B2B turunduse seminar: Kuidas siduda kommunikatsiooni ja müüki?
Toimumiskoht:
Eesti Arhitektuurikeskus
Ka selline ehitusettevõte, kes teenib kogu raha riigihangete kaudu, vajab turundust - näiteks tööandja brändingut ja üldist mainekujundust.
B2B ettevõtetes on turundus ja müük omavahel tihedasti seotud. Mingi turundusaktsioon võib olla suunatud näiteks ainult ühe kliendi võitmiseks. Ka mõõdikud on seetõttu erinevad: kui B2C firmade sotsiaalmeedia postituste edukaid tulemusi mõõdetakse tuhandetes või miljonites, siis B2B kampaania puhul võib piisata ka ühe õige inimese “laigist”.
Tule seminarile ja kuuled praktilisi näiteid B2B turunduse ja kommunikatsiooni kohta ja õpid turundust ja müüki paremini siduma.
Osale seminaril ja saad teada:
- Kuidas sisuturundust ja müüki omavahel siduda?
- Kuidas mõõta sisuturunduse tulemuslikkust?
- Millised on maailma ja Eesti parimad B2B sisuturunduse näited?
- Kuidas saada kajastust rahvusvahelises meedias?
- Kuidas kasutada turunduse LinkedIni?
- Praktilised näited B2B tööandja brändingust
- Praktilised B2B turunduse case study’d Eesti firmadelt
Seminari soodushind kuni 21. jaanuarini on 169 eurot (km-ga 202,80). Seminari täishind on 249 eurot (km-ga 298,80).
Seminaril oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtetel palume kirjutada e-mailile [email protected]
Seoses COVID-19 viiruse leviku ja vabariigi valitsuse poolt kehtestatud piirangutega ürituste korraldamisel, kontrollime sissepääsul COVID-19 vaktsineerimistõendit või läbipõdemise tõendit. Teised seni lubatud dokumendid (kiirtestid, pcr-testid jm) ei kehti ja sissepääsu ei taga. Samuti palume üritusel kanda maski. Palume kohale tulla ajavaruga. Lisainfo on ära toodud ka osalemistingimustes.
Esinejad
Programm
Toimumiskoht:
Eesti Arhitektuurikeskus
Ka selline ehitusettevõte, kes teenib kogu raha riigihangete kaudu, vajab turundust - näiteks tööandja brändingut ja üldist mainekujundust.
B2B ettevõtetes on turundus ja müük omavahel tihedasti seotud. Mingi turundusaktsioon võib olla suunatud näiteks ainult ühe kliendi võitmiseks. Ka mõõdikud on seetõttu erinevad: kui B2C firmade sotsiaalmeedia postituste edukaid tulemusi mõõdetakse tuhandetes või miljonites, siis B2B kampaania puhul võib piisata ka ühe õige inimese “laigist”.
Tule seminarile ja kuuled praktilisi näiteid B2B turunduse ja kommunikatsiooni kohta ja õpid turundust ja müüki paremini siduma.
Osale seminaril ja saad teada:
- Kuidas sisuturundust ja müüki omavahel siduda?
- Kuidas mõõta sisuturunduse tulemuslikkust?
- Millised on maailma ja Eesti parimad B2B sisuturunduse näited?
- Kuidas saada kajastust rahvusvahelises meedias?
- Kuidas kasutada turunduse LinkedIni?
- Praktilised näited B2B tööandja brändingust
- Praktilised B2B turunduse case study’d Eesti firmadelt
Seminari soodushind kuni 21. jaanuarini on 169 eurot (km-ga 202,80). Seminari täishind on 249 eurot (km-ga 298,80).
Seminaril oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtetel palume kirjutada e-mailile [email protected]
Seoses COVID-19 viiruse leviku ja vabariigi valitsuse poolt kehtestatud piirangutega ürituste korraldamisel, kontrollime sissepääsul COVID-19 vaktsineerimistõendit või läbipõdemise tõendit. Teised seni lubatud dokumendid (kiirtestid, pcr-testid jm) ei kehti ja sissepääsu ei taga. Samuti palume üritusel kanda maski. Palume kohale tulla ajavaruga. Lisainfo on ära toodud ka osalemistingimustes.
Programm
Lisainfo
Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.
Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.
Tühistamisinfo
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.
Asukoht ja kontaktid
Aadress
Põhja puiestee 27a, 10415 Tallinn