Praktiline ostu- ja hankejuhtimine
Tõestatud meetodid ostu- ja hanketöö tõhustamiseks ja kulude kokkuhoiuks
Kestus:
16 akadeemilist tundi
Läbinisti praktiline koolitus keskendub küsimusele, kuidas muuta ettevõtte ostu- ja hanketegevused strateegilisemaks ja süsteemsemaks. Koolitusel õpitakse kasutama praktilisi tööriistu, mis võimaldavad kulusid hallata, tarnijatega tõhusamalt suhelda ning hankestrateegiaid paindlikumalt arendada.
Koolituse eesmärk on anda osalejatele praktilised teadmised ja koheselt rakendatavad tööriistad, millega ostu- ja hankejuhtimises edukas olla ning ettevõtte kasumlikkust ja konkurentsivõimet tõsta.
Sihtgrupp: spetsialistid ja juhid, kes vastutavad ettevõtte ostu- ja hanketegevuste eest. Koolitus sobib eriti hästi järgmistele ametikohtadele: haldusjuhid, ostuspetsialistid, ostujuhid, tootejuhid, hankespetsialistid, hankejuhid, kategooria spetsialistid jne.
Koolituse tulemusel osaleja:
- mõistab organisatsiooni ostukulude kategoriseerimise vajalikkust;
- oskab rakendada erinevaid kategoriseerimis- ja analüüsimeetodeid, nagu Pareto printsiip, XYZ-analüüs, ABC-XYZ analüüs, EOQ ja TCO;
- oskab analüüsida kulustruktuure ja tarneturge ning rakendada varude juhtimise meetodeid ettevõtte vajadustest lähtuvalt.
- mõistab tulemusmõõdikute seost ettevõtte eesmärkidega ning suudab neid valida ja rakendada;
- mõistab tarnete haldamisel optimaalse ostukulu ja kogukulu olemust;
- mõistab hankejuhtimise protsessi olemust ja selle erinevaid etappe;
- oskab luua või kohandada hankestrateegiaid vastavalt vajadusele;
- oskab hinnata riske, teab erinevaid tarnijate hindamise mudeleid ja oskab vastavalt vajadusele neid kasutada;
Metoodika:
Koolitus ühendab teooria ja praktilised harjutused, et osalejad saaksid uusi oskusi kohe igapäevatöös rakendada. Kasutatakse reaalseid ettevõtete näiteid ja arutelusid, mis on kohandatud osalejate vajadustele. Iga osaleja saab kaasa võtta oma organisatsiooni andmed (jäävad anonüümseks), et lahendada asjakohaseid ülesandeid.
Koolitusele palume kaasa võtta sülearvuti!
Koolitus on osalejatele kättesaadav ka veebipõhiselt.
Koolitust viivad läbi Kerttily Golubeva ja Hannes Laaser ehk Team SUCHA
Team SUCHA taga on tarneahela pikaajalised entusiastid, kes on mentorid, koolitajad ja konsultandid, aga oma põhiolemuselt praktikud. Töös kasutatakse metoodilist lähenemisviisi, mida tuuakse praktikatesse läbi diskussioonide, eesmärgiga luua uusi võimalusi.
Team SUCHA omab rahvusvaheliselt tunnustatud kvalifikatsioone ja sertifikaate järgmistel teemadel: strateegiline hankejuhtimine, tarneahelajuhtimine, S&OP, tarneahela kestlikkus (ESG), tarneahela digitaliseerimise strateegiad, coaching.
Ettevõtte arengu suvekampaania!
15. juunist kuni 15. augustini kehtib eriti hea pakkumine kõikidele Äripäeva koolitustele: Osta neli koolitust kolme hinnaga!
Soodsaim koolitus on täiesti tasuta.
See on suurepärane võimalus koolitada mitut töötajat parema hinnaga või planeerida arenguvõimalusi pikemaks ajaks.
Registreerumine kampaania raames toimub e-kirja teel. Vali sobivad koolitused ning kirjuta meile: [email protected]. Seejärel saadame arve ja täpsema info osalemise kohta.
Koolitajad
Hannes Laaser
Äripäeva Akadeemia koostööpartner, tarneahelaekspert ja konsultant
Hannes Laaser
Äripäeva Akadeemia koostööpartner, tarneahelaekspert ja konsultant
Kerttily Golubeva
Äripäeva Akadeemia koostööpartner, hanke- ja tarneahela juhtimise ekspert ja koolitaja
Kerttily Golubeva
Äripäeva Akadeemia koostööpartner, hanke- ja tarneahela juhtimise ekspert ja koolitaja
Ajakava
Kestus:
16 akadeemilist tundi
Läbinisti praktiline koolitus keskendub küsimusele, kuidas muuta ettevõtte ostu- ja hanketegevused strateegilisemaks ja süsteemsemaks. Koolitusel õpitakse kasutama praktilisi tööriistu, mis võimaldavad kulusid hallata, tarnijatega tõhusamalt suhelda ning hankestrateegiaid paindlikumalt arendada.
Koolituse eesmärk on anda osalejatele praktilised teadmised ja koheselt rakendatavad tööriistad, millega ostu- ja hankejuhtimises edukas olla ning ettevõtte kasumlikkust ja konkurentsivõimet tõsta.
Sihtgrupp: spetsialistid ja juhid, kes vastutavad ettevõtte ostu- ja hanketegevuste eest. Koolitus sobib eriti hästi järgmistele ametikohtadele: haldusjuhid, ostuspetsialistid, ostujuhid, tootejuhid, hankespetsialistid, hankejuhid, kategooria spetsialistid jne.
Koolituse tulemusel osaleja:
- mõistab organisatsiooni ostukulude kategoriseerimise vajalikkust;
- oskab rakendada erinevaid kategoriseerimis- ja analüüsimeetodeid, nagu Pareto printsiip, XYZ-analüüs, ABC-XYZ analüüs, EOQ ja TCO;
- oskab analüüsida kulustruktuure ja tarneturge ning rakendada varude juhtimise meetodeid ettevõtte vajadustest lähtuvalt.
- mõistab tulemusmõõdikute seost ettevõtte eesmärkidega ning suudab neid valida ja rakendada;
- mõistab tarnete haldamisel optimaalse ostukulu ja kogukulu olemust;
- mõistab hankejuhtimise protsessi olemust ja selle erinevaid etappe;
- oskab luua või kohandada hankestrateegiaid vastavalt vajadusele;
- oskab hinnata riske, teab erinevaid tarnijate hindamise mudeleid ja oskab vastavalt vajadusele neid kasutada;
Metoodika:
Koolitus ühendab teooria ja praktilised harjutused, et osalejad saaksid uusi oskusi kohe igapäevatöös rakendada. Kasutatakse reaalseid ettevõtete näiteid ja arutelusid, mis on kohandatud osalejate vajadustele. Iga osaleja saab kaasa võtta oma organisatsiooni andmed (jäävad anonüümseks), et lahendada asjakohaseid ülesandeid.
Koolitusele palume kaasa võtta sülearvuti!
Koolitus on osalejatele kättesaadav ka veebipõhiselt.
Koolitust viivad läbi Kerttily Golubeva ja Hannes Laaser ehk Team SUCHA
Team SUCHA taga on tarneahela pikaajalised entusiastid, kes on mentorid, koolitajad ja konsultandid, aga oma põhiolemuselt praktikud. Töös kasutatakse metoodilist lähenemisviisi, mida tuuakse praktikatesse läbi diskussioonide, eesmärgiga luua uusi võimalusi.
Team SUCHA omab rahvusvaheliselt tunnustatud kvalifikatsioone ja sertifikaate järgmistel teemadel: strateegiline hankejuhtimine, tarneahelajuhtimine, S&OP, tarneahela kestlikkus (ESG), tarneahela digitaliseerimise strateegiad, coaching.
Ettevõtte arengu suvekampaania!
15. juunist kuni 15. augustini kehtib eriti hea pakkumine kõikidele Äripäeva koolitustele: Osta neli koolitust kolme hinnaga!
Soodsaim koolitus on täiesti tasuta.
See on suurepärane võimalus koolitada mitut töötajat parema hinnaga või planeerida arenguvõimalusi pikemaks ajaks.
Registreerumine kampaania raames toimub e-kirja teel. Vali sobivad koolitused ning kirjuta meile: [email protected]. Seejärel saadame arve ja täpsema info osalemise kohta.
Koolitajad
Hannes Laaser
Äripäeva Akadeemia koostööpartner, tarneahelaekspert ja konsultant
Hannes Laaser
Äripäeva Akadeemia koostööpartner, tarneahelaekspert ja konsultant
Kerttily Golubeva
Äripäeva Akadeemia koostööpartner, hanke- ja tarneahela juhtimise ekspert ja koolitaja
Kerttily Golubeva
Äripäeva Akadeemia koostööpartner, hanke- ja tarneahela juhtimise ekspert ja koolitaja
Ajakava
Registreerimine
Nimi | Hind | Soodushind | Osalejaid |
---|---|---|---|
04.11.25 ja 25.11.25 Praktiline ostu- ja hankejuhtimine | 1199,00 € 1462,78 € km-ga 1199,00 € | 1099,00 € 1340,78 € km-ga 1099,00 € 1340,78 € km-ga | |
04.11.25 ja 25.11.25 Praktiline ostu- ja hankejuhtimine 2+ osaleja erihind | 1199,00 € 1462,78 € km-ga 1199,00 € | 999,00 € 1218,78 € km-ga 999,00 € 1218,78 € km-ga |
Nimi |
---|
04.11.25 ja 25.11.25 Praktiline ostu- ja hankejuhtimine OsalejaidHind 1199,00 € 1462,78 € km-ga 1199,00 € 1099,00 € 1340,78 € km-ga 1099,00 € 1340,78 € km-ga |
04.11.25 ja 25.11.25 Praktiline ostu- ja hankejuhtimine 2+ osaleja erihind OsalejaidHind 1199,00 € 1462,78 € km-ga 1199,00 € 999,00 € 1218,78 € km-ga 999,00 € 1218,78 € km-ga |
Lisainfo
Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta. Enne koolituse toimumist saadame Teile e-kirjaga meeldetuletuse osalemise infoga. Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni.
Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine ja õpiväljundite saavutamine. Õpiväljundite saavutamist hinnatakse arutelude ja praktiliste tööde käigus. Osalejale, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole, väljastatakse soovi korral koolitusel osalemise kohta tõend.
Koolitus toimub hästi valgustatud ning metoodikat toetavas ruumis. Ratastooliga ligipääs on tagatud.
Tühistamisinfo
Kui te ei saa mingil põhjusel koolitusel osaleda, palun andke sellest teada e-posti aadressil [email protected]. Kui teatate mitteosalemisest vähemalt 10 tööpäeva ette, lepime Teiega kokku uue aja või tagastame 100% koolituse maksumusest. Tagastame koolituse osalustasu täismahus juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (ostetud õppematerjale jms).
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne koolitust, kuulub tasumisele 50% arvest.
Hilisemal teavitamisel, koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.
Asukoht ja kontaktid
Aadress
Äripäeva Akadeemia | Vana-Lõuna 39/1, Tallinn | 667 0439 | [email protected]