Teenindus 2025

Teenindus 2025

Toimumisaeg:

22.04.2025

Alguseni:

84p 20t 42m

Toimumiskoht:

Kultuurikatel

Jagame hea teeninduse vitamiine! See on üks vägev turgutus teenindusjuhtidele ja klienditeenindajatele, et te ikka jaksaksite meie kõigi jaoks olemas olla.

Konverentsilt saad:

  • eneseteadlikkuse ja enesekindluse boosti;
  • suurepärase kliendikogemuse loomise süsteemi;
  • harjutused, mis aitavad teeninduses laineharjal püsida;
  • hea teeninduse häkid.

Tulge võimalusel kogu teenindustiimiga! Teie kliendid saavad vast aru, et vajate ka ise vastu kevadet pisut turgutust.

Ootame osalema teenindusjuhte, kaupluse juhatajaid, restoranide ja hotellide vahetuste vanemaid ja juhte, teenindava müügi spetsialiste, büroojuhte, sekretäre ja muidugi meie väärtuslikke superteenindajaid.

Teeninduse aastakonverentsi toovad teieni Äripäeva teemaveeb kaubandus.ee ja konverentsi kaaskorraldajad:

Enefit Logo Rgb 1color150x32  Tele2 150x76

Programm

09:00 – 09:40

Inspiratsioonilava

Hommikukohv ja tervituskontsert

09:40 – 11:15

I sessioon: HEA ENESETUNDE VITAMIINID

Helena Viiroja konverentsi moderaator, Tele2

Veiko Reimand konverentsi moderaator, Tele2

09:45 – 10:10

Enesekasvu vitamiinid teeninduses

Kristi Arula klienditoe spetsialist, Tele2

Kristi jagab oma loo, kuidas võltspositiivsus viis tee musta augu ja läbipõlemiseni. Enesearengu kaudu leidis ta tee siira elurõõmuni, mis mitte ainult ei aidanud tal leida sisemist tasakaalu, vaid tõi ka uue kvaliteedi tema teenindustöösse – ehtsuse ja teadlikkuse.

10:10 – 10:35

Enesetakistusest professionaalse enesekindluseni

Kerdu Lenear Mindset Fitness asutaja ja koolitaja, mindsetfitness.ee

Me räägime liiga palju konfliktide lahendamise tehnikatest ja keeruliste klientidega toimetulekust, aga miks sellised olukorrad meid üldse niivõrd häirivad? Miks tunduvad osad kliendid keerulised? See ettekanne annab arengusüsti just endaga rahu tegemiseks ja enesekindluse kasvuks.

10:35 – 11:00

Organisatsioonisiseste konfliktide psühholoogia

Erik Rüütel Addicere psühholoogilise konsultatsiooni agentuuri juht ja psühholoog

Milliste sisemiste konfliktidega maadlevad Eesti ja Euroopa suured ja väikesed organisatsioonid? Millisel kohal on konfliktides organisatsiooni struktuur ja mis rolli mängivad inimeste isiksuseomadused konfliktide tekkes, koostöö takistamisel ja üksteisemõistmise segamisel?
Erik Rüütel jagab praktilisi nõuandeid ja toob näiteid enamlevinud murekohtadest, mida tasub meeskonnas märgata, et ennetada arusaamatusi ja vältida konflikte.

11:00 – 11:30

Inspiratsioonilava

Energiapaus ja teeninduse podcasti avalik salvestus

11:30 – 12:50

II sessioon: HEA KLIENDIKOGEMUSE VITAMIINID

11:35 – 12:00

Kliendikogemus – kulurida või tulevikuinvesteering?

Jana Kukk (PhD) teenusedisainer

Kui majandus õitseb, kipub äri kasvama justkui iseenesest. Samas hetkel, kui olukord läheb keeruliseks, hakatakse otsima kohti kust kokku hoida. Kuna silmapaistev kliendikogemus on üldjuhul kallis, siis paljudes ettevõtetes tekib dilemma: kas ja kui palju saab selle pealt kokku hoida. Ettekande raames vaatame otsa faktidele: mida räägivad maailma parimad praktikad ja teadus selle kohta, millistele kliendikogemustele aspektidele panustada tasub ja millisel viisil see ära tasub. 

12:00 – 12:25

Positiivne kliendikogemus eeldab terviklikku mudelit

Maaja Saluvee klienditeeninduse juht, Enefit

Kuidas ehitada teenindusmudelit suures organisatsioonis, kus klient võib kokku puutuda erinevate osapooltega? Mida saab ja võib usaldada AI hoolde? 

12:25 – 12:50

Positiivne kliendikogemus peitub pisiasjades

Iizi Kindlustusmaakler

Kuulete näiteid detailidest, mida kliendid märkavad ja hindavad. Kliendil peab olema lihtne saada infot, esitada tellimus ja lõpuks ka arve tasuda. See eeldab oskust vaadata teenindusprotsessi kliendi silmadega.

12:50 – 13:40

Sööme lõunat

13:40 – 14:20

Töötuba: improvisatsioon – Sinu Salajane Supervõime

Laura Põldvere muusik ja improvisatsiooni õpetaja

Kujutle, et sul on peidetud supervõime, mis aitab sul toime tulla ootamatustega, luua paremaid suhteid ja muuta vead eduks – see on improvisatsioon! Selles interaktiivses töötoas õpid, kuidas arendada spontaansust, jääda rahulikuks ka pingelistes olukordades ja tuua oma tööellu loovust ning kergust. Improvisatsioon ei ole ainult lava jaoks – see on oskus, mis teeb iga hetkest võimaluse.

Osalejad avastavad, kuidas:

  • muutuda Hetkemeistriks: Olla kohal, märgata võimalusi ja luua tähendusrikkaid kontakte;
  • näha Vigu Kuldsetena: Vead on loomingulised kingitused, mis viivad edasi;
  • olla Loov ja Paindlik: Lahendada keerulisi olukordi kiirelt ja loovalt;
  • luua Tõelisi Sidemeid: Empaatia ja inimlikkus tõstavad teeninduse uuele tasemele;
  • leida Kergust ja Lõbu: Spontaanne mängulisus vabastab ja suurendab enesekindlust.

13:40 – 15:00

III sessioon: TEENINDUSE VITAMIINID, TÖÖTOAD

Selles sessioonis saad valida töötoa, milles soovid osaleda.

14:20 – 15:00

Töötuba: Small Talk, suhtlemisoskusi saab arendada!

Merit Miller Juustukuningate kaasasutaja, koolitaja, coach

Räägime võimalustest ja praktiseerime läbi lihtsate ja lõbusate harjutuste, kuidas teadlikumalt sillutada tee sisuka ja hea dialoogini.

14:20 – 15:00

Töötuba: teenindajal on võim luua raskeid kliente?

Kristi Põldma superviisor ja coach, ESCÜ juhatuse liige

Sirle Roots superviisor ja coach, ESCÜ juhatuse liige

Mõnikord piisab väga vähesest, et asjad keeruliseks läheks ja draama majas oleks.
Kas sina käivitad keerulisi olukordi? Uurime, mis paneb teenindaja või kliendi reageerima ja kuidas seda eos vältida.

15:00 – 15:30

Inspiratsioonilava

Energiapaus ja teeninduse podcasti avalik salvestus

15:30 – 16:40

IV sessioon: TEENINDUSE VITAMIINID, PRAKTIKUTE HÄKID

15:35 – 15:50

Kogemuslugu: minu parimad häkid kaupluse leti tagant

Katrin Muld tippmüüja, Goldtime

15:50 – 16:05

Kogemuslugu: minu parimad häkid restorani teenindussaalist

Robert Põld Michelin'i tiitliga sommeljee

16:05 – 16:20

Kogemuslugu: minu parimad häkid lisamüügiks teeninduses

Raido Rõivas müügi- ja arengukoolitaja

Praktilised näited, kuidas olukorras, kus klient tuleb teenindussaali või helistab klienditeenindusse, kasutada lisamüügi võimalust või algatada jätkumüügi protsess. Millised on parimad momendid lisamüügiks teeninduses? Kuidas lisamüüki teha loomulikult ja andekalt?

16:20 – 16:45

Hea teenindus eeldab eneseteadlikkust

Alar Ojastu Eesti teeninduskultuuri evolutsiooni eestvedaja

Lõpuettekanne keskendub isiksuse arengu võtmekohtadele. Just eneseteadlikkuse kasvatamine vähendab olukordi, mis käest ära lähevad või endas ebamugavust tekitavad. Me ei pea tagajärgedega tegelema, vaid saame neid ennetada.

Teenindus 2025

Toimumisaeg:

22.04.2025

Alguseni:

84p 20t 42m

Toimumiskoht:

Kultuurikatel

Jagame hea teeninduse vitamiine! See on üks vägev turgutus teenindusjuhtidele ja klienditeenindajatele, et te ikka jaksaksite meie kõigi jaoks olemas olla.

Konverentsilt saad:

  • eneseteadlikkuse ja enesekindluse boosti;
  • suurepärase kliendikogemuse loomise süsteemi;
  • harjutused, mis aitavad teeninduses laineharjal püsida;
  • hea teeninduse häkid.

Tulge võimalusel kogu teenindustiimiga! Teie kliendid saavad vast aru, et vajate ka ise vastu kevadet pisut turgutust.

Ootame osalema teenindusjuhte, kaupluse juhatajaid, restoranide ja hotellide vahetuste vanemaid ja juhte, teenindava müügi spetsialiste, büroojuhte, sekretäre ja muidugi meie väärtuslikke superteenindajaid.

Teeninduse aastakonverentsi toovad teieni Äripäeva teemaveeb kaubandus.ee ja konverentsi kaaskorraldajad:

Enefit Logo Rgb 1color150x32  Tele2 150x76

Programm

09:00 – 09:40

Inspiratsioonilava

Hommikukohv ja tervituskontsert

09:40 – 11:15

I sessioon: HEA ENESETUNDE VITAMIINID

Helena Viiroja konverentsi moderaator, Tele2

Veiko Reimand konverentsi moderaator, Tele2

09:45 – 10:10

Enesekasvu vitamiinid teeninduses

Kristi Arula klienditoe spetsialist, Tele2

Kristi jagab oma loo, kuidas võltspositiivsus viis tee musta augu ja läbipõlemiseni. Enesearengu kaudu leidis ta tee siira elurõõmuni, mis mitte ainult ei aidanud tal leida sisemist tasakaalu, vaid tõi ka uue kvaliteedi tema teenindustöösse – ehtsuse ja teadlikkuse.

10:10 – 10:35

Enesetakistusest professionaalse enesekindluseni

Kerdu Lenear Mindset Fitness asutaja ja koolitaja, mindsetfitness.ee

Me räägime liiga palju konfliktide lahendamise tehnikatest ja keeruliste klientidega toimetulekust, aga miks sellised olukorrad meid üldse niivõrd häirivad? Miks tunduvad osad kliendid keerulised? See ettekanne annab arengusüsti just endaga rahu tegemiseks ja enesekindluse kasvuks.

10:35 – 11:00

Organisatsioonisiseste konfliktide psühholoogia

Erik Rüütel Addicere psühholoogilise konsultatsiooni agentuuri juht ja psühholoog

Milliste sisemiste konfliktidega maadlevad Eesti ja Euroopa suured ja väikesed organisatsioonid? Millisel kohal on konfliktides organisatsiooni struktuur ja mis rolli mängivad inimeste isiksuseomadused konfliktide tekkes, koostöö takistamisel ja üksteisemõistmise segamisel?
Erik Rüütel jagab praktilisi nõuandeid ja toob näiteid enamlevinud murekohtadest, mida tasub meeskonnas märgata, et ennetada arusaamatusi ja vältida konflikte.

11:00 – 11:30

Inspiratsioonilava

Energiapaus ja teeninduse podcasti avalik salvestus

11:30 – 12:50

II sessioon: HEA KLIENDIKOGEMUSE VITAMIINID

11:35 – 12:00

Kliendikogemus – kulurida või tulevikuinvesteering?

Jana Kukk (PhD) teenusedisainer

Kui majandus õitseb, kipub äri kasvama justkui iseenesest. Samas hetkel, kui olukord läheb keeruliseks, hakatakse otsima kohti kust kokku hoida. Kuna silmapaistev kliendikogemus on üldjuhul kallis, siis paljudes ettevõtetes tekib dilemma: kas ja kui palju saab selle pealt kokku hoida. Ettekande raames vaatame otsa faktidele: mida räägivad maailma parimad praktikad ja teadus selle kohta, millistele kliendikogemustele aspektidele panustada tasub ja millisel viisil see ära tasub. 

12:00 – 12:25

Positiivne kliendikogemus eeldab terviklikku mudelit

Maaja Saluvee klienditeeninduse juht, Enefit

Kuidas ehitada teenindusmudelit suures organisatsioonis, kus klient võib kokku puutuda erinevate osapooltega? Mida saab ja võib usaldada AI hoolde? 

12:25 – 12:50

Positiivne kliendikogemus peitub pisiasjades

Iizi Kindlustusmaakler

Kuulete näiteid detailidest, mida kliendid märkavad ja hindavad. Kliendil peab olema lihtne saada infot, esitada tellimus ja lõpuks ka arve tasuda. See eeldab oskust vaadata teenindusprotsessi kliendi silmadega.

12:50 – 13:40

Sööme lõunat

13:40 – 14:20

Töötuba: improvisatsioon – Sinu Salajane Supervõime

Laura Põldvere muusik ja improvisatsiooni õpetaja

Kujutle, et sul on peidetud supervõime, mis aitab sul toime tulla ootamatustega, luua paremaid suhteid ja muuta vead eduks – see on improvisatsioon! Selles interaktiivses töötoas õpid, kuidas arendada spontaansust, jääda rahulikuks ka pingelistes olukordades ja tuua oma tööellu loovust ning kergust. Improvisatsioon ei ole ainult lava jaoks – see on oskus, mis teeb iga hetkest võimaluse.

Osalejad avastavad, kuidas:

  • muutuda Hetkemeistriks: Olla kohal, märgata võimalusi ja luua tähendusrikkaid kontakte;
  • näha Vigu Kuldsetena: Vead on loomingulised kingitused, mis viivad edasi;
  • olla Loov ja Paindlik: Lahendada keerulisi olukordi kiirelt ja loovalt;
  • luua Tõelisi Sidemeid: Empaatia ja inimlikkus tõstavad teeninduse uuele tasemele;
  • leida Kergust ja Lõbu: Spontaanne mängulisus vabastab ja suurendab enesekindlust.

13:40 – 15:00

III sessioon: TEENINDUSE VITAMIINID, TÖÖTOAD

Selles sessioonis saad valida töötoa, milles soovid osaleda.

14:20 – 15:00

Töötuba: Small Talk, suhtlemisoskusi saab arendada!

Merit Miller Juustukuningate kaasasutaja, koolitaja, coach

Räägime võimalustest ja praktiseerime läbi lihtsate ja lõbusate harjutuste, kuidas teadlikumalt sillutada tee sisuka ja hea dialoogini.

14:20 – 15:00

Töötuba: teenindajal on võim luua raskeid kliente?

Kristi Põldma superviisor ja coach, ESCÜ juhatuse liige

Sirle Roots superviisor ja coach, ESCÜ juhatuse liige

Mõnikord piisab väga vähesest, et asjad keeruliseks läheks ja draama majas oleks.
Kas sina käivitad keerulisi olukordi? Uurime, mis paneb teenindaja või kliendi reageerima ja kuidas seda eos vältida.

15:00 – 15:30

Inspiratsioonilava

Energiapaus ja teeninduse podcasti avalik salvestus

15:30 – 16:40

IV sessioon: TEENINDUSE VITAMIINID, PRAKTIKUTE HÄKID

15:35 – 15:50

Kogemuslugu: minu parimad häkid kaupluse leti tagant

Katrin Muld tippmüüja, Goldtime

15:50 – 16:05

Kogemuslugu: minu parimad häkid restorani teenindussaalist

Robert Põld Michelin'i tiitliga sommeljee

16:05 – 16:20

Kogemuslugu: minu parimad häkid lisamüügiks teeninduses

Raido Rõivas müügi- ja arengukoolitaja

Praktilised näited, kuidas olukorras, kus klient tuleb teenindussaali või helistab klienditeenindusse, kasutada lisamüügi võimalust või algatada jätkumüügi protsess. Millised on parimad momendid lisamüügiks teeninduses? Kuidas lisamüüki teha loomulikult ja andekalt?

16:20 – 16:45

Hea teenindus eeldab eneseteadlikkust

Alar Ojastu Eesti teeninduskultuuri evolutsiooni eestvedaja

Lõpuettekanne keskendub isiksuse arengu võtmekohtadele. Just eneseteadlikkuse kasvatamine vähendab olukordi, mis käest ära lähevad või endas ebamugavust tekitavad. Me ei pea tagajärgedega tegelema, vaid saame neid ennetada.

Registreerimine

HindSoodushind kuni 19.02.2025
Osalejaid

Teenindus 2025 saalipilet

329,00 €

401,38 € km-ga

329,00 €

199,00 €

242,78 € km-ga

199,00 €

242,78 € km-ga

Teenindus 2025 saalipilet al 3 osalejat

329,00 €

401,38 € km-ga

329,00 €

179,00 €

218,38 € km-ga

179,00 €

218,38 € km-ga

Teenindus 2025 saalipilet

OsalejaidHind

329,00 €

401,38 € km-ga

329,00 €

199,00 €

242,78 € km-ga

199,00 €

242,78 € km-ga

Teenindus 2025 saalipilet al 3 osalejat

OsalejaidHind

329,00 €

401,38 € km-ga

329,00 €

179,00 €

218,38 € km-ga

179,00 €

218,38 € km-ga

Toetajad

Lisainfo

Konverentsi materjalide ja sisu kopeerimine, salvestamine, reprodutseerimine või levitamine on ilma AS Äripäeva kirjaliku nõusolekuta keelatud.

Korraldaja võib üritusel teha pilte, videoid ja helisalvestisi ning jagada neid nii osalejatega kui ka avalikes meediakanalites, samuti kasutada sarnaste ürituste turundamiseks.
Täpsemat teavet andmete kasutamise kohta leiab Äripäeva Privaatsustingimustest.

Reklaam
Kui soovite tutvustada oma ettevõtet konverentsil, siis võtke ühendust [email protected]  või 667 0105.

 

Tühistamisinfo

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne ürituse toimumist aadressil [email protected] .
Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve.

Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne konverentsi kuulub tasumisele 50% arvest.
Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata ja tasumisele kuulub 100% arvest.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Kultuurikatel, Kursi 3 Tallinn

Programmijuht: Aira Tammemäe, tel 5025548, [email protected]

Registreerimine ja klienditugi: tel 667 0099 (8:15-17:00) E-post: [email protected]

© AS Äripäev 2000-2025
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]