Automaatse tulekahjuteate edastuse lõpp – kui puhkeb tulekahju, kas abi jääb tulemata?
Kõik, mida uuest muudatusest äriettevõttena või asutusena pead teadma
Toimumisaeg:
11.06.2025
Alguseni:
11p 23t 13m
Toimumiskoht:
Tasuta veebiseminar
Kas Sinu hoones läheb praegu tulekahjuhäire automaatselt Häirekeskusesse?
Häirekeskusesse automaatselt jõudvatest tulekahjuteadetest on enam kui 90 protsenti valehäired. See koormab ebamõistlikult palju meie päästjate ressurssi. Samal ajal võib kellegi elu või vara päriselt olla ohus.
Riigil on alates sügisest plaan kaotada väga paljudelt objektidelt ära automaatse tulekahjusignalisatsioonisüsteemi (ATS) tulekahjuteate Häirekeskusesse edastamise. See puudutab muu hulgas büroo- ja tööstushooneid, kaubanduskeskuseid ning haridus- ja lasteasutusi.
Riik soovib pakkuda teenust ainult nendele objektidele, kus tulekahju põhjustab otsest ohtu inimelule ja kus tuleõnnetus mõjutab väga paljusid inimesi. Nende hulgas on ravi- ja hoolekandeasutused, millel on üle 50 kasutaja. Lisaks suurõnnetuse ohuga ettevõtted ja tööstus- ja laohooned, kus toimuvad töö- või tehnoloogilised protsessid ohtlike kemikaalidega.
Mis saab ülejäänud objektidest?
Muudatus tähendab, et ka Sinu hoones võib lõppeda tulekahjuteadete automaatne edastamine (112) Häirekeskusesse. Seega tuleb ehitiste omanikel ja valdajatel muude meetmetega hoolitseda kiire Häirekeskuse tulekahjust teavitamine ning vajadusel evakuatsioon.
Siinkohal saavad tulla appi turvapartnerid, kellel on majas kompetents, vastavad load ja tehnilised lahendused ning saavad teenuse nii-öelda üle võtta.
Turvapartner saab hoolitseda selle eest, et ohu korral jõuaks tulekahjuhäire kiirelt juhtimiskeskusesse ja reaalse tulekahju korral päästeautod kiirelt objektile. Tegelikult paljudel objektidel need lahendused juba töötavad.
- Mis Sinu objektil automaatse häireedastuse lõpuga päriselt muutub?
- Milliseid lahendusi turvapartner saab pakkuda ja kuidas need erinevad Häirekeskuse teenusest?
- Milline tehniline võimekus on turvaettevõtetel ja kuidas teenus toimib?
- Kas turvapartneri teenus on sama kiire ja usaldusväärne kui Häirekeskusel?
- Millised on riskid, kui häiresignaal läheb edaspidi otse turvapartnerile, mitte Häirekeskusele?
- Kuidas ja kui kiirelt toimub üleminek Häirekeskuselt turvapartnerile?
- Milline on Foruse senine kogemus tulekahjuhäirete teenindamisega?
- Kuidas saad hooneomaniku või valdajana ise paremini oma vara kaitsta?
Need ja paljud teised küsimused leiavad veebikohtumisel vastuse.
Sihtgrupp: Hooneomanikud ja -valdajad, kinnisvaraarendajad, ehitajad, äriettevõtted, riigiasutused, haridusasutused, majutusasutused, kaubanduskeskused, hoonete haldusjuhid, ettevõtete juhid.
Veebiseminari juhib Äripäeva raadio saatejuht Lauri Leet. Seminari külalised on Foruse ohutusteenuste juht Ahti Kuusk ja Foruse tuleohutuse valdkonnajuht Ain Karafin.
Seminari korraldavad:
Veebiseminar toimub 11.06 kell 11.00-12.30 Zoomis.
Veebiseminari saab vaadata otseülekandena. Kõik osalejad saavad seminari ajal küsimusi küsida.
NB! Registreerudes annate nõusoleku, et teie nimi ja e-posti aadress edastatakse veebiseminari kaaskorraldajale Forus, kellel on õigus kasutada neid andmeid seminari teemadega seotud teavituste ja järelkontaktide jaoks.
Enne veebiseminari saadame registreerunud kasutajatele infokirja lingiga, millega pääseb enne seminari algust veebiseminari keskkonda. Küsimused saada palun [email protected]
Toimumisaeg:
11.06.2025
Alguseni:
11p 23t 13m
Toimumiskoht:
Tasuta veebiseminar
Kas Sinu hoones läheb praegu tulekahjuhäire automaatselt Häirekeskusesse?
Häirekeskusesse automaatselt jõudvatest tulekahjuteadetest on enam kui 90 protsenti valehäired. See koormab ebamõistlikult palju meie päästjate ressurssi. Samal ajal võib kellegi elu või vara päriselt olla ohus.
Riigil on alates sügisest plaan kaotada väga paljudelt objektidelt ära automaatse tulekahjusignalisatsioonisüsteemi (ATS) tulekahjuteate Häirekeskusesse edastamise. See puudutab muu hulgas büroo- ja tööstushooneid, kaubanduskeskuseid ning haridus- ja lasteasutusi.
Riik soovib pakkuda teenust ainult nendele objektidele, kus tulekahju põhjustab otsest ohtu inimelule ja kus tuleõnnetus mõjutab väga paljusid inimesi. Nende hulgas on ravi- ja hoolekandeasutused, millel on üle 50 kasutaja. Lisaks suurõnnetuse ohuga ettevõtted ja tööstus- ja laohooned, kus toimuvad töö- või tehnoloogilised protsessid ohtlike kemikaalidega.
Mis saab ülejäänud objektidest?
Muudatus tähendab, et ka Sinu hoones võib lõppeda tulekahjuteadete automaatne edastamine (112) Häirekeskusesse. Seega tuleb ehitiste omanikel ja valdajatel muude meetmetega hoolitseda kiire Häirekeskuse tulekahjust teavitamine ning vajadusel evakuatsioon.
Siinkohal saavad tulla appi turvapartnerid, kellel on majas kompetents, vastavad load ja tehnilised lahendused ning saavad teenuse nii-öelda üle võtta.
Turvapartner saab hoolitseda selle eest, et ohu korral jõuaks tulekahjuhäire kiirelt juhtimiskeskusesse ja reaalse tulekahju korral päästeautod kiirelt objektile. Tegelikult paljudel objektidel need lahendused juba töötavad.
- Mis Sinu objektil automaatse häireedastuse lõpuga päriselt muutub?
- Milliseid lahendusi turvapartner saab pakkuda ja kuidas need erinevad Häirekeskuse teenusest?
- Milline tehniline võimekus on turvaettevõtetel ja kuidas teenus toimib?
- Kas turvapartneri teenus on sama kiire ja usaldusväärne kui Häirekeskusel?
- Millised on riskid, kui häiresignaal läheb edaspidi otse turvapartnerile, mitte Häirekeskusele?
- Kuidas ja kui kiirelt toimub üleminek Häirekeskuselt turvapartnerile?
- Milline on Foruse senine kogemus tulekahjuhäirete teenindamisega?
- Kuidas saad hooneomaniku või valdajana ise paremini oma vara kaitsta?
Need ja paljud teised küsimused leiavad veebikohtumisel vastuse.
Sihtgrupp: Hooneomanikud ja -valdajad, kinnisvaraarendajad, ehitajad, äriettevõtted, riigiasutused, haridusasutused, majutusasutused, kaubanduskeskused, hoonete haldusjuhid, ettevõtete juhid.
Veebiseminari juhib Äripäeva raadio saatejuht Lauri Leet. Seminari külalised on Foruse ohutusteenuste juht Ahti Kuusk ja Foruse tuleohutuse valdkonnajuht Ain Karafin.
Seminari korraldavad:
Veebiseminar toimub 11.06 kell 11.00-12.30 Zoomis.
Veebiseminari saab vaadata otseülekandena. Kõik osalejad saavad seminari ajal küsimusi küsida.
NB! Registreerudes annate nõusoleku, et teie nimi ja e-posti aadress edastatakse veebiseminari kaaskorraldajale Forus, kellel on õigus kasutada neid andmeid seminari teemadega seotud teavituste ja järelkontaktide jaoks.
Enne veebiseminari saadame registreerunud kasutajatele infokirja lingiga, millega pääseb enne seminari algust veebiseminari keskkonda. Küsimused saada palun [email protected]
Registreerimine
Hind | Osalejaid | |
---|---|---|
Automaatse tulekahjuteate edastuse lõpp – kui puhkeb tulekahju, kas abi jääb tulemata? | 0,00 € 0,00 € km-ga |
Automaatse tulekahjuteate edastuse lõpp – kui puhkeb tulekahju, kas abi jääb tulemata? OsalejaidHind 0,00 € 0,00 € km-ga |
Lisainfo
Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.
Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.
Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected] või 667 0105.
Tühistamisinfo
Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.
Asukoht ja kontaktid
Aadress
Tasuta veebiseminar