E-kaubanduse UX-konverents 2025

E-kaubanduse UX-konverents 2025

Toimumisaeg:

07.05.2025

Alguseni:

3p 8t 24m

Toimumiskoht:

Tallinn Zoo keskkonnahariduse keskus

Eesti e-kaubanduse turg on viimastel aastatel muutunud – konkurents on karmistunud, kliendikogemus on äri jaoks kriitilise tähtsusega, tarbijad ootavad üha kiiremat ja sujuvat teenindust. E-kaubanduse UX konverentsil kaardistame, millised kasutajakogemuse (UX) ja tehnoloogia suundumused mõjutavad e-kaubandust aastal 2026 ning vahendame praktilisi teadmisi ja kogemusi, mida osalejad saavad oma ettevõtetes rakendada.

Konverentsile on oodatud e-kaubanduse juhid, e-poodide omanikud, veebiarendajad, UX-eksperdid, turundusjuhid ja kõik kes on seotud e-kaubandusega.

Esinejad analüüsivad ettekannetes ja vestlusringides kuidas kasutajakogemus (UX) mõjutab e-kaubanduses müüki, kasumlikkust ja brändilojaalsust. Keskendume praktilistele lahendustele ja trendidele, mis aitavad e-poodidel konkurentsis püsida ja kasvada.

Miks osaleda E-kaubanduse UX konverentsil?

  • Mõistad UX-i mõju müügile, kasumlikkusele ja brändilojaalsusele. Esinejad näitavad praktiliselt, kuidas kasutajakogemus otseselt Sinu ettevõtte majandustulemusi mõjutab. Sa saad teada, millised UX-otsused suurendavad ostude arvu ja kordusoste.

  • Tuleviku trendid ja tarbijakäitumine. Konverentsil vaadatakse 2025–2026 e-kaubanduse UX trende ja arutletakse, kuidas tehnoloogia, regulatsioonid ja tarbijakäitumine neid kujundavad. Saad vastused küsimustele, kas Eesti e-poed peavad UX-trendidega sammu ja millist mõju avaldavad Euroopa Liidu regulatsioonid.

  • Õpid praktikute kogemustest ja saad kohe rakendatavaid ideid. Edukad e-poodide juhid, makse- ja tarnelahenduste spetsialistid ning loov- ja andmeanalüüsi eksperdid jagavad oma teadmisi ja praktilisi soovitusi. Näiteks jagab VegePure asutaja ja juht Signe Õunapuu oma e-poe esimese aasta kogemusi.

  • Avastad kliendivestluste ja otsese tagasiside mõju UX-ile. Bolt jagab, kuidas nende lihtne ja järjepidev klientidega suhtlemise programm toetab UX-i ja tooteotsuseid.

  • Kuuled Eesti ja Baltikumi edulugudest: SEIK jagab, kuidas väike nišibränd on rahulikult ja sihikindlalt välisturgudele kasvanud, ning Pigu Grupp (Eestis tuntud kui Kaup24) võrdleb praktiliselt suurplatvormide (Allegro, Amazon, bol.com) ja kohalike võimalusi.

  • Leiame lahendusi katkestatud ostude vähendamiseks ja makseprotsessi sujuvamaks muutmiseks. Paneelis "UX, mis müüb" arutatakse muuhulgas makselahenduste olulisust.

  • Mõistad mobiili UX-i ja kiiruse tähtsust. Konverentsil käsitletakse, kui palju kliente võib kaduma minna aeglase ja kohmaka mobiiliversiooni tõttu.

  • Kuidas optimeerida UX-i kliendilojaalsuse ja pikaajalise kasumlikkuse suurendamiseks? Üks sessioon keskendub just sellele küsimusele, arutledes, kas UX peaks keskenduma ainult müügile või looma ka pikaajalist väärtust.

  • Saad ülevaate kiire tarne ja lihtsate tagastuste mõjust kliendilojaalsusele. Paneelis arutlevad Omniva juhatuse esimees Martti Kuldma ja Südameapteegi äriarendusjuht Karl Rooba tarne ja tagastuse teemadel.

  • Võimalus luua väärtuslikke kontakte. Konverents pakub suurepärase võimaluse kohtuda teiste e-kaubanduse võtmetegijatega, leida uusi kasvu- ja koostöövõimalusi.

Lisainfo konverentsi kohta saab küsida Maarit Eerme, kaubandus.ee juht, 514 4884

Programm

09:15 – 10:00

Registreerimine koos hommikukohvi ja ampsuga

10:00 – 10:05

Moderaatori avasõnad

Keit Alev Äripäeva turundusjuht

10:05 – 10:40

KEYNOTE: Tehisaru e-kaubanduses: uus ajastu ostukogemuses

Tomasz Świtała digitaalstrateeg ja UX-ekspert

UX ei ole ainult disain, vaid strateegia: kuidas mõjutab kasutajakogemus müüki, kasumit ja brändilojaalsust? Mida peavad disainerid ja juhid UX-i osas otsustama aastaks 2026?

  • AI võimaldab suunatud soovitusi, aga kas see parandab kliendikogemust või muudab tarbija tööriistaks?
  • Kus jookseb piir kasuliku ja pealetükkiva vahel?
  • Kas AI personaliseerimine on tegelikult kasumlik või lihtsalt suur investeering?

Mida on Samsung, Uber ja Electrolux AI UX-ist õppinud? Kuidas saavad ka väiksemad e-poed AI-d kasutada?

10:40 – 11:15

PANEEL: E-kaubanduse UX trendid 2025–2026 – mida me teame ja mida mitte?

Tõnu Väät Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht

Karel Kaljuste Sportland International Group'i loovjuht

Elis Paemurd Euroopa Komisjoni Eesti esindus

Kuidas kasutajakogemus ja disain aitavad e-poe müüki kasvatada? Millised muutused tehnoloogias, regulatsioonides ja tarbijakäitumises kujundavad UX-i lähiaastatel?

Tarbijad ootavad kiiret ja personaliseeritud ostukogemust. Kas Eesti e-poed peavad UX-trendidega sammu või jäävad rahvusvaheliste hiidude varju? Millist mõju avaldavad Euroopa Liidu regulatsioonid ja digitaalse ühisturu areng kasutajakogemusele? Kas uued UX-trendid on päriselt vajalikud või ajutine moevool? Milline on Eesti e-kaubanduse hetkeseis, pärisprobleemid ja konkurentsivõime rahvusvahelisel turul. Mis töötab ja mis mitte? 

 

11:15 – 11:40

Kuidas oma klientide kuulamine parandab UX-i ja tooteotsuseid?

Alisa Kamnerov Bolt, UX Research Operations Specialist

Bolt on loonud rahvusvahelise programmi "Call Your Customers (CYC)", mis aitab tootetiimidel otse kasutajatelt tagasisidet saada. Läbi enam kui 750 intervjuu ja 100 tiimiliikme osaluse on saavutatud sügavam arusaam klientide ootustest ja kogemustest. Alisa jagab, kuidas süsteemne ja kergesti kasutatav klientidelt õppimise mudel toetab UX-i ja tooteotsuseid. Miks on otsene suhtlus kasutajatega sageli olulisem kui ainult numbrite analüüs? Kuidas rakendada seda igapäevases tootearenduses?

11:40 – 12:20

PANEEL: UX, mis müüb – kuidas kujundada ostuteekond, mis kasvatab müüki?

Jaanus Lahe Convertal

Liisel Vatsel Lola Social

Martin Kütt LHV makselahenduste tootejuht

Kuidas mõjutavad kasutajakogemus ja tehnoloogilised lahendused e-poe müügitulemusi? Millised UX-otsused suurendavad ostude arvu ja kordusoste?

  • Mobiili UX ja kiirus – kui palju kliente kaob aeglase ja kohmaka mobiiliversiooni tõttu?
  • Makselahendused – kuidas vähendada katkestatud oste ja muuta makseprotsess sujuvamaks?
  • AI ja automatiseerimine – kas nutikad süsteemid lihtsustavad ostukogemust või teevad protsessi keerulisemaks? 
  • Sotsiaalmeedia ja ostukäitumine – kas otsingumootorid on endiselt peamine ostuotsuste allikas või juhib valikuid AI ja personaliseeritud sisu? 

 

12:20 – 13:20

LÕUNA

13:20 – 14:00

Miks mõni pood teenib rohkem kui teine?

Margus Eha Opus online CEO, äriarendus juht

Kuidas optimeerida kasutajakogemust nii, et see suurendaks kliendi lojaalsust ja  pikaajalist kasumlikkust? Kas UX peaks keskenduma müügile või looma ka pikaajalist väärtust, mis toob kliendi tagasi pealetükkiv olemata?

  • UX-ist räägitakse kui „mugavusest“, kuid tegelikkuses on see kasvu võti.
  • Kas Eesti e-poed näevad UX-i teadlikult konkurentsieelisena või on see pigem kulurida?
  • Milliseid mõõdikuid kasutada UX-i kasumlikkuse hindamiseks? Kui palju jääb raha teenimata kehva UX-i tõttu?

Margus Eha analüüsib konverentsil osalevaid e-poode ning toob välja mõned soovitused, kuidas oleks võimalik rohkem raha teenida. 

14:00 – 14:40

PANEEL: Kas kiire tarne ja lihtsad tagastused loovad lojaalse kliendi?

Martti Kuldma Omniva juhatuse esimees

Karl Rooba Südameapteegi äriarendusjuht

Tarne ja tagastus määravad e-poe usaldusväärsuse ja kliendi lojaalsuse. Kas ultra-kiire tarne on uus standard? Kuidas muuta tagastused ettevõttele kasumlikuks, mitte kuluks? Millised lahendused parandavad tarnekogemust ja vähendavad logistikariske? Kuidas luua tarbija vajadustele vastavaid logistikalahendusi, mis ühendavad kiiruse, turvalisuse ja isikuandmete kaitse? Kas traditsioonilised kuller- ja pakiautomaadisüsteemid on ainus lahendus või suudavad uued teenused avada turul täiesti uue kategooria?

14:40 – 15:10

KOHVIPAUS

15:10 – 15:30

Case Study: Minu e-poe esimene aasta – kõik, mida tegin valesti (ja natuke ka õigesti)

Signe Õunapuu VegePure asutaja ja juht

Kuidas e-pood päriselt tööle saada ilma hulluks minemata? Mis UX-i otsused tõid müüki ja mis tekitasid lihtsalt peavalu? Kas väikese e-poe jaoks on olemas „õige tee“ või on kõik lihtsalt katse-eksituse meetod?

  • Esimene aasta e-kaubanduses on nagu ameerika mäed – ootused vs tegelikkus on kaks eri asja.
  • UX ja klienditeekond kõlavad hästi, aga mis juhtub siis, kui päris inimesed su lehele jõuavad ja teevad midagi täiesti ootamatut?
  • Kas müügiedu tuleb ilusast UX-ist või tuleb lihtsalt reklaamiraha põletada?

15:30 – 15:45

Eesti edulugu: SEIK´i teekond välisturgudele

Rudolf-Gustav Hanni Seiki asutaja ja juht

Kas Eesti brändid saavad välisturgudel läbi lüüa ilma Amazoniga konkureerimata? Kuidas mängivad UX ja disain rolli väikese, kuid tugeva nišibrändi rahvusvahelises edus? Eesti e-poed tahavad välisturgudele laieneda, kuid tihti jääb see keeruliseks: kas suuremad mängijad söövad väiksemad välja? Kui palju sõltub edu UX-ist, brändi identiteedist ja lojaalsetest klientidest? Milliseid strateegiaid ja tööriistu kasutada, et võistelda globaalse turu keerukuses?

15:45 – 16:05

Case study: Kuidas võita kliente ja panna neid oma e-poe veebilehte armastama?

Remigijus Jurgilas Pigu Grup, Head of App Growth and CRO

• Kuidas suhtlevad suuremad e-kaubandusplatvormid nagu Allegro, Amazon ja bol.com oma klientidega veebis?
• Millised on juhtivate e-kaubandusbrändide ühised tunnused ja trendid ning kuhu tööstus suundub?
• Miks on väiksematel veebilehtedel sageli keeruline tõhusaid e-kaubandustavasid rakendada?
• Mida saavad väiksemad veebimüüjad teha, et eristuda ja konkureerida suurte rahvusvaheliste e-kaubandusettevõtetega?

16:05 – 16:30

Case Study: UX ja brändilojaalsus – kuidas Eesti e-poed kliente hoiavad?

Kaire Koik Klick Eesti juhatuse liige

Kas UX aitab kaasa brändilojaalsusele või on see ainult „müügi lihtsustamine“? Miks enamik e-poode keskendub uute klientide püüdmiseks, kuigi tegelik kasum tuleb kordusostudest? Kuidas ehitada UX-i, mis paneb kliendid tagasi tulema, mitte ainult ühe korra või allahindluste ajal ostma?

  • Paljud e-poed keskenduvad uute klientide toomisele, kuid ei mõtle UX-i pikaajalisele mõjule.
  • Millised UX-otsused mõjutavad lojaalsust? Kas on mustrid, mis töötavad kõigi e-poodide puhul?
  • Kas „lihtne ja kiire ostukogemus“ on ainus, mida klient vajab? Või mängivad rolli ka brändi väärtused ja kogukonnatunne?
E-kaubanduse UX-konverents 2025

Toimumisaeg:

07.05.2025

Alguseni:

3p 8t 24m

Toimumiskoht:

Tallinn Zoo keskkonnahariduse keskus

Eesti e-kaubanduse turg on viimastel aastatel muutunud – konkurents on karmistunud, kliendikogemus on äri jaoks kriitilise tähtsusega, tarbijad ootavad üha kiiremat ja sujuvat teenindust. E-kaubanduse UX konverentsil kaardistame, millised kasutajakogemuse (UX) ja tehnoloogia suundumused mõjutavad e-kaubandust aastal 2026 ning vahendame praktilisi teadmisi ja kogemusi, mida osalejad saavad oma ettevõtetes rakendada.

Konverentsile on oodatud e-kaubanduse juhid, e-poodide omanikud, veebiarendajad, UX-eksperdid, turundusjuhid ja kõik kes on seotud e-kaubandusega.

Esinejad analüüsivad ettekannetes ja vestlusringides kuidas kasutajakogemus (UX) mõjutab e-kaubanduses müüki, kasumlikkust ja brändilojaalsust. Keskendume praktilistele lahendustele ja trendidele, mis aitavad e-poodidel konkurentsis püsida ja kasvada.

Miks osaleda E-kaubanduse UX konverentsil?

  • Mõistad UX-i mõju müügile, kasumlikkusele ja brändilojaalsusele. Esinejad näitavad praktiliselt, kuidas kasutajakogemus otseselt Sinu ettevõtte majandustulemusi mõjutab. Sa saad teada, millised UX-otsused suurendavad ostude arvu ja kordusoste.

  • Tuleviku trendid ja tarbijakäitumine. Konverentsil vaadatakse 2025–2026 e-kaubanduse UX trende ja arutletakse, kuidas tehnoloogia, regulatsioonid ja tarbijakäitumine neid kujundavad. Saad vastused küsimustele, kas Eesti e-poed peavad UX-trendidega sammu ja millist mõju avaldavad Euroopa Liidu regulatsioonid.

  • Õpid praktikute kogemustest ja saad kohe rakendatavaid ideid. Edukad e-poodide juhid, makse- ja tarnelahenduste spetsialistid ning loov- ja andmeanalüüsi eksperdid jagavad oma teadmisi ja praktilisi soovitusi. Näiteks jagab VegePure asutaja ja juht Signe Õunapuu oma e-poe esimese aasta kogemusi.

  • Avastad kliendivestluste ja otsese tagasiside mõju UX-ile. Bolt jagab, kuidas nende lihtne ja järjepidev klientidega suhtlemise programm toetab UX-i ja tooteotsuseid.

  • Kuuled Eesti ja Baltikumi edulugudest: SEIK jagab, kuidas väike nišibränd on rahulikult ja sihikindlalt välisturgudele kasvanud, ning Pigu Grupp (Eestis tuntud kui Kaup24) võrdleb praktiliselt suurplatvormide (Allegro, Amazon, bol.com) ja kohalike võimalusi.

  • Leiame lahendusi katkestatud ostude vähendamiseks ja makseprotsessi sujuvamaks muutmiseks. Paneelis "UX, mis müüb" arutatakse muuhulgas makselahenduste olulisust.

  • Mõistad mobiili UX-i ja kiiruse tähtsust. Konverentsil käsitletakse, kui palju kliente võib kaduma minna aeglase ja kohmaka mobiiliversiooni tõttu.

  • Kuidas optimeerida UX-i kliendilojaalsuse ja pikaajalise kasumlikkuse suurendamiseks? Üks sessioon keskendub just sellele küsimusele, arutledes, kas UX peaks keskenduma ainult müügile või looma ka pikaajalist väärtust.

  • Saad ülevaate kiire tarne ja lihtsate tagastuste mõjust kliendilojaalsusele. Paneelis arutlevad Omniva juhatuse esimees Martti Kuldma ja Südameapteegi äriarendusjuht Karl Rooba tarne ja tagastuse teemadel.

  • Võimalus luua väärtuslikke kontakte. Konverents pakub suurepärase võimaluse kohtuda teiste e-kaubanduse võtmetegijatega, leida uusi kasvu- ja koostöövõimalusi.

Lisainfo konverentsi kohta saab küsida Maarit Eerme, kaubandus.ee juht, 514 4884

Programm

09:15 – 10:00

Registreerimine koos hommikukohvi ja ampsuga

10:00 – 10:05

Moderaatori avasõnad

Keit Alev Äripäeva turundusjuht

10:05 – 10:40

KEYNOTE: Tehisaru e-kaubanduses: uus ajastu ostukogemuses

Tomasz Świtała digitaalstrateeg ja UX-ekspert

UX ei ole ainult disain, vaid strateegia: kuidas mõjutab kasutajakogemus müüki, kasumit ja brändilojaalsust? Mida peavad disainerid ja juhid UX-i osas otsustama aastaks 2026?

  • AI võimaldab suunatud soovitusi, aga kas see parandab kliendikogemust või muudab tarbija tööriistaks?
  • Kus jookseb piir kasuliku ja pealetükkiva vahel?
  • Kas AI personaliseerimine on tegelikult kasumlik või lihtsalt suur investeering?

Mida on Samsung, Uber ja Electrolux AI UX-ist õppinud? Kuidas saavad ka väiksemad e-poed AI-d kasutada?

10:40 – 11:15

PANEEL: E-kaubanduse UX trendid 2025–2026 – mida me teame ja mida mitte?

Tõnu Väät Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht

Karel Kaljuste Sportland International Group'i loovjuht

Elis Paemurd Euroopa Komisjoni Eesti esindus

Kuidas kasutajakogemus ja disain aitavad e-poe müüki kasvatada? Millised muutused tehnoloogias, regulatsioonides ja tarbijakäitumises kujundavad UX-i lähiaastatel?

Tarbijad ootavad kiiret ja personaliseeritud ostukogemust. Kas Eesti e-poed peavad UX-trendidega sammu või jäävad rahvusvaheliste hiidude varju? Millist mõju avaldavad Euroopa Liidu regulatsioonid ja digitaalse ühisturu areng kasutajakogemusele? Kas uued UX-trendid on päriselt vajalikud või ajutine moevool? Milline on Eesti e-kaubanduse hetkeseis, pärisprobleemid ja konkurentsivõime rahvusvahelisel turul. Mis töötab ja mis mitte? 

 

11:15 – 11:40

Kuidas oma klientide kuulamine parandab UX-i ja tooteotsuseid?

Alisa Kamnerov Bolt, UX Research Operations Specialist

Bolt on loonud rahvusvahelise programmi "Call Your Customers (CYC)", mis aitab tootetiimidel otse kasutajatelt tagasisidet saada. Läbi enam kui 750 intervjuu ja 100 tiimiliikme osaluse on saavutatud sügavam arusaam klientide ootustest ja kogemustest. Alisa jagab, kuidas süsteemne ja kergesti kasutatav klientidelt õppimise mudel toetab UX-i ja tooteotsuseid. Miks on otsene suhtlus kasutajatega sageli olulisem kui ainult numbrite analüüs? Kuidas rakendada seda igapäevases tootearenduses?

11:40 – 12:20

PANEEL: UX, mis müüb – kuidas kujundada ostuteekond, mis kasvatab müüki?

Jaanus Lahe Convertal

Liisel Vatsel Lola Social

Martin Kütt LHV makselahenduste tootejuht

Kuidas mõjutavad kasutajakogemus ja tehnoloogilised lahendused e-poe müügitulemusi? Millised UX-otsused suurendavad ostude arvu ja kordusoste?

  • Mobiili UX ja kiirus – kui palju kliente kaob aeglase ja kohmaka mobiiliversiooni tõttu?
  • Makselahendused – kuidas vähendada katkestatud oste ja muuta makseprotsess sujuvamaks?
  • AI ja automatiseerimine – kas nutikad süsteemid lihtsustavad ostukogemust või teevad protsessi keerulisemaks? 
  • Sotsiaalmeedia ja ostukäitumine – kas otsingumootorid on endiselt peamine ostuotsuste allikas või juhib valikuid AI ja personaliseeritud sisu? 

 

12:20 – 13:20

LÕUNA

13:20 – 14:00

Miks mõni pood teenib rohkem kui teine?

Margus Eha Opus online CEO, äriarendus juht

Kuidas optimeerida kasutajakogemust nii, et see suurendaks kliendi lojaalsust ja  pikaajalist kasumlikkust? Kas UX peaks keskenduma müügile või looma ka pikaajalist väärtust, mis toob kliendi tagasi pealetükkiv olemata?

  • UX-ist räägitakse kui „mugavusest“, kuid tegelikkuses on see kasvu võti.
  • Kas Eesti e-poed näevad UX-i teadlikult konkurentsieelisena või on see pigem kulurida?
  • Milliseid mõõdikuid kasutada UX-i kasumlikkuse hindamiseks? Kui palju jääb raha teenimata kehva UX-i tõttu?

Margus Eha analüüsib konverentsil osalevaid e-poode ning toob välja mõned soovitused, kuidas oleks võimalik rohkem raha teenida. 

14:00 – 14:40

PANEEL: Kas kiire tarne ja lihtsad tagastused loovad lojaalse kliendi?

Martti Kuldma Omniva juhatuse esimees

Karl Rooba Südameapteegi äriarendusjuht

Tarne ja tagastus määravad e-poe usaldusväärsuse ja kliendi lojaalsuse. Kas ultra-kiire tarne on uus standard? Kuidas muuta tagastused ettevõttele kasumlikuks, mitte kuluks? Millised lahendused parandavad tarnekogemust ja vähendavad logistikariske? Kuidas luua tarbija vajadustele vastavaid logistikalahendusi, mis ühendavad kiiruse, turvalisuse ja isikuandmete kaitse? Kas traditsioonilised kuller- ja pakiautomaadisüsteemid on ainus lahendus või suudavad uued teenused avada turul täiesti uue kategooria?

14:40 – 15:10

KOHVIPAUS

15:10 – 15:30

Case Study: Minu e-poe esimene aasta – kõik, mida tegin valesti (ja natuke ka õigesti)

Signe Õunapuu VegePure asutaja ja juht

Kuidas e-pood päriselt tööle saada ilma hulluks minemata? Mis UX-i otsused tõid müüki ja mis tekitasid lihtsalt peavalu? Kas väikese e-poe jaoks on olemas „õige tee“ või on kõik lihtsalt katse-eksituse meetod?

  • Esimene aasta e-kaubanduses on nagu ameerika mäed – ootused vs tegelikkus on kaks eri asja.
  • UX ja klienditeekond kõlavad hästi, aga mis juhtub siis, kui päris inimesed su lehele jõuavad ja teevad midagi täiesti ootamatut?
  • Kas müügiedu tuleb ilusast UX-ist või tuleb lihtsalt reklaamiraha põletada?

15:30 – 15:45

Eesti edulugu: SEIK´i teekond välisturgudele

Rudolf-Gustav Hanni Seiki asutaja ja juht

Kas Eesti brändid saavad välisturgudel läbi lüüa ilma Amazoniga konkureerimata? Kuidas mängivad UX ja disain rolli väikese, kuid tugeva nišibrändi rahvusvahelises edus? Eesti e-poed tahavad välisturgudele laieneda, kuid tihti jääb see keeruliseks: kas suuremad mängijad söövad väiksemad välja? Kui palju sõltub edu UX-ist, brändi identiteedist ja lojaalsetest klientidest? Milliseid strateegiaid ja tööriistu kasutada, et võistelda globaalse turu keerukuses?

15:45 – 16:05

Case study: Kuidas võita kliente ja panna neid oma e-poe veebilehte armastama?

Remigijus Jurgilas Pigu Grup, Head of App Growth and CRO

• Kuidas suhtlevad suuremad e-kaubandusplatvormid nagu Allegro, Amazon ja bol.com oma klientidega veebis?
• Millised on juhtivate e-kaubandusbrändide ühised tunnused ja trendid ning kuhu tööstus suundub?
• Miks on väiksematel veebilehtedel sageli keeruline tõhusaid e-kaubandustavasid rakendada?
• Mida saavad väiksemad veebimüüjad teha, et eristuda ja konkureerida suurte rahvusvaheliste e-kaubandusettevõtetega?

16:05 – 16:30

Case Study: UX ja brändilojaalsus – kuidas Eesti e-poed kliente hoiavad?

Kaire Koik Klick Eesti juhatuse liige

Kas UX aitab kaasa brändilojaalsusele või on see ainult „müügi lihtsustamine“? Miks enamik e-poode keskendub uute klientide püüdmiseks, kuigi tegelik kasum tuleb kordusostudest? Kuidas ehitada UX-i, mis paneb kliendid tagasi tulema, mitte ainult ühe korra või allahindluste ajal ostma?

  • Paljud e-poed keskenduvad uute klientide toomisele, kuid ei mõtle UX-i pikaajalisele mõjule.
  • Millised UX-otsused mõjutavad lojaalsust? Kas on mustrid, mis töötavad kõigi e-poodide puhul?
  • Kas „lihtne ja kiire ostukogemus“ on ainus, mida klient vajab? Või mängivad rolli ka brändi väärtused ja kogukonnatunne?

Registreerimine

Hind
Osalejaid

E-kaubanduse UX-konverents 2025

349,00 €

425,78 € km-ga

E-kaubanduse UX-konverents 2025

OsalejaidHind

349,00 €

425,78 € km-ga

Toetajad

Kuldtoetaja

Hõbetoetaja

Toetajad

Lisainfo

Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected]  või 667 0105.

 

Tühistamisinfo

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Ehitajate tee 150/Paldiski mnt. 145, Tallinn
© AS Äripäev 2000-2025
  • Aadress: Vana-Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]