Ostujuhtimise aastakonverents 2023

KOOSOLEK

Ostujuhtimise aastakonverents 2023

Toimumisaeg:

02.11.2023

Alguseni:

40p 6t 7m

Toimumiskoht:

Hotell Viru

Juba üle 80 osaleja – vaata nimekirja SIIN ja registreeru soodushinnaga SIIN!

Tööstuse, kaubanduse, teenustesektor ning avaliku sektori kogemuslood ostu- ja hankejuhtimise arendamisel.
Ostu- ja hankejuhtide aasta kõige olulisem sündmus kannab seekord alapealkirja „Koosolek“. Sel aastal hoiame suurema fookuse laovarude juhtimisel ja tarnijasuhete arendamisel. Kui suureks jõudsid viimaste aastatega kerkida varud ja kas just-in-case-ostustrateegia võib lõplikult unustada? Kuidas juhtida tarnijasuhteid ebakindlal ajal ja kuidas liikuda tarnijasuhetes küpsuse poole? Räägime ostu- ja hankejuhtimise arengulugudest ning vaatame otsa ka prognoosidele ja majandusolukorrale.

Miks tasub „Koosolekul“ osaleda?

  • Toimub osakosakonnajuhtide koosolek, kus saad hea ülevaate sellest, mida arvavad praegusest olukorrast nii finantsjuht, müügijuht kui ka tootmisjuht.
  • Kõlab ostujuhi vaade, kas just-in-case-strateegia võime unustada ning taas on hinda tõusmas just-in-time?
  • Kuuleme finantsjuhi hinnangut, mida tähendab just-in-case-strateegia rahavoogudele.
  • Otsime vastust küsimusele, kuidas mõõta ja eesmärgistada ostu ja müüki nii, et ostu- ning müügijuhi huvid oleks rahuldatud.
  • Räägime rahvusvahelisest tarnijasuhete kogemusest ja küpsusest.
  • Võtame fookusesse tööstuse, kaubanduse, teenustesektor ning avaliku sektori kogemuslood ostu- ja hankejuhtimise arendamisel.
  • Küsime kogenud talendipüüdjalt, kuidas ostujuht end tööturul „müüa“ saab.

Päeva juhib Katrin Riisalu, ostujuhtimise ekspert, Äripäeva Akadeemia koolitaja.

Paralleelsessioonid salvestatakse.

Programm täieneb igapäevaselt.

Lisainfo programmijuhilt: Anu Soomets, [email protected], telefon 516 4397.

Programm

08:30 – 09:05

Registreerimine ja hommikukohv

09:05 – 09:10

Tere tulemast!

Katrin Riisalu Päeva moderaator, ostujuhtimise ekspert, Äripäeva Akadeemia koolitaja

09:09 – 12:45

SESSIOON 1 – VARUD

09:10 – 10:10

Osakonnajuhtide hommikune koosolek teemal „Praegune olukord ja eelarve 2024“

Hannes Laaser Leden Estonia tarneahelajuht, hankeekspert, koosoleku juhataja

Mari-Ann Ditimann Sonepar Eesti ostujuht

Villem Pomerants Ensto Building Systemsi endine tootmisjuht ja praegune arendusjuht

Tuuli Tolmats-Aia HUUMi tegevjuht finantsjuhi ülesannetes

Jaan Härms Saku Õlletehase müügidirektor ja juhatuse liige

hankejuht kinnitamisel

Oma sisendi uue aasta eelarvesse annavad ettevõtte oluliste üksuste juhid. Kuidas läheb eri osakondadel sügisel ning milliseid prognoose julgevad osakonnajuhid anda järgnevateks kuudeks ja uueks aastaks? Mida näitavad praegused numbrid, mille pinnalt uue aasta plaani teha? Millist perioodi ennustab müügijuht? Mida prognoosib ostujuht ja mis seis paistab laost? Kuidas praegu ostuotsuseid teha ja kuidas sõlmitakse kokkuleppeid strateegiliste partneritega? Milline on tootmise koormus ja kui kiiresti ollakse valmis reageerima? Mida ennustab finantsjuht ja mida tasub jälgida rahavoogude juhtimises? Osakonnajuhtide koosolekule on oodatud ostujuht, hankejuht, finantsjuht, tootmisjuht ja müügijuht.

10:10 – 10:35

Ostujuhi vaade varudele. Kas komponentide just-in-case-ostmine tuleb taas just-in-time vastu vahetada?

tööstusettevõtte juht kinnitamisel

Pärast osakonnajuhtide koosolekut läheme kitsamaks ja seame teravama pilgu varude juhtimisele ebakindlal ajal. Kui koroonaajal vahetasid paljud ettevõtted just-in-time-strateegia just-in-case-strateegia vastu, siis milline pilt avaneb nüüd? Kas igaks juhuks ostmisel on nüüd lõpp või on veel vara hõisata? Kuidas tasuks varusid juhtida praegu ja mis toimub ettevõtte laos? Kas just-in-case-periood võib selja taha jääda ja olukord on stabiliseerunud? Kuidas tasub ja on võimalik praegu osta, et tagada tootmine? 

10:35 – 11:00

Finantsjuhi vaade varudele. Milline on just-in-case-strateegia mõju rahavoogudele ja kuidas vältida finantskarisid?

Tuuli Tolmats-Aia HUUMi tegevjuht finantsjuhi ülesannetes

Sellised ekstreemsed olukorrad nagu koroona- või tarneahelakriis sundisid paljusid ettevõtteid liikuma äärmustesse. Nõudlus oli laes, kuid tootmine ei tohtinud tarneahelakriisist hoolimata katkeda – laovarud kasvasid kui pärmi peale. Hankejuhid pidid tegelema uute partnerite leidmise ja juurutamisega ning ostujuhid pidid tagama, et ladu kaupa täis oleks. Kuidas käitub sellistes olukordades raha? Mis pilguga vaatab olukorda finantsjuht? Milline on reaalne pilt, kui iga päev tuleb mõelda laoväärtusele ja selle muutumisele kas siis ühikute arvus või rahalises väärtuses? Kuidas arvestada varude ringluskiirusega ja laokuludega? Millised on peamised finantskarid selles olukorras ja kuidas neid vältida? 

11:00 – 11:15

Saame omavahel tuttavaks ja jaguneme paralleelsessioonidesse

11:15 – 11:45

SAAL 2. Kuidas tööstusettevõte indirect-kulusid juhib?

Mihkel Ratt Mistra-Autexi logistika- ja sisseostuosakonna juhataja

Kuidas juhtida ja eelarvestada indirect-kulusid viimaste aastate sündmuste valguses? Kuidas neid jaotada erinevate projektide või toodete vahel? Millised on võimalused indirect-kulude vähendamiseks?  

11:15 – 11:45

SAAL 1. Kuidas jaekett indirect-kulusid juhib?

Silvia Saks Selveri hankejuht

11:45 – 12:45

Lõuna

12:44 – 15:15

SESSIOON 2 – TARNIJASUHTED

12:45 – 13:15

Müügijuhi ja ostujuhi koosolek. Kuidas arendada teineteise eesmärke toetavat tarnija ja kliendi suhet?

ostujuht kinnitamisel

müügijuht kinnitamisel

Milline on tarnija müügijuhi ja kliendist ostujuhi koosolek? Millised teemad praegu laual on ja kuidas peetakse läbirääkimisi? Milline on omavaheline koostöö ja suhtlus ning kuidas tagatakse teineteise huvid? Kuidas räägitakse läbi hindu, kui suurim tähelepanu on „kollastel siltidel? Kuidas õnnestub praegusel ajal müügijuhil uusi tooteid sortimenti rääkida ja kui tihti on ostujuht sunnitud halbu uudiseid teatama, kui mõni toode on taas sortimendist välja kukkunud? Fookuses on tootja ja jaeketi suhtlus sügisel 2023. 

13:15 – 14:00

Rahvusvaheline koostöölugu. Kuidas arendada strateeglisi tarnijasuhteid ja tõsta suhete küpsust?

esinejad kinnitamisel

Millised on rahvusvaheliste suurettevõtete tarnijasuhete mängureeglid? Kuidas tööstusgigant strateegilisi suhteid arendab ja kuidas sõlmitakse kokkuleppeid? Kuidas tagatakse kõikide osapoolte huvid? 

14:00 – 14:30

Ostu- ja hankejuhtimise IT-hanke roadmap. Kuidas korraldada edukat digitaliseerimise hanget?

esineja kinnitamisel

Maailm digitaliseerub ja ettevõtted otsivad aina enam targemaid lahendusi – ka ostu- ja hankejuhtimisse jõuavad aina enam digitaalsed lahendused. Kuidas ostu- ja hankejuhtimises üks digiprojekt alguse saab ja mis on selle õnnestumise eeldused? Kuidas olla tellijana digilahenduste pakkujale arendustöös võrdväärne partner? Kas teha kiiresti või mõelda kauem? Kuidas juhtida projekti nii, et see ka ajaplaanis püsiks? Ettekandes võtame pulkadeks lahti digiprojekti ja vaatame, milline on ideaalne roadmap. 

14:30 – 14:45

Kliendilugu: Kuidas kolmepoolne tellimuse, vastuvõtu ja arve automaatkontroll ostujuhi tööd lihtsustab?

esineja kinnitamisel, Telema

14:45 – 15:15

Kohvipaus

15:14 – 16:50

SESSIOON 3 - KOGEMUSED JA NÕUANDED

15:15 – 15:40

SAAL 2. Riigisektori suurprojekti Rail Baltic case study: Kuidas ostab ja hangib hiigelprojekti ostu- ja hankemeeskond?

Liisi Heiskonen Rail Baltic Estonia hankeüksuse juht

Baltikumi ja Euroopa Liidu suurimate transpordiprojektide hulka kuuluv Rail Baltic peaks valmima 2030. aastaks. Praegu toimub juba aktiivne ehitustöö, mis on toonud ja toob ka edaspidi hulga ehitushankeid. Projekt on siiski veel üsna alguses ja hanked muutuvad ajas kindlasti mitmekesisemaks. Kuidas korraldab oma ostu- ja hanketööd Rail Balticu ostu- ja hankemeeskond? Kuidas eristatakse ostu ja hanget? Millised on tänased indirect-kulud? Milline on hankestrateegia ja milliste tarnijasuhete poole püüeldakse? 

15:15 – 15:45

SAAL 1. Metallitööstuse Leden Estonia case study: Kuidas ostu-Exceli asemele uus tarkvara juurutada?

Pille Vaga Leden Estonia hankejuht

Metallitööstus Leden Estonia (endine Favor) otsustas ostutöös Exceli-komponenti vähendada ja protsesse digitaliseerida. Selleks võttis ettevõte appi välise partneri, kellega koos asuti ostuprotsesse digitaliseerima ja juurutati uus tarkvara. Ettekanne teeb sissevaate ettevõtte kogemustele uue lahenduse juurutamises. Räägime põhjustest, miks projekt ette võeti, ja kirjeldame, milline oli elu Exceliga ehk enne uue lahenduse juurutamist. Räägime ka sellest, kuidas koostöö välise partneriga õnnestus ja kuidas nägi välja juurutusprotsess. Lõpuks vaatame tänasesse päeva ja analüüsime, millised on projekti tulemused ja peamised õppetunnid. 

15:40 – 15:45

Paus saalide vahetamiseks

15:45 – 16:10

SAAL 1. Kogemuslugu: Kuidas korraldada teenuste hankeid?

esineja kinnitamisel

Kuidas hankida siis, kui ettevõte vajab oma toodete ja teenuste arendamiseks teenuseid? Ettekandes võtame fookusesse ettevõtte protsessid ja reeglid teenuste hankimiseks. Milliseid teenuseid ettevõte hangib ja millised on nõuded partneritele? Kuidas teenuste hankeid korraldatakse ja millised on ootused teenuspartneritele? 

15:45 – 16:10

SAAL 2: Riigiasutuse kogemused: Kuidas ostab ja hangib politsei- ja piirivalveamet (tarneahela kriisiajal)?

Ingrid Peek Politsei- ja Piirivalveameti hanke- ja lepingutalituse juht

Mari-Liis Laan Politsei- ja Piirivalveameti logistikabüroo ostude juhtimise teenuse omanik

Ettekandes võtame fookusesse politsei- ja piirivalveameti ostu- ja hanketegevused, aga räägime ka sellest, kuidas sai riigiasutus hakkama siis, kui tarneahelas olid probleemid ja hinnad tõusid kiiresti. Kuidas juhib kulusid riigiasutus, kui turutingimused muutuvad ja vaja on reageerida? Kuidas riigiasutus tarnijasuhteid juhib ja läbirääkimisi peab? Milline on PPA üldine ostu- ja hankepoliitika ja kuidas neid kahte eristatakse?

16:10 – 16:15

Paus saalide vahetamiseks

16:15 – 16:45

Talendipüüdja hea nõu: kuidas ostujuht ennast tööturul müüa saab?

Eneken Jalast Nortali talendipartner

Konverentsipäeva viimases ettekandes jagame ostu- ja hanekjuhtidele nõu, kuidas ennast tööturul „müüa“ ja mida küsitakse ettevõttesse kandideerivatelt talentidelt. 

16:45 – 16:50

Konverentsi lõpetamine

Ostujuhtimise aastakonverents 2023

Toimumisaeg:

02.11.2023

Alguseni:

40p 6t 7m

Toimumiskoht:

Hotell Viru

Juba üle 80 osaleja – vaata nimekirja SIIN ja registreeru soodushinnaga SIIN!

Tööstuse, kaubanduse, teenustesektor ning avaliku sektori kogemuslood ostu- ja hankejuhtimise arendamisel.
Ostu- ja hankejuhtide aasta kõige olulisem sündmus kannab seekord alapealkirja „Koosolek“. Sel aastal hoiame suurema fookuse laovarude juhtimisel ja tarnijasuhete arendamisel. Kui suureks jõudsid viimaste aastatega kerkida varud ja kas just-in-case-ostustrateegia võib lõplikult unustada? Kuidas juhtida tarnijasuhteid ebakindlal ajal ja kuidas liikuda tarnijasuhetes küpsuse poole? Räägime ostu- ja hankejuhtimise arengulugudest ning vaatame otsa ka prognoosidele ja majandusolukorrale.

Miks tasub „Koosolekul“ osaleda?

  • Toimub osakosakonnajuhtide koosolek, kus saad hea ülevaate sellest, mida arvavad praegusest olukorrast nii finantsjuht, müügijuht kui ka tootmisjuht.
  • Kõlab ostujuhi vaade, kas just-in-case-strateegia võime unustada ning taas on hinda tõusmas just-in-time?
  • Kuuleme finantsjuhi hinnangut, mida tähendab just-in-case-strateegia rahavoogudele.
  • Otsime vastust küsimusele, kuidas mõõta ja eesmärgistada ostu ja müüki nii, et ostu- ning müügijuhi huvid oleks rahuldatud.
  • Räägime rahvusvahelisest tarnijasuhete kogemusest ja küpsusest.
  • Võtame fookusesse tööstuse, kaubanduse, teenustesektor ning avaliku sektori kogemuslood ostu- ja hankejuhtimise arendamisel.
  • Küsime kogenud talendipüüdjalt, kuidas ostujuht end tööturul „müüa“ saab.

Päeva juhib Katrin Riisalu, ostujuhtimise ekspert, Äripäeva Akadeemia koolitaja.

Paralleelsessioonid salvestatakse.

Programm täieneb igapäevaselt.

Lisainfo programmijuhilt: Anu Soomets, [email protected], telefon 516 4397.

Programm

08:30 – 09:05

Registreerimine ja hommikukohv

09:05 – 09:10

Tere tulemast!

Katrin Riisalu Päeva moderaator, ostujuhtimise ekspert, Äripäeva Akadeemia koolitaja

09:09 – 12:45

SESSIOON 1 – VARUD

09:10 – 10:10

Osakonnajuhtide hommikune koosolek teemal „Praegune olukord ja eelarve 2024“

Hannes Laaser Leden Estonia tarneahelajuht, hankeekspert, koosoleku juhataja

Mari-Ann Ditimann Sonepar Eesti ostujuht

Villem Pomerants Ensto Building Systemsi endine tootmisjuht ja praegune arendusjuht

Tuuli Tolmats-Aia HUUMi tegevjuht finantsjuhi ülesannetes

Jaan Härms Saku Õlletehase müügidirektor ja juhatuse liige

hankejuht kinnitamisel

Oma sisendi uue aasta eelarvesse annavad ettevõtte oluliste üksuste juhid. Kuidas läheb eri osakondadel sügisel ning milliseid prognoose julgevad osakonnajuhid anda järgnevateks kuudeks ja uueks aastaks? Mida näitavad praegused numbrid, mille pinnalt uue aasta plaani teha? Millist perioodi ennustab müügijuht? Mida prognoosib ostujuht ja mis seis paistab laost? Kuidas praegu ostuotsuseid teha ja kuidas sõlmitakse kokkuleppeid strateegiliste partneritega? Milline on tootmise koormus ja kui kiiresti ollakse valmis reageerima? Mida ennustab finantsjuht ja mida tasub jälgida rahavoogude juhtimises? Osakonnajuhtide koosolekule on oodatud ostujuht, hankejuht, finantsjuht, tootmisjuht ja müügijuht.

10:10 – 10:35

Ostujuhi vaade varudele. Kas komponentide just-in-case-ostmine tuleb taas just-in-time vastu vahetada?

tööstusettevõtte juht kinnitamisel

Pärast osakonnajuhtide koosolekut läheme kitsamaks ja seame teravama pilgu varude juhtimisele ebakindlal ajal. Kui koroonaajal vahetasid paljud ettevõtted just-in-time-strateegia just-in-case-strateegia vastu, siis milline pilt avaneb nüüd? Kas igaks juhuks ostmisel on nüüd lõpp või on veel vara hõisata? Kuidas tasuks varusid juhtida praegu ja mis toimub ettevõtte laos? Kas just-in-case-periood võib selja taha jääda ja olukord on stabiliseerunud? Kuidas tasub ja on võimalik praegu osta, et tagada tootmine? 

10:35 – 11:00

Finantsjuhi vaade varudele. Milline on just-in-case-strateegia mõju rahavoogudele ja kuidas vältida finantskarisid?

Tuuli Tolmats-Aia HUUMi tegevjuht finantsjuhi ülesannetes

Sellised ekstreemsed olukorrad nagu koroona- või tarneahelakriis sundisid paljusid ettevõtteid liikuma äärmustesse. Nõudlus oli laes, kuid tootmine ei tohtinud tarneahelakriisist hoolimata katkeda – laovarud kasvasid kui pärmi peale. Hankejuhid pidid tegelema uute partnerite leidmise ja juurutamisega ning ostujuhid pidid tagama, et ladu kaupa täis oleks. Kuidas käitub sellistes olukordades raha? Mis pilguga vaatab olukorda finantsjuht? Milline on reaalne pilt, kui iga päev tuleb mõelda laoväärtusele ja selle muutumisele kas siis ühikute arvus või rahalises väärtuses? Kuidas arvestada varude ringluskiirusega ja laokuludega? Millised on peamised finantskarid selles olukorras ja kuidas neid vältida? 

11:00 – 11:15

Saame omavahel tuttavaks ja jaguneme paralleelsessioonidesse

11:15 – 11:45

SAAL 2. Kuidas tööstusettevõte indirect-kulusid juhib?

Mihkel Ratt Mistra-Autexi logistika- ja sisseostuosakonna juhataja

Kuidas juhtida ja eelarvestada indirect-kulusid viimaste aastate sündmuste valguses? Kuidas neid jaotada erinevate projektide või toodete vahel? Millised on võimalused indirect-kulude vähendamiseks?  

11:15 – 11:45

SAAL 1. Kuidas jaekett indirect-kulusid juhib?

Silvia Saks Selveri hankejuht

11:45 – 12:45

Lõuna

12:44 – 15:15

SESSIOON 2 – TARNIJASUHTED

12:45 – 13:15

Müügijuhi ja ostujuhi koosolek. Kuidas arendada teineteise eesmärke toetavat tarnija ja kliendi suhet?

ostujuht kinnitamisel

müügijuht kinnitamisel

Milline on tarnija müügijuhi ja kliendist ostujuhi koosolek? Millised teemad praegu laual on ja kuidas peetakse läbirääkimisi? Milline on omavaheline koostöö ja suhtlus ning kuidas tagatakse teineteise huvid? Kuidas räägitakse läbi hindu, kui suurim tähelepanu on „kollastel siltidel? Kuidas õnnestub praegusel ajal müügijuhil uusi tooteid sortimenti rääkida ja kui tihti on ostujuht sunnitud halbu uudiseid teatama, kui mõni toode on taas sortimendist välja kukkunud? Fookuses on tootja ja jaeketi suhtlus sügisel 2023. 

13:15 – 14:00

Rahvusvaheline koostöölugu. Kuidas arendada strateeglisi tarnijasuhteid ja tõsta suhete küpsust?

esinejad kinnitamisel

Millised on rahvusvaheliste suurettevõtete tarnijasuhete mängureeglid? Kuidas tööstusgigant strateegilisi suhteid arendab ja kuidas sõlmitakse kokkuleppeid? Kuidas tagatakse kõikide osapoolte huvid? 

14:00 – 14:30

Ostu- ja hankejuhtimise IT-hanke roadmap. Kuidas korraldada edukat digitaliseerimise hanget?

esineja kinnitamisel

Maailm digitaliseerub ja ettevõtted otsivad aina enam targemaid lahendusi – ka ostu- ja hankejuhtimisse jõuavad aina enam digitaalsed lahendused. Kuidas ostu- ja hankejuhtimises üks digiprojekt alguse saab ja mis on selle õnnestumise eeldused? Kuidas olla tellijana digilahenduste pakkujale arendustöös võrdväärne partner? Kas teha kiiresti või mõelda kauem? Kuidas juhtida projekti nii, et see ka ajaplaanis püsiks? Ettekandes võtame pulkadeks lahti digiprojekti ja vaatame, milline on ideaalne roadmap. 

14:30 – 14:45

Kliendilugu: Kuidas kolmepoolne tellimuse, vastuvõtu ja arve automaatkontroll ostujuhi tööd lihtsustab?

esineja kinnitamisel, Telema

14:45 – 15:15

Kohvipaus

15:14 – 16:50

SESSIOON 3 - KOGEMUSED JA NÕUANDED

15:15 – 15:40

SAAL 2. Riigisektori suurprojekti Rail Baltic case study: Kuidas ostab ja hangib hiigelprojekti ostu- ja hankemeeskond?

Liisi Heiskonen Rail Baltic Estonia hankeüksuse juht

Baltikumi ja Euroopa Liidu suurimate transpordiprojektide hulka kuuluv Rail Baltic peaks valmima 2030. aastaks. Praegu toimub juba aktiivne ehitustöö, mis on toonud ja toob ka edaspidi hulga ehitushankeid. Projekt on siiski veel üsna alguses ja hanked muutuvad ajas kindlasti mitmekesisemaks. Kuidas korraldab oma ostu- ja hanketööd Rail Balticu ostu- ja hankemeeskond? Kuidas eristatakse ostu ja hanget? Millised on tänased indirect-kulud? Milline on hankestrateegia ja milliste tarnijasuhete poole püüeldakse? 

15:15 – 15:45

SAAL 1. Metallitööstuse Leden Estonia case study: Kuidas ostu-Exceli asemele uus tarkvara juurutada?

Pille Vaga Leden Estonia hankejuht

Metallitööstus Leden Estonia (endine Favor) otsustas ostutöös Exceli-komponenti vähendada ja protsesse digitaliseerida. Selleks võttis ettevõte appi välise partneri, kellega koos asuti ostuprotsesse digitaliseerima ja juurutati uus tarkvara. Ettekanne teeb sissevaate ettevõtte kogemustele uue lahenduse juurutamises. Räägime põhjustest, miks projekt ette võeti, ja kirjeldame, milline oli elu Exceliga ehk enne uue lahenduse juurutamist. Räägime ka sellest, kuidas koostöö välise partneriga õnnestus ja kuidas nägi välja juurutusprotsess. Lõpuks vaatame tänasesse päeva ja analüüsime, millised on projekti tulemused ja peamised õppetunnid. 

15:40 – 15:45

Paus saalide vahetamiseks

15:45 – 16:10

SAAL 1. Kogemuslugu: Kuidas korraldada teenuste hankeid?

esineja kinnitamisel

Kuidas hankida siis, kui ettevõte vajab oma toodete ja teenuste arendamiseks teenuseid? Ettekandes võtame fookusesse ettevõtte protsessid ja reeglid teenuste hankimiseks. Milliseid teenuseid ettevõte hangib ja millised on nõuded partneritele? Kuidas teenuste hankeid korraldatakse ja millised on ootused teenuspartneritele? 

15:45 – 16:10

SAAL 2: Riigiasutuse kogemused: Kuidas ostab ja hangib politsei- ja piirivalveamet (tarneahela kriisiajal)?

Ingrid Peek Politsei- ja Piirivalveameti hanke- ja lepingutalituse juht

Mari-Liis Laan Politsei- ja Piirivalveameti logistikabüroo ostude juhtimise teenuse omanik

Ettekandes võtame fookusesse politsei- ja piirivalveameti ostu- ja hanketegevused, aga räägime ka sellest, kuidas sai riigiasutus hakkama siis, kui tarneahelas olid probleemid ja hinnad tõusid kiiresti. Kuidas juhib kulusid riigiasutus, kui turutingimused muutuvad ja vaja on reageerida? Kuidas riigiasutus tarnijasuhteid juhib ja läbirääkimisi peab? Milline on PPA üldine ostu- ja hankepoliitika ja kuidas neid kahte eristatakse?

16:10 – 16:15

Paus saalide vahetamiseks

16:15 – 16:45

Talendipüüdja hea nõu: kuidas ostujuht ennast tööturul müüa saab?

Eneken Jalast Nortali talendipartner

Konverentsipäeva viimases ettekandes jagame ostu- ja hanekjuhtidele nõu, kuidas ennast tööturul „müüa“ ja mida küsitakse ettevõttesse kandideerivatelt talentidelt. 

16:45 – 16:50

Konverentsi lõpetamine

Registreerimine

HindSoodushind kuni 29.09.2023
Osalejaid

Ostujuhtimise aastakonverents 2023 - saalipilet

429,00 €

514,80 € km-ga

429,00 €

319,00 €

382,80 € km-ga

319,00 €

382,80 € km-ga

0

Ostujuhtimise aastakonverents 2023 - saalipilet

OsalejaidHind
0

429,00 €

514,80 € km-ga

429,00 €

319,00 €

382,80 € km-ga

319,00 €

382,80 € km-ga

Toetajad

Toetajad

Lisainfo

Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected]  või 667 0105.

 

Tühistamisinfo

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Viru Väljak 4
© AS Äripäev 2000-2023
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]