09:15 – 09:50
Registreerimine ja hommikukohv
Toimumiskoht:
Nordic Hotel Forum
Millised on suurimad kommunikatsiooni väljakutsed sügisel 2021?
Konverents on jaotatud järgmistesse teemaplokkidesse:
Konverentsile on oodatud osalema: PR-juhid, avalike suhete juhid, kommunikatsioonijuhid ja –spetsialistid, nõunikud, ajakirjanikud, turundusjuhid kui ka väikeettevõtete juhid.
Konverentsi täishind on 349 eurot (km-ga 418,80 eurot).
Registreerides konverentsile 3 või enamat osalejat ühest maksjaettevõttest, kehtib osalustasule 10% soodustus.
Seoses COVID-19 viiruse leviku ja vabariigi valitsuse poolt kehtestatud piirangutega ürituste korraldamisel, kontrollime sissepääsul COVID-19 tervisetõendit või teisi osalema lubavaid dokumente. Palume kohale tulla ajavaruga. Lisainfo on ära toodud ka osalemistingimustes.
Programmijuht: Hando Sinisalu, e-mail [email protected]
Lisainfo: Maarit Eerme, e-mail [email protected], tel 514 4884
Konverentsil oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtetel palume võtta ühendust: +372 5302 6292 või [email protected]
Hoia end kursis aktuaalsete turundusalaste teemadega: bestmarketing.ee
09:15 – 09:50
Registreerimine ja hommikukohv
09:50 – 10:00
Äripäeva Turunduse TOPi võitjate väljakuulutamine ja autasustamine
10:00 – 11:00
Koroonakommunikatsioon ja probleemid sõnumi selgusega
Indrek Kaing Vabatahtlik
Simmo Saar Kommunikatsioonibüroo Valiant asutaja, endine Terviseameti kommunikatsioonijuht
Urmo Soonvald Delfi peatoimetaja
Mida oleks koroonakommunikatsioonis saanud teha paremini?
Millised on õppetunnid järgmiseks võimalikuks kriisiks?
Ettevõtete ja kodanike roll kriisikommunikatsioonis
11:00 – 12:00
Tööandja maine loomine: võitlus talentide pärast
Sandra Linde PPA personalibüroo peaspetsialist
Kairi Kreek PPA kommunikatsioonibüroo vanemspetsialist
Olesija Saue Isikubrändi ekspert, raamatu “Bränd nimega Sina” autor
Kirke Altrov Manpoweri äriarendusjuht
Millist tööandjat talendid otsivad?
Kui oluline on tööandja maine töökoha valikul?
Kui sarnased peaksid olema töötaja persoonibrändi ja tööandja brändi väärtused?
12:00 – 13:00
Lõunapaus
13:00 – 13:45
Rohepööre ja rohepesu kommunikatsioonis
Kristiina Herodes Swedbanki kommunikatsiooni ja jätkusuutlikkuse osakonna juht
Madeleine Tults Orkla korporatiivkommunikatsiooni juht
Katriin Loorents Eesti Energia turundus- ja kommunikatsioonidirektor
Kuidas kommunikeerida ettevõtte rohelisi väärtuseid usutavalt ja siiralt?
Kuidas vältida rohetüdimust?
Sõnad vs teod rohekommunikatsioonis
13:45 – 14:30
Auditooriumi killustumine ja mullistumine: kuidas viia sõnum kohale?
Britte Maidra Dentsu Estonia CEO
Anna Karolin Kantar Emori käitumisteaduste ekspert
Kuidas viia sõnum massideni kui massimeedia fragmenteerub?
Kuidas panna ennast kuulama inimesed, kes sind kuulata ei taha?
14:30 – 15:00
Kohvipaus
15:00 – 15:45
Globaalne PR: kuidas saada maailmakuulsaks?
Andreas Tiik ÖÖD Mirror Houses asutaja
Kuidas saavutada globaalse meedia tähelepanu?
Kuidas globaalse meedia tähelepanu võimalikult hästi ära kasutada?
Kuidas ehitada pikaajalisi globaalseid meediasuhteid?
15:45 – 16:30
Kuidas mõõta PR-teenust? Vestlusring
Hannes Hamburg Hamburg & Partnerid
Mari-Liis Kitter Miltton New Nordics
Margus Mets KPMS
Kuidas mõõta PR agentuuri teenuse kasu?
Milline on pressiteate ROI?
Kas PR on pigem kahjude ärahoidmiseks (nagu kindlustus) või käibe suurendamiseks (nagu müük)
16:30 – 16:30
Konverentsi lõpp
Toimumiskoht:
Nordic Hotel Forum
Millised on suurimad kommunikatsiooni väljakutsed sügisel 2021?
Konverents on jaotatud järgmistesse teemaplokkidesse:
Konverentsile on oodatud osalema: PR-juhid, avalike suhete juhid, kommunikatsioonijuhid ja –spetsialistid, nõunikud, ajakirjanikud, turundusjuhid kui ka väikeettevõtete juhid.
Konverentsi täishind on 349 eurot (km-ga 418,80 eurot).
Registreerides konverentsile 3 või enamat osalejat ühest maksjaettevõttest, kehtib osalustasule 10% soodustus.
Seoses COVID-19 viiruse leviku ja vabariigi valitsuse poolt kehtestatud piirangutega ürituste korraldamisel, kontrollime sissepääsul COVID-19 tervisetõendit või teisi osalema lubavaid dokumente. Palume kohale tulla ajavaruga. Lisainfo on ära toodud ka osalemistingimustes.
Programmijuht: Hando Sinisalu, e-mail [email protected]
Lisainfo: Maarit Eerme, e-mail [email protected], tel 514 4884
Konverentsil oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtetel palume võtta ühendust: +372 5302 6292 või [email protected]
Hoia end kursis aktuaalsete turundusalaste teemadega: bestmarketing.ee
09:15 – 09:50
Registreerimine ja hommikukohv
09:50 – 10:00
Äripäeva Turunduse TOPi võitjate väljakuulutamine ja autasustamine
10:00 – 11:00
Koroonakommunikatsioon ja probleemid sõnumi selgusega
Indrek Kaing Vabatahtlik
Simmo Saar Kommunikatsioonibüroo Valiant asutaja, endine Terviseameti kommunikatsioonijuht
Urmo Soonvald Delfi peatoimetaja
Mida oleks koroonakommunikatsioonis saanud teha paremini?
Millised on õppetunnid järgmiseks võimalikuks kriisiks?
Ettevõtete ja kodanike roll kriisikommunikatsioonis
11:00 – 12:00
Tööandja maine loomine: võitlus talentide pärast
Sandra Linde PPA personalibüroo peaspetsialist
Kairi Kreek PPA kommunikatsioonibüroo vanemspetsialist
Olesija Saue Isikubrändi ekspert, raamatu “Bränd nimega Sina” autor
Kirke Altrov Manpoweri äriarendusjuht
Millist tööandjat talendid otsivad?
Kui oluline on tööandja maine töökoha valikul?
Kui sarnased peaksid olema töötaja persoonibrändi ja tööandja brändi väärtused?
12:00 – 13:00
Lõunapaus
13:00 – 13:45
Rohepööre ja rohepesu kommunikatsioonis
Kristiina Herodes Swedbanki kommunikatsiooni ja jätkusuutlikkuse osakonna juht
Madeleine Tults Orkla korporatiivkommunikatsiooni juht
Katriin Loorents Eesti Energia turundus- ja kommunikatsioonidirektor
Kuidas kommunikeerida ettevõtte rohelisi väärtuseid usutavalt ja siiralt?
Kuidas vältida rohetüdimust?
Sõnad vs teod rohekommunikatsioonis
13:45 – 14:30
Auditooriumi killustumine ja mullistumine: kuidas viia sõnum kohale?
Britte Maidra Dentsu Estonia CEO
Anna Karolin Kantar Emori käitumisteaduste ekspert
Kuidas viia sõnum massideni kui massimeedia fragmenteerub?
Kuidas panna ennast kuulama inimesed, kes sind kuulata ei taha?
14:30 – 15:00
Kohvipaus
15:00 – 15:45
Globaalne PR: kuidas saada maailmakuulsaks?
Andreas Tiik ÖÖD Mirror Houses asutaja
Kuidas saavutada globaalse meedia tähelepanu?
Kuidas globaalse meedia tähelepanu võimalikult hästi ära kasutada?
Kuidas ehitada pikaajalisi globaalseid meediasuhteid?
15:45 – 16:30
Kuidas mõõta PR-teenust? Vestlusring
Hannes Hamburg Hamburg & Partnerid
Mari-Liis Kitter Miltton New Nordics
Margus Mets KPMS
Kuidas mõõta PR agentuuri teenuse kasu?
Milline on pressiteate ROI?
Kas PR on pigem kahjude ärahoidmiseks (nagu kindlustus) või käibe suurendamiseks (nagu müük)
16:30 – 16:30
Konverentsi lõpp
Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.
Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.
Aadress
Nordic Hotel Forum