Pärnu Raamatupidamiskonverents 2021

Kuidas juhtida juhtimatut?

Toimumiskoht:

Pärnu Kontserdimaja

Pärnu Raamatupidamiskonverents 2021

NB! Seoses covid-19 viiruse leviku ja vabariigi valitsuse kehtestanud piirangutega konverentside korraldamisel, võta palun Pärnusse konverentsile sissepääsuks kaasa / lae telefoni üks alljärgnevatest tõenditest:

1. viimase 12 kuu jooksul läbitud COVID-19 vastu vaktsineerimise kuur ja viimasest süstist (olenevalt tootjast) on möödas 7-15 päeva;
2. viimase aasta jooksul läbi põetud COVID-19 haigus ja seejärel saadud üks doos vaktsiini;
3. COVID-19 haigus on läbi põdenud ja inimene on terveks tunnistatud kuni kuus kuud tagasi (ei pea olema vaktsineeritud);
4. COVID-19 haiguse läbi põdenud pärast esimese vaktsiinidoosi saamist;
5. kuni 48 tundi enne ürituse algust tehtud antigeeni kiirtest (alates 21.09 kella 10-st) või kuni 72 tundi varem tehtud (alates 20.09 kella 10-st) PCR-test negatiivse tulemusega. Palume broneerida varakult aeg testi tegemiseks.

Juba enam kui aasta oleme elanud olukorras, kus keset suurt määramatust on tulnud leida lahendusi küsimustele, mis varasemalt pähegi poleks tulnud: 

  • Kuidas säilitada ettevõtte likviidsus, kui prognooside aluseks olevale tavapärasele äritegevusele lühikese etteteatamisajaga piiranguid seatakse?
  • Kuidas koostada eelarvet ja jälgida selle täitmist, kui rahavood piirangute tõttu juhitamatud on?
  • Kuidas teada saada, milliste toodete või teenuste pakkumisele rõhku panna, et säilitada ettevõtte kasumlikkus?
  • Kuidas ära tunda ohumärke, mis viitavad ettevõtte tegevuse jätkusuutlikkuse halvenemisele ning kuidas need sõnumid otsustajateni viia?
  • Kust saada toetust ja kuidas seda raamatupidamises kajastada?

Selle kõige kõrval tuleb endiselt hoida silm peal seadusemuudatustel, koostööpartnerite usaldusväärsusel ja maksujõulisusel, tööõiguse uutel nõuetel ja kohtulahenditel, pakkuda ettevõtte juhtidele usaldusväärset finantsinfot otsuste tegemiseks ning säilitada enda vaimne tervis.

Seekordsel Pärnu Raamatupidamiskonverentsil käsitleme teemasid, mis aitavad luua selgust, kuidas selles juhitamatus olukorras toime tulla ning kriisist karastatumana väljuda.

Vaatame, millises suunas liigub majandus ja arvestusvaldkond üldiselt, kuulame näpinäiteid, kuidas valida raamatupidamissüsteemi ning seda edukalt juurutada. Uurime, millised võimalused on suurema efektiivsuse loomiseks tegevuspõhise kuluarvestussüsteemi kasutusele võtmise ja digitaliseerimise abil ning kuidas uuenduste vajalikkust argumenteeritult juhtidele põhjendada. Mõtiskleme küsimuse üle, kas raamatupidaja võib olla liiga aus. Lisaks jätkame traditsioonilise maksuhommikuga. Esimese konverentsipäeva õhtu lõpetame meeleoluka õhtusöögiga, kus hea muusika saatel heas seltskonnas päevaseid muljeid vahetada ning sumedat Pärnu sügisõhtut nautida.

Pärnu Raamatupidamiskonverents toimub hübriidkonverentsina - osaleda on võimalik nii saalis kui veebiülekande vahendusel. Konverents toimub Pärnu Kontserdimajas ning õhtusöök Estonia Spa hotelli restoranis NOOT. 

📸 Vaata  2020.aasta GALERIID

Seoses COVID-19 viiruse leviku ja vabariigi valitsuse poolt kehtestatud piirangutega ürituste korraldamisel, kontrollime sissepääsul COVID-19 tervisetõendit või teisi osalema lubavaid dokumente. Palume kohale tulla ajavaruga. Lisainfo on ära toodud ka osalemistingimustes.

NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha ajakavas muudatusi.

Programmijuht tänab kaasamõtlejaid Margus Tammeraja, Märt-Martin Arengu,
Reidi Strandberg, Mirjam Suurekivi, Marko Saag ja Mare Timian!

 

 

Programm

Pärnu Raamatupidamiskonverents 2021

Toimumiskoht:

Pärnu Kontserdimaja

NB! Seoses covid-19 viiruse leviku ja vabariigi valitsuse kehtestanud piirangutega konverentside korraldamisel, võta palun Pärnusse konverentsile sissepääsuks kaasa / lae telefoni üks alljärgnevatest tõenditest:

1. viimase 12 kuu jooksul läbitud COVID-19 vastu vaktsineerimise kuur ja viimasest süstist (olenevalt tootjast) on möödas 7-15 päeva;
2. viimase aasta jooksul läbi põetud COVID-19 haigus ja seejärel saadud üks doos vaktsiini;
3. COVID-19 haigus on läbi põdenud ja inimene on terveks tunnistatud kuni kuus kuud tagasi (ei pea olema vaktsineeritud);
4. COVID-19 haiguse läbi põdenud pärast esimese vaktsiinidoosi saamist;
5. kuni 48 tundi enne ürituse algust tehtud antigeeni kiirtest (alates 21.09 kella 10-st) või kuni 72 tundi varem tehtud (alates 20.09 kella 10-st) PCR-test negatiivse tulemusega. Palume broneerida varakult aeg testi tegemiseks.

Juba enam kui aasta oleme elanud olukorras, kus keset suurt määramatust on tulnud leida lahendusi küsimustele, mis varasemalt pähegi poleks tulnud: 

  • Kuidas säilitada ettevõtte likviidsus, kui prognooside aluseks olevale tavapärasele äritegevusele lühikese etteteatamisajaga piiranguid seatakse?
  • Kuidas koostada eelarvet ja jälgida selle täitmist, kui rahavood piirangute tõttu juhitamatud on?
  • Kuidas teada saada, milliste toodete või teenuste pakkumisele rõhku panna, et säilitada ettevõtte kasumlikkus?
  • Kuidas ära tunda ohumärke, mis viitavad ettevõtte tegevuse jätkusuutlikkuse halvenemisele ning kuidas need sõnumid otsustajateni viia?
  • Kust saada toetust ja kuidas seda raamatupidamises kajastada?

Selle kõige kõrval tuleb endiselt hoida silm peal seadusemuudatustel, koostööpartnerite usaldusväärsusel ja maksujõulisusel, tööõiguse uutel nõuetel ja kohtulahenditel, pakkuda ettevõtte juhtidele usaldusväärset finantsinfot otsuste tegemiseks ning säilitada enda vaimne tervis.

Seekordsel Pärnu Raamatupidamiskonverentsil käsitleme teemasid, mis aitavad luua selgust, kuidas selles juhitamatus olukorras toime tulla ning kriisist karastatumana väljuda.

Vaatame, millises suunas liigub majandus ja arvestusvaldkond üldiselt, kuulame näpinäiteid, kuidas valida raamatupidamissüsteemi ning seda edukalt juurutada. Uurime, millised võimalused on suurema efektiivsuse loomiseks tegevuspõhise kuluarvestussüsteemi kasutusele võtmise ja digitaliseerimise abil ning kuidas uuenduste vajalikkust argumenteeritult juhtidele põhjendada. Mõtiskleme küsimuse üle, kas raamatupidaja võib olla liiga aus. Lisaks jätkame traditsioonilise maksuhommikuga. Esimese konverentsipäeva õhtu lõpetame meeleoluka õhtusöögiga, kus hea muusika saatel heas seltskonnas päevaseid muljeid vahetada ning sumedat Pärnu sügisõhtut nautida.

Pärnu Raamatupidamiskonverents toimub hübriidkonverentsina - osaleda on võimalik nii saalis kui veebiülekande vahendusel. Konverents toimub Pärnu Kontserdimajas ning õhtusöök Estonia Spa hotelli restoranis NOOT. 

📸 Vaata  2020.aasta GALERIID

Seoses COVID-19 viiruse leviku ja vabariigi valitsuse poolt kehtestatud piirangutega ürituste korraldamisel, kontrollime sissepääsul COVID-19 tervisetõendit või teisi osalema lubavaid dokumente. Palume kohale tulla ajavaruga. Lisainfo on ära toodud ka osalemistingimustes.

NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha ajakavas muudatusi.

Programmijuht tänab kaasamõtlejaid Margus Tammeraja, Märt-Martin Arengu,
Reidi Strandberg, Mirjam Suurekivi, Marko Saag ja Mare Timian!

 

 

Programm

Toetajad

Toetajad

Koostööpartnerid

Lisainfo

Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.

 

Tühistamisinfo

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Pärnu Kontserdimaja
© AS Äripäev 2000-2025
  • Aadress: Vana-Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]