Ostujuhtimise aastakonverents 2024

Ostujuhtimise aastakonverents 2024

Toimumiskoht:

Tallink Spa & Conference Hotel

VIIMASED 10 piletit veel saadaval! Saalis juba üle 130 OSALEJA – vaata nimekirja ja tule ka!

Ostu- ja hankejuhid peavad sarnaselt teiste funktsioonide vastutajatega olema kursis ESG-põhimõtete ja võimalustega ning teadma, kuidas neid tarnijasuhtluses rakendada. Sellega paralleelselt areneb ostu- ja hankevaldkonnas edasi ka digitaliseerimine, millele on lisandunud tehisintellekt. Samuti ei saa me mööda ühest olulisemast teemast, ehk koostööst ja varude juhtimisest. Ostujuhtimise aastakonverents 2024 toob taas, juba 20. korda kokku erinevate sektorite ostu- ja hankejuhid ning teised selle valdkonnaga seotud vastutajad.

Konverentsil:

  • arutleme ostujuhi rolli üle ettevõtte ESG-valdkonna arendamises ning jagame nõu, kuidas ostujuht saab tarnija ESG-teadlikkust tõsta; 
  • kuulame ühe ettevõtte näidet, kuidas jõuda müügi, tootmise ja ostu kolmepoolse koostööni; 
  • räägime varude juhtimisest ja ka „surnud varudest“ ning toome näiteid erinevatest sektoritest; 
  • räägime erinevatest koostöömudelitest, mille toel ehitada üles tarnijasuhted; 
  • planeerime ambitsioonika ostja karjääri ja arutleme, kuidas leida ja ära tunda võimalusi ning teha otsuseid enda arenguks;
  • palju muid olulisi teemasid ning põnevaid esinejaid.

 
Päeva juhib kogenud ostu- ja tarneahelajuht, praegune Ruukki tehasejuht Kati Rahnel.

Lisainfo programmijuhilt: Anu Soomets, [email protected], telefon 516 4397.


Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke palun ühendust [email protected] või 667 0105.

Programm

08:30 – 09:15

Registreerimine ja hommikukohv

09:15 – 09:20

Tere tulemast!

Kati Rahnel Päeva moderaator, kogenud ostu- ja tarneahelajuht, praegune Ruukki tehasejuht

09:19 – 11:30

SESSIOON 1 - Koostöö

09:20 – 10:00

Müük-ost-tootmine. Kuidas saavutada kolmepoolne koostöö ja seda hoida?

Hardi Kondimäe Kogenud tootmise planeerimise ja ostu juht, praegune Harju Elektri tarneahelajuht

Rait Kangro Harju Elektri müügi- ja turundusjuht

Laval on ühe ettevõtte kõigi kolme funktsiooni esindajad, kes pakuvad omapoolse lahenduse paljudele ettevõttetele tuttavale probleemile – ostu, müügi ja tootmise koostööle. Kuidas töötava koostöömudelini jõuda ja see üles ehitada? Milline on iga osapoole roll ja milliseid protsesse on ladusamaks koostööks juurutatud? Milliseid tulemusi juurutatud mudel on andnud? Jagame soovitusi, õppetunde ja tööriistu, mis on aidanud soovitud tulemuste poole liikuda.

10:00 – 10:30

Autotööstuse kogemus: kuidas täpsust nõudvas sektoris tarnijasuhted üles ehitada ja õigeaegsed varud tagada?

Madis Rõžov Stoneridge Electronicsi logistikajuht

Stoneridge on osake täpsest ja just-in-time-tootmisega harjunud autotööstusest, kus on levinud lean-mõtteviis ja tegeletakse pideva parendusega. Kui täpselt tuleb sellises sektoris juhtida varusid ja tarnijasuhteid, millised on põhimõtted ja reeglid? Ettekandes räägime kahest tihedalt seotud valdkonnast, millest esimene on varude juhtimine ja teine koostöö tarnijatega. Kuidas on ettevõte arendanud oma varude juhtimise süsteemi, taganud komponentide õigeaegse saadavuse ja hoidnud ära varude „riknemise“ või „surnud varude“ tekke? Kuidas korraldatakse aga planeerijate tööd ja koostööd tarnijatega? Kas üks planeerija suhtleb kõikide tarnijatega ja ostab kindlale projektile või on ühel planeerijal kindlad tarnijad, või midagi kolmandat? Milline lahendus on tõhusaim? 

10:30 – 11:00

Varude keskuse kogemused: millised kokkulepped ja rutiinid aitavad juhtida riigi tegevusvarusid ja vältida „surnud“ varusid?

Ando Leppiman Eesti Varude Keskuse juhatuse esimees

Varude keskus hoiab riiklikke tegevusvarusid hädaolukorra lahendamiseks, vastutades nii kütuse- kui toiduvarude ning tervishoiuga seotud varude eest. Keskus teeb koostööd toiduainetööstusega, toidu- ja esmatarbekaupade hulgi- ja jaekaubandusfirmadega, ravimi- ja meditsiiniseadmete sektoritega, vedelkütuse- ja maagaasi ettevõtete ning logistikavaldkonna firmadega. Kuidas suur riiklik varude hoidja tarnijaid valib ja kuidas töötab ettevõtte tarneahel, kui arvestama peab näiteks toiduvarude riknemisega? Milline on varude ringluskiirus kiiremini rikneva kaubaga? Kuidas välditakse „surnud varusid“ ja määratakse optimaalne varu? Kuidas toimib tagastus? Millised on peamised tööriistad, mida ühises varude juhtimises kasutatakse?

11:00 – 11:30

Kohvipaus

11:29 – 13:30

SESSIOON 2 – ESG – kuidas arendada teadlikkust?

11:30 – 12:30

TÖÖTUBA: kuidas ja milliseid kestlikkusaruandluse andmeid saab ostujuht koguda?

Anu Ruul Ruul Advisory kestliku innovatsiooni strateeg

Ostu- ja hankejuhil tuleb ka enda tööprotsessides ESG-põhimõtetega arvestada ning tarnijaid tunda ja kaasata. Võime öelda, et ESG on nii ostva kui müüva ettevõtte ühine äriarenduse projekt, mis eeldab koostööd. Millised on olulised sammud selle koostöö ülesehitamisel ja milline võiks siin olla ostujuhi roll, kui on vaja tagada, et valitud tarnija täidaks ESG-nõuded ja tema tegevus oleks läbipaistev? Milliseid andmeid saab ostujuht koguda tarneahelaüleselt ja kuidas need aitavad kaasa ESG eesmärkide saavutamisele?

12:30 – 13:00

Ruukki kogemus: millised on ostujuhi roll ja võimalused, et ettevõtte ESG-eesmärke täita?

Erkki Jaanhold Ruukki Products ostu- ja logistikajuht

ESG puudutab kogu tarneahelat ja oma jalajälge saab tõhusaimalt vähendada just tarneahelat arendades. Selleks on vaja sõnum jalajälje vähendamisest ja ESG olulisusest viia ka oma tarnijateni. Kuid milline on üldse ostujuhi roll ESG-valdkonna arendamises oma ettevõttes? Kuidas arendada teadlikkust nii ettevõtte sees kui väljas, tarnijate hulgas? Mida ostujuht peaks teadma ja tegema, et tarnijaid informeerida ja neilt vajalik info saada, kui surve ettevõtte klientide poolt on ajas kasvamas?  

13:00 – 13:30

Tööstuse kogemus: praktilised sammud ESG-põhimõtete integreerimiseks meeskonnatöösse ja kommunikatsiooni

Kristina Peramets Leden Estonia ostujuht

ESG-eesmärkide saavutamine eeldab ettevõttes tõhusat meeskonnatööd ja kommunikatsioon. Ettekandes avame senist ESG-teekonda ning jagame õppetunde ja praktilisi samme, mis on aidanud ESG-põhimõtteid meeskonnatöösse ja igapäevasesse kommunikatsiooni integreerida. Räägime teekonna väljakutsetest, takistustest ja võimalustest.

13:30 – 14:30

Lõuna

14:29 – 16:40

SESSIOON 3 – Tehnoloogia ja tööriistakast

14:30 – 15:00

Magnetic MRO kogemus: kuidas aitab tehisintellektil põhinev ostujuhtimissüsteem prognoosida nõudlust ja materjali saadavust?

Kaire Kalve Magnetic Group´i tarneahelajuht

Tallinna lennujaama territooriumil lennukite hooldusega tegelev Magnetic MRO rakendab oma igapäevases töös uuenduslikku tehisintellektil põhinevat ostujuhtimissüsteemi, mis on tõhusamaks muutnud nii logistilisi protsesse kui vähendanud aja- ja materjalikulu. Tegemist on automatiseeritud lahendusega, kus Magentic MRO ERP süsteem on integreeritud AI toel toimiva startup firma platformiga kus aastate jooksul kogutud andmed aitavad ettevõttel prognoosida nõudlust ja materjali kättesaadavust. Ettekandes kirjeldame olukorda miks ettevõte tehisintellektil põhinevat lahendust otsima hakkas, uue lahenduseni jõudmisest ja selle juurutamisest, samuti tulemustest, õppetundidest ja pidevast protsesside parendamisest läbi defineeritud parameetrite jälgimise.

15:00 – 15:30

W.EG. ja Telema koostöölugu: kuidas digitaliseerimise abil ostuprotsess kiiremaks teha?

Bogdan Onoshko W.EG. Eesti ostuosakonna juht

Hele Hammer Telema tegevjuht

Ayrton Grossmann Telema Fintech valdkonnajuht

Ettekandes räägime lahti kogemusloo, kuidas ostuprotsesside automatiseerimine aitas lühendada varude täiendamise ajakulu ja suurendada klientide rahulolu.

15:30 – 16:00

Jaeketi ja toidutootja koostöö: Millised on vastastikused ootused ja väljakutsed omamärgitoodete valmimisel?

Marilin Jürisson Rimi Eesti ostujuht

Marko Üle Eesti Pagari müügidirektor

Räägime, kui suure osa müüdavast tooteportfellist mõlemal poolel moodustavad omamärgitooted? Mida ootab jaekett omamärgitoote tootjalt ja vastupidi ning kuidas on jagatud vastutus? Kuidas toimib omamärgitoodete tarneahel ja kuidas on lihtsam asju ajada – kohaliku turu või välismaise tootjaga? Kuidas käib selles ahelas ennustamine ning millised on suurimad riskid tootmisel ja müümisel? Milline on jaeketi motivatsioon omamärgi- ja teiste tootjate toodete müümisel? Räägime ka sellest, milliseid ebaõnnestumisi või konfliktseid olukordi on omamärgitoodetel põhinevas koostöös ette tulnud.


16:00 – 16:30

Vestlus: ambitsioonika ostja valikud – kuidas planeerida karjääri?

Liana Lemkov Kogenud ostujuht, praegune Ericsson Eesti tarneahelajuht

Katrin Riisalu Kaubanduse kogemustega ostu- ja hankejuht, koolitaja ning õppejõud

Millised võiks olla ambitsioonika ostja valikud ja võimalused, kui ta soovib enamat? Vestleme tippu jõudnud ostujuhiga ja räägime karjäärist, võimalustest, arengust. Millised olid tema võimalused ja valikud ning otsused, et end arendada? Ja millised on praegused võimalused, koolitused või lahendused, et ostjast edasi liikuda?

16:30 – 16:40

Päeva kokkuvõte ja lõpetamine

Ostujuhtimise aastakonverents 2024

Toimumiskoht:

Tallink Spa & Conference Hotel

VIIMASED 10 piletit veel saadaval! Saalis juba üle 130 OSALEJA – vaata nimekirja ja tule ka!

Ostu- ja hankejuhid peavad sarnaselt teiste funktsioonide vastutajatega olema kursis ESG-põhimõtete ja võimalustega ning teadma, kuidas neid tarnijasuhtluses rakendada. Sellega paralleelselt areneb ostu- ja hankevaldkonnas edasi ka digitaliseerimine, millele on lisandunud tehisintellekt. Samuti ei saa me mööda ühest olulisemast teemast, ehk koostööst ja varude juhtimisest. Ostujuhtimise aastakonverents 2024 toob taas, juba 20. korda kokku erinevate sektorite ostu- ja hankejuhid ning teised selle valdkonnaga seotud vastutajad.

Konverentsil:

  • arutleme ostujuhi rolli üle ettevõtte ESG-valdkonna arendamises ning jagame nõu, kuidas ostujuht saab tarnija ESG-teadlikkust tõsta; 
  • kuulame ühe ettevõtte näidet, kuidas jõuda müügi, tootmise ja ostu kolmepoolse koostööni; 
  • räägime varude juhtimisest ja ka „surnud varudest“ ning toome näiteid erinevatest sektoritest; 
  • räägime erinevatest koostöömudelitest, mille toel ehitada üles tarnijasuhted; 
  • planeerime ambitsioonika ostja karjääri ja arutleme, kuidas leida ja ära tunda võimalusi ning teha otsuseid enda arenguks;
  • palju muid olulisi teemasid ning põnevaid esinejaid.

 
Päeva juhib kogenud ostu- ja tarneahelajuht, praegune Ruukki tehasejuht Kati Rahnel.

Lisainfo programmijuhilt: Anu Soomets, [email protected], telefon 516 4397.


Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke palun ühendust [email protected] või 667 0105.

Programm

08:30 – 09:15

Registreerimine ja hommikukohv

09:15 – 09:20

Tere tulemast!

Kati Rahnel Päeva moderaator, kogenud ostu- ja tarneahelajuht, praegune Ruukki tehasejuht

09:19 – 11:30

SESSIOON 1 - Koostöö

09:20 – 10:00

Müük-ost-tootmine. Kuidas saavutada kolmepoolne koostöö ja seda hoida?

Hardi Kondimäe Kogenud tootmise planeerimise ja ostu juht, praegune Harju Elektri tarneahelajuht

Rait Kangro Harju Elektri müügi- ja turundusjuht

Laval on ühe ettevõtte kõigi kolme funktsiooni esindajad, kes pakuvad omapoolse lahenduse paljudele ettevõttetele tuttavale probleemile – ostu, müügi ja tootmise koostööle. Kuidas töötava koostöömudelini jõuda ja see üles ehitada? Milline on iga osapoole roll ja milliseid protsesse on ladusamaks koostööks juurutatud? Milliseid tulemusi juurutatud mudel on andnud? Jagame soovitusi, õppetunde ja tööriistu, mis on aidanud soovitud tulemuste poole liikuda.

10:00 – 10:30

Autotööstuse kogemus: kuidas täpsust nõudvas sektoris tarnijasuhted üles ehitada ja õigeaegsed varud tagada?

Madis Rõžov Stoneridge Electronicsi logistikajuht

Stoneridge on osake täpsest ja just-in-time-tootmisega harjunud autotööstusest, kus on levinud lean-mõtteviis ja tegeletakse pideva parendusega. Kui täpselt tuleb sellises sektoris juhtida varusid ja tarnijasuhteid, millised on põhimõtted ja reeglid? Ettekandes räägime kahest tihedalt seotud valdkonnast, millest esimene on varude juhtimine ja teine koostöö tarnijatega. Kuidas on ettevõte arendanud oma varude juhtimise süsteemi, taganud komponentide õigeaegse saadavuse ja hoidnud ära varude „riknemise“ või „surnud varude“ tekke? Kuidas korraldatakse aga planeerijate tööd ja koostööd tarnijatega? Kas üks planeerija suhtleb kõikide tarnijatega ja ostab kindlale projektile või on ühel planeerijal kindlad tarnijad, või midagi kolmandat? Milline lahendus on tõhusaim? 

10:30 – 11:00

Varude keskuse kogemused: millised kokkulepped ja rutiinid aitavad juhtida riigi tegevusvarusid ja vältida „surnud“ varusid?

Ando Leppiman Eesti Varude Keskuse juhatuse esimees

Varude keskus hoiab riiklikke tegevusvarusid hädaolukorra lahendamiseks, vastutades nii kütuse- kui toiduvarude ning tervishoiuga seotud varude eest. Keskus teeb koostööd toiduainetööstusega, toidu- ja esmatarbekaupade hulgi- ja jaekaubandusfirmadega, ravimi- ja meditsiiniseadmete sektoritega, vedelkütuse- ja maagaasi ettevõtete ning logistikavaldkonna firmadega. Kuidas suur riiklik varude hoidja tarnijaid valib ja kuidas töötab ettevõtte tarneahel, kui arvestama peab näiteks toiduvarude riknemisega? Milline on varude ringluskiirus kiiremini rikneva kaubaga? Kuidas välditakse „surnud varusid“ ja määratakse optimaalne varu? Kuidas toimib tagastus? Millised on peamised tööriistad, mida ühises varude juhtimises kasutatakse?

11:00 – 11:30

Kohvipaus

11:29 – 13:30

SESSIOON 2 – ESG – kuidas arendada teadlikkust?

11:30 – 12:30

TÖÖTUBA: kuidas ja milliseid kestlikkusaruandluse andmeid saab ostujuht koguda?

Anu Ruul Ruul Advisory kestliku innovatsiooni strateeg

Ostu- ja hankejuhil tuleb ka enda tööprotsessides ESG-põhimõtetega arvestada ning tarnijaid tunda ja kaasata. Võime öelda, et ESG on nii ostva kui müüva ettevõtte ühine äriarenduse projekt, mis eeldab koostööd. Millised on olulised sammud selle koostöö ülesehitamisel ja milline võiks siin olla ostujuhi roll, kui on vaja tagada, et valitud tarnija täidaks ESG-nõuded ja tema tegevus oleks läbipaistev? Milliseid andmeid saab ostujuht koguda tarneahelaüleselt ja kuidas need aitavad kaasa ESG eesmärkide saavutamisele?

12:30 – 13:00

Ruukki kogemus: millised on ostujuhi roll ja võimalused, et ettevõtte ESG-eesmärke täita?

Erkki Jaanhold Ruukki Products ostu- ja logistikajuht

ESG puudutab kogu tarneahelat ja oma jalajälge saab tõhusaimalt vähendada just tarneahelat arendades. Selleks on vaja sõnum jalajälje vähendamisest ja ESG olulisusest viia ka oma tarnijateni. Kuid milline on üldse ostujuhi roll ESG-valdkonna arendamises oma ettevõttes? Kuidas arendada teadlikkust nii ettevõtte sees kui väljas, tarnijate hulgas? Mida ostujuht peaks teadma ja tegema, et tarnijaid informeerida ja neilt vajalik info saada, kui surve ettevõtte klientide poolt on ajas kasvamas?  

13:00 – 13:30

Tööstuse kogemus: praktilised sammud ESG-põhimõtete integreerimiseks meeskonnatöösse ja kommunikatsiooni

Kristina Peramets Leden Estonia ostujuht

ESG-eesmärkide saavutamine eeldab ettevõttes tõhusat meeskonnatööd ja kommunikatsioon. Ettekandes avame senist ESG-teekonda ning jagame õppetunde ja praktilisi samme, mis on aidanud ESG-põhimõtteid meeskonnatöösse ja igapäevasesse kommunikatsiooni integreerida. Räägime teekonna väljakutsetest, takistustest ja võimalustest.

13:30 – 14:30

Lõuna

14:29 – 16:40

SESSIOON 3 – Tehnoloogia ja tööriistakast

14:30 – 15:00

Magnetic MRO kogemus: kuidas aitab tehisintellektil põhinev ostujuhtimissüsteem prognoosida nõudlust ja materjali saadavust?

Kaire Kalve Magnetic Group´i tarneahelajuht

Tallinna lennujaama territooriumil lennukite hooldusega tegelev Magnetic MRO rakendab oma igapäevases töös uuenduslikku tehisintellektil põhinevat ostujuhtimissüsteemi, mis on tõhusamaks muutnud nii logistilisi protsesse kui vähendanud aja- ja materjalikulu. Tegemist on automatiseeritud lahendusega, kus Magentic MRO ERP süsteem on integreeritud AI toel toimiva startup firma platformiga kus aastate jooksul kogutud andmed aitavad ettevõttel prognoosida nõudlust ja materjali kättesaadavust. Ettekandes kirjeldame olukorda miks ettevõte tehisintellektil põhinevat lahendust otsima hakkas, uue lahenduseni jõudmisest ja selle juurutamisest, samuti tulemustest, õppetundidest ja pidevast protsesside parendamisest läbi defineeritud parameetrite jälgimise.

15:00 – 15:30

W.EG. ja Telema koostöölugu: kuidas digitaliseerimise abil ostuprotsess kiiremaks teha?

Bogdan Onoshko W.EG. Eesti ostuosakonna juht

Hele Hammer Telema tegevjuht

Ayrton Grossmann Telema Fintech valdkonnajuht

Ettekandes räägime lahti kogemusloo, kuidas ostuprotsesside automatiseerimine aitas lühendada varude täiendamise ajakulu ja suurendada klientide rahulolu.

15:30 – 16:00

Jaeketi ja toidutootja koostöö: Millised on vastastikused ootused ja väljakutsed omamärgitoodete valmimisel?

Marilin Jürisson Rimi Eesti ostujuht

Marko Üle Eesti Pagari müügidirektor

Räägime, kui suure osa müüdavast tooteportfellist mõlemal poolel moodustavad omamärgitooted? Mida ootab jaekett omamärgitoote tootjalt ja vastupidi ning kuidas on jagatud vastutus? Kuidas toimib omamärgitoodete tarneahel ja kuidas on lihtsam asju ajada – kohaliku turu või välismaise tootjaga? Kuidas käib selles ahelas ennustamine ning millised on suurimad riskid tootmisel ja müümisel? Milline on jaeketi motivatsioon omamärgi- ja teiste tootjate toodete müümisel? Räägime ka sellest, milliseid ebaõnnestumisi või konfliktseid olukordi on omamärgitoodetel põhinevas koostöös ette tulnud.


16:00 – 16:30

Vestlus: ambitsioonika ostja valikud – kuidas planeerida karjääri?

Liana Lemkov Kogenud ostujuht, praegune Ericsson Eesti tarneahelajuht

Katrin Riisalu Kaubanduse kogemustega ostu- ja hankejuht, koolitaja ning õppejõud

Millised võiks olla ambitsioonika ostja valikud ja võimalused, kui ta soovib enamat? Vestleme tippu jõudnud ostujuhiga ja räägime karjäärist, võimalustest, arengust. Millised olid tema võimalused ja valikud ning otsused, et end arendada? Ja millised on praegused võimalused, koolitused või lahendused, et ostjast edasi liikuda?

16:30 – 16:40

Päeva kokkuvõte ja lõpetamine

Toetajad

Hõbetoetaja

Lisainfo

Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected]  või 667 0105.

 

Tühistamisinfo

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Sadama tn 11a, Tallinn
© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]