolt kehtestatud piirangutega ürituste korraldamisel, kontrollime sissepääsul COVID-19 tervisetõendit või teisi osalema lubavaid dokumente. Palume kohale tulla ajavaruga. Lisainfo on ära toodud ka osalemistingimustes.
Lisainfo:
Konverentsi programmijuht Anu Soomets, [email protected]; +372 516 4397
Konverentsil oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtetel palume kirjutada e-mailile [email protected].
Programm
Lisainfo
Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.
Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.
Tühistamisinfo
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.
Asukoht ja kontaktid
Aadress
Viru väljak 3