• Otsi Äripäevast

SEO koolitus

Veebide ja e-poodide otsingumootoritele optimeerimine

SEO koolitus

Toimumiskoht

Veebikoolitus

Oled mõelnud, kuidas Google reastab otsingutulemusi? Kuidas seda teadmist ära kasutades olla Google’is paremini nähtav?

Uuendatud koolituse sisu!

Eesti kogenuim otsingumootoritele optimeerija Raido Tamar tutvustab Google’i otsingumootori optimeerimise aluseid ja õpetab kuidas kasvatada veebilehe külastatavust otsingumootoritest. Koolitusel selgitatakse, mis on Google SEO; kuidas reastab Google otsingutulemusi; mille alusel kuvatakse fotosid Google pildiotsingus ning kuidas antud teadmisi kasutades tõsta veebilehekülje külastatavust.

SEO koolitusel käsitletakse valdkonna näiteid nii Eestist kui ka väljastpoolt. Koolitus käsitleb peamiselt Eesti turul ja eesti keeles optimeerimist.

Koolituse tulemusena omandab osaleja teadmised ja praktilised oskused, kuidas kodulehti ja e-poode otsingumootoritele optimeerida. 

Mis on SEO optimeerimine? 

SEO (search engine optimisation ehk eesti keeles otsingumootoritele optimeerimine) on parema nähtavuse saavutamine otsingumootorites ning otsingumootoritele veebilehe sisust arusaadavuse parandamine. Lihtsustatult öeldes - hästi optimeeritud lehte kuvatakse otsingumootorites eespool.

Peamiselt räägitakse SEO puhul Google’i otsingumootori jaoks optimeerimisest, aga seda võib käsitleda ka Youtube SEO (Youtube’i otsingutulemuste optimeerimine), Amazon SEO ja teiste platvormide otsingumootorite optimeerimisena. SEO annab võimaluse olla nähtav inimestele just sel hetkel kui nad väga aktiivselt konkreetse toote või teenuse kohta informatsiooni või mingisugusele küsimusele vastust otsivad.

Sihtgrupp: SEO koolitusele on oodatud kõik, kes soovivad saada teadmisi SEO-st ja Google otsingumootori algoritmi kohta.

 

Koolituse tulemusena osaleja:

  • Omab tervikliku ettekujutust SEO rollist ettevõtte internetiturunduses
  • Tunneb SEO tööriistu
  • Oskab teha märksõnade analüüsi
  • Oskab optimeerida sisu, meta andmeid, pilte ja üldist lehesisu
  • Oskab ehitada linke
  • Oskab kasutada Google Search Console'i

Koolituse läbiviimise põhimõtted:

Koolitus on planeeritud viisil, mis annab osalejatele kasulikke teadmisi, samas on praktiline ja kaasahaarav.

Maht: 6 akadeemilist tundi

Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.

 

Koolitushind sisaldab lisaks:

  • õppematerjale;
  • koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust;
  • tunnistust.

Lisaväärtusena pakume:

  • tasuta parkimist;
  • kohvi, teed ja vett koos küpsistega;
  • värskeid puuvilju.

 

SEO koolitaja on Raido Tamar

Raido on Eesti kõige kogenum SEO ekspert, kelle peamiseks tegevuseks on e-kaubanduse lahenduste otsingumootoritele optimeerimine ja mahukate veebilehtede analüüsimine. Raido klientide nimekiri ulatub suurtest e-kaubanduse ettevõtetest nagu Hansapost, Rahva Raamat, Home4you kuni Telia, IF Kindlustus, Õhtuleht. Raido jagab teadmiseid ja kogemusi, mida usaldavad edukad Eesti ettevõtted.

 

Loe koolitaja artikleid:

3 sammu, kuidas Google’is paremini leitav olla

7 levinud SEO viga, mida Eesti e-poed teevad

Mis on SEO? Puust ja punaseks koos 9 Eesti näitega

SEO ABC ehk 5 nõuannet SEO-ga nullist alustajale

Google Search Console – SEO alahinnatud abiline (I osa)

Google Search Console – SEO alahinnatud abiline (II osa)

 

Osalejate tagasiside koolitusele: 

Maikuu koolitus 2021

"VÄGA hea koolitus. Sain palju tagasisidet kodulehe kohta ning kõigile tekkinud küsimustele vastused.
Oskan nüüd kodulehele teadlikumalt sisu luua, Google esilehele jõuda, et ettevõte oleks märgatum ning seda kõike ära kasutada turundustegevustes."

 

"See on SEO baaskoolitus. Siiski tõenäoliselt tekib lisaküsimusi oma lehe optimeerimisel. Ülevaade aga asjalik. Koolitusel õppisin: märksõnad, lehtede - menüüde pealkirjad, sisutekstid, üldine lehe struktuur."

 

Koolitusel saab osaleda Töötukassa koolituskaardiga. 

Näeme koolitusel!

 

Sissejuhatus SEO-sse - tervikliku ettekujutuse loomine SEO olemusest ja selle eesmärgist

  • Mis on SEO ehk otsingumootoritele optimeerimine?
  • Mis on otsingumootorite eesmärk?
  • Mis otsingumootoritele keskenduda Eestis, Soomes, Lätis ja Venemaal?

Märksõnade analüüs - kuidas tuvastada otsinguid, mida otsijad kasutavad probleemide lahendamiseks või vastuste saamiseks

  • Märksõnade ja analüüsi vajalikkuse tutvustus
  • Mitme kategooria näited ja põhjaliku märksõnade analüüsi näide
  • Hooajalisuse ja otsingute muutumise tuvastamine
  • Kuidas võib märksõnade analüüs abiks äriliste otsuste tegemiseks
  • Kust leida märksõnasid?
  • Konkurentide ja valdkonna märksõnade kasutuse analüüs
  • Tööriistade tutvustus märksõnade analüüsi teostamiseks
  • Näited projektidest ja märksõnade kasutusest
  • Positsioonide ja valdkondade erinevused
  • Märksõnade konkurentsi hindamine
  • Kuidas aru saada otsingueesmärgist?
  • Miks ja kuidas leida oma niššid ehk spetsiifilisemad valdkonnad?
  • Google Search Console’i otsinguandmete ülevaade ja õpetus

Lehe struktuur - kuidas optimeerida ühte alahinnatumat SEO faktorit

  • Kuidas “näeb” Google veebilehte
  • Lehe struktuuri selgitus ja optimeerimise õpetus
  • Ankurtekstide optimeerimine
  • Sisulehed vs blogipostitused
  • Asukohapõhised lehed
  • Milliste märksõnade jaoks teha eraldi lehed?

Lehesisene optimeerimine - põhjalik lehe optimeerimise õpetus koos näidetega

  • Otsingu eesmärgile vastava lehe optimeerimine
  • Meta pealkirjade ja kirjelduste optimeerimise õpetus
  • Väärtuspakkumise rõhutamine ja meta andmete näited
  • Lehe ja brändi nime kasutamine meta andmetes
  • Mis on keyword cannibalization’i ja kuidas seda vältida?
  • URL-ide optimeerimine
  • H1 (headline 1) ning h2 ja h3 optimeerimine
  • Sisu optimeerimine
  • Wordpressi veebilehe näitel sisu optimeerimine
  • Valdkonna spetsiifiline sisu loomine
  • Värske sisu ja sisu uuendamine ning selle roll SEO-s
  • Erinevate sisutüüpide näited ja õpetused (esileht, kategooriad, tootelehed, artiklit jt)
  • Piltide optimeerimine
  • Lokaalse otsingu faktorid
  • Märksõnade kasutus domeeninimede valikus

Üldised lehe ja tehnilise SEO faktorid - ülevaade tehnilistest faktoritest ja võimalikest probleemidest

  • Negatiivsed faktorid
  • Duplikaatne ehk korduv sisu
  • Mobiilisõbralikkus ja veebilehe kiiruse roll SEO töödes
  • Kasutajakogemuse roll optimeerimistöödes
  • XML sitemap
  • Screaming Frog lühitutvustus
  • Tehnilised SEO faktorid
  • Google Search Console’i põhjalik tutvustus

Linkide ehitamine - ülevaade, Eesti näited ja strateegiad

  • Domeenide väärtuste üldised omadused
  • Eesti populaarsemad linkide allikad ja näited
  • Linkide omadused ja väärtused
  • Konkurentide linkide analüüs
  • Tähtsamate URL-ide viitamine
  • Google’i otsingute käsud võimalike linkide leidmiseks
  • Väliste linkide ankurtekstide optimeerimine
  • 404 ehk katkiste URL-id suunamine ja 301 redirect’id
  • Kasutamata linkide võimaluste tuvastamine
  • Rel=“nofollow” lingid


Kokkuvõte ja näited

  • Kokkuvõtte eelnevalt läbitud teemadest
  • Lisamaterjalide tutvustus
  • Milline võib olla SEO tulevik ja võimalikud tulevikutrendid
  • Koolitusel osalejate näidete vaatamine ja analüüs

 

Esinejad

  • Raido Tamar

Ajakava

09:45 – 10:00

Kogunemine

Kogunemine Zoom keskkonnas

10:00 – 11:30

Koolitus

11:30 – 11:45

Paus

11:45 – 13:15

Koolitus

13:15 – 14:00

Lõuna

14:00 – 15:30

Koolitus

SEO koolitus

Veebide ja e-poodide otsingumootoritele optimeerimine

SEO koolitus

Toimumiskoht

Veebikoolitus

Oled mõelnud, kuidas Google reastab otsingutulemusi? Kuidas seda teadmist ära kasutades olla Google’is paremini nähtav?

Uuendatud koolituse sisu!

Eesti kogenuim otsingumootoritele optimeerija Raido Tamar tutvustab Google’i otsingumootori optimeerimise aluseid ja õpetab kuidas kasvatada veebilehe külastatavust otsingumootoritest. Koolitusel selgitatakse, mis on Google SEO; kuidas reastab Google otsingutulemusi; mille alusel kuvatakse fotosid Google pildiotsingus ning kuidas antud teadmisi kasutades tõsta veebilehekülje külastatavust.

SEO koolitusel käsitletakse valdkonna näiteid nii Eestist kui ka väljastpoolt. Koolitus käsitleb peamiselt Eesti turul ja eesti keeles optimeerimist.

Koolituse tulemusena omandab osaleja teadmised ja praktilised oskused, kuidas kodulehti ja e-poode otsingumootoritele optimeerida. 

Mis on SEO optimeerimine? 

SEO (search engine optimisation ehk eesti keeles otsingumootoritele optimeerimine) on parema nähtavuse saavutamine otsingumootorites ning otsingumootoritele veebilehe sisust arusaadavuse parandamine. Lihtsustatult öeldes - hästi optimeeritud lehte kuvatakse otsingumootorites eespool.

Peamiselt räägitakse SEO puhul Google’i otsingumootori jaoks optimeerimisest, aga seda võib käsitleda ka Youtube SEO (Youtube’i otsingutulemuste optimeerimine), Amazon SEO ja teiste platvormide otsingumootorite optimeerimisena. SEO annab võimaluse olla nähtav inimestele just sel hetkel kui nad väga aktiivselt konkreetse toote või teenuse kohta informatsiooni või mingisugusele küsimusele vastust otsivad.

Sihtgrupp: SEO koolitusele on oodatud kõik, kes soovivad saada teadmisi SEO-st ja Google otsingumootori algoritmi kohta.

 

Koolituse tulemusena osaleja:

  • Omab tervikliku ettekujutust SEO rollist ettevõtte internetiturunduses
  • Tunneb SEO tööriistu
  • Oskab teha märksõnade analüüsi
  • Oskab optimeerida sisu, meta andmeid, pilte ja üldist lehesisu
  • Oskab ehitada linke
  • Oskab kasutada Google Search Console'i

Koolituse läbiviimise põhimõtted:

Koolitus on planeeritud viisil, mis annab osalejatele kasulikke teadmisi, samas on praktiline ja kaasahaarav.

Maht: 6 akadeemilist tundi

Tunnistuse väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine terves mahus.

 

Koolitushind sisaldab lisaks:

  • õppematerjale;
  • koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust;
  • tunnistust.

Lisaväärtusena pakume:

  • tasuta parkimist;
  • kohvi, teed ja vett koos küpsistega;
  • värskeid puuvilju.

 

SEO koolitaja on Raido Tamar

Raido on Eesti kõige kogenum SEO ekspert, kelle peamiseks tegevuseks on e-kaubanduse lahenduste otsingumootoritele optimeerimine ja mahukate veebilehtede analüüsimine. Raido klientide nimekiri ulatub suurtest e-kaubanduse ettevõtetest nagu Hansapost, Rahva Raamat, Home4you kuni Telia, IF Kindlustus, Õhtuleht. Raido jagab teadmiseid ja kogemusi, mida usaldavad edukad Eesti ettevõtted.

 

Loe koolitaja artikleid:

3 sammu, kuidas Google’is paremini leitav olla

7 levinud SEO viga, mida Eesti e-poed teevad

Mis on SEO? Puust ja punaseks koos 9 Eesti näitega

SEO ABC ehk 5 nõuannet SEO-ga nullist alustajale

Google Search Console – SEO alahinnatud abiline (I osa)

Google Search Console – SEO alahinnatud abiline (II osa)

 

Osalejate tagasiside koolitusele: 

Maikuu koolitus 2021

"VÄGA hea koolitus. Sain palju tagasisidet kodulehe kohta ning kõigile tekkinud küsimustele vastused.
Oskan nüüd kodulehele teadlikumalt sisu luua, Google esilehele jõuda, et ettevõte oleks märgatum ning seda kõike ära kasutada turundustegevustes."

 

"See on SEO baaskoolitus. Siiski tõenäoliselt tekib lisaküsimusi oma lehe optimeerimisel. Ülevaade aga asjalik. Koolitusel õppisin: märksõnad, lehtede - menüüde pealkirjad, sisutekstid, üldine lehe struktuur."

 

Koolitusel saab osaleda Töötukassa koolituskaardiga. 

Näeme koolitusel!

 

Sissejuhatus SEO-sse - tervikliku ettekujutuse loomine SEO olemusest ja selle eesmärgist

  • Mis on SEO ehk otsingumootoritele optimeerimine?
  • Mis on otsingumootorite eesmärk?
  • Mis otsingumootoritele keskenduda Eestis, Soomes, Lätis ja Venemaal?

Märksõnade analüüs - kuidas tuvastada otsinguid, mida otsijad kasutavad probleemide lahendamiseks või vastuste saamiseks

  • Märksõnade ja analüüsi vajalikkuse tutvustus
  • Mitme kategooria näited ja põhjaliku märksõnade analüüsi näide
  • Hooajalisuse ja otsingute muutumise tuvastamine
  • Kuidas võib märksõnade analüüs abiks äriliste otsuste tegemiseks
  • Kust leida märksõnasid?
  • Konkurentide ja valdkonna märksõnade kasutuse analüüs
  • Tööriistade tutvustus märksõnade analüüsi teostamiseks
  • Näited projektidest ja märksõnade kasutusest
  • Positsioonide ja valdkondade erinevused
  • Märksõnade konkurentsi hindamine
  • Kuidas aru saada otsingueesmärgist?
  • Miks ja kuidas leida oma niššid ehk spetsiifilisemad valdkonnad?
  • Google Search Console’i otsinguandmete ülevaade ja õpetus

Lehe struktuur - kuidas optimeerida ühte alahinnatumat SEO faktorit

  • Kuidas “näeb” Google veebilehte
  • Lehe struktuuri selgitus ja optimeerimise õpetus
  • Ankurtekstide optimeerimine
  • Sisulehed vs blogipostitused
  • Asukohapõhised lehed
  • Milliste märksõnade jaoks teha eraldi lehed?

Lehesisene optimeerimine - põhjalik lehe optimeerimise õpetus koos näidetega

  • Otsingu eesmärgile vastava lehe optimeerimine
  • Meta pealkirjade ja kirjelduste optimeerimise õpetus
  • Väärtuspakkumise rõhutamine ja meta andmete näited
  • Lehe ja brändi nime kasutamine meta andmetes
  • Mis on keyword cannibalization’i ja kuidas seda vältida?
  • URL-ide optimeerimine
  • H1 (headline 1) ning h2 ja h3 optimeerimine
  • Sisu optimeerimine
  • Wordpressi veebilehe näitel sisu optimeerimine
  • Valdkonna spetsiifiline sisu loomine
  • Värske sisu ja sisu uuendamine ning selle roll SEO-s
  • Erinevate sisutüüpide näited ja õpetused (esileht, kategooriad, tootelehed, artiklit jt)
  • Piltide optimeerimine
  • Lokaalse otsingu faktorid
  • Märksõnade kasutus domeeninimede valikus

Üldised lehe ja tehnilise SEO faktorid - ülevaade tehnilistest faktoritest ja võimalikest probleemidest

  • Negatiivsed faktorid
  • Duplikaatne ehk korduv sisu
  • Mobiilisõbralikkus ja veebilehe kiiruse roll SEO töödes
  • Kasutajakogemuse roll optimeerimistöödes
  • XML sitemap
  • Screaming Frog lühitutvustus
  • Tehnilised SEO faktorid
  • Google Search Console’i põhjalik tutvustus

Linkide ehitamine - ülevaade, Eesti näited ja strateegiad

  • Domeenide väärtuste üldised omadused
  • Eesti populaarsemad linkide allikad ja näited
  • Linkide omadused ja väärtused
  • Konkurentide linkide analüüs
  • Tähtsamate URL-ide viitamine
  • Google’i otsingute käsud võimalike linkide leidmiseks
  • Väliste linkide ankurtekstide optimeerimine
  • 404 ehk katkiste URL-id suunamine ja 301 redirect’id
  • Kasutamata linkide võimaluste tuvastamine
  • Rel=“nofollow” lingid


Kokkuvõte ja näited

  • Kokkuvõtte eelnevalt läbitud teemadest
  • Lisamaterjalide tutvustus
  • Milline võib olla SEO tulevik ja võimalikud tulevikutrendid
  • Koolitusel osalejate näidete vaatamine ja analüüs

 

Esinejad

  • Raido Tamar

Ajakava

09:45 – 10:00

Kogunemine

Kogunemine Zoom keskkonnas

10:00 – 11:30

Koolitus

11:30 – 11:45

Paus

11:45 – 13:15

Koolitus

13:15 – 14:00

Lõuna

14:00 – 15:30

Koolitus

Registreerimine

Hind
Osalejaid

24.08.2022 SEO koolitus

275,00 €

330,00 € km-ga

0

03.11.2022 SEO koolitus

275,00 €

330,00 € km-ga

0

24.08.2022 SEO koolitus

OsalejaidHind
0

275,00 €

330,00 € km-ga

03.11.2022 SEO koolitus

OsalejaidHind
0

275,00 €

330,00 € km-ga

Lisainfo

Osalemise tingimused

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üksteist päeva enne koolitust saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolituse alguseni.

Koolituse eest tasumine toimub arvel viidatud arveldusarvele. Arve saadetakse maksja aadressile e-postiga. Arve tuleb tasuda enne koolituse algust arvel märgitud maksetähtajaks.

Kui Te ei saa mingil põhjusel osaleda, palun andke sellest kindlasti teada e-posti aadressil [email protected] või telefonil 618 1727 . Kui teatate koolitusel mitteosalemisest kuni 10 tööpäeva enne algust, pakume mõnd muud samaväärset koolitust või tagastame 100% tasutud koolituse maksumusest. Mitteosalemisest vähemalt 5 tööpäeva varem teatades, tagastame 50%. Muul juhul kuulub arve tasumisele. Raha tagastame ette antud summas juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (ostetud õppematerjale jms). Koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.

IT Koolitusel on õigus koolitusgrupi mitte täitumisel koolituse toimumine edasi lükata või koolitus ära jätta. Koolitusele registreerunuid teavitatakse kursuse edasi lükkumisest või ära jätmisest telefoni või e-posti teel. Koolituse ära jäämisel korraldajatest tulenevatel põhjustel makstakse õppetasu tagasi. .

IT Koolitus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 618 1727 või [email protected].

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Veebikoolitus

IT Koolitus Vana-Lõuna 39/1, Tallinn 6181727 [email protected]

© AS Äripäev 2000-2022
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]