E-kaubanduse UX-konverents 2025

E-kaubanduse UX-konverents 2025

Toimumisaeg:

07.05.2025

Alguseni:

29p 1t 28m

Toimumiskoht:

Tallinn Zoo keskkonnahariduse keskus

Eesti e-kaubanduse turg on viimastel aastatel muutunud – konkurents on karmistunud, kliendikogemus on äri jaoks kriitilise tähtsusega, tarbijad ootavad üha kiiremat ja sujuvat teenindust. E-kaubanduse UX konverentsil kaardistame, millised kasutajakogemuse (UX) ja tehnoloogia suundumused mõjutavad e-kaubandust aastal 2026 ning vahendame praktilisi teadmisi ja kogemusi, mida osalejad saavad oma ettevõtetes rakendada.

Konverentsile on oodatud e-kaubanduse juhid, e-poodide omanikud, veebiarendajad, UX-eksperdid, turundusjuhid ja kõik kes on seotud e-kaubandusega.

Esinejad analüüsivad ettekannetes ja vestlusringides kuidas kasutajakogemus (UX) mõjutab e-kaubanduses müüki, kasumlikkust ja brändilojaalsust. Keskendume praktilistele lahendustele ja trendidele, mis aitavad e-poodidel konkurentsis püsida ja kasvada.

Lisainfo konverentsi kohta saab küsida Maarit Eerme, kaubandus.ee juht, 514 4884

Programm

09:15 – 10:00

Registreerimine koos hommikukohvi ja ampsuga

10:00 – 10:05

Moderaatori avasõnad

Keit Alev Äripäeva turundusjuht

10:05 – 10:40

KEYNOTE: Tehisaru e-kaubanduses: uus ajastu ostukogemuses

Tomasz Świtała digitaalstrateeg ja UX-ekspert

UX ei ole ainult disain, vaid strateegia: kuidas mõjutab kasutajakogemus müüki, kasumit ja brändilojaalsust? Mida peavad disainerid ja juhid UX-i osas otsustama aastaks 2026?

  • AI võimaldab suunatud soovitusi, aga kas see parandab kliendikogemust või muudab tarbija tööriistaks?
  • Kus jookseb piir kasuliku ja pealetükkiva vahel?
  • Kas AI personaliseerimine on tegelikult kasumlik või lihtsalt suur investeering?

Mida on Samsung, Uber ja Electrolux AI UX-ist õppinud? Kuidas saavad ka väiksemad e-poed AI-d kasutada?

10:40 – 11:15

PANEEL: E-kaubanduse UX trendid 2025–2026 – mida me teame ja mida mitte?

Tõnu Väät Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht

Karel Kaljuste Sportland International Group'i loovjuht

Elis Paemurd Euroopa Komisjoni Eesti esindus

Kuidas kasutajakogemus ja disain aitavad e-poe müüki kasvatada? Millised muutused tehnoloogias, regulatsioonides ja tarbijakäitumises kujundavad UX-i lähiaastatel?

Tarbijad ootavad kiiret ja personaliseeritud ostukogemust. Kas Eesti e-poed peavad UX-trendidega sammu või jäävad rahvusvaheliste hiidude varju? Millist mõju avaldavad Euroopa Liidu regulatsioonid ja digitaalse ühisturu areng kasutajakogemusele? Kas uued UX-trendid on päriselt vajalikud või ajutine moevool? Milline on Eesti e-kaubanduse hetkeseis, pärisprobleemid ja konkurentsivõime rahvusvahelisel turul. Mis töötab ja mis mitte? 

 

11:15 – 11:40

Andmetega juhitud UX: Mida kliendi käitumine meile tegelikult ütleb?

Maido Kaasik Bolt Technology

Milliseid andmeid on UX-i parandamiseks tegelikult vaja ja kuidas neid nutikalt kasutada? Kui palju andmeid on liiga palju? Kuidas vältida digitaalset müra ja keskenduda sellele, mis loeb? SEO, AI ja andmeanalüüs UX-is – parem  kasutajakogemus või lihtsalt tõhus ostlemine?

  • Enamik ettevõtteid kogub rohkem andmeid, kui nad kasutada oskavad. Kas see tegelikult aitab UX-i?
  • Kuidas mõõta ja optimeerida UX-i nii, et see toetaks müüki ja kordusoste?
  • Kas SEO ja AI juhitud UX viib parema kasutajakogemuseni või hoopis liiga mehhaanilise ostuteekonnani?

11:40 – 12:20

PANEEL: UX, mis müüb – kuidas kujundada ostuteekond, mis kasvatab müüki?

Jaanus Lahe Convertal

Liisel Vatsel Lola Social

Martin Kütt LHV makselahenduste tootejuht

Kuidas mõjutavad kasutajakogemus ja tehnoloogilised lahendused e-poe müügitulemusi? Millised UX-otsused suurendavad ostude arvu ja kordusoste?

  • Mobiili UX ja kiirus – kui palju kliente kaob aeglase ja kohmaka mobiiliversiooni tõttu?
  • Makselahendused – kuidas vähendada katkestatud oste ja muuta makseprotsess sujuvamaks?
  • AI ja automatiseerimine – kas nutikad süsteemid lihtsustavad ostukogemust või teevad protsessi keerulisemaks? 
  • Sotsiaalmeedia ja ostukäitumine – kas otsingumootorid on endiselt peamine ostuotsuste allikas või juhib valikuid AI ja personaliseeritud sisu? 

 

12:20 – 13:20

LÕUNA

13:20 – 14:00

Miks mõni pood teenib rohkem kui teine?

Margus Eha Opus online CEO, äriarendus juht

Kuidas optimeerida kasutajakogemust nii, et see suurendaks kliendi lojaalsust ja  pikaajalist kasumlikkust? Kas UX peaks keskenduma müügile või looma ka pikaajalist väärtust, mis toob kliendi tagasi pealetükkiv olemata?

  • UX-ist räägitakse kui „mugavusest“, kuid tegelikkuses on see kasvu võti.
  • Kas Eesti e-poed näevad UX-i teadlikult konkurentsieelisena või on see pigem kulurida?
  • Milliseid mõõdikuid kasutada UX-i kasumlikkuse hindamiseks? Kui palju jääb raha teenimata kehva UX-i tõttu?

Margus Eha analüüsib konverentsil osalevaid e-poode ning toob välja mõned soovitused, kuidas oleks võimalik rohkem raha teenida. 

14:00 – 14:45

PANEEL: Kas kiire tarne ja lihtsad tagastused loovad lojaalse kliendi?

Martti Kuldma Omniva juhatuse esimees

Karl Rooba Südameapteegi äriarendusjuht

Tarne ja tagastus määravad e-poe usaldusväärsuse ja kliendi lojaalsuse. Kas ultra-kiire tarne on uus standard? Kuidas muuta tagastused ettevõttele kasumlikuks, mitte kuluks? Millised lahendused parandavad tarnekogemust ja vähendavad logistikariske? Kuidas luua tarbija vajadustele vastavaid logistikalahendusi, mis ühendavad kiiruse, turvalisuse ja isikuandmete kaitse? Kas traditsioonilised kuller- ja pakiautomaadisüsteemid on ainus lahendus või suudavad uued teenused avada turul täiesti uue kategooria?

14:45 – 15:15

KOHVIPAUS

15:15 – 15:35

Case Study: Minu e-poe esimene aasta – kõik, mida tegin valesti (ja natuke ka õigesti)

Signe Õunapuu VegePure asutaja ja juht

Kuidas e-pood päriselt tööle saada ilma hulluks minemata? Mis UX-i otsused tõid müüki ja mis tekitasid lihtsalt peavalu? Kas väikese e-poe jaoks on olemas „õige tee“ või on kõik lihtsalt katse-eksituse meetod?

  • Esimene aasta e-kaubanduses on nagu ameerika mäed – ootused vs tegelikkus on kaks eri asja.
  • UX ja klienditeekond kõlavad hästi, aga mis juhtub siis, kui päris inimesed su lehele jõuavad ja teevad midagi täiesti ootamatut?
  • Kas müügiedu tuleb ilusast UX-ist või tuleb lihtsalt reklaamiraha põletada?

15:35 – 15:50

EESTI EDULUGU: SEIK´i teekond välisturgudele

Rudolf-Gustav Hanni Seiki asutaja ja juht

Kas Eesti brändid saavad välisturgudel läbi lüüa ilma Amazoniga konkureerimata? Kuidas mängivad UX ja disain rolli väikese, kuid tugeva nišibrändi rahvusvahelises edus? Eesti e-poed tahavad välisturgudele laieneda, kuid tihti jääb see keeruliseks: kas suuremad mängijad söövad väiksemad välja? Kui palju sõltub edu UX-ist, brändi identiteedist ja lojaalsetest klientidest? Milliseid strateegiaid ja tööriistu kasutada, et võistelda globaalse turu keerukuses?

15:50 – 16:10

RAHVUSVAHELINE PERSPEKTIIV

Pigu Group

16:10 – 16:30

Case Study: UX ja brändilojaalsus – kuidas Eesti e-poed kliente hoiavad?

Kaire Koik Klick Eesti juhatuse liige

Kas UX aitab kaasa brändilojaalsusele või on see ainult „müügi lihtsustamine“? Miks enamik e-poode keskendub uute klientide püüdmiseks, kuigi tegelik kasum tuleb kordusostudest? Kuidas ehitada UX-i, mis paneb kliendid tagasi tulema, mitte ainult ühe korra või allahindluste ajal ostma?

  • Paljud e-poed keskenduvad uute klientide toomisele, kuid ei mõtle UX-i pikaajalisele mõjule.
  • Millised UX-otsused mõjutavad lojaalsust? Kas on mustrid, mis töötavad kõigi e-poodide puhul?
  • Kas „lihtne ja kiire ostukogemus“ on ainus, mida klient vajab? Või mängivad rolli ka brändi väärtused ja kogukonnatunne?
E-kaubanduse UX-konverents 2025

Toimumisaeg:

07.05.2025

Alguseni:

29p 1t 28m

Toimumiskoht:

Tallinn Zoo keskkonnahariduse keskus

Eesti e-kaubanduse turg on viimastel aastatel muutunud – konkurents on karmistunud, kliendikogemus on äri jaoks kriitilise tähtsusega, tarbijad ootavad üha kiiremat ja sujuvat teenindust. E-kaubanduse UX konverentsil kaardistame, millised kasutajakogemuse (UX) ja tehnoloogia suundumused mõjutavad e-kaubandust aastal 2026 ning vahendame praktilisi teadmisi ja kogemusi, mida osalejad saavad oma ettevõtetes rakendada.

Konverentsile on oodatud e-kaubanduse juhid, e-poodide omanikud, veebiarendajad, UX-eksperdid, turundusjuhid ja kõik kes on seotud e-kaubandusega.

Esinejad analüüsivad ettekannetes ja vestlusringides kuidas kasutajakogemus (UX) mõjutab e-kaubanduses müüki, kasumlikkust ja brändilojaalsust. Keskendume praktilistele lahendustele ja trendidele, mis aitavad e-poodidel konkurentsis püsida ja kasvada.

Lisainfo konverentsi kohta saab küsida Maarit Eerme, kaubandus.ee juht, 514 4884

Programm

09:15 – 10:00

Registreerimine koos hommikukohvi ja ampsuga

10:00 – 10:05

Moderaatori avasõnad

Keit Alev Äripäeva turundusjuht

10:05 – 10:40

KEYNOTE: Tehisaru e-kaubanduses: uus ajastu ostukogemuses

Tomasz Świtała digitaalstrateeg ja UX-ekspert

UX ei ole ainult disain, vaid strateegia: kuidas mõjutab kasutajakogemus müüki, kasumit ja brändilojaalsust? Mida peavad disainerid ja juhid UX-i osas otsustama aastaks 2026?

  • AI võimaldab suunatud soovitusi, aga kas see parandab kliendikogemust või muudab tarbija tööriistaks?
  • Kus jookseb piir kasuliku ja pealetükkiva vahel?
  • Kas AI personaliseerimine on tegelikult kasumlik või lihtsalt suur investeering?

Mida on Samsung, Uber ja Electrolux AI UX-ist õppinud? Kuidas saavad ka väiksemad e-poed AI-d kasutada?

10:40 – 11:15

PANEEL: E-kaubanduse UX trendid 2025–2026 – mida me teame ja mida mitte?

Tõnu Väät Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht

Karel Kaljuste Sportland International Group'i loovjuht

Elis Paemurd Euroopa Komisjoni Eesti esindus

Kuidas kasutajakogemus ja disain aitavad e-poe müüki kasvatada? Millised muutused tehnoloogias, regulatsioonides ja tarbijakäitumises kujundavad UX-i lähiaastatel?

Tarbijad ootavad kiiret ja personaliseeritud ostukogemust. Kas Eesti e-poed peavad UX-trendidega sammu või jäävad rahvusvaheliste hiidude varju? Millist mõju avaldavad Euroopa Liidu regulatsioonid ja digitaalse ühisturu areng kasutajakogemusele? Kas uued UX-trendid on päriselt vajalikud või ajutine moevool? Milline on Eesti e-kaubanduse hetkeseis, pärisprobleemid ja konkurentsivõime rahvusvahelisel turul. Mis töötab ja mis mitte? 

 

11:15 – 11:40

Andmetega juhitud UX: Mida kliendi käitumine meile tegelikult ütleb?

Maido Kaasik Bolt Technology

Milliseid andmeid on UX-i parandamiseks tegelikult vaja ja kuidas neid nutikalt kasutada? Kui palju andmeid on liiga palju? Kuidas vältida digitaalset müra ja keskenduda sellele, mis loeb? SEO, AI ja andmeanalüüs UX-is – parem  kasutajakogemus või lihtsalt tõhus ostlemine?

  • Enamik ettevõtteid kogub rohkem andmeid, kui nad kasutada oskavad. Kas see tegelikult aitab UX-i?
  • Kuidas mõõta ja optimeerida UX-i nii, et see toetaks müüki ja kordusoste?
  • Kas SEO ja AI juhitud UX viib parema kasutajakogemuseni või hoopis liiga mehhaanilise ostuteekonnani?

11:40 – 12:20

PANEEL: UX, mis müüb – kuidas kujundada ostuteekond, mis kasvatab müüki?

Jaanus Lahe Convertal

Liisel Vatsel Lola Social

Martin Kütt LHV makselahenduste tootejuht

Kuidas mõjutavad kasutajakogemus ja tehnoloogilised lahendused e-poe müügitulemusi? Millised UX-otsused suurendavad ostude arvu ja kordusoste?

  • Mobiili UX ja kiirus – kui palju kliente kaob aeglase ja kohmaka mobiiliversiooni tõttu?
  • Makselahendused – kuidas vähendada katkestatud oste ja muuta makseprotsess sujuvamaks?
  • AI ja automatiseerimine – kas nutikad süsteemid lihtsustavad ostukogemust või teevad protsessi keerulisemaks? 
  • Sotsiaalmeedia ja ostukäitumine – kas otsingumootorid on endiselt peamine ostuotsuste allikas või juhib valikuid AI ja personaliseeritud sisu? 

 

12:20 – 13:20

LÕUNA

13:20 – 14:00

Miks mõni pood teenib rohkem kui teine?

Margus Eha Opus online CEO, äriarendus juht

Kuidas optimeerida kasutajakogemust nii, et see suurendaks kliendi lojaalsust ja  pikaajalist kasumlikkust? Kas UX peaks keskenduma müügile või looma ka pikaajalist väärtust, mis toob kliendi tagasi pealetükkiv olemata?

  • UX-ist räägitakse kui „mugavusest“, kuid tegelikkuses on see kasvu võti.
  • Kas Eesti e-poed näevad UX-i teadlikult konkurentsieelisena või on see pigem kulurida?
  • Milliseid mõõdikuid kasutada UX-i kasumlikkuse hindamiseks? Kui palju jääb raha teenimata kehva UX-i tõttu?

Margus Eha analüüsib konverentsil osalevaid e-poode ning toob välja mõned soovitused, kuidas oleks võimalik rohkem raha teenida. 

14:00 – 14:45

PANEEL: Kas kiire tarne ja lihtsad tagastused loovad lojaalse kliendi?

Martti Kuldma Omniva juhatuse esimees

Karl Rooba Südameapteegi äriarendusjuht

Tarne ja tagastus määravad e-poe usaldusväärsuse ja kliendi lojaalsuse. Kas ultra-kiire tarne on uus standard? Kuidas muuta tagastused ettevõttele kasumlikuks, mitte kuluks? Millised lahendused parandavad tarnekogemust ja vähendavad logistikariske? Kuidas luua tarbija vajadustele vastavaid logistikalahendusi, mis ühendavad kiiruse, turvalisuse ja isikuandmete kaitse? Kas traditsioonilised kuller- ja pakiautomaadisüsteemid on ainus lahendus või suudavad uued teenused avada turul täiesti uue kategooria?

14:45 – 15:15

KOHVIPAUS

15:15 – 15:35

Case Study: Minu e-poe esimene aasta – kõik, mida tegin valesti (ja natuke ka õigesti)

Signe Õunapuu VegePure asutaja ja juht

Kuidas e-pood päriselt tööle saada ilma hulluks minemata? Mis UX-i otsused tõid müüki ja mis tekitasid lihtsalt peavalu? Kas väikese e-poe jaoks on olemas „õige tee“ või on kõik lihtsalt katse-eksituse meetod?

  • Esimene aasta e-kaubanduses on nagu ameerika mäed – ootused vs tegelikkus on kaks eri asja.
  • UX ja klienditeekond kõlavad hästi, aga mis juhtub siis, kui päris inimesed su lehele jõuavad ja teevad midagi täiesti ootamatut?
  • Kas müügiedu tuleb ilusast UX-ist või tuleb lihtsalt reklaamiraha põletada?

15:35 – 15:50

EESTI EDULUGU: SEIK´i teekond välisturgudele

Rudolf-Gustav Hanni Seiki asutaja ja juht

Kas Eesti brändid saavad välisturgudel läbi lüüa ilma Amazoniga konkureerimata? Kuidas mängivad UX ja disain rolli väikese, kuid tugeva nišibrändi rahvusvahelises edus? Eesti e-poed tahavad välisturgudele laieneda, kuid tihti jääb see keeruliseks: kas suuremad mängijad söövad väiksemad välja? Kui palju sõltub edu UX-ist, brändi identiteedist ja lojaalsetest klientidest? Milliseid strateegiaid ja tööriistu kasutada, et võistelda globaalse turu keerukuses?

15:50 – 16:10

RAHVUSVAHELINE PERSPEKTIIV

Pigu Group

16:10 – 16:30

Case Study: UX ja brändilojaalsus – kuidas Eesti e-poed kliente hoiavad?

Kaire Koik Klick Eesti juhatuse liige

Kas UX aitab kaasa brändilojaalsusele või on see ainult „müügi lihtsustamine“? Miks enamik e-poode keskendub uute klientide püüdmiseks, kuigi tegelik kasum tuleb kordusostudest? Kuidas ehitada UX-i, mis paneb kliendid tagasi tulema, mitte ainult ühe korra või allahindluste ajal ostma?

  • Paljud e-poed keskenduvad uute klientide toomisele, kuid ei mõtle UX-i pikaajalisele mõjule.
  • Millised UX-otsused mõjutavad lojaalsust? Kas on mustrid, mis töötavad kõigi e-poodide puhul?
  • Kas „lihtne ja kiire ostukogemus“ on ainus, mida klient vajab? Või mängivad rolli ka brändi väärtused ja kogukonnatunne?

Registreerimine

HindSoodushind kuni 30.04.2025
Osalejaid

E-kaubanduse UX-konverents 2025

349,00 €

425,78 € km-ga

349,00 €

279,00 €

340,38 € km-ga

279,00 €

340,38 € km-ga

E-kaubanduse UX-konverents 2025

OsalejaidHind

349,00 €

425,78 € km-ga

349,00 €

279,00 €

340,38 € km-ga

279,00 €

340,38 € km-ga

Toetajad

Kuldtoetaja

Toetajad

Lisainfo

Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected]  või 667 0105.

 

Tühistamisinfo

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Ehitajate tee 150/Paldiski mnt. 145, Tallinn
© AS Äripäev 2000-2025
  • Aadress: Vana-Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]