08:45 – 09:20
Registreerimine ja hommikukohv
Toimumiskoht:
Tallinna Loomaaia Keskkonnahariduskeskus
Juba üle 140 osaleja – VAATA OSALEJAID ja TULE KA!
Sõda lennutab Venemaad isolatsiooni poole, aga milline on logistika ilma Venemaata?
Seekordne, juba 24. Logistika Aastakonverents analüüsib sõja mõjusid logistikasektoris ja prognoosib, mis ootab sektorit ees uuel aastal.
Vaatame üle, kuidas startis merevaigurong, ning uurime, kas ja kuidas toimivad senised Venemaaga seotud transpordikanalid. Ühtlasi on laval erinevad logistikaettevõtted, kes avavad oma uue aasta plaane. Konverentsipäeva lõpetavas tippjuhtide vestlusringis jagavad juhid mõtteid, kuidas ületada kriisi ja mida toob tulevik logistikasektorile. Tegemist on logistikasektori suursündmusega, mis toob lavale erinevate transpordivaldkondade eksperdid, et võtta kokku logistika praegune käekäik ja uue aasta plaanid.
Miks tasub konverentsil osaleda?
Korraldaja on Äripäeva teemaveeb Logistikauudised.ee
Programmijuht: Anu Soomets, [email protected], 51 64 397
Konverentsil oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtetel palume kirjutada e-mailile [email protected]
Korraldajal on õigus teha programmis muudatusi.
08:45 – 09:20
Registreerimine ja hommikukohv
09:20 – 09:30
Tere hommikust!
Anto Liivat Juhtimisekspert ja päeva moderaator
09:29 – 11:15
I sessioon: SÕDA JA GLOBAALNE LOGISTIKA
09:30 – 10:00
Sõda Euroopas on muutnud kogu logistikamaailma. Kuidas ja millised on lahendused?
Henrik Hololei Euroopa Komisjoni liikuvuse ja transpordi peadirektoraadi peadirektor
Mitmed transpordikanalid on sõja ja sanktsioonide tõttu kas suletud või muutunud väga kalliks. Samuti ei pea paljud ettevõtted läbi Venemaa kulgevate tarnekanalite kasutamist enam eetiliseks. Millised on alternatiivid ja kas need on pigem ajutised või jäädavad? Kuidas jääda selle kõige taustal roheliseks? Kuidas võiksime hinnata sõja mõjusid logistikasektorile ja milliseid prognoose saame teha 2023. aastaks?
10:00 – 10:30
Prognoos: mida toob 2023. aasta logistikasektorile?
Tõnu Mertsina Swedbank peaökonomist
Majandusaktiivsus on vähenemas ja seisame silmitsi majanduslangusega, mis toob kaasa nõudluse vähenemise. Milline väljavaade on Eesti ja maailma majandusel, aga ka Venemaa majandusel? Kuidas majandusolukord lähikuudel ja uuel aastal logistikasektorit mõjutama hakkab?
10:30 – 11:00
Laval on Aasta Logistikategu 2021 kolm finalisti
Remo Kirss DPD Eesti tegevjuht
Rivo Reinson Sandmani Grupi logistikadirektor
Johanna-Maria Lehtme MTÜ Slava Ukraini asutaja ja tegevjuht
Kokku laekus 10 logistikategu, millest 3 finalisti lugu kuuled laval. Novembri lõpuni saad võitja valimisel oma hääle anda ka Sina – vaata ka teisi kandidaate ja hääleta finalistide poolt SIIN
DPD võttis tänavu mais esimesena kasutusele Clevoni isejuhtiva pakiroboti Clevon 1, samuti oli DPD Cleveron Mobility`le peamiseks partneriks sõiduki väljatöötamisel. Juba 2021. aasta lõpus katsetati DPD Hollandi üksuses Clevoni eelkäijat Cleveron 701 pakirobotit.
Pilootprojekt rohelise viimase miili tarnetega võeti ette Viljandi linnas, Ülemiste Citys ning alates novembrist ka Rae vallas Peetris. Mais toimus esimene paki kätte toimetamine autonoomse kullersõidukiga avalikel teedel, septembris sai teoks esimene pakitoimetus eraisikule.
Ehkki Ukraina abistamisega tegelevad pärast sõja algust väga mitmed organisatsioonid, nagu MTÜ Eesti Pagulasabi, MTÜ Mondo, MTÜ Ukraina kultuurikeskus, MTÜ Herojam Slava ja veel väga paljud teised, on üheks silmapaistvaimaks ettevõtmiseks olnud MTÜ Slava Ukraini. See on organisatsioon, mille eesmärk on Ukraina armee toetamine ja humanitaarabi korraldamine rindepiirkonna tsiviilelanikkonnale.
Just rindele lähedal olek on toonud vabatahtlike ette palju erinevaid logistilisi väljakutseid, millega nad on edukalt hakkama saanud. MTÜ tegevjuht Johanna-Maria Lehtme pälvis ka "Aasta Eurooplane 2022" tiitli.
Aprillis avas Euronics oma Rae vallas Assakul asuvas logistikakeskuses Eesti esimese täielikult automatiseeritud robotlao. Tegemist on Swisslog AutoStore robotlaoga, mis sisaldab 21 000 boksi ja mida menetlevad 28 robotit. Ühes tunnis suudavad robotid käidelda kuni 600 boksi ning kliendi tellimust hakatakse menetlema juba 20 sekundit pärast ostutehingu sõlmimist.
Kaks miljonit eurot maksnud robotladu kiirendab Euronicsi tellimuste täitmist 4-8 korda ning lühendab tarneaega 2-3 tundi. Kiire eeltöö laos võimaldab kauba veelgi kiiremini kulleritele klientideni toimetamiseks üle anda. Ühtlasi saab läbi uue süsteemi ka kaubavarudel senisest kümme korda sagedasemat kontrolli teostada ja kliendid saavad täpsemat infot kauba saadavuse kohta.
11:00 – 11:15
Aasta Logistikategu 2022 võitja väljakuulutamine ja autasustamine
Tõnu Tramm Äripäeva teemaveebi Logistikauudised.ee juht
Tõnis Hintsov Eesti Tarneahelate Juhtimise Ühingu Prolog juhatuse esimees
11:15 – 11:45
Kohvipaus
11:44 – 13:50
II sessioon: LAHENDUSED JA VÕIMALUSED
11:45 – 12:15
Merevaigurong on startinud. Millist kasu tõotavad esimesed kasutajakogemused?
Kristel Annus DB Schenkeri maismaatranspordi äriüksuse juht
Marko Paatsi Operaili müügiosakonna juht
Aastal 2022 startis kauaoodatud merevaigurong, mis peaks aitama konteinervedude käivitamisele Eesti ja Euroopa vahel enne Rail Baltica valmimist. Kuidas on turg merevaigurongi vastu võtnud ja mida näitavad esimesed kasutajakogemused? Kas ja kui palju aitab see Via Balticalt veokeid ära tuua ning kui palju on lootust leevendada veokijuhtide puudust? Kuidas merevaigurongi veelgi paremaks arendada? Millised on merevaigurongi prognoosid 2023. aastaks?
12:15 – 12:30
Kuidas me valmistume Rail Baltica opereerimiseks
Heigo Saare Rail Baltic Estonia taristuhalduse ekspert
Palju räägitakse majanduse ja geopoliitilisest mõjust RB ehitusele ning valmimisele. Kuid kuidas valmistutakse opereerimiseks? Arutleme ja anname ülevaate, mida tehakse täna selleks, et kümnendi lõpus oleks kogu sektor RB opereerimiseks valmis.
12:30 – 12:50
Hiina kaubakoridorid läbi Venemaa ja maanteeveod Hiinast Euroopasse – kuidas on sõda neid mõjutanud?
Kalev Kirt Flameko Forwarding müügijuht
Sõda ja sanktsioonid on endaga kaasa toonud mitmeid muutusi seni tavapärasteks saanud kaubakoridorides, mille hulgas on raudtee- ja isegi maanteeveod Hiinast Euroopasse. Kuidas need kanalid toimivad, kui jätkusuutlikud need tegelikult on ning mida tuleks tähele panna?
12:50 – 13:10
Intervjuu: kuidas globaalne suurettevõte Hiina-Euroopa kaubatee võimalusi näeb?
Katrin Insler Ericsson Saksamaa Strategic Distribution Manager
Ericsson oli üks esimesi Euroopa ettevõtteid, mis hakkas kevadel Hiinast komponentide toomiseks maanteetransporti kasutama. Enne vestlusringi kõlab laval sissejuhatav intervjuu, kus küsime, milline teekond Hiinast Euroopasse valiti ja millised on uued alternatiivid kiirele transpordile Aasiast Euroopasse
13:10 – 13:50
Vestlusring: kas uued lahendused on tulnud, et jääda?
Katrin Insler Ericsson Saksamaa Strategic Distribution Manager
Kalev Kirt Flameko Forwarding müügijuht
Kristel Annus DB Schenkeri maismaatranspordi äriüksuse juht
13:50 – 14:45
Lõuna
14:44 – 16:40
III sessioon: LOGISTIKAETTEVÕTETE ÄRIPLAAN 2023
14:45 – 15:00
Merenduse äriplaan 2023
Peeter Ojasaar DFDS Eesti juht
Ettekandes räägime ettevõtte uue aasta mõtetest ja plaanidest. Milliseid arenguid näeb ettevõte mereveonduses laiemalt ja milliseks kujuneb aasta nende jaoks? Millised on peamised riskid ja ohud, aga ka uued võimalused? Mis saab veomahtudest ja kas hinnalangus konteinervedude turul jätkub? Millised mõjud kaasnevad laevandusettevõtte suurinvesteeringutega uutesse keskkonnasõbralikesse laevadesse?
15:00 – 15:20
Lennuvedude äriplaan 2023
Eero Pärgmäe Tallinna Lennujaama kommertsjuht
Kuidas ja mille järgi Tallinna Lennujaam oma uue aasta plaane teeb? Milliste mängureeglitega arvestama peab ja milliste ohtudega silmitsi seisame? Milline on lennujaama kaubakäitlemise võimekus ja milliste mahtudega praegu uuel aastal arvestada võib? Millised on globaalsed mõjud lennuvedudele? Kui kaugel on lennujaama arendusplaanid?
15:20 – 15:40
Pakiveoettevõtte äriplaan 2023
Rauno Parras Itella Estonia transpordi ja pakiveoteenuste direktor
Kuidas näeb oma uut aastat pakiveoettevõte? Millega tuleb uuel aastal arvestada ja millised saavad olema veomahud? Mis suunas liigub „viimase miili“ logistika ja kas kullerfirmade konsolideerumine piirkondlikesse HUBidesse on endiselt vaid soovmõtlemine ning uusi pakiautomaatide linnakuid tekib endiselt aina juurde?
15:40 – 15:55
Laondusettevõtte äriplaan 2023
Urmas Uudemets Via 3L tegevjuht
Kuidas on Via 3L suutnud vaatamata sõjale oma tegevust säilitada ja isegi käivet kasvatada? Mida tõotab uus aasta ja millised on peamised väljakutsed? Milliseid ohte, riske ja võimalusi uuel aastal nähakse?
15:55 – 16:40
Vestlusring: millised väljakutsed ootavad logistikasektorit 2023. aastal?
Urmas Uudemets Via 3L tegevjuht
Toomas Orutar ELEA nõukogu esimees ja Logistika Plussi peadirektor ning juhatuse esimees
Raul Toomsalu Operaili juhatuse esimees
Peeter Ojasaar DFDS Eesti juht
Kuidas näevad uut aastat ja kaugemat tulevikku logistikasektori tippjuhid? Kuidas kriis ületada ja ellu jääda? Mis saab Eesti logistikasektorist? Kas praegu on hea või halb aeg investeerimiseks? Kuidas teha plaane ebakindlal ajal? Milline on Venemaaga seotud laiem mõju ning kuidas ja millistel tingimustel võiks Lääs Venemaad taas aktsepteerima hakata?
16:40 – 16:50
Päeva kokkuvõte ja lõpetamine
Toimumiskoht:
Tallinna Loomaaia Keskkonnahariduskeskus
Juba üle 140 osaleja – VAATA OSALEJAID ja TULE KA!
Sõda lennutab Venemaad isolatsiooni poole, aga milline on logistika ilma Venemaata?
Seekordne, juba 24. Logistika Aastakonverents analüüsib sõja mõjusid logistikasektoris ja prognoosib, mis ootab sektorit ees uuel aastal.
Vaatame üle, kuidas startis merevaigurong, ning uurime, kas ja kuidas toimivad senised Venemaaga seotud transpordikanalid. Ühtlasi on laval erinevad logistikaettevõtted, kes avavad oma uue aasta plaane. Konverentsipäeva lõpetavas tippjuhtide vestlusringis jagavad juhid mõtteid, kuidas ületada kriisi ja mida toob tulevik logistikasektorile. Tegemist on logistikasektori suursündmusega, mis toob lavale erinevate transpordivaldkondade eksperdid, et võtta kokku logistika praegune käekäik ja uue aasta plaanid.
Miks tasub konverentsil osaleda?
Korraldaja on Äripäeva teemaveeb Logistikauudised.ee
Programmijuht: Anu Soomets, [email protected], 51 64 397
Konverentsil oma toodete ja teenuste esitlemisest huvitatud ettevõtetel palume kirjutada e-mailile [email protected]
Korraldajal on õigus teha programmis muudatusi.
08:45 – 09:20
Registreerimine ja hommikukohv
09:20 – 09:30
Tere hommikust!
Anto Liivat Juhtimisekspert ja päeva moderaator
09:29 – 11:15
I sessioon: SÕDA JA GLOBAALNE LOGISTIKA
09:30 – 10:00
Sõda Euroopas on muutnud kogu logistikamaailma. Kuidas ja millised on lahendused?
Henrik Hololei Euroopa Komisjoni liikuvuse ja transpordi peadirektoraadi peadirektor
Mitmed transpordikanalid on sõja ja sanktsioonide tõttu kas suletud või muutunud väga kalliks. Samuti ei pea paljud ettevõtted läbi Venemaa kulgevate tarnekanalite kasutamist enam eetiliseks. Millised on alternatiivid ja kas need on pigem ajutised või jäädavad? Kuidas jääda selle kõige taustal roheliseks? Kuidas võiksime hinnata sõja mõjusid logistikasektorile ja milliseid prognoose saame teha 2023. aastaks?
10:00 – 10:30
Prognoos: mida toob 2023. aasta logistikasektorile?
Tõnu Mertsina Swedbank peaökonomist
Majandusaktiivsus on vähenemas ja seisame silmitsi majanduslangusega, mis toob kaasa nõudluse vähenemise. Milline väljavaade on Eesti ja maailma majandusel, aga ka Venemaa majandusel? Kuidas majandusolukord lähikuudel ja uuel aastal logistikasektorit mõjutama hakkab?
10:30 – 11:00
Laval on Aasta Logistikategu 2021 kolm finalisti
Remo Kirss DPD Eesti tegevjuht
Rivo Reinson Sandmani Grupi logistikadirektor
Johanna-Maria Lehtme MTÜ Slava Ukraini asutaja ja tegevjuht
Kokku laekus 10 logistikategu, millest 3 finalisti lugu kuuled laval. Novembri lõpuni saad võitja valimisel oma hääle anda ka Sina – vaata ka teisi kandidaate ja hääleta finalistide poolt SIIN
DPD võttis tänavu mais esimesena kasutusele Clevoni isejuhtiva pakiroboti Clevon 1, samuti oli DPD Cleveron Mobility`le peamiseks partneriks sõiduki väljatöötamisel. Juba 2021. aasta lõpus katsetati DPD Hollandi üksuses Clevoni eelkäijat Cleveron 701 pakirobotit.
Pilootprojekt rohelise viimase miili tarnetega võeti ette Viljandi linnas, Ülemiste Citys ning alates novembrist ka Rae vallas Peetris. Mais toimus esimene paki kätte toimetamine autonoomse kullersõidukiga avalikel teedel, septembris sai teoks esimene pakitoimetus eraisikule.
Ehkki Ukraina abistamisega tegelevad pärast sõja algust väga mitmed organisatsioonid, nagu MTÜ Eesti Pagulasabi, MTÜ Mondo, MTÜ Ukraina kultuurikeskus, MTÜ Herojam Slava ja veel väga paljud teised, on üheks silmapaistvaimaks ettevõtmiseks olnud MTÜ Slava Ukraini. See on organisatsioon, mille eesmärk on Ukraina armee toetamine ja humanitaarabi korraldamine rindepiirkonna tsiviilelanikkonnale.
Just rindele lähedal olek on toonud vabatahtlike ette palju erinevaid logistilisi väljakutseid, millega nad on edukalt hakkama saanud. MTÜ tegevjuht Johanna-Maria Lehtme pälvis ka "Aasta Eurooplane 2022" tiitli.
Aprillis avas Euronics oma Rae vallas Assakul asuvas logistikakeskuses Eesti esimese täielikult automatiseeritud robotlao. Tegemist on Swisslog AutoStore robotlaoga, mis sisaldab 21 000 boksi ja mida menetlevad 28 robotit. Ühes tunnis suudavad robotid käidelda kuni 600 boksi ning kliendi tellimust hakatakse menetlema juba 20 sekundit pärast ostutehingu sõlmimist.
Kaks miljonit eurot maksnud robotladu kiirendab Euronicsi tellimuste täitmist 4-8 korda ning lühendab tarneaega 2-3 tundi. Kiire eeltöö laos võimaldab kauba veelgi kiiremini kulleritele klientideni toimetamiseks üle anda. Ühtlasi saab läbi uue süsteemi ka kaubavarudel senisest kümme korda sagedasemat kontrolli teostada ja kliendid saavad täpsemat infot kauba saadavuse kohta.
11:00 – 11:15
Aasta Logistikategu 2022 võitja väljakuulutamine ja autasustamine
Tõnu Tramm Äripäeva teemaveebi Logistikauudised.ee juht
Tõnis Hintsov Eesti Tarneahelate Juhtimise Ühingu Prolog juhatuse esimees
11:15 – 11:45
Kohvipaus
11:44 – 13:50
II sessioon: LAHENDUSED JA VÕIMALUSED
11:45 – 12:15
Merevaigurong on startinud. Millist kasu tõotavad esimesed kasutajakogemused?
Kristel Annus DB Schenkeri maismaatranspordi äriüksuse juht
Marko Paatsi Operaili müügiosakonna juht
Aastal 2022 startis kauaoodatud merevaigurong, mis peaks aitama konteinervedude käivitamisele Eesti ja Euroopa vahel enne Rail Baltica valmimist. Kuidas on turg merevaigurongi vastu võtnud ja mida näitavad esimesed kasutajakogemused? Kas ja kui palju aitab see Via Balticalt veokeid ära tuua ning kui palju on lootust leevendada veokijuhtide puudust? Kuidas merevaigurongi veelgi paremaks arendada? Millised on merevaigurongi prognoosid 2023. aastaks?
12:15 – 12:30
Kuidas me valmistume Rail Baltica opereerimiseks
Heigo Saare Rail Baltic Estonia taristuhalduse ekspert
Palju räägitakse majanduse ja geopoliitilisest mõjust RB ehitusele ning valmimisele. Kuid kuidas valmistutakse opereerimiseks? Arutleme ja anname ülevaate, mida tehakse täna selleks, et kümnendi lõpus oleks kogu sektor RB opereerimiseks valmis.
12:30 – 12:50
Hiina kaubakoridorid läbi Venemaa ja maanteeveod Hiinast Euroopasse – kuidas on sõda neid mõjutanud?
Kalev Kirt Flameko Forwarding müügijuht
Sõda ja sanktsioonid on endaga kaasa toonud mitmeid muutusi seni tavapärasteks saanud kaubakoridorides, mille hulgas on raudtee- ja isegi maanteeveod Hiinast Euroopasse. Kuidas need kanalid toimivad, kui jätkusuutlikud need tegelikult on ning mida tuleks tähele panna?
12:50 – 13:10
Intervjuu: kuidas globaalne suurettevõte Hiina-Euroopa kaubatee võimalusi näeb?
Katrin Insler Ericsson Saksamaa Strategic Distribution Manager
Ericsson oli üks esimesi Euroopa ettevõtteid, mis hakkas kevadel Hiinast komponentide toomiseks maanteetransporti kasutama. Enne vestlusringi kõlab laval sissejuhatav intervjuu, kus küsime, milline teekond Hiinast Euroopasse valiti ja millised on uued alternatiivid kiirele transpordile Aasiast Euroopasse
13:10 – 13:50
Vestlusring: kas uued lahendused on tulnud, et jääda?
Katrin Insler Ericsson Saksamaa Strategic Distribution Manager
Kalev Kirt Flameko Forwarding müügijuht
Kristel Annus DB Schenkeri maismaatranspordi äriüksuse juht
13:50 – 14:45
Lõuna
14:44 – 16:40
III sessioon: LOGISTIKAETTEVÕTETE ÄRIPLAAN 2023
14:45 – 15:00
Merenduse äriplaan 2023
Peeter Ojasaar DFDS Eesti juht
Ettekandes räägime ettevõtte uue aasta mõtetest ja plaanidest. Milliseid arenguid näeb ettevõte mereveonduses laiemalt ja milliseks kujuneb aasta nende jaoks? Millised on peamised riskid ja ohud, aga ka uued võimalused? Mis saab veomahtudest ja kas hinnalangus konteinervedude turul jätkub? Millised mõjud kaasnevad laevandusettevõtte suurinvesteeringutega uutesse keskkonnasõbralikesse laevadesse?
15:00 – 15:20
Lennuvedude äriplaan 2023
Eero Pärgmäe Tallinna Lennujaama kommertsjuht
Kuidas ja mille järgi Tallinna Lennujaam oma uue aasta plaane teeb? Milliste mängureeglitega arvestama peab ja milliste ohtudega silmitsi seisame? Milline on lennujaama kaubakäitlemise võimekus ja milliste mahtudega praegu uuel aastal arvestada võib? Millised on globaalsed mõjud lennuvedudele? Kui kaugel on lennujaama arendusplaanid?
15:20 – 15:40
Pakiveoettevõtte äriplaan 2023
Rauno Parras Itella Estonia transpordi ja pakiveoteenuste direktor
Kuidas näeb oma uut aastat pakiveoettevõte? Millega tuleb uuel aastal arvestada ja millised saavad olema veomahud? Mis suunas liigub „viimase miili“ logistika ja kas kullerfirmade konsolideerumine piirkondlikesse HUBidesse on endiselt vaid soovmõtlemine ning uusi pakiautomaatide linnakuid tekib endiselt aina juurde?
15:40 – 15:55
Laondusettevõtte äriplaan 2023
Urmas Uudemets Via 3L tegevjuht
Kuidas on Via 3L suutnud vaatamata sõjale oma tegevust säilitada ja isegi käivet kasvatada? Mida tõotab uus aasta ja millised on peamised väljakutsed? Milliseid ohte, riske ja võimalusi uuel aastal nähakse?
15:55 – 16:40
Vestlusring: millised väljakutsed ootavad logistikasektorit 2023. aastal?
Urmas Uudemets Via 3L tegevjuht
Toomas Orutar ELEA nõukogu esimees ja Logistika Plussi peadirektor ning juhatuse esimees
Raul Toomsalu Operaili juhatuse esimees
Peeter Ojasaar DFDS Eesti juht
Kuidas näevad uut aastat ja kaugemat tulevikku logistikasektori tippjuhid? Kuidas kriis ületada ja ellu jääda? Mis saab Eesti logistikasektorist? Kas praegu on hea või halb aeg investeerimiseks? Kuidas teha plaane ebakindlal ajal? Milline on Venemaaga seotud laiem mõju ning kuidas ja millistel tingimustel võiks Lääs Venemaad taas aktsepteerima hakata?
16:40 – 16:50
Päeva kokkuvõte ja lõpetamine
Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.
Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.
Aadress
Ehitajate tee, 13517 TallinnAnu Soomets | Tööstus- ja Logistikakonverentsid programmijuht | +372 516 4397 | [email protected]