E-kaubanduse UX-konverents 2025
Toimumiskoht:
Tallinn Zoo keskkonnahariduse keskus
Eesti e-kaubanduse turg on viimastel aastatel muutunud – konkurents on karmistunud, kliendikogemus on äri jaoks kriitilise tähtsusega, tarbijad ootavad üha kiiremat ja sujuvat teenindust. E-kaubanduse UX konverentsil kaardistame, millised kasutajakogemuse (UX) ja tehnoloogia suundumused mõjutavad e-kaubandust aastal 2026 ning vahendame praktilisi teadmisi ja kogemusi, mida osalejad saavad oma ettevõtetes rakendada.
Konverentsile on oodatud e-kaubanduse juhid, e-poodide omanikud, veebiarendajad, UX-eksperdid, turundusjuhid ja kõik kes on seotud e-kaubandusega.
Esinejad analüüsivad ettekannetes ja vestlusringides kuidas kasutajakogemus (UX) mõjutab e-kaubanduses müüki, kasumlikkust ja brändilojaalsust. Keskendume praktilistele lahendustele ja trendidele, mis aitavad e-poodidel konkurentsis püsida ja kasvada.
Miks osaleda E-kaubanduse UX konverentsil?
-
Mõistad UX-i mõju müügile, kasumlikkusele ja brändilojaalsusele. Esinejad näitavad praktiliselt, kuidas kasutajakogemus otseselt Sinu ettevõtte majandustulemusi mõjutab. Sa saad teada, millised UX-otsused suurendavad ostude arvu ja kordusoste.
-
Tuleviku trendid ja tarbijakäitumine. Konverentsil vaadatakse 2025–2026 e-kaubanduse UX trende ja arutletakse, kuidas tehnoloogia, regulatsioonid ja tarbijakäitumine neid kujundavad. Saad vastused küsimustele, kas Eesti e-poed peavad UX-trendidega sammu ja millist mõju avaldavad Euroopa Liidu regulatsioonid.
-
Õpid praktikute kogemustest ja saad kohe rakendatavaid ideid. Edukad e-poodide juhid, makse- ja tarnelahenduste spetsialistid ning loov- ja andmeanalüüsi eksperdid jagavad oma teadmisi ja praktilisi soovitusi. Näiteks jagab VegePure asutaja ja juht Signe Õunapuu oma e-poe esimese aasta kogemusi.
-
Avastad kliendivestluste ja otsese tagasiside mõju UX-ile. Bolt jagab, kuidas nende lihtne ja järjepidev klientidega suhtlemise programm toetab UX-i ja tooteotsuseid.
-
Kuuled Eesti ja Baltikumi edulugudest: SEIK jagab, kuidas väike nišibränd on rahulikult ja sihikindlalt välisturgudele kasvanud, ning Pigu Grupp (Eestis tuntud kui Kaup24) võrdleb praktiliselt suurplatvormide (Allegro, Amazon, bol.com) ja kohalike võimalusi.
-
Leiame lahendusi katkestatud ostude vähendamiseks ja makseprotsessi sujuvamaks muutmiseks. Paneelis "UX, mis müüb" arutatakse muuhulgas makselahenduste olulisust.
-
Mõistad mobiili UX-i ja kiiruse tähtsust. Konverentsil käsitletakse, kui palju kliente võib kaduma minna aeglase ja kohmaka mobiiliversiooni tõttu.
-
Kuidas optimeerida UX-i kliendilojaalsuse ja pikaajalise kasumlikkuse suurendamiseks? Üks sessioon keskendub just sellele küsimusele, arutledes, kas UX peaks keskenduma ainult müügile või looma ka pikaajalist väärtust.
-
Saad ülevaate kiire tarne ja lihtsate tagastuste mõjust kliendilojaalsusele. Paneelis arutlevad Omniva juhatuse esimees Martti Kuldma ja Südameapteegi äriarendusjuht Karl Rooba tarne ja tagastuse teemadel.
-
Võimalus luua väärtuslikke kontakte. Konverents pakub suurepärase võimaluse kohtuda teiste e-kaubanduse võtmetegijatega, leida uusi kasvu- ja koostöövõimalusi.
Lisainfo konverentsi kohta saab küsida Maarit Eerme, kaubandus.ee juht, 514 4884
Esinejad
Programm
Toimumiskoht:
Tallinn Zoo keskkonnahariduse keskus
Eesti e-kaubanduse turg on viimastel aastatel muutunud – konkurents on karmistunud, kliendikogemus on äri jaoks kriitilise tähtsusega, tarbijad ootavad üha kiiremat ja sujuvat teenindust. E-kaubanduse UX konverentsil kaardistame, millised kasutajakogemuse (UX) ja tehnoloogia suundumused mõjutavad e-kaubandust aastal 2026 ning vahendame praktilisi teadmisi ja kogemusi, mida osalejad saavad oma ettevõtetes rakendada.
Konverentsile on oodatud e-kaubanduse juhid, e-poodide omanikud, veebiarendajad, UX-eksperdid, turundusjuhid ja kõik kes on seotud e-kaubandusega.
Esinejad analüüsivad ettekannetes ja vestlusringides kuidas kasutajakogemus (UX) mõjutab e-kaubanduses müüki, kasumlikkust ja brändilojaalsust. Keskendume praktilistele lahendustele ja trendidele, mis aitavad e-poodidel konkurentsis püsida ja kasvada.
Miks osaleda E-kaubanduse UX konverentsil?
-
Mõistad UX-i mõju müügile, kasumlikkusele ja brändilojaalsusele. Esinejad näitavad praktiliselt, kuidas kasutajakogemus otseselt Sinu ettevõtte majandustulemusi mõjutab. Sa saad teada, millised UX-otsused suurendavad ostude arvu ja kordusoste.
-
Tuleviku trendid ja tarbijakäitumine. Konverentsil vaadatakse 2025–2026 e-kaubanduse UX trende ja arutletakse, kuidas tehnoloogia, regulatsioonid ja tarbijakäitumine neid kujundavad. Saad vastused küsimustele, kas Eesti e-poed peavad UX-trendidega sammu ja millist mõju avaldavad Euroopa Liidu regulatsioonid.
-
Õpid praktikute kogemustest ja saad kohe rakendatavaid ideid. Edukad e-poodide juhid, makse- ja tarnelahenduste spetsialistid ning loov- ja andmeanalüüsi eksperdid jagavad oma teadmisi ja praktilisi soovitusi. Näiteks jagab VegePure asutaja ja juht Signe Õunapuu oma e-poe esimese aasta kogemusi.
-
Avastad kliendivestluste ja otsese tagasiside mõju UX-ile. Bolt jagab, kuidas nende lihtne ja järjepidev klientidega suhtlemise programm toetab UX-i ja tooteotsuseid.
-
Kuuled Eesti ja Baltikumi edulugudest: SEIK jagab, kuidas väike nišibränd on rahulikult ja sihikindlalt välisturgudele kasvanud, ning Pigu Grupp (Eestis tuntud kui Kaup24) võrdleb praktiliselt suurplatvormide (Allegro, Amazon, bol.com) ja kohalike võimalusi.
-
Leiame lahendusi katkestatud ostude vähendamiseks ja makseprotsessi sujuvamaks muutmiseks. Paneelis "UX, mis müüb" arutatakse muuhulgas makselahenduste olulisust.
-
Mõistad mobiili UX-i ja kiiruse tähtsust. Konverentsil käsitletakse, kui palju kliente võib kaduma minna aeglase ja kohmaka mobiiliversiooni tõttu.
-
Kuidas optimeerida UX-i kliendilojaalsuse ja pikaajalise kasumlikkuse suurendamiseks? Üks sessioon keskendub just sellele küsimusele, arutledes, kas UX peaks keskenduma ainult müügile või looma ka pikaajalist väärtust.
-
Saad ülevaate kiire tarne ja lihtsate tagastuste mõjust kliendilojaalsusele. Paneelis arutlevad Omniva juhatuse esimees Martti Kuldma ja Südameapteegi äriarendusjuht Karl Rooba tarne ja tagastuse teemadel.
-
Võimalus luua väärtuslikke kontakte. Konverents pakub suurepärase võimaluse kohtuda teiste e-kaubanduse võtmetegijatega, leida uusi kasvu- ja koostöövõimalusi.
Lisainfo konverentsi kohta saab küsida Maarit Eerme, kaubandus.ee juht, 514 4884
Programm
Lisainfo
Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.
Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.
Tühistamisinfo
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.
Asukoht ja kontaktid
Aadress
Ehitajate tee 150/Paldiski mnt. 145, Tallinn