B2B turundusest on tavaliselt palju vähem juttu kui B2C turundusest. Paljudel B2B ettevõtetel polegi turundusosakonda või turundusjuhti. See ei tähenda aga, et nad turundusega ei tegeleks või et neil turundust vaja poleks.
Ka selline ehitusettevõte, kes teenib kogu raha riigihangete kaudu, vajab turundust - näiteks tööandja brändingut ja üldist mainekujundust.
B2B ettevõtetes on turundus ja müük omavahel tihedasti seotud. Mingi turundusaktsioon võib olla suunatud näiteks ainult ühe kliendi võitmiseks. Ka mõõdikud on seetõttu erinevad: kui B2C firmade sotsiaalmeedia postituste edukaid tulemusi mõõdetakse tuhandetes või miljonites, siis B2B kampaania puhul võib piisata ka ühe õige inimese “laigist”.
Tule seminarile ja kuuled praktilisi näiteid B2B turunduse ja kommunikatsiooni kohta ja õpid turundust ja müüki paremini siduma.
Osale seminaril ja saad teada:
- Kuidas sisuturundust ja müüki omavahel siduda?
- Kuidas mõõta sisuturunduse tulemuslikkust?
- Millised on maailma ja Eesti parimad B2B sisuturunduse näited?
- Kuidas saada kajastust rahvusvahelises meedias?
- Kuidas kasutada turunduse LinkedIni?
- Praktilised näited B2B tööandja brändingust
- Praktilised B2B turunduse case study’d Eesti firmadelt
Seminari soodushind kuni 21. jaanuarini on 169 eurot (km-ga 202,80). Seminari täishind on 249 eurot (km-ga 298,80).
Seminaril oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtetel palume kirjutada e-mailile [email protected]
Seoses COVID-19 viiruse leviku ja vabariigi valitsuse poolt kehtestatud piirangutega ürituste korraldamisel, kontrollime sissepääsul COVID-19 vaktsineerimistõendit või läbipõdemise tõendit. Teised seni lubatud dokumendid (kiirtestid, pcr-testid jm) ei kehti ja sissepääsu ei taga. Samuti palume üritusel kanda maski. Palume kohale tulla ajavaruga. Lisainfo on ära toodud ka osalemistingimustes.