IKT aastakonverents 2021

13.10.2021

Tallink Spa & Conference Hotel (Sadama11a)

IKT valdkonna aasta tippsündmus tuleb 13.oktoobril nii konverentsisaalis kui veebi vahendusel.

Seekordne konverents keskendub mitte tehnoloogiale, vaid inimestele, kes tehnoloogiat loovad ja kasutavad. Arutame, milliseid IKT teenuseid inimesed vajavad, kuidas neid vajadusi välja selgitada, samuti seda, kuidas parandada kasutajakogemust ja disainida IKT teenust.

 

Räägime kuidas luua selline ettevõtte kultuur, mis talente ligi tõmbaks ja kinni hoiaks. Samuti ei saa mööda vaadata klientidest - kuidas klientide vajadusi paremini mõista ning neile vajalikke teenuseid luua ja müüa.

 Miks tasub konverentsile tulla?

  • See on IKT valdkonna ettevõtete aastasündmus
  • Programm keskendub kõige olulisemale IKT äris - inimestele 
  • Saame ideid ja tedmisi selle kohta, kuidas kasutajate vajadusi ja soove välja selgitada
  • Osalevad IKT valdkonna võtmeisikud
  • Autasustame Äripäeva IKT TOPi võitjaid  ja räägime edu saavutamise tagamaadest
  • Analüüsime IKT sektori hetkeolukorda ja kasvuvõimalusi
  • Saame ideid 2022. aasta plaanide elluviimiseks ja tuleviku kavandamiseks.

Seoses COVID-19 viiruse leviku ja vabariigi valitsuse poolt kehtestatud piirangutega ürituste korraldamisel, kontrollime sissepääsul COVID-19 tervisetõendit või teisi osalema lubavaid dokumente. Palume kohale tulla ajavaruga. Lisainfo on ära toodud ka osalemistingimustes.

ESINEJAD

Kaimar Karu

IT- ettevõtja, endine väliskaubandus- ja infotehnoloogiaminister

Kaimar Karu

IT- ettevõtja, endine väliskaubandus- ja infotehnoloogiaminister

13.10.2021
10:10 - 10:40

Hannes Astok

E-riigi Akadeemia juhatuse esimees

Hannes Astok

E-riigi Akadeemia juhatuse esimees

13.10.2021
10:10 - 10:40

Siim Sikkut

Majandus- ja kommunikatsioonimisteeriumi digiarengu asekantsler

Siim Sikkut

Majandus- ja kommunikatsioonimisteeriumi digiarengu asekantsler

13.10.2021
10:10 - 10:40

Keiu Telve

Rakendusliku Antroploogia Keskuse juht

Keiu Telve

Rakendusliku Antroploogia Keskuse juht

13.10.2021
10:40 - 11:00

Kaarel Mikkin

Brand Manuali kaasasutaja

Kaarel Mikkin

Brand Manuali kaasasutaja

13.10.2021
11:00 - 11:20

Hegle Sarapuu

Trinidad Wisemani innovatsioonijuht

Hegle Sarapuu

Trinidad Wisemani innovatsioonijuht

13.10.2021
11:20 - 11:40

Jana Viia

Head of Nortal User Experience

Jana Viia

Head of Nortal User Experience

13.10.2021
11:40 - 12:00

Andre Visse

Telia tehnoloogiajuht

Andre Visse

Telia tehnoloogiajuht

13.10.2021
13:00 - 13:30

Aino-Silvia Tali

Team Lead Competency Manager, Helmes

Aino-Silvia Tali

Team Lead Competency Manager, Helmes

13.10.2021
13:30 - 14:30

Leelia Rohumaa

Global Head of People and Culture, Pipedrive

Leelia Rohumaa

Global Head of People and Culture, Pipedrive

13.10.2021
13:30 - 14:30

Martin Männil

Tallinna linna digiteenistuse direktor

Martin Männil

Tallinna linna digiteenistuse direktor

13.10.2021
15:00 - 15:45

Riho Pihelpuu

ADM Interactive juhataja

Riho Pihelpuu

ADM Interactive juhataja

13.10.2021
15:00 - 15:45

Raido Orumets

Arrow ECS Baltic OÜ, Eesti äriarendusjuht

Raido Orumets

Arrow ECS Baltic OÜ, Eesti äriarendusjuht

13.10.2021
15:45 - 16:30

Katrin Reinhold

Tervise ja Heaolu Infosüsteemide Keskuse (TEHIK) juhataja

Katrin Reinhold

Tervise ja Heaolu Infosüsteemide Keskuse (TEHIK) juhataja

13.10.2021
15:00 - 15:45

Mait Mäesalu

Forus Grupi juhatuse liige, Eest E-kaubanduse Liidu juhatuse esimees

Mait Mäesalu

Forus Grupi juhatuse liige, Eest E-kaubanduse Liidu juhatuse esimees

13.10.2021
15:00 - 15:45
PROGRAMM

09:00 - 09:45

09:00 - 09:45

Registreerimine ja hommikukohv

09:45 - 10:10

09:45 - 10:10

Äripäeva IKT valdkonna TOPi võitjate väljakuulutamine ja autasustamine.

10:10 - 10:40

10:10 - 10:40

Eesti digiriik Eesti rahva teenistuses: milliseid IT-teenuseid Eesti rahvas tulevikus vajab? Vestlusring

Kaimar Karu

Hannes Astok

Siim Sikkut

10:40 - 11:00

10:40 - 11:00

Kuidas mõista inimest: Antropoloog IT- maailmas

Keiu Telve

11:00 - 11:20

11:00 - 11:20

Kuidas disainida IT-teenust

Kaarel Mikkin

11:20 - 11:40

11:20 - 11:40

Kuidas ajulained muutuvad disainiotsusteks

Hegle Sarapuu

11:40 - 12:00

11:40 - 12:00

Hea kasutajakogemuse loomise kogemused

Jana Viia

12:00 - 13:00

12:00 - 13:00

Lõunapaus

13:00 - 13:30

13:00 - 13:30

Milliseid kasutajasõbralikke lahendusi võimaldab 5G

Andre Visse

13:30 - 14:30

13:30 - 14:30

Ettevõtte kultuuri roll töötajate leidmisel ja hoidmisel

Aino-Silvia Tali

Leelia Rohumaa

14:30 - 15:00

14:30 - 15:00

Kohvipaus

15:00 - 15:45

15:00 - 15:45

Kasutajakeskne tootearendus IT-valdkonnas - vestlusring

Martin Männil

Riho Pihelpuu

Katrin Reinhold

Mait Mäesalu

15:45 - 16:30

15:45 - 16:30

Kliendikeskne müük IT-äris

Raido Orumets

16:30

16:30

Konverentsi lõpp

REGISTREERIMINE
IKT aastakonverents 2021 saalipilet
SOODUSHIND kuni 26.09.2021:
319 €
382,80 € km-ga
Hind:
349 €
418,80 € km-ga
Osalejate arv:
IKT aastakonverents 2021 veebipilet
SOODUSHIND kuni 26.09.2021:
319 €
382,80 € km-ga
Hind:
349 €
418,80 € km-ga
Osalejate arv:

Lisainfo:
Greete Salumägi | Projektijuht
[email protected] | 56958344

TOETAJAD

Kuldtoetaja

Toetajad

LISAINFO
Osalemise tingimused

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.

COVID-19

1. Osalema pääsevad
- Inimesed, kes on teinud kuni 48 tundi enne ürituse algust antigeeni kiirtesti või kuni 72 tundi varem PCR-testi ning saanud negatiivse tulemuse;
- inimesed, kes on viimase 12 kuu jooksul läbinud COVID-19 vastu vaktsineerimise kuuri ja kel on viimasest süstist olenevalt tootjast möödas 7-15 päeva, et oleks saavutatud maksimaalne kaitse;
- inimesed, kes on viimase aasta jooksul COVID-19 haiguse läbi põdenud ja saanud hiljem ühe doosi vaktsiini;
- inimesed, kes on COVID-19 haiguse läbi põdenud pärast esimese vaktsiinidoosi saamist;
- inimesed, kes on COVID-19 haiguse läbi põdenud ja terveks tunnistatud mitte rohkem, kui kuus kuud tagasi, ja pole veel saanud üht vaktsiinidoosi.

Kuidas saada COVID tõend/pass?
- Immuniseerimist, läbipõdemist või negatiivset testi tõendava COVID tõendi saab luua Eesti patsiendiportaalis digilugu.ee
- Üks mugavamatest moodustest on COVID tõendi ekraanipilt sisse skännida covidpass.eu kaudu ja salvestada see otse mobiiltelefonis Walletisse.

2. Üritusel osalemise tingimused
- Osalemiseks on vajalik Covid-19 tõendi või negatiivse kiirtesti tõendi olemasolu.
- Tõendit ja isikusamasust kontrollitakse enne üritusele sisenemist.
- Covid 19 tõend on digilugu.ee kodulehel saadaval vaktsineerimiskuuri läbinud, COVID-19 haiguse läbi põdenud või negatiivse testitulemusega inimestel.
- Covid-19 tõend on kas digitaalsel kujul või väljatrükina paberil.
- Enne ürituse algust peavad kõik haiguse läbi põdenud või vaktsineeritud inimesed esitama korraldajale vastava tõendi.
- Kui osaleja oma nakkusohutust ei tõenda, siis ei saa ta üritusel või tegevuses osaleda.

3. PCR-test või antigeeni kiirtest
- Juhul, kui osalejal ei ole COVID-19 tõendit, siis üritusel või tegevuses osalemiseks saab ka kehtiva antigeeni kiirtesti või PCR-testi alusel. Üritusel või tegevuses osalemiseks peab testitulemus olema negatiivne.
o PCR-test peab olema tehtud kuni 72 tundi enne ürituse algust.
o Antigeenitest peab olema tehtud kuni 48 tundi enne ürituse algust.
o Ajapiirangut hakatakse lugema üritusele saabumise ajast.