Autovedajate Aastakonverents 2024
Toimumiskoht:
Tallinna Loomaaia Keskkonnahariduskeskus
Juba üle 100 osaleja – VAATA OSALEJAID ja TULE KA!
Eesti autovedajate konkurentsivõime on pikalt langenud ja nüüdseks on avalikkuse ette jõudnud ka esimesed pankrotiteated. Aasta 2024 toob kaasa nii diislikütuse aktsiisitõusu, laevapiletite kallinemise, kui teemaksude tõusu mitmes Euroopa suurriigis. Samal ajal avaldab veokijuhtide krooniline puudus sektorile aina jõulisemat palgasurvet ning transporditeenuste ekspordi pidev langus näitab, et meie vedajate konkurentsivõimega on olukord üsna halb.
Vedajate aastaid kestnud püüdlused tuua teedele efektiivsemaid ja keskkonnasõbralikemaid transpordilahendusi on jäänud endiselt vastuseta ja konkreetset vastust, miks see nii on, pole avalik sektor suutnud autovedajate esindajatele siiani anda.
Seekordsel, juba 12. korda toimuval Autovedajate aastakonverentsil keskendumegi sektori kõige põletavamatele probleemidele ning püüame leida koos avaliku sektori esindajatega neile konkreetseid vastuseid.
Miks tasub kindlasti osaleda - konverentsil saavad vedajad vastuse järgmistele põletavatele küsimustele:
- Millised tegurid mõjutavad maanteetranspordisektori konkurentsivõimet praegu kõige enam?
- Kui Eesti on teatanud selgelt eelistust raudteesektori arendamise osas, siis milline on pikemas perspektiivis maanteeveosektori osatähtsus?
- Milline on tööjõuturg meie autovedudes OSKA värske tööjõuraporti taustal ja kas raport aitab näha lahendust ka veokijuhtide puudusele?
- Mida toob endaga kaasa 2024. aastal kehtima hakkav uus liikluskindlustuse seadus ja millist rolli mängib see maanteevedude sektoris? Kas muutumas on ka reeglid, mis puudutavad kaupade kindlustamist ja vedaja vastutust?
- Mida kujutab ja millist kasu saavad meie kaubavedajad autovedajate üle-Euroopalisest riskihindamise süsteemist?
- Miks on Eesti digiriigina saamatu transiitvedajatelt teekasutustasu ja rikkumiste eest sisse kasseeritavate trahvirahade kätte saamisel - mida riik teeb, et olukorda muuta?
- Milliseid suunised annab värske Rohetiigri transpordi teekaart meie vedajatele?
- Miks ei ole erinevalt Skandinaaviast ja Lätist Eestis veel endiselt lubatud kasutada pikemaid autoronge ning kelle või mille taha keskkonnale ja sektorile vajalikud muudatused takerduvad?
- Miks ei soosi riik keskkonnasõbralikuma HVO diislikütuse kasutamist, ehkki autovedajad oleks juba ammu valmis seda kasutama?
- Päeva võtab kokku avalik debatt sektori katusorganisatsioonide ning transpordi eest vastutavate poliitikute vahel, kus kõikidele eelnimetatud ja muudele sektorit rõhuvatele küsimustele saab vastused otse vastutajatelt!
Konverentsi korraldaja on Äripäeva teemaveeb Logistikauudised.ee ja sisupartneriteks Autoettevõtete Liit, Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsioon (ERAA) ning Eesti Logistika ja Ekspedeerimise Assotsiatsioon (ELEA).
Programmijuht: Anu Soomets, [email protected], +372 516 4397.
Konverentsil oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtetel palume kirjutada [email protected].
Esinejad
Programm
Toimumiskoht:
Tallinna Loomaaia Keskkonnahariduskeskus
Juba üle 100 osaleja – VAATA OSALEJAID ja TULE KA!
Eesti autovedajate konkurentsivõime on pikalt langenud ja nüüdseks on avalikkuse ette jõudnud ka esimesed pankrotiteated. Aasta 2024 toob kaasa nii diislikütuse aktsiisitõusu, laevapiletite kallinemise, kui teemaksude tõusu mitmes Euroopa suurriigis. Samal ajal avaldab veokijuhtide krooniline puudus sektorile aina jõulisemat palgasurvet ning transporditeenuste ekspordi pidev langus näitab, et meie vedajate konkurentsivõimega on olukord üsna halb.
Vedajate aastaid kestnud püüdlused tuua teedele efektiivsemaid ja keskkonnasõbralikemaid transpordilahendusi on jäänud endiselt vastuseta ja konkreetset vastust, miks see nii on, pole avalik sektor suutnud autovedajate esindajatele siiani anda.
Seekordsel, juba 12. korda toimuval Autovedajate aastakonverentsil keskendumegi sektori kõige põletavamatele probleemidele ning püüame leida koos avaliku sektori esindajatega neile konkreetseid vastuseid.
Miks tasub kindlasti osaleda - konverentsil saavad vedajad vastuse järgmistele põletavatele küsimustele:
- Millised tegurid mõjutavad maanteetranspordisektori konkurentsivõimet praegu kõige enam?
- Kui Eesti on teatanud selgelt eelistust raudteesektori arendamise osas, siis milline on pikemas perspektiivis maanteeveosektori osatähtsus?
- Milline on tööjõuturg meie autovedudes OSKA värske tööjõuraporti taustal ja kas raport aitab näha lahendust ka veokijuhtide puudusele?
- Mida toob endaga kaasa 2024. aastal kehtima hakkav uus liikluskindlustuse seadus ja millist rolli mängib see maanteevedude sektoris? Kas muutumas on ka reeglid, mis puudutavad kaupade kindlustamist ja vedaja vastutust?
- Mida kujutab ja millist kasu saavad meie kaubavedajad autovedajate üle-Euroopalisest riskihindamise süsteemist?
- Miks on Eesti digiriigina saamatu transiitvedajatelt teekasutustasu ja rikkumiste eest sisse kasseeritavate trahvirahade kätte saamisel - mida riik teeb, et olukorda muuta?
- Milliseid suunised annab värske Rohetiigri transpordi teekaart meie vedajatele?
- Miks ei ole erinevalt Skandinaaviast ja Lätist Eestis veel endiselt lubatud kasutada pikemaid autoronge ning kelle või mille taha keskkonnale ja sektorile vajalikud muudatused takerduvad?
- Miks ei soosi riik keskkonnasõbralikuma HVO diislikütuse kasutamist, ehkki autovedajad oleks juba ammu valmis seda kasutama?
- Päeva võtab kokku avalik debatt sektori katusorganisatsioonide ning transpordi eest vastutavate poliitikute vahel, kus kõikidele eelnimetatud ja muudele sektorit rõhuvatele küsimustele saab vastused otse vastutajatelt!
Konverentsi korraldaja on Äripäeva teemaveeb Logistikauudised.ee ja sisupartneriteks Autoettevõtete Liit, Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsioon (ERAA) ning Eesti Logistika ja Ekspedeerimise Assotsiatsioon (ELEA).
Programmijuht: Anu Soomets, [email protected], +372 516 4397.
Konverentsil oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtetel palume kirjutada [email protected].
Programm
Lisainfo
Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.
Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.
Tühistamisinfo
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.
Asukoht ja kontaktid
Aadress
Ehitajate tee 122, Tallinn