09:15 – 10:00
Registreerimine koos hommikukohvi ja ampsuga
Toimumisaeg:
07.05.2025
Alguseni:
29p 1t 28m
Toimumiskoht:
Tallinn Zoo keskkonnahariduse keskus
Eesti e-kaubanduse turg on viimastel aastatel muutunud – konkurents on karmistunud, kliendikogemus on äri jaoks kriitilise tähtsusega, tarbijad ootavad üha kiiremat ja sujuvat teenindust. E-kaubanduse UX konverentsil kaardistame, millised kasutajakogemuse (UX) ja tehnoloogia suundumused mõjutavad e-kaubandust aastal 2026 ning vahendame praktilisi teadmisi ja kogemusi, mida osalejad saavad oma ettevõtetes rakendada.
Konverentsile on oodatud e-kaubanduse juhid, e-poodide omanikud, veebiarendajad, UX-eksperdid, turundusjuhid ja kõik kes on seotud e-kaubandusega.
Esinejad analüüsivad ettekannetes ja vestlusringides kuidas kasutajakogemus (UX) mõjutab e-kaubanduses müüki, kasumlikkust ja brändilojaalsust. Keskendume praktilistele lahendustele ja trendidele, mis aitavad e-poodidel konkurentsis püsida ja kasvada.
Lisainfo konverentsi kohta saab küsida Maarit Eerme, kaubandus.ee juht, 514 4884
09:15 – 10:00
Registreerimine koos hommikukohvi ja ampsuga
10:00 – 10:05
Moderaatori avasõnad
Keit Alev Äripäeva turundusjuht
10:05 – 10:40
KEYNOTE: Tehisaru e-kaubanduses: uus ajastu ostukogemuses
Tomasz Świtała digitaalstrateeg ja UX-ekspert
UX ei ole ainult disain, vaid strateegia: kuidas mõjutab kasutajakogemus müüki, kasumit ja brändilojaalsust? Mida peavad disainerid ja juhid UX-i osas otsustama aastaks 2026?
Mida on Samsung, Uber ja Electrolux AI UX-ist õppinud? Kuidas saavad ka väiksemad e-poed AI-d kasutada?
10:40 – 11:15
PANEEL: E-kaubanduse UX trendid 2025–2026 – mida me teame ja mida mitte?
Tõnu Väät Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht
Karel Kaljuste Sportland International Group'i loovjuht
Elis Paemurd Euroopa Komisjoni Eesti esindus
Kuidas kasutajakogemus ja disain aitavad e-poe müüki kasvatada? Millised muutused tehnoloogias, regulatsioonides ja tarbijakäitumises kujundavad UX-i lähiaastatel?
Tarbijad ootavad kiiret ja personaliseeritud ostukogemust. Kas Eesti e-poed peavad UX-trendidega sammu või jäävad rahvusvaheliste hiidude varju? Millist mõju avaldavad Euroopa Liidu regulatsioonid ja digitaalse ühisturu areng kasutajakogemusele? Kas uued UX-trendid on päriselt vajalikud või ajutine moevool? Milline on Eesti e-kaubanduse hetkeseis, pärisprobleemid ja konkurentsivõime rahvusvahelisel turul. Mis töötab ja mis mitte?
11:15 – 11:40
Andmetega juhitud UX: Mida kliendi käitumine meile tegelikult ütleb?
Maido Kaasik Bolt Technology
Milliseid andmeid on UX-i parandamiseks tegelikult vaja ja kuidas neid nutikalt kasutada? Kui palju andmeid on liiga palju? Kuidas vältida digitaalset müra ja keskenduda sellele, mis loeb? SEO, AI ja andmeanalüüs UX-is – parem kasutajakogemus või lihtsalt tõhus ostlemine?
11:40 – 12:20
PANEEL: UX, mis müüb – kuidas kujundada ostuteekond, mis kasvatab müüki?
Jaanus Lahe Convertal
Liisel Vatsel Lola Social
Martin Kütt LHV makselahenduste tootejuht
Kuidas mõjutavad kasutajakogemus ja tehnoloogilised lahendused e-poe müügitulemusi? Millised UX-otsused suurendavad ostude arvu ja kordusoste?
12:20 – 13:20
LÕUNA
13:20 – 14:00
Miks mõni pood teenib rohkem kui teine?
Margus Eha Opus online CEO, äriarendus juht
Kuidas optimeerida kasutajakogemust nii, et see suurendaks kliendi lojaalsust ja pikaajalist kasumlikkust? Kas UX peaks keskenduma müügile või looma ka pikaajalist väärtust, mis toob kliendi tagasi pealetükkiv olemata?
Margus Eha analüüsib konverentsil osalevaid e-poode ning toob välja mõned soovitused, kuidas oleks võimalik rohkem raha teenida.
14:00 – 14:45
PANEEL: Kas kiire tarne ja lihtsad tagastused loovad lojaalse kliendi?
Martti Kuldma Omniva juhatuse esimees
Karl Rooba Südameapteegi äriarendusjuht
Tarne ja tagastus määravad e-poe usaldusväärsuse ja kliendi lojaalsuse. Kas ultra-kiire tarne on uus standard? Kuidas muuta tagastused ettevõttele kasumlikuks, mitte kuluks? Millised lahendused parandavad tarnekogemust ja vähendavad logistikariske? Kuidas luua tarbija vajadustele vastavaid logistikalahendusi, mis ühendavad kiiruse, turvalisuse ja isikuandmete kaitse? Kas traditsioonilised kuller- ja pakiautomaadisüsteemid on ainus lahendus või suudavad uued teenused avada turul täiesti uue kategooria?
14:45 – 15:15
KOHVIPAUS
15:15 – 15:35
Case Study: Minu e-poe esimene aasta – kõik, mida tegin valesti (ja natuke ka õigesti)
Signe Õunapuu VegePure asutaja ja juht
Kuidas e-pood päriselt tööle saada ilma hulluks minemata? Mis UX-i otsused tõid müüki ja mis tekitasid lihtsalt peavalu? Kas väikese e-poe jaoks on olemas „õige tee“ või on kõik lihtsalt katse-eksituse meetod?
15:35 – 15:50
EESTI EDULUGU: SEIK´i teekond välisturgudele
Rudolf-Gustav Hanni Seiki asutaja ja juht
Kas Eesti brändid saavad välisturgudel läbi lüüa ilma Amazoniga konkureerimata? Kuidas mängivad UX ja disain rolli väikese, kuid tugeva nišibrändi rahvusvahelises edus? Eesti e-poed tahavad välisturgudele laieneda, kuid tihti jääb see keeruliseks: kas suuremad mängijad söövad väiksemad välja? Kui palju sõltub edu UX-ist, brändi identiteedist ja lojaalsetest klientidest? Milliseid strateegiaid ja tööriistu kasutada, et võistelda globaalse turu keerukuses?
15:50 – 16:10
RAHVUSVAHELINE PERSPEKTIIV
Pigu Group
16:10 – 16:30
Case Study: UX ja brändilojaalsus – kuidas Eesti e-poed kliente hoiavad?
Kaire Koik Klick Eesti juhatuse liige
Kas UX aitab kaasa brändilojaalsusele või on see ainult „müügi lihtsustamine“? Miks enamik e-poode keskendub uute klientide püüdmiseks, kuigi tegelik kasum tuleb kordusostudest? Kuidas ehitada UX-i, mis paneb kliendid tagasi tulema, mitte ainult ühe korra või allahindluste ajal ostma?
Toimumisaeg:
07.05.2025
Alguseni:
29p 1t 28m
Toimumiskoht:
Tallinn Zoo keskkonnahariduse keskus
Eesti e-kaubanduse turg on viimastel aastatel muutunud – konkurents on karmistunud, kliendikogemus on äri jaoks kriitilise tähtsusega, tarbijad ootavad üha kiiremat ja sujuvat teenindust. E-kaubanduse UX konverentsil kaardistame, millised kasutajakogemuse (UX) ja tehnoloogia suundumused mõjutavad e-kaubandust aastal 2026 ning vahendame praktilisi teadmisi ja kogemusi, mida osalejad saavad oma ettevõtetes rakendada.
Konverentsile on oodatud e-kaubanduse juhid, e-poodide omanikud, veebiarendajad, UX-eksperdid, turundusjuhid ja kõik kes on seotud e-kaubandusega.
Esinejad analüüsivad ettekannetes ja vestlusringides kuidas kasutajakogemus (UX) mõjutab e-kaubanduses müüki, kasumlikkust ja brändilojaalsust. Keskendume praktilistele lahendustele ja trendidele, mis aitavad e-poodidel konkurentsis püsida ja kasvada.
Lisainfo konverentsi kohta saab küsida Maarit Eerme, kaubandus.ee juht, 514 4884
09:15 – 10:00
Registreerimine koos hommikukohvi ja ampsuga
10:00 – 10:05
Moderaatori avasõnad
Keit Alev Äripäeva turundusjuht
10:05 – 10:40
KEYNOTE: Tehisaru e-kaubanduses: uus ajastu ostukogemuses
Tomasz Świtała digitaalstrateeg ja UX-ekspert
UX ei ole ainult disain, vaid strateegia: kuidas mõjutab kasutajakogemus müüki, kasumit ja brändilojaalsust? Mida peavad disainerid ja juhid UX-i osas otsustama aastaks 2026?
Mida on Samsung, Uber ja Electrolux AI UX-ist õppinud? Kuidas saavad ka väiksemad e-poed AI-d kasutada?
10:40 – 11:15
PANEEL: E-kaubanduse UX trendid 2025–2026 – mida me teame ja mida mitte?
Tõnu Väät Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht
Karel Kaljuste Sportland International Group'i loovjuht
Elis Paemurd Euroopa Komisjoni Eesti esindus
Kuidas kasutajakogemus ja disain aitavad e-poe müüki kasvatada? Millised muutused tehnoloogias, regulatsioonides ja tarbijakäitumises kujundavad UX-i lähiaastatel?
Tarbijad ootavad kiiret ja personaliseeritud ostukogemust. Kas Eesti e-poed peavad UX-trendidega sammu või jäävad rahvusvaheliste hiidude varju? Millist mõju avaldavad Euroopa Liidu regulatsioonid ja digitaalse ühisturu areng kasutajakogemusele? Kas uued UX-trendid on päriselt vajalikud või ajutine moevool? Milline on Eesti e-kaubanduse hetkeseis, pärisprobleemid ja konkurentsivõime rahvusvahelisel turul. Mis töötab ja mis mitte?
11:15 – 11:40
Andmetega juhitud UX: Mida kliendi käitumine meile tegelikult ütleb?
Maido Kaasik Bolt Technology
Milliseid andmeid on UX-i parandamiseks tegelikult vaja ja kuidas neid nutikalt kasutada? Kui palju andmeid on liiga palju? Kuidas vältida digitaalset müra ja keskenduda sellele, mis loeb? SEO, AI ja andmeanalüüs UX-is – parem kasutajakogemus või lihtsalt tõhus ostlemine?
11:40 – 12:20
PANEEL: UX, mis müüb – kuidas kujundada ostuteekond, mis kasvatab müüki?
Jaanus Lahe Convertal
Liisel Vatsel Lola Social
Martin Kütt LHV makselahenduste tootejuht
Kuidas mõjutavad kasutajakogemus ja tehnoloogilised lahendused e-poe müügitulemusi? Millised UX-otsused suurendavad ostude arvu ja kordusoste?
12:20 – 13:20
LÕUNA
13:20 – 14:00
Miks mõni pood teenib rohkem kui teine?
Margus Eha Opus online CEO, äriarendus juht
Kuidas optimeerida kasutajakogemust nii, et see suurendaks kliendi lojaalsust ja pikaajalist kasumlikkust? Kas UX peaks keskenduma müügile või looma ka pikaajalist väärtust, mis toob kliendi tagasi pealetükkiv olemata?
Margus Eha analüüsib konverentsil osalevaid e-poode ning toob välja mõned soovitused, kuidas oleks võimalik rohkem raha teenida.
14:00 – 14:45
PANEEL: Kas kiire tarne ja lihtsad tagastused loovad lojaalse kliendi?
Martti Kuldma Omniva juhatuse esimees
Karl Rooba Südameapteegi äriarendusjuht
Tarne ja tagastus määravad e-poe usaldusväärsuse ja kliendi lojaalsuse. Kas ultra-kiire tarne on uus standard? Kuidas muuta tagastused ettevõttele kasumlikuks, mitte kuluks? Millised lahendused parandavad tarnekogemust ja vähendavad logistikariske? Kuidas luua tarbija vajadustele vastavaid logistikalahendusi, mis ühendavad kiiruse, turvalisuse ja isikuandmete kaitse? Kas traditsioonilised kuller- ja pakiautomaadisüsteemid on ainus lahendus või suudavad uued teenused avada turul täiesti uue kategooria?
14:45 – 15:15
KOHVIPAUS
15:15 – 15:35
Case Study: Minu e-poe esimene aasta – kõik, mida tegin valesti (ja natuke ka õigesti)
Signe Õunapuu VegePure asutaja ja juht
Kuidas e-pood päriselt tööle saada ilma hulluks minemata? Mis UX-i otsused tõid müüki ja mis tekitasid lihtsalt peavalu? Kas väikese e-poe jaoks on olemas „õige tee“ või on kõik lihtsalt katse-eksituse meetod?
15:35 – 15:50
EESTI EDULUGU: SEIK´i teekond välisturgudele
Rudolf-Gustav Hanni Seiki asutaja ja juht
Kas Eesti brändid saavad välisturgudel läbi lüüa ilma Amazoniga konkureerimata? Kuidas mängivad UX ja disain rolli väikese, kuid tugeva nišibrändi rahvusvahelises edus? Eesti e-poed tahavad välisturgudele laieneda, kuid tihti jääb see keeruliseks: kas suuremad mängijad söövad väiksemad välja? Kui palju sõltub edu UX-ist, brändi identiteedist ja lojaalsetest klientidest? Milliseid strateegiaid ja tööriistu kasutada, et võistelda globaalse turu keerukuses?
15:50 – 16:10
RAHVUSVAHELINE PERSPEKTIIV
Pigu Group
16:10 – 16:30
Case Study: UX ja brändilojaalsus – kuidas Eesti e-poed kliente hoiavad?
Kaire Koik Klick Eesti juhatuse liige
Kas UX aitab kaasa brändilojaalsusele või on see ainult „müügi lihtsustamine“? Miks enamik e-poode keskendub uute klientide püüdmiseks, kuigi tegelik kasum tuleb kordusostudest? Kuidas ehitada UX-i, mis paneb kliendid tagasi tulema, mitte ainult ühe korra või allahindluste ajal ostma?
Hind | Soodushind kuni 30.04.2025 | Osalejaid | |
---|---|---|---|
E-kaubanduse UX-konverents 2025 | 349,00 € 425,78 € km-ga 349,00 € | 279,00 € 340,38 € km-ga 279,00 € 340,38 € km-ga |
E-kaubanduse UX-konverents 2025 OsalejaidHind 349,00 € 425,78 € km-ga 349,00 € 279,00 € 340,38 € km-ga 279,00 € 340,38 € km-ga |
Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.
Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.
Aadress
Ehitajate tee 150/Paldiski mnt. 145, Tallinn