Kestus: 8 akadeemilist tundi
Vana-Lõuna 39/1
Koolitus toimub vastavalt valitsuse poolt kehtestatud nõuetele ja lähtudes parimast võimalikust korraldusest – auditooriumis, kus on kasutusel ohutust tagavad meetmed ja/või reaalajas veebis Zoom keskkonnas. Veebis osalejatele saadetakse enne koolitust link ja ligipääsuinfo.
Miks on nii, et ühele kliendile sobivad ühed müügivõtted ja teisele teised? Miks on nii, et ühe kliendiga tekib kohe hea suhe ja teisega mitte?
Selleks, et võita kliendi poolehoid ja tagada edu kõikide klientidega, on oluline arvestada tema isiksusest tulenevaid erisusi.
Koolitusel „Müügipsühholoogia“ õpid, kuidas läheneda klientidele individuaalselt ning olla müügitöös edukas kõigi klienditüüpide korral.
Koolitusel käsitletakse nelja erinevat isiksusetüüpi ning nende ilmestamiseks kasutatakse lasteraamatu „Karupoeg Puhh“ tegelasi.
Varasematel koolitusel on osalenud peamiselt
Koolituse eesmärk on
anda näpunäiteid ja parimaid praktikaid müügiinimese ja kliendi erinevatest isiksustest, et müügis edu saavutada.
Meetodid ja põhimõtted
Teooria selget ja haaravat esitust täiendavad individuaalsed praktilised harjutused koos videomaterjali ja tagasisidega.
Koolitus annab
Programm
Müügiinimese isiksusest tulenevad võimalused ja ohud
Klienditüüpide analüüs ja erinevad ootused
Harjutus gruppides: erinevate klienditüüpide äratundmine
Müügiargumendid erinevatele isiksustele
Harjutus gruppides: argumentide sõnastamine erinevat tüüpi klientidele
Osalejate tagasiside:
Osalejad on hinnanud Müügipsühholoogia koolitust väga kõrgelt
*Väga huvitav ja kaasa mõtlema panev! Väga hea lahendus - Puhhi raamatu ainetel
*Kihvt ja kaasahaarav.
*Väga asjakohane, müük sõltubki inimeste tüübist.
*Äärmiselt palju abi.
*Hariv ning uute teadmiste sisukas, karupoeg Puhhi tegelaste kasutamise lihtsus.
*Kaasahaarav ja huvitav ülesehitus.
*SUPER.
*Info vastas ootustele, oli informatiivne. Saan kursusel kuuldud infot kohe oma töös rakendada.
Osaleja tagasiside:
Kadri Luhter Baltic
Agro AS müügiesindaja
Suurem osa müügikoolitustest on suunatud tehnikatele. Põhifookus on sellel, kuidas panna kliendid „jah“ ütlema või kuidas closida ehk tehing lõpule viia. Väga vähe räägitakse psühholoogiast ehk sellest, kuidas oma kliente tundma õppida. Samas annab see aluse klientidega suhtlemiseks ja mis veel olulisem, erinevate inimtüüpide mõistmiseks. Aira jagas meile kätte väga täpsed juhised, kuidas mingi tüübiga suhelda ja milline müük kellelegi meeldib. Olen nüüd proovinud aru saada, kes mu kliendid on ja lähenenud nii, nagu nende tüübile kõige sobilikum on. Näiteks Jänesed ei ole emotsionaalsed, neile meeldib rääkida faktidest ja numbritest. Nüüd olengi seda tüüpi klientide juurde läinud ettevalmistatud numbritega.
Loe artiklit:
09:30 - 09:45
09:30 - 09:45
09:45 - 17:00
09:45 - 17:00
Lisainfo:
Äripäeva Akadeemia | Vana-Lõuna 39/1, Tallinn |
667 0439 | [email protected]
Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.
Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni. Kui Te ei saa mingil põhjusel osaleda, palun andke sellest kindlasti teada e-posti aadressil [email protected] või telefonil 667 0439. Kui teatate oma mitteosalemisest kuni nädal enne kogu koolitusprogrammi algust, pakume mõnd muud samaväärset koolitust samal hooajal või tagastame 100% tasutud koolituse maksumusest; kui teatate vähemalt 3 tööpäeva varem, tagastame 50%. Muul juhul kuulub arve tasumisele.
Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Täpsema info saamiseks võtke meiega ühendust telefonil 667 0439 või [email protected].