23. Logistika Aastakonverents
Toimumiskoht:
Tallinna Sadama uus kruiisiterminal
Oma mõtetest ja prognoosidest ning kaubavedude perspektiividest tulevad lavale kõnelema Eesti logistikasektori tippjuhid. Lisaks arutleme ka ees ootava rohepöörde teemal ja küsime, mida teha, et rohepööre ei muutuks rohepesuks. Konverentsi tipphetk on Aasta Logistikateo väljakuulutamine.
Logistika Aastakonverents on juba 23. aastat järjest toimuv logistikamaastiku tippsündmus, mis toob kokku valdkonna otsustajad ja praktikud.
Osalemas juba üle 120 inimese - VAATA OSALEJAID
NB! Saab osaleda nii saalis kui üle veebi - osalejatele on konverents järelvaadatav.
Millest tänavusel konverentsil räägime?
- Vaatleme globaalsed tarneahelad halvanud tarnekriisi Euroopa Komisjoni pilgu läbi ja küsime, milliseid arenguvajadusi näeb komisjon logistikasektoris.
- Räägime konteinerite nappusest ja küsime, kuidas see järgmisel aastal merevedude hindasid mõjutab.
- Analüüsime Muuga sadamat kui multimodaalse logistika keskust tulevikus.
- Küsime, milline on multimodaalsete vedude plaan B, kui Rail Balticu valmimine edasi lükkub.
- Kuuleme logistikaettevõtte nägemust sellest, milline on turusurve poolhaagiste veoks raudteel ja millised on selleks praegused võimalused.
- Küsime, milline on Eesti plaan Via Balticaga, kui Läti ja Leedu kõrval meist kiiremini neljarealisi teid arendavad.
- Millised on mere-, lennu-, maantee- ja raudteevedudega tegelevate ettevõtete õppetunnid ja äriplaanid 2022. aastaks?
- Tutvustame aasta logistikategusid ja valime Aasta Logistikateo 2021.
Miks tasub konverentsil osaleda?
- Logistika aastakonverentsil saad teada, milline on erinevate tarnekanalite hetkeseis ja millised on hinnasuundumused.
- Kuuled teiste juhtide prognoose, kui kaua kestab veel tarnekriis.
- Konverents on hea võimalus esitada esinejatele küsimusi ja suhelda valdkonna juhtidega ka kohvipauside ajal.
Seoses COVID-19 viiruse leviku ja vabariigi valitsuse poolt kehtestatud piirangutega ürituste korraldamisel, kontrollime sissepääsul COVID-19 vaktsineerimistõendit või läbipõdemise tõendit. Teised seni lubatud dokumendid (kiirtestid, pcr-testid jm) ei kehti ja sissepääsu ei taga. Samuti palume üritusel kanda maski. Palume kohale tulla ajavaruga. Lisainfo on ära toodud ka osalemistingimustes.
Lisainfo:
Konverentsi programmijuht Anu Soomets, [email protected]; +372 516 4397
Konverentsil oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtetel palume kirjutada e-mailile [email protected].
Esinejad
Programm
Toimumiskoht:
Tallinna Sadama uus kruiisiterminal
Oma mõtetest ja prognoosidest ning kaubavedude perspektiividest tulevad lavale kõnelema Eesti logistikasektori tippjuhid. Lisaks arutleme ka ees ootava rohepöörde teemal ja küsime, mida teha, et rohepööre ei muutuks rohepesuks. Konverentsi tipphetk on Aasta Logistikateo väljakuulutamine.
Logistika Aastakonverents on juba 23. aastat järjest toimuv logistikamaastiku tippsündmus, mis toob kokku valdkonna otsustajad ja praktikud.
Osalemas juba üle 120 inimese - VAATA OSALEJAID
NB! Saab osaleda nii saalis kui üle veebi - osalejatele on konverents järelvaadatav.
Millest tänavusel konverentsil räägime?
- Vaatleme globaalsed tarneahelad halvanud tarnekriisi Euroopa Komisjoni pilgu läbi ja küsime, milliseid arenguvajadusi näeb komisjon logistikasektoris.
- Räägime konteinerite nappusest ja küsime, kuidas see järgmisel aastal merevedude hindasid mõjutab.
- Analüüsime Muuga sadamat kui multimodaalse logistika keskust tulevikus.
- Küsime, milline on multimodaalsete vedude plaan B, kui Rail Balticu valmimine edasi lükkub.
- Kuuleme logistikaettevõtte nägemust sellest, milline on turusurve poolhaagiste veoks raudteel ja millised on selleks praegused võimalused.
- Küsime, milline on Eesti plaan Via Balticaga, kui Läti ja Leedu kõrval meist kiiremini neljarealisi teid arendavad.
- Millised on mere-, lennu-, maantee- ja raudteevedudega tegelevate ettevõtete õppetunnid ja äriplaanid 2022. aastaks?
- Tutvustame aasta logistikategusid ja valime Aasta Logistikateo 2021.
Miks tasub konverentsil osaleda?
- Logistika aastakonverentsil saad teada, milline on erinevate tarnekanalite hetkeseis ja millised on hinnasuundumused.
- Kuuled teiste juhtide prognoose, kui kaua kestab veel tarnekriis.
- Konverents on hea võimalus esitada esinejatele küsimusi ja suhelda valdkonna juhtidega ka kohvipauside ajal.
Seoses COVID-19 viiruse leviku ja vabariigi valitsuse poolt kehtestatud piirangutega ürituste korraldamisel, kontrollime sissepääsul COVID-19 vaktsineerimistõendit või läbipõdemise tõendit. Teised seni lubatud dokumendid (kiirtestid, pcr-testid jm) ei kehti ja sissepääsu ei taga. Samuti palume üritusel kanda maski. Palume kohale tulla ajavaruga. Lisainfo on ära toodud ka osalemistingimustes.
Lisainfo:
Konverentsi programmijuht Anu Soomets, [email protected]; +372 516 4397
Konverentsil oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtetel palume kirjutada e-mailile [email protected].
Programm
Lisainfo
Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.
Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.
Tühistamisinfo
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.
Asukoht ja kontaktid
Aadress
Tallinna Sadama uus kruiisiterminal