09:45 – 10:00
Kogunemine ja tervituskohv
Koolitus toimub Äripäeva Akadeemias, aadressil Vana-Lõuna 39/1, Tallinn.
Kestus:
8 akadeemilist tundi
Kui soovid konkurentidest eristuda selgelt välja toodud müügiargumentidega ning oma toodete ja teenuste pakkumisel luua klientidele rohkem väärtust kui lihtsalt soodne hind, siis tule koolitusele. On fakt, et teadlik ja läbimõeldud lähenemine müügitöös aitab märkimisväärselt tulemusi kasvatada.
Emotsionaalne müük ei tööta igas olukorras. Järjest rohkem kliente ootab ostuotsuste tegemiseks selgeid argumente. Eriti ärikliendid, kes teevad otsuseid ratsionaalselt ning räägivad tihti läbi mitme osapoolega.
Koolituse eesmärk on arendada osalejate analüütilist mõtlemist ning anda teadmised argumentide loomisest ja kasutamisest, mida rakendada nii suulises kui kirjalikus müügis.
Sihtgrupp: B2B müügiga tegelevad müügitöötajad, kliendihaldurid, osakonnajuhid, valdkonnajuhid ja tippspetsialistid, kelle töö hulka kuulub oma toote või teenuse tutvustamine ja müük
Koolituse tulemusena osaleja:
Metoodika:
Koolitus on intensiivne, sisutihe ja hästi praktiline. Õpitut harjutatakse samm-sammult läbi ning koolitus on üles ehitatud dialoogi vormis. Koolitaja annab igale osalejale jooksvalt tagasisidet. Kahe koolituspäeva vahel palutakse osalejatel märgata ja fikseerida olukordasid, kus õpitud oskuseid kasutati. Olukordi analüüsides saab teisel kohtumisel oma müügiargumentatsiooni ja selle esitamist veelgi parendada.
Koolitust viib läbi Brett-Peter Rästas.
Brett-Peter on SpeakSmart koolitaja, kes omab kümneaastast müügikogemust erinevatest sektoritest – nii face to face, business to business, business to consumer kui ka Software as a Service.
Peale müügitöö on Brett varasemalt mentordanud idufirmasid, kellest tuntuim võitis 2021. aastal äriideekonkursi Ajujaht. Ta on töötanud ükssarvikust idufirma Glia äriarenduses. Varasem kogemus teeb Brettist multidistsiplinaarse koolitaja, kes suudab edukalt kaardistada ettevõtete vajadusi/ootusi ning sellele tuginedes luua terviklikke müügistrateegiad ja -argumente.
Brett on lõpetanud Tartu Ülikooli õigusteaduskonna bakalaureusekraadiga ning töötab hetkel vabakutselisena turundusvaldkonnas optimeerides ettevõtete turundusplaane ning luues reklaamkampaaniaid ja -strateegijaid klientide leidmiseks.
Loe koolituse teemavaldkonna artikleid:
Kuula raadiosaadet:
Vaata videoid:
Äripäeva Akadeemia koostööpartner ja SpeakSmart® kaubamärki esindav koolitaja
Äripäeva Akadeemia koostööpartner ja SpeakSmart® kaubamärki esindav koolitaja
09:45 – 10:00
Kogunemine ja tervituskohv
Koolitus toimub Äripäeva Akadeemias, aadressil Vana-Lõuna 39/1, Tallinn.
10:00 – 11:30
1. Inimestevaheline suhtlemine müügis
Kasutatavad meetodid: dialoogiline vestlusmeetod, grupiarutelu, grupitöö, iseseisev töö
11:30 – 12:00
Lõuna
12:00 – 13:30
2. Müügiargumentide loomine
Kasutatavad meetodid: dialoogiline vestlusmeetod, grupiarutelu, grupitöö, iseseisev töö
13:30 – 13:45
Kohvipaus
13:45 – 14:45
3. Klientide kuulamine ja konstruktiivne mittenõustumine
Kasutatavad meetodid: dialoogiline vestlusmeetod, grupiarutelu, grupitöö, iseseisev töö
Kestus:
8 akadeemilist tundi
Kui soovid konkurentidest eristuda selgelt välja toodud müügiargumentidega ning oma toodete ja teenuste pakkumisel luua klientidele rohkem väärtust kui lihtsalt soodne hind, siis tule koolitusele. On fakt, et teadlik ja läbimõeldud lähenemine müügitöös aitab märkimisväärselt tulemusi kasvatada.
Emotsionaalne müük ei tööta igas olukorras. Järjest rohkem kliente ootab ostuotsuste tegemiseks selgeid argumente. Eriti ärikliendid, kes teevad otsuseid ratsionaalselt ning räägivad tihti läbi mitme osapoolega.
Koolituse eesmärk on arendada osalejate analüütilist mõtlemist ning anda teadmised argumentide loomisest ja kasutamisest, mida rakendada nii suulises kui kirjalikus müügis.
Sihtgrupp: B2B müügiga tegelevad müügitöötajad, kliendihaldurid, osakonnajuhid, valdkonnajuhid ja tippspetsialistid, kelle töö hulka kuulub oma toote või teenuse tutvustamine ja müük
Koolituse tulemusena osaleja:
Metoodika:
Koolitus on intensiivne, sisutihe ja hästi praktiline. Õpitut harjutatakse samm-sammult läbi ning koolitus on üles ehitatud dialoogi vormis. Koolitaja annab igale osalejale jooksvalt tagasisidet. Kahe koolituspäeva vahel palutakse osalejatel märgata ja fikseerida olukordasid, kus õpitud oskuseid kasutati. Olukordi analüüsides saab teisel kohtumisel oma müügiargumentatsiooni ja selle esitamist veelgi parendada.
Koolitust viib läbi Brett-Peter Rästas.
Brett-Peter on SpeakSmart koolitaja, kes omab kümneaastast müügikogemust erinevatest sektoritest – nii face to face, business to business, business to consumer kui ka Software as a Service.
Peale müügitöö on Brett varasemalt mentordanud idufirmasid, kellest tuntuim võitis 2021. aastal äriideekonkursi Ajujaht. Ta on töötanud ükssarvikust idufirma Glia äriarenduses. Varasem kogemus teeb Brettist multidistsiplinaarse koolitaja, kes suudab edukalt kaardistada ettevõtete vajadusi/ootusi ning sellele tuginedes luua terviklikke müügistrateegiad ja -argumente.
Brett on lõpetanud Tartu Ülikooli õigusteaduskonna bakalaureusekraadiga ning töötab hetkel vabakutselisena turundusvaldkonnas optimeerides ettevõtete turundusplaane ning luues reklaamkampaaniaid ja -strateegijaid klientide leidmiseks.
Loe koolituse teemavaldkonna artikleid:
Kuula raadiosaadet:
Vaata videoid:
Äripäeva Akadeemia koostööpartner ja SpeakSmart® kaubamärki esindav koolitaja
Äripäeva Akadeemia koostööpartner ja SpeakSmart® kaubamärki esindav koolitaja
09:45 – 10:00
Kogunemine ja tervituskohv
Koolitus toimub Äripäeva Akadeemias, aadressil Vana-Lõuna 39/1, Tallinn.
10:00 – 11:30
1. Inimestevaheline suhtlemine müügis
Kasutatavad meetodid: dialoogiline vestlusmeetod, grupiarutelu, grupitöö, iseseisev töö
11:30 – 12:00
Lõuna
12:00 – 13:30
2. Müügiargumentide loomine
Kasutatavad meetodid: dialoogiline vestlusmeetod, grupiarutelu, grupitöö, iseseisev töö
13:30 – 13:45
Kohvipaus
13:45 – 14:45
3. Klientide kuulamine ja konstruktiivne mittenõustumine
Kasutatavad meetodid: dialoogiline vestlusmeetod, grupiarutelu, grupitöö, iseseisev töö
Hind | Osalejaid | |
---|---|---|
11.10.2024 ja 18.10.2024 Argumenteeritud müük | 550,00 € 671,00 € km-ga | |
03.04.2025 ja 10.04.2025 Argumenteeritud müük | 550,00 € 671,00 € km-ga | |
08.10.2025 ja 15.10.2025 Argumenteeritud müük | 550,00 € 671,00 € km-ga |
11.10.2024 ja 18.10.2024 Argumenteeritud müük OsalejaidHind 550,00 € 671,00 € km-ga |
03.04.2025 ja 10.04.2025 Argumenteeritud müük OsalejaidHind 550,00 € 671,00 € km-ga |
08.10.2025 ja 15.10.2025 Argumenteeritud müük OsalejaidHind 550,00 € 671,00 € km-ga |
Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta. Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga. Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni.
Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine ja õpiväljundite saavutamine. Õpiväljundite saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste tööde käigus. Osalejale, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole, väljastatakse soovi korral koolitusel osalemise kohta tõend.
Koolitus toimub hästi valgustatud ning metoodikat toetavas ruumis. Ratastooliga ligipääs on tagatud.
Kui te ei saa mingil põhjusel koolitusel osaleda, palun andke sellest teada e-posti aadressil [email protected]. Kui teatate mitteosalemisest vähemalt 10 tööpäeva ette, lepime Teiega kokku uue aja või tagastame 100% koolituse maksumusest. Tagastame koolituse osalustasu täismahus juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (ostetud õppematerjale jms).
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne koolitust, kuulub tasumisele 50% arvest.
Hilisemal teavitamisel, koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.
Aadress
Äripäeva Akadeemia | Vana-Lõuna 39/1, Tallinn | 667 0439 | [email protected]