5 võtmeoskust B2B müügis

Praktiline hommikuseminar müügist äriklientidele

5 võtmeoskust B2B müügis

Toimumiskoht:

Lutheri Masinasaal

Eelkõige ootame osalema ärikliendi haldureid, müügitöötajaid, kelle peamine sihtgrupp on ärikliendid.

Seminaril õpid kasutama  praktikas läbiproovitud tehnikaid ja kuuled praktikute kogemusi.

See hommikuseminar on hea värskendus igapäevasele müügitööle. Seminar kestab pool päeva, juba pärastlõunal saab kontorisse (või kliendi juurde) naasta ja õpitu kohe ära proovida. Hind on soodne, programm intensiivne.

Fookus: Oskused, mis aitavad äriklientidele paremini müüa.

Seminarilt saad konkreetseid näiteid, tehnikaid, nippe:

  • B2B müügi vundament on info - mida, kuidas ja miks sa kliendi kohta teadma pead?
  • Müügiinimene on toote/teenuse disainer - kuidas ennast kliendi jaoks väärtuslikuks teha?
  • Info tuleb tuua argumentidesse - kuidas mõjusaid ja kliendi ootustest tulenevat müügiargumenti luua?
  • Hind on alati õiglane - odavalt müüa oskavad kõik, kuidas ületada ärikliendi ootusi, et ta oleks valmis ka rohkem maksma?
  • B2B müük ei ole üheöösuhe - kuidas tihedas konkurentsis äriklienti endaga siduda?

 Erihinnaga grupipileti alates 3 osalejat saate kirjutades [email protected]

Seoses COVID-19 viiruse leviku ja vabariigi valitsuse poolt kehtestatud piirangutega ürituste korraldamisel, kontrollime sissepääsul COVID-19 vaktsineerimistõendit või läbipõdemise tõendit. Teised seni lubatud dokumendid (kiirtestid, pcr-testid jm) ei kehti ja sissepääsu ei taga. Samuti palume üritusel kanda maski. Palume kohale tulla ajavaruga. Lisainfo on ära toodud ka osalemistingimustes.

 

Programm

09:00 – 09:30

Tervitame hommikukohviga

09:30 – 09:40

Seminari avamine

09:40 – 10:20

B2B müügi vundament on info

Silver Rooger Dominate Sales juht ja müügitreener

Küsi, uuri tausta, süvene aruannetesse, kogu infot konkurentide ja valdkonna kohta... Mida veel? Kuidas seda ikka päriselt teha? Millises müügietapis millist infot vajad?

10:20 – 10:50

Infot tuleb kasutada müügiargumentides

Denis Nikolajev Eesti Gjensidige filiaali müügijuht

Infost kliendi kohta ei ole palju kasu, kui sa seda ei kasuta. Olulisem on, kuidas see oma müügipakkumisse siduda. Denis toob erinevaid näiteid oma igapäevasest tööst äriklientidele pakkumiste koostamisel.

10:50 – 11:20

Müügiinimene on toote/teenuse disainer

Sven Kotkas Kinema juht ja omanik

Kuidas muuta mind ümbritsev maailm minu tegevusi toetavaks? Me ei saa muuta klienti. Küll aga me saame muuta iseennast ja oma organisatsiooni kus me töötame. Kui me muudame iseennast siis seeläbi muudame ka kliendi nägemust meist. Kui klient tunneb, et tema toodet disainib õige inimene koos õige meeskonnaga siis see ongi see väärtus mida klient vajab.

11:20 – 11:45

Energiapaus ja networking

11:45 – 12:15

B2B müük ei ole üheöösuhe

Andres Madissoo Tammer OÜ müügijuht

Andres räägib oma kogemuste baasil pikaajalise kliendisuhte loomisest rahvusvahelisel turul. Kuidas suhteid hoida, kui parasjagu pole kliendil plaanis sinult midagi osta? Kuidas vältida tüütavaks muutumist, aga siiski õigel ajal oma müügipakkumisega kohal olla?

12:15 – 13:00

Hind on alati õiglane

Birgit Linnamäe KODA tegevjuht ja B2B müügi treener

Birgiti sõnum on lihtne: Odavalt müüa oskavad kõik, ärikliendi ootuseid on vaja ületada!
5 võtmeoskust B2B müügis

Toimumiskoht:

Lutheri Masinasaal

Eelkõige ootame osalema ärikliendi haldureid, müügitöötajaid, kelle peamine sihtgrupp on ärikliendid.

Seminaril õpid kasutama  praktikas läbiproovitud tehnikaid ja kuuled praktikute kogemusi.

See hommikuseminar on hea värskendus igapäevasele müügitööle. Seminar kestab pool päeva, juba pärastlõunal saab kontorisse (või kliendi juurde) naasta ja õpitu kohe ära proovida. Hind on soodne, programm intensiivne.

Fookus: Oskused, mis aitavad äriklientidele paremini müüa.

Seminarilt saad konkreetseid näiteid, tehnikaid, nippe:

  • B2B müügi vundament on info - mida, kuidas ja miks sa kliendi kohta teadma pead?
  • Müügiinimene on toote/teenuse disainer - kuidas ennast kliendi jaoks väärtuslikuks teha?
  • Info tuleb tuua argumentidesse - kuidas mõjusaid ja kliendi ootustest tulenevat müügiargumenti luua?
  • Hind on alati õiglane - odavalt müüa oskavad kõik, kuidas ületada ärikliendi ootusi, et ta oleks valmis ka rohkem maksma?
  • B2B müük ei ole üheöösuhe - kuidas tihedas konkurentsis äriklienti endaga siduda?

 Erihinnaga grupipileti alates 3 osalejat saate kirjutades [email protected]

Seoses COVID-19 viiruse leviku ja vabariigi valitsuse poolt kehtestatud piirangutega ürituste korraldamisel, kontrollime sissepääsul COVID-19 vaktsineerimistõendit või läbipõdemise tõendit. Teised seni lubatud dokumendid (kiirtestid, pcr-testid jm) ei kehti ja sissepääsu ei taga. Samuti palume üritusel kanda maski. Palume kohale tulla ajavaruga. Lisainfo on ära toodud ka osalemistingimustes.

 

Programm

09:00 – 09:30

Tervitame hommikukohviga

09:30 – 09:40

Seminari avamine

09:40 – 10:20

B2B müügi vundament on info

Silver Rooger Dominate Sales juht ja müügitreener

Küsi, uuri tausta, süvene aruannetesse, kogu infot konkurentide ja valdkonna kohta... Mida veel? Kuidas seda ikka päriselt teha? Millises müügietapis millist infot vajad?

10:20 – 10:50

Infot tuleb kasutada müügiargumentides

Denis Nikolajev Eesti Gjensidige filiaali müügijuht

Infost kliendi kohta ei ole palju kasu, kui sa seda ei kasuta. Olulisem on, kuidas see oma müügipakkumisse siduda. Denis toob erinevaid näiteid oma igapäevasest tööst äriklientidele pakkumiste koostamisel.

10:50 – 11:20

Müügiinimene on toote/teenuse disainer

Sven Kotkas Kinema juht ja omanik

Kuidas muuta mind ümbritsev maailm minu tegevusi toetavaks? Me ei saa muuta klienti. Küll aga me saame muuta iseennast ja oma organisatsiooni kus me töötame. Kui me muudame iseennast siis seeläbi muudame ka kliendi nägemust meist. Kui klient tunneb, et tema toodet disainib õige inimene koos õige meeskonnaga siis see ongi see väärtus mida klient vajab.

11:20 – 11:45

Energiapaus ja networking

11:45 – 12:15

B2B müük ei ole üheöösuhe

Andres Madissoo Tammer OÜ müügijuht

Andres räägib oma kogemuste baasil pikaajalise kliendisuhte loomisest rahvusvahelisel turul. Kuidas suhteid hoida, kui parasjagu pole kliendil plaanis sinult midagi osta? Kuidas vältida tüütavaks muutumist, aga siiski õigel ajal oma müügipakkumisega kohal olla?

12:15 – 13:00

Hind on alati õiglane

Birgit Linnamäe KODA tegevjuht ja B2B müügi treener

Birgiti sõnum on lihtne: Odavalt müüa oskavad kõik, ärikliendi ootuseid on vaja ületada!

Lisainfo

Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected]  või 667 0105.

 

Tühistamisinfo

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Vana-Lõuna 39 III korruse seminariruum
© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]