Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents 2021

TRENDID 2022

Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents 2021

Toimumiskoht:

Nordic Hotel Forum

Bestmarketing küsitles Eesti suurimate kommunikatsioonibüroode juhte ja uuris, millised teemad on kõige põletavamad/olulisemad aastal 2022. Sellele sisendile tuginedes sai ka koostatud seekordse konverentsi kava.

 

Millised on suurimad kommunikatsiooni väljakutsed sügisel 2021?

Konverents on jaotatud järgmistesse teemaplokkidesse:

  • Tööandja mainekujunduse olulisus talentide värbamisel
  • Rohepööre ja rohepesu
  • Auditooriumi killustumine, nishikommunikatsioon vs massikommunikatsioon
  • PR-teenuse tulemuslikkuse mõõtmine
  • Eesti ettevõtete tuntuse suurendamine maailmas: Globaalne PR
  • Koroonakommunikatsiooni õppetunnid, mida 2022. aastasse kaasa võtta

Konverentsile on oodatud osalema: PR-juhid, avalike suhete juhid, kommunikatsioonijuhid ja –spetsialistid, nõunikud, ajakirjanikud, turundusjuhid kui ka väikeettevõtete juhid.

 

Konverentsi täishind on 349 eurot (km-ga 418,80 eurot).

Registreerides konverentsile 3 või enamat osalejat ühest maksjaettevõttest, kehtib osalustasule 10% soodustus.

Seoses COVID-19 viiruse leviku ja vabariigi valitsuse poolt kehtestatud piirangutega ürituste korraldamisel, kontrollime sissepääsul COVID-19 tervisetõendit või teisi osalema lubavaid dokumente. Palume kohale tulla ajavaruga. Lisainfo on ära toodud ka osalemistingimustes.

 

Programmijuht: Hando Sinisalu, e-mail [email protected]

Lisainfo: Maarit Eerme, e-mail [email protected], tel 514 4884

 

Konverentsil oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtetel palume võtta ühendust: +372 5302 6292 või [email protected]

Hoia end kursis aktuaalsete turundusalaste teemadega: bestmarketing.ee

Programm

09:15 – 09:50

Registreerimine ja hommikukohv

09:50 – 10:00

Äripäeva Turunduse TOPi võitjate väljakuulutamine ja autasustamine

10:00 – 11:00

Koroonakommunikatsioon ja probleemid sõnumi selgusega

Indrek Kaing Vabatahtlik

Simmo Saar Kommunikatsioonibüroo Valiant asutaja, endine Terviseameti kommunikatsioonijuht

Urmo Soonvald Delfi peatoimetaja

Mida oleks koroonakommunikatsioonis saanud teha paremini?

Millised on õppetunnid järgmiseks võimalikuks kriisiks?

Ettevõtete ja kodanike roll kriisikommunikatsioonis

11:00 – 12:00

Tööandja maine loomine: võitlus talentide pärast

Sandra Linde PPA personalibüroo peaspetsialist

Kairi Kreek PPA kommunikatsioonibüroo vanemspetsialist

Olesija Saue Isikubrändi ekspert, raamatu “Bränd nimega Sina” autor

Kirke Altrov Manpoweri äriarendusjuht

Millist tööandjat talendid otsivad?

Kui oluline on tööandja maine töökoha valikul?

Kui sarnased peaksid olema töötaja persoonibrändi ja tööandja brändi väärtused?

12:00 – 13:00

Lõunapaus

13:00 – 13:45

Rohepööre ja rohepesu kommunikatsioonis

Kristiina Herodes Swedbanki kommunikatsiooni ja jätkusuutlikkuse osakonna juht

Madeleine Tults Orkla korporatiivkommunikatsiooni juht

Katriin Loorents Eesti Energia turundus- ja kommunikatsioonidirektor

Kuidas kommunikeerida ettevõtte rohelisi väärtuseid usutavalt ja siiralt?

Kuidas vältida rohetüdimust?

Sõnad vs teod rohekommunikatsioonis

13:45 – 14:30

Auditooriumi killustumine ja mullistumine: kuidas viia sõnum kohale?

Britte Maidra Dentsu Estonia CEO

Anna Karolin Kantar Emori käitumisteaduste ekspert

Kuidas viia sõnum massideni kui massimeedia fragmenteerub?

Kuidas panna ennast kuulama inimesed, kes sind kuulata ei taha?

14:30 – 15:00

Kohvipaus

15:00 – 15:45

Globaalne PR: kuidas saada maailmakuulsaks?

Andreas Tiik ÖÖD Mirror Houses asutaja

Kuidas saavutada globaalse meedia tähelepanu?

Kuidas globaalse meedia tähelepanu võimalikult hästi ära kasutada?

Kuidas ehitada pikaajalisi globaalseid meediasuhteid?

15:45 – 16:30

Kuidas mõõta PR-teenust? Vestlusring

Hannes Hamburg Hamburg & Partnerid

Mari-Liis Kitter Miltton New Nordics

Margus Mets KPMS

Kuidas mõõta PR agentuuri teenuse kasu?

Milline on pressiteate ROI?

Kas PR on pigem kahjude ärahoidmiseks (nagu kindlustus) või käibe suurendamiseks (nagu müük)

16:30 – 16:30

Konverentsi lõpp

Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents 2021

Toimumiskoht:

Nordic Hotel Forum

Bestmarketing küsitles Eesti suurimate kommunikatsioonibüroode juhte ja uuris, millised teemad on kõige põletavamad/olulisemad aastal 2022. Sellele sisendile tuginedes sai ka koostatud seekordse konverentsi kava.

 

Millised on suurimad kommunikatsiooni väljakutsed sügisel 2021?

Konverents on jaotatud järgmistesse teemaplokkidesse:

  • Tööandja mainekujunduse olulisus talentide värbamisel
  • Rohepööre ja rohepesu
  • Auditooriumi killustumine, nishikommunikatsioon vs massikommunikatsioon
  • PR-teenuse tulemuslikkuse mõõtmine
  • Eesti ettevõtete tuntuse suurendamine maailmas: Globaalne PR
  • Koroonakommunikatsiooni õppetunnid, mida 2022. aastasse kaasa võtta

Konverentsile on oodatud osalema: PR-juhid, avalike suhete juhid, kommunikatsioonijuhid ja –spetsialistid, nõunikud, ajakirjanikud, turundusjuhid kui ka väikeettevõtete juhid.

 

Konverentsi täishind on 349 eurot (km-ga 418,80 eurot).

Registreerides konverentsile 3 või enamat osalejat ühest maksjaettevõttest, kehtib osalustasule 10% soodustus.

Seoses COVID-19 viiruse leviku ja vabariigi valitsuse poolt kehtestatud piirangutega ürituste korraldamisel, kontrollime sissepääsul COVID-19 tervisetõendit või teisi osalema lubavaid dokumente. Palume kohale tulla ajavaruga. Lisainfo on ära toodud ka osalemistingimustes.

 

Programmijuht: Hando Sinisalu, e-mail [email protected]

Lisainfo: Maarit Eerme, e-mail [email protected], tel 514 4884

 

Konverentsil oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtetel palume võtta ühendust: +372 5302 6292 või [email protected]

Hoia end kursis aktuaalsete turundusalaste teemadega: bestmarketing.ee

Programm

09:15 – 09:50

Registreerimine ja hommikukohv

09:50 – 10:00

Äripäeva Turunduse TOPi võitjate väljakuulutamine ja autasustamine

10:00 – 11:00

Koroonakommunikatsioon ja probleemid sõnumi selgusega

Indrek Kaing Vabatahtlik

Simmo Saar Kommunikatsioonibüroo Valiant asutaja, endine Terviseameti kommunikatsioonijuht

Urmo Soonvald Delfi peatoimetaja

Mida oleks koroonakommunikatsioonis saanud teha paremini?

Millised on õppetunnid järgmiseks võimalikuks kriisiks?

Ettevõtete ja kodanike roll kriisikommunikatsioonis

11:00 – 12:00

Tööandja maine loomine: võitlus talentide pärast

Sandra Linde PPA personalibüroo peaspetsialist

Kairi Kreek PPA kommunikatsioonibüroo vanemspetsialist

Olesija Saue Isikubrändi ekspert, raamatu “Bränd nimega Sina” autor

Kirke Altrov Manpoweri äriarendusjuht

Millist tööandjat talendid otsivad?

Kui oluline on tööandja maine töökoha valikul?

Kui sarnased peaksid olema töötaja persoonibrändi ja tööandja brändi väärtused?

12:00 – 13:00

Lõunapaus

13:00 – 13:45

Rohepööre ja rohepesu kommunikatsioonis

Kristiina Herodes Swedbanki kommunikatsiooni ja jätkusuutlikkuse osakonna juht

Madeleine Tults Orkla korporatiivkommunikatsiooni juht

Katriin Loorents Eesti Energia turundus- ja kommunikatsioonidirektor

Kuidas kommunikeerida ettevõtte rohelisi väärtuseid usutavalt ja siiralt?

Kuidas vältida rohetüdimust?

Sõnad vs teod rohekommunikatsioonis

13:45 – 14:30

Auditooriumi killustumine ja mullistumine: kuidas viia sõnum kohale?

Britte Maidra Dentsu Estonia CEO

Anna Karolin Kantar Emori käitumisteaduste ekspert

Kuidas viia sõnum massideni kui massimeedia fragmenteerub?

Kuidas panna ennast kuulama inimesed, kes sind kuulata ei taha?

14:30 – 15:00

Kohvipaus

15:00 – 15:45

Globaalne PR: kuidas saada maailmakuulsaks?

Andreas Tiik ÖÖD Mirror Houses asutaja

Kuidas saavutada globaalse meedia tähelepanu?

Kuidas globaalse meedia tähelepanu võimalikult hästi ära kasutada?

Kuidas ehitada pikaajalisi globaalseid meediasuhteid?

15:45 – 16:30

Kuidas mõõta PR-teenust? Vestlusring

Hannes Hamburg Hamburg & Partnerid

Mari-Liis Kitter Miltton New Nordics

Margus Mets KPMS

Kuidas mõõta PR agentuuri teenuse kasu?

Milline on pressiteate ROI?

Kas PR on pigem kahjude ärahoidmiseks (nagu kindlustus) või käibe suurendamiseks (nagu müük)

16:30 – 16:30

Konverentsi lõpp

Toetajad

Toetajad

Lisainfo

Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected]  või 667 0105.

 

Tühistamisinfo

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Nordic Hotel Forum
© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]