09:00 – 09:25
Hommikukohv ja registreerimine
Toimumiskoht:
Von Stackelberg Hotell Tallinn, Tõllakuur
Kas väljendad end viisil, mis muudab kuulajad ärevaks ja viib kaitseseisundisse? Millistel asjaoludel muutud reaktiivseks, hakkad nõu jagama ja vaimukaid remarke loopima? Miks on kuulamine töökeskkonnas nii oluline ja kuidas seda paremini teha? Kas paljud probleemid tööl oleksid lahendatavad lihtsalt juhtide hea kuulamisoskusega ja kui palju on üldse juhte, kes tõesti hästi kuulata oskavad? Kas kuulamine on alahinnatud oskus ja tegelikult eduka koostöö saladus?
Miks osaleda Juhtimislaboris?
Juhtimislabor on inspireeritud juhtidele suunatud raamatust ja formaat on tõeliselt praktilise lähenemisega – seal ei kuule ainult inspireerivaid lugusid, vaid saadakse selged ja konkreetsed ideed ja juhtnöörid, kuidas oma tööelu edaspidi veelgi paremini korraldada.
Seekordne Juhtimislabor on inspireeritud Michael P. Nicholsi ja Martha B. Strausi raamatust “Kuulamise kunst”, mis selgitab, miks mängib kuulamine meie elus sedavõrd olulist rolli. Kui su töö on töötajaid inspireerida ja motiveerida ning hoolitseda selle eest, et su inimesed end töökeskkonnas mugavalt ja turvaliselt tunneksid, on kuulamine just see omadus, mis aitab teha paremaid valikuid. Tavapärasest mõnevõrra kammerlikum formaat loob soodsa pinnase arutelude tekkeks, mida Juhtimislaboris osalejad on alati esile tõstnud ja kõrgelt hinnanud.
09:00 – 09:25
Hommikukohv ja registreerimine
09:25 – 09:30
Moderaatori avasõnad
Signe Sillasoo Peaasi.ee organisatsioonide vaimse tervise arenguprogrammi juht
09:30 – 10:30
Kuulamine – oskus või omadus?
Signe Kiisk Koolitaja, üks Aeternum Koolituse ja Konsultatsioonide loojatest
Kuulamine, kas oskus või omadus? Selle üle me ilmselt tihti ei mõtle, kuigi võiks. Millest, siis on tingitud see, et ühed inimesed on väga head kuulajad ja teised peavad väga pingutama, et teise inimese juttu süveneda? Kuidas me saaksime kuulamist arendada ja kas see on üldse võimalik? Signe ettekandes saame nendele küsimustele otsida vastuseid
10:30 – 11:30
Kuidas saada paremaks kuulajaks juba täna?
Maria Tammesalu Diplomeeritud coach-superviisor
Kuulamine näib nii elementaarse tegevusena, mida seal veel õppida? Tuleb välja, et kuulamisoskust saab alati veel paremaks treenida. Saad teada, miks.
Teeme koos praktilisi harjutusi, mis toetavad sinu kui hea kuulaja arengut. Saad kaasa nippe, mida hakata kasutama kohe.
11:30 – 12:30
Lõuna
12:30 – 13:15
Kuulamine ja koostöö
Riina Telling Qvalitas arstikeskuse töö- ja organisatsioonipsühholoog
Enamik konfliktiolukordi ja vääriti mõistmisi toimub sellepärast, et inimesed ei ole teineteist kuulanud ja seeläbi ka mõistnud. Teineteise kuulamine organisatsioonis ei ole valik, vaid vastutus – ilma kuulamiseta ei ole ka koostööd parimate lahenduste nimel
13:15 – 14:15
Kuulamine ja mõistmine on usaldusliku suhte loomise aluseks
Tarvo Moss Moss-Team OÜ juhtimisnõustaja
Kas kuulamise kunst on üks tehnika või on see midagi sügavamat?
Kuidas Sinu kuulamise viis määrab Sinu meeskonna suutlikkust?
Vaatame, kuidas praktikas saab kuulates kiiremini positiivseid muutusi esile kutsuda ja ka vastupidi.
14:15 – 14:45
Haridusjuhi kogemuslugu
Grete-Stina Haaristo Tabasalu Gümnaasiumi koolijuht
Haridusjuhina on vastutus suur ning kuulama peab kõiki - õpetajaid, õpilasi, lapsevanemaid, kogukonda ja koolipidajat. Grete-Stina kogemusloo märksõnadeks on kuulamine kui väärtus, kuulamise hirmud ja õppetunnid ning kuidas ennastsäästvalt kuulata.
14:45 – 15:00
Kohvipaus
15:00 – 15:45
Kuidas struktureeritult kuulata?
Karl Multer Tabasco reklaamiagentuuri tegevjuht
Me kõik kuulame. Räägime ka. Kuidas kuulamine ja sellest järelduste tegemine viia juhina oma tööstiili orgaaniliseks osaks? Kuidas luua igapäeva rutiinidesse kuulamiseks selge struktuur? Mida kuulduga peale hakata? Kuidas ka ennast kuulata? Milline on kuulamise roll erinevates kultuurides? Mis roll on kuulamisel ettevõtte erinevates arengufaasides? Muuhulgas nendel küsimustele annab Karl oma pikaajalise tippjuhi kogemuse baasilt praktiku nägemuse.
15:45 – 16:30
Empaatiline kuulamine kui juhi supervõime
Erik Rüütel Addicere psühholoogilise konsultatsiooni agentuuri juht ja psühholoog. Sisekaitseakadeemia kriisipsühholoogia õppejõud
Erik Rüütel avab keeruliste suhete psühholoogiat - Millist rolli mängib kuulamine kokkupuutes afekti seisundis inimestega, psüühiliselt haigete inimestega, konfliktses vaidluses ja kriisiolukorras. Erik toob näiteid oma tööst Tallinna Vangla direktori asetäitjana, vaidlustest ametiühingutega ning oma psühholoogi praktika kõige huvitavamate case-ide väljavõtteid.
Toimumiskoht:
Von Stackelberg Hotell Tallinn, Tõllakuur
Kas väljendad end viisil, mis muudab kuulajad ärevaks ja viib kaitseseisundisse? Millistel asjaoludel muutud reaktiivseks, hakkad nõu jagama ja vaimukaid remarke loopima? Miks on kuulamine töökeskkonnas nii oluline ja kuidas seda paremini teha? Kas paljud probleemid tööl oleksid lahendatavad lihtsalt juhtide hea kuulamisoskusega ja kui palju on üldse juhte, kes tõesti hästi kuulata oskavad? Kas kuulamine on alahinnatud oskus ja tegelikult eduka koostöö saladus?
Miks osaleda Juhtimislaboris?
Juhtimislabor on inspireeritud juhtidele suunatud raamatust ja formaat on tõeliselt praktilise lähenemisega – seal ei kuule ainult inspireerivaid lugusid, vaid saadakse selged ja konkreetsed ideed ja juhtnöörid, kuidas oma tööelu edaspidi veelgi paremini korraldada.
Seekordne Juhtimislabor on inspireeritud Michael P. Nicholsi ja Martha B. Strausi raamatust “Kuulamise kunst”, mis selgitab, miks mängib kuulamine meie elus sedavõrd olulist rolli. Kui su töö on töötajaid inspireerida ja motiveerida ning hoolitseda selle eest, et su inimesed end töökeskkonnas mugavalt ja turvaliselt tunneksid, on kuulamine just see omadus, mis aitab teha paremaid valikuid. Tavapärasest mõnevõrra kammerlikum formaat loob soodsa pinnase arutelude tekkeks, mida Juhtimislaboris osalejad on alati esile tõstnud ja kõrgelt hinnanud.
09:00 – 09:25
Hommikukohv ja registreerimine
09:25 – 09:30
Moderaatori avasõnad
Signe Sillasoo Peaasi.ee organisatsioonide vaimse tervise arenguprogrammi juht
09:30 – 10:30
Kuulamine – oskus või omadus?
Signe Kiisk Koolitaja, üks Aeternum Koolituse ja Konsultatsioonide loojatest
Kuulamine, kas oskus või omadus? Selle üle me ilmselt tihti ei mõtle, kuigi võiks. Millest, siis on tingitud see, et ühed inimesed on väga head kuulajad ja teised peavad väga pingutama, et teise inimese juttu süveneda? Kuidas me saaksime kuulamist arendada ja kas see on üldse võimalik? Signe ettekandes saame nendele küsimustele otsida vastuseid
10:30 – 11:30
Kuidas saada paremaks kuulajaks juba täna?
Maria Tammesalu Diplomeeritud coach-superviisor
Kuulamine näib nii elementaarse tegevusena, mida seal veel õppida? Tuleb välja, et kuulamisoskust saab alati veel paremaks treenida. Saad teada, miks.
Teeme koos praktilisi harjutusi, mis toetavad sinu kui hea kuulaja arengut. Saad kaasa nippe, mida hakata kasutama kohe.
11:30 – 12:30
Lõuna
12:30 – 13:15
Kuulamine ja koostöö
Riina Telling Qvalitas arstikeskuse töö- ja organisatsioonipsühholoog
Enamik konfliktiolukordi ja vääriti mõistmisi toimub sellepärast, et inimesed ei ole teineteist kuulanud ja seeläbi ka mõistnud. Teineteise kuulamine organisatsioonis ei ole valik, vaid vastutus – ilma kuulamiseta ei ole ka koostööd parimate lahenduste nimel
13:15 – 14:15
Kuulamine ja mõistmine on usaldusliku suhte loomise aluseks
Tarvo Moss Moss-Team OÜ juhtimisnõustaja
Kas kuulamise kunst on üks tehnika või on see midagi sügavamat?
Kuidas Sinu kuulamise viis määrab Sinu meeskonna suutlikkust?
Vaatame, kuidas praktikas saab kuulates kiiremini positiivseid muutusi esile kutsuda ja ka vastupidi.
14:15 – 14:45
Haridusjuhi kogemuslugu
Grete-Stina Haaristo Tabasalu Gümnaasiumi koolijuht
Haridusjuhina on vastutus suur ning kuulama peab kõiki - õpetajaid, õpilasi, lapsevanemaid, kogukonda ja koolipidajat. Grete-Stina kogemusloo märksõnadeks on kuulamine kui väärtus, kuulamise hirmud ja õppetunnid ning kuidas ennastsäästvalt kuulata.
14:45 – 15:00
Kohvipaus
15:00 – 15:45
Kuidas struktureeritult kuulata?
Karl Multer Tabasco reklaamiagentuuri tegevjuht
Me kõik kuulame. Räägime ka. Kuidas kuulamine ja sellest järelduste tegemine viia juhina oma tööstiili orgaaniliseks osaks? Kuidas luua igapäeva rutiinidesse kuulamiseks selge struktuur? Mida kuulduga peale hakata? Kuidas ka ennast kuulata? Milline on kuulamise roll erinevates kultuurides? Mis roll on kuulamisel ettevõtte erinevates arengufaasides? Muuhulgas nendel küsimustele annab Karl oma pikaajalise tippjuhi kogemuse baasilt praktiku nägemuse.
15:45 – 16:30
Empaatiline kuulamine kui juhi supervõime
Erik Rüütel Addicere psühholoogilise konsultatsiooni agentuuri juht ja psühholoog. Sisekaitseakadeemia kriisipsühholoogia õppejõud
Erik Rüütel avab keeruliste suhete psühholoogiat - Millist rolli mängib kuulamine kokkupuutes afekti seisundis inimestega, psüühiliselt haigete inimestega, konfliktses vaidluses ja kriisiolukorras. Erik toob näiteid oma tööst Tallinna Vangla direktori asetäitjana, vaidlustest ametiühingutega ning oma psühholoogi praktika kõige huvitavamate case-ide väljavõtteid.
Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.
Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.
Aadress
Toompuiestee 23, Tallinn