IKT aastakonverents 2021

IKT aastakonverents 2021

Toimumiskoht:

Tallink Spa & Conference Hotel, Sadama 11A

IKT valdkonna aasta tippsündmus tuleb 13.oktoobril nii konverentsisaalis kui veebi vahendusel.

Seekordne konverents keskendub mitte tehnoloogiale, vaid inimestele, kes tehnoloogiat loovad ja kasutavad. Arutame, milliseid IKT teenuseid inimesed vajavad, kuidas neid vajadusi välja selgitada, samuti seda, kuidas parandada kasutajakogemust ja disainida IKT teenust.

 

Räägime kuidas luua selline ettevõtte kultuur, mis talente ligi tõmbaks ja kinni hoiaks. Samuti ei saa mööda vaadata klientidest - kuidas klientide vajadusi paremini mõista ning neile vajalikke teenuseid luua ja müüa.

 Miks tasub konverentsile tulla?

  • See on IKT valdkonna ettevõtete aastasündmus
  • Programm keskendub kõige olulisemale IKT äris - inimestele 
  • Saame ideid ja tedmisi selle kohta, kuidas kasutajate vajadusi ja soove välja selgitada
  • Osalevad IKT valdkonna võtmeisikud
  • Autasustame Äripäeva IKT TOPi võitjaid  ja räägime edu saavutamise tagamaadest
  • Analüüsime IKT sektori hetkeolukorda ja kasvuvõimalusi
  • Saame ideid 2022. aasta plaanide elluviimiseks ja tuleviku kavandamiseks.

Seoses COVID-19 viiruse leviku ja vabariigi valitsuse poolt kehtestatud piirangutega ürituste korraldamisel, kontrollime sissepääsul COVID-19 tervisetõendit või teisi osalema lubavaid dokumente. Palume kohale tulla ajavaruga. Lisainfo on ära toodud ka osalemistingimustes.

Programm

09:00 – 09:45

Registreerimine ja hommikukohv

09:45 – 10:00

Äripäeva IKT valdkonna TOPi võitjate väljakuulutamine ja autasustamine

Intervjuud TOPi võitjatega

10:00 – 10:10

IKT valdkonna trendid

Marek Mühlberg KPMG Baltics müügi- ja äriarendusjuht

10:10 – 10:40

Eesti digiriik Eesti rahva teenistuses: milliseid IT-teenuseid Eesti rahvas tulevikus vajab? Vestlusring

Kaimar Karu IT- ettevõtja, endine väliskaubandus- ja infotehnoloogiaminister

Allan Lepik Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium, Digiriigi arengu osakonna juhataja

Hannes Astok E-riigi Akadeemia juhatuse esimees

  • Milline on Eesti digiriik aastal 2025? Aastal 2030?
  • Koroonakriisi õppetunnid - miks oleme nii aeglased ja jäigad?
  • Kuidas Eesti elanike vajadusi välja selgitada ja sellele tuginedes uusi digiteenuseid luua?

10:40 – 11:00

Kuidas mõista inimest: Antropoloog IT- maailmas

Keiu Telve Rakendusliku Antroploogia Keskuse juht

Rakendusliku Antropoloogia Keskus (RAK) on arengumeelsele ettevõttele ja asutusele mõeldud uuringukeskus, mis aitab vastata küsimustele, miks ja kuidas, lähtudes inimeste kogemustest ning arusaamadest. RAK kasutab humanitaar- ja sotsiaalteadustes levinud kvalitatiivseid meetodeid nagu näiteks süvaintervjuud ja osalev vaatlus. RAK kombineerib uurimisprotsessis kaasaegset tehnoloogiat ning visuaalseid meetodeid, et edastada küsijale mitmekülgne pilt vastustest.

11:00 – 11:20

Kuidas disainida IT-teenust

Kaarel Mikkin Brand Manuali kaasasutaja

11:20 – 11:40

Kuidas ajulained muutuvad disainiotsusteks

Hegle Sarapuu Trinidad Wisemani innovatsioonijuht

Trinidad Wiseman kasutab oma töös ajulainete mõõtmist hea kasutajakogemuse loomisel ning see on klientide hulgas palju põnevust tekitanud.

11:40 – 12:00

Miks empaatia?

Pärt Ojamaa Nortali teenusedisainer

12:00 – 13:00

Lõunapaus

13:00 – 13:30

Milliseid kasutajasõbralikke lahendusi võimaldab 5G

Andre Visse Telia tehnoloogiajuht

Telia kirjeldab oma kodulehel: 5G hõlbustab ja kiirendab paljude valdkondade arengut, mis omakorda elavdab majandust ja riiki tervikuna. Uued transpordilahendused, turvalisem töökeskkond ning parem juurdepääs vajalikele tervishoiu- ja haridusteenustele on vaid mõned näited. 5G-maailmas saab kujutlusvõime uue jõu: autod vahetavad omavahel nutikalt infot, arstid viivad distantsilt läbi keerukaid operatsioone ja insenerid juhivad tuhandete kilomeetrite kauguselt hiiglaslikke masinaid.

13:30 – 14:30

Ettevõtte kultuuri roll töötajate leidmisel ja hoidmisel

Leelia Rohumaa Global Head of People and Culture, Pipedrive

Aino-Silvia Tali Team Lead Competency Manager, Helmes

IKT ettevõtte edu tagavad töötajad ja talentide pärast käib armutu globaalsel sklaalal võitlus. Kuidas Pipedrive ja Helmes oma ettevõtte kultuuri on loonud ja mis mõju on sellel töötajate motivatsioonile?

14:30 – 15:00

Kohvipaus

15:00 – 15:45

Kasutajakeskne tootearendus IT-valdkonnas - vestlusring

Mait Mäesalu Forus Grupi juhatuse liige, Eest E-kaubanduse Liidu juhatuse esimees

Katrin Reinhold Tervise ja Heaolu Infosüsteemide Keskuse (TEHIK) juhataja

Riho Pihelpuu ADM Interactive juhataja

Martin Männil Tallinna linna digiteenistuse direktor

Kuidas tootearendusprotsessis arvestada kasutajate/klientide soove? Kuidas luua teenuseid/tooteid, mida ka väheste digitaalsete oskustega inimesed kasutada saaksid?

15:45 – 16:15

Kliendikeskne müük IT-äris

Tauno Telvik Oixio tegevjuht

Andres Parts Proact Estonia müügidirektor

Raido Orumets Arrow ECS Baltic OÜ, Eesti äriarendusjuht

Kuidas mõista ja kaardistada oma klientide vajadusi? Milliseid arendusettepanekuid arvesse võtta ja milliseid mitte? Kuidas saavutada seda, et klient oleks lojaalne sinu ettevõttele, mitte kliendihaldurile?

16:15 – 16:35

IKT kui vältimatu osa tänapäevases rakendusuuringus

Kaupo Reede Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse rakendusuuringute programmi arendusjuht

16:35 – 16:40

Konverentsi lõpusõnad

IKT aastakonverents 2021

Toimumiskoht:

Tallink Spa & Conference Hotel, Sadama 11A

IKT valdkonna aasta tippsündmus tuleb 13.oktoobril nii konverentsisaalis kui veebi vahendusel.

Seekordne konverents keskendub mitte tehnoloogiale, vaid inimestele, kes tehnoloogiat loovad ja kasutavad. Arutame, milliseid IKT teenuseid inimesed vajavad, kuidas neid vajadusi välja selgitada, samuti seda, kuidas parandada kasutajakogemust ja disainida IKT teenust.

 

Räägime kuidas luua selline ettevõtte kultuur, mis talente ligi tõmbaks ja kinni hoiaks. Samuti ei saa mööda vaadata klientidest - kuidas klientide vajadusi paremini mõista ning neile vajalikke teenuseid luua ja müüa.

 Miks tasub konverentsile tulla?

  • See on IKT valdkonna ettevõtete aastasündmus
  • Programm keskendub kõige olulisemale IKT äris - inimestele 
  • Saame ideid ja tedmisi selle kohta, kuidas kasutajate vajadusi ja soove välja selgitada
  • Osalevad IKT valdkonna võtmeisikud
  • Autasustame Äripäeva IKT TOPi võitjaid  ja räägime edu saavutamise tagamaadest
  • Analüüsime IKT sektori hetkeolukorda ja kasvuvõimalusi
  • Saame ideid 2022. aasta plaanide elluviimiseks ja tuleviku kavandamiseks.

Seoses COVID-19 viiruse leviku ja vabariigi valitsuse poolt kehtestatud piirangutega ürituste korraldamisel, kontrollime sissepääsul COVID-19 tervisetõendit või teisi osalema lubavaid dokumente. Palume kohale tulla ajavaruga. Lisainfo on ära toodud ka osalemistingimustes.

Programm

09:00 – 09:45

Registreerimine ja hommikukohv

09:45 – 10:00

Äripäeva IKT valdkonna TOPi võitjate väljakuulutamine ja autasustamine

Intervjuud TOPi võitjatega

10:00 – 10:10

IKT valdkonna trendid

Marek Mühlberg KPMG Baltics müügi- ja äriarendusjuht

10:10 – 10:40

Eesti digiriik Eesti rahva teenistuses: milliseid IT-teenuseid Eesti rahvas tulevikus vajab? Vestlusring

Kaimar Karu IT- ettevõtja, endine väliskaubandus- ja infotehnoloogiaminister

Allan Lepik Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium, Digiriigi arengu osakonna juhataja

Hannes Astok E-riigi Akadeemia juhatuse esimees

  • Milline on Eesti digiriik aastal 2025? Aastal 2030?
  • Koroonakriisi õppetunnid - miks oleme nii aeglased ja jäigad?
  • Kuidas Eesti elanike vajadusi välja selgitada ja sellele tuginedes uusi digiteenuseid luua?

10:40 – 11:00

Kuidas mõista inimest: Antropoloog IT- maailmas

Keiu Telve Rakendusliku Antroploogia Keskuse juht

Rakendusliku Antropoloogia Keskus (RAK) on arengumeelsele ettevõttele ja asutusele mõeldud uuringukeskus, mis aitab vastata küsimustele, miks ja kuidas, lähtudes inimeste kogemustest ning arusaamadest. RAK kasutab humanitaar- ja sotsiaalteadustes levinud kvalitatiivseid meetodeid nagu näiteks süvaintervjuud ja osalev vaatlus. RAK kombineerib uurimisprotsessis kaasaegset tehnoloogiat ning visuaalseid meetodeid, et edastada küsijale mitmekülgne pilt vastustest.

11:00 – 11:20

Kuidas disainida IT-teenust

Kaarel Mikkin Brand Manuali kaasasutaja

11:20 – 11:40

Kuidas ajulained muutuvad disainiotsusteks

Hegle Sarapuu Trinidad Wisemani innovatsioonijuht

Trinidad Wiseman kasutab oma töös ajulainete mõõtmist hea kasutajakogemuse loomisel ning see on klientide hulgas palju põnevust tekitanud.

11:40 – 12:00

Miks empaatia?

Pärt Ojamaa Nortali teenusedisainer

12:00 – 13:00

Lõunapaus

13:00 – 13:30

Milliseid kasutajasõbralikke lahendusi võimaldab 5G

Andre Visse Telia tehnoloogiajuht

Telia kirjeldab oma kodulehel: 5G hõlbustab ja kiirendab paljude valdkondade arengut, mis omakorda elavdab majandust ja riiki tervikuna. Uued transpordilahendused, turvalisem töökeskkond ning parem juurdepääs vajalikele tervishoiu- ja haridusteenustele on vaid mõned näited. 5G-maailmas saab kujutlusvõime uue jõu: autod vahetavad omavahel nutikalt infot, arstid viivad distantsilt läbi keerukaid operatsioone ja insenerid juhivad tuhandete kilomeetrite kauguselt hiiglaslikke masinaid.

13:30 – 14:30

Ettevõtte kultuuri roll töötajate leidmisel ja hoidmisel

Leelia Rohumaa Global Head of People and Culture, Pipedrive

Aino-Silvia Tali Team Lead Competency Manager, Helmes

IKT ettevõtte edu tagavad töötajad ja talentide pärast käib armutu globaalsel sklaalal võitlus. Kuidas Pipedrive ja Helmes oma ettevõtte kultuuri on loonud ja mis mõju on sellel töötajate motivatsioonile?

14:30 – 15:00

Kohvipaus

15:00 – 15:45

Kasutajakeskne tootearendus IT-valdkonnas - vestlusring

Mait Mäesalu Forus Grupi juhatuse liige, Eest E-kaubanduse Liidu juhatuse esimees

Katrin Reinhold Tervise ja Heaolu Infosüsteemide Keskuse (TEHIK) juhataja

Riho Pihelpuu ADM Interactive juhataja

Martin Männil Tallinna linna digiteenistuse direktor

Kuidas tootearendusprotsessis arvestada kasutajate/klientide soove? Kuidas luua teenuseid/tooteid, mida ka väheste digitaalsete oskustega inimesed kasutada saaksid?

15:45 – 16:15

Kliendikeskne müük IT-äris

Tauno Telvik Oixio tegevjuht

Andres Parts Proact Estonia müügidirektor

Raido Orumets Arrow ECS Baltic OÜ, Eesti äriarendusjuht

Kuidas mõista ja kaardistada oma klientide vajadusi? Milliseid arendusettepanekuid arvesse võtta ja milliseid mitte? Kuidas saavutada seda, et klient oleks lojaalne sinu ettevõttele, mitte kliendihaldurile?

16:15 – 16:35

IKT kui vältimatu osa tänapäevases rakendusuuringus

Kaupo Reede Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse rakendusuuringute programmi arendusjuht

16:35 – 16:40

Konverentsi lõpusõnad

Toetajad

Kuldtoetajad

Toetaja

Lisainfo

Osalemise tingimused

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Sadama11a
© AS Äripäev 2000-2022
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]