5 võtmeoskust B2B müügis
Praktiline hommikuseminar müügist äriklientidele
Toimumiskoht:
Lutheri Masinasaal
Seminaril õpid kasutama praktikas läbiproovitud tehnikaid ja kuuled praktikute kogemusi.
See hommikuseminar on hea värskendus igapäevasele müügitööle. Seminar kestab pool päeva, juba pärastlõunal saab kontorisse (või kliendi juurde) naasta ja õpitu kohe ära proovida. Hind on soodne, programm intensiivne.
Fookus: Oskused, mis aitavad äriklientidele paremini müüa.
Seminarilt saad konkreetseid näiteid, tehnikaid, nippe:
- B2B müügi vundament on info - mida, kuidas ja miks sa kliendi kohta teadma pead?
- Müügiinimene on toote/teenuse disainer - kuidas ennast kliendi jaoks väärtuslikuks teha?
- Info tuleb tuua argumentidesse - kuidas mõjusaid ja kliendi ootustest tulenevat müügiargumenti luua?
- Hind on alati õiglane - odavalt müüa oskavad kõik, kuidas ületada ärikliendi ootusi, et ta oleks valmis ka rohkem maksma?
- B2B müük ei ole üheöösuhe - kuidas tihedas konkurentsis äriklienti endaga siduda?
Erihinnaga grupipileti alates 3 osalejat saate kirjutades [email protected]
Seoses COVID-19 viiruse leviku ja vabariigi valitsuse poolt kehtestatud piirangutega ürituste korraldamisel, kontrollime sissepääsul COVID-19 vaktsineerimistõendit või läbipõdemise tõendit. Teised seni lubatud dokumendid (kiirtestid, pcr-testid jm) ei kehti ja sissepääsu ei taga. Samuti palume üritusel kanda maski. Palume kohale tulla ajavaruga. Lisainfo on ära toodud ka osalemistingimustes.
Programm
Toimumiskoht:
Lutheri Masinasaal
Seminaril õpid kasutama praktikas läbiproovitud tehnikaid ja kuuled praktikute kogemusi.
See hommikuseminar on hea värskendus igapäevasele müügitööle. Seminar kestab pool päeva, juba pärastlõunal saab kontorisse (või kliendi juurde) naasta ja õpitu kohe ära proovida. Hind on soodne, programm intensiivne.
Fookus: Oskused, mis aitavad äriklientidele paremini müüa.
Seminarilt saad konkreetseid näiteid, tehnikaid, nippe:
- B2B müügi vundament on info - mida, kuidas ja miks sa kliendi kohta teadma pead?
- Müügiinimene on toote/teenuse disainer - kuidas ennast kliendi jaoks väärtuslikuks teha?
- Info tuleb tuua argumentidesse - kuidas mõjusaid ja kliendi ootustest tulenevat müügiargumenti luua?
- Hind on alati õiglane - odavalt müüa oskavad kõik, kuidas ületada ärikliendi ootusi, et ta oleks valmis ka rohkem maksma?
- B2B müük ei ole üheöösuhe - kuidas tihedas konkurentsis äriklienti endaga siduda?
Erihinnaga grupipileti alates 3 osalejat saate kirjutades [email protected]
Seoses COVID-19 viiruse leviku ja vabariigi valitsuse poolt kehtestatud piirangutega ürituste korraldamisel, kontrollime sissepääsul COVID-19 vaktsineerimistõendit või läbipõdemise tõendit. Teised seni lubatud dokumendid (kiirtestid, pcr-testid jm) ei kehti ja sissepääsu ei taga. Samuti palume üritusel kanda maski. Palume kohale tulla ajavaruga. Lisainfo on ära toodud ka osalemistingimustes.
Programm
Lisainfo
Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.
Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.
Tühistamisinfo
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.
Asukoht ja kontaktid
Aadress
Vana-Lõuna 39 III korruse seminariruum