Kvaliteedijuhtimise ja protsesside parendamise tööriistad tööstusettevõttes

Kuidas hinnata juhtimissüsteemi ja protsesside toimimist ning planeerida parendustegevusi?

Kvaliteedijuhtimise ja protsesside parendamise tööriistad tööstusettevõttes

Kestus:

8 akadeemilist tundi

Toimumiskoht:

Äripäeva Akadeemia

Aasta Koolitaja 2023 (1)

Protsesside parendamine on järjepidev töö arendamaks organisatsiooni tervikuna, selle tooteid ja teenuseid ning suurendamaks nii sisemist kui ka välist rahuolu. Protsesside parendamise peamiseks eesmärgiks on arendada terviklikku ettevõtte toimimist, sealhulgas minimaliseerida kõrvalekaldeid, vähendada raiskamist, suurendada igapäevast produktiivsust ja efektiivsust.
Koolituse käigus hinnatakse praktiliselt oma organisatsiooni protsesside toimimist ja valmib juhendmaterjal tööriistade edaspidiseks kasutamiseks.
Koolitus on hea täiendus Protsessijuhtimine tööstusettevõttes koolitusele, kuid ei eelda selle läbimist.

Koolitusel käsitletavad teemad:

  • erinevad kõrvalekallete ja juurpõhjuste analüüsi metoodikad;
  • protsesside andmepõhine modelleerimine;
  • protsesside statistiline ja kulusäästlik analüüs;
  • juhtimiseks oluliste andmete visualiseerimine;
  • juhtimissüsteemi tulemuslikkuse ja PDCA mudeli  hindamine.

Koolituse eesmärk on anda ülevaade praktiliselt kasutatavatest kvaliteedijuhtimise ja protsesside parendamise tööriistadest.

Koolitusele on oodatud spetsialistid ja juhid, kelle vastutusalas on protsesside analüüsimine, kvaliteedivigade tuvastamine, toodete/teenuste kvaliteedi tagamine ja juhtimine.

Koolitus sobib sulle juhul, kui vastad jaatavalt vähemalt ühele järgnevale küsimusele:

  • Kas soovid leida praktiliselt kasutatavaid tööriistu juhtimissüsteemi ja selle protsesside analüüsimiseks?
  • Kas soovid hinnata praeguse juhtimissüsteemi tulemuslikkust ja leida arengu- ning innovatsiooni võimalused?
  • Kas soovid saada ülevaadet milline tööriist milliseid probleeme lahendab ja kuidas neid tööriistu igapäevatöös kasutada?
  • Kas soovid teada, millised tööriistu kasutada toodete või teenuse kvaliteedivigade ennetamiseks, tuvastamiseks ja parendamiseks?
  • Kas soovid teada, milliseid tööriistu kasutada protsessides probleemsete kohtade tuvastamiseks ja parendustegevuste planeerimiseks?

Koolituse tulemusena osaleja:

  • teab ja oskab kasutada erinevaid kvaliteedijuhtimise ja protsesside parendamise tööriistu;
  • oskab organisatsiooni protsesside kogumikku süsteemselt analüüsida ja probleemkohti tuvastada;
  • oskab läbi viia organisatsiooni juhtimissüsteemi tulemuslikkuse hindamist vastavalt pideva parendamise mudelile;
  • oskab planeerida juhtimissüsteemi ja protsesside parendustegevusi.

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine. Õpiväljundite saavutamist hinnatakse arutelude, harjutamise ja tööriistade praktilise kasutuse käigus. Osalejale, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole, väljastatakse soovi korral koolitusel osalemise kohta tõend.
Kontaktõpe toimub hästi valgustatud, hubases, piisava suurusega ruumis, mille laudade ja toolide asetust on võimalik vastavalt vajadusele muuta. Ratastooliga ligipääs on tagatud. Koolitus toimub eesti keeles.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner. 

Maht: 8 akadeemilist tundi        

Koolitusel osalejate tagasiside:

✔️"Helen on väga pädev omas valdkonnas ning oskab aidata ettevõtteid süsteemselt oma protsesse kaardistama."

✔️"Väga kogenud, elulised näited tegid huvitavamaks."

✔️"Tunneb teemat väga hästi ja oskab asjad lihtsalt ja aruaadavalt selgeks teha."

Koolitajad

  • Helen Klettenberg

    Koolitaja

    Helen Klettenberg on tegutsenud strateegilise juhtimise valdkonnas konsultandi, mentori ja koolitajana juba üle 9 aasta, keskendudes juhtimissüsteemide arendamisele, äriprotsesside parendamisele ja jätkusuutlikule juhtimisele.
    Juhtimissüsteemide arendamise mõistes peab ta end uuendusmeelseks, sidudes juhtimissüsteemidele kohalduvad nõuded lihtsate lahendustega, tänu millele on ta pälvinud ka kvaliteediinnovatsiooni tunnustuse juhtimissüsteemide arendamise vallas.
    Heleni jaoks on oluline, et organisatsiooni juhtpõhimõtted ja juhtimissüsteemid oleksid ennekõike lihtsad, innovaatilised ning väärtust lisavad.
    Ta teeb koostööd paljude Eesti TOP ettevõtetega leidmaks viise nende juhtimissüsteemide arendamiseks, äriprotsesside kaardistamiseks, lihtsustamiseks, jätkusuutlikkuse hindamiseks ja parendamiseks.
    Teadlikkuse suurendamiseks viib ta läbi erinevaid avalikke ja tellimuskoolitusi, avaldab praktilisel kogemusel põhinevat sisu, esineb seminaridel, konverentsidel ja juhib Äripäeva raadio saadet "Juhtimisaudit".

    Helen Klettenberg

    Koolitaja

    Helen Klettenberg on tegutsenud strateegilise juhtimise valdkonnas konsultandi, mentori ja koolitajana juba üle 9 aasta, keskendudes juhtimissüsteemide arendamisele, äriprotsesside parendamisele ja jätkusuutlikule juhtimisele.
    Juhtimissüsteemide arendamise mõistes peab ta end uuendusmeelseks, sidudes juhtimissüsteemidele kohalduvad nõuded lihtsate lahendustega, tänu millele on ta pälvinud ka kvaliteediinnovatsiooni tunnustuse juhtimissüsteemide arendamise vallas.
    Heleni jaoks on oluline, et organisatsiooni juhtpõhimõtted ja juhtimissüsteemid oleksid ennekõike lihtsad, innovaatilised ning väärtust lisavad.
    Ta teeb koostööd paljude Eesti TOP ettevõtetega leidmaks viise nende juhtimissüsteemide arendamiseks, äriprotsesside kaardistamiseks, lihtsustamiseks, jätkusuutlikkuse hindamiseks ja parendamiseks.
    Teadlikkuse suurendamiseks viib ta läbi erinevaid avalikke ja tellimuskoolitusi, avaldab praktilisel kogemusel põhinevat sisu, esineb seminaridel, konverentsidel ja juhib Äripäeva raadio saadet "Juhtimisaudit".

Ajakava

09:30 – 09:45

Kogunemine ja tervituskohv

09:45 – 11:30

1. Sissejuhatus kvaliteedijuhtimisse ja protsesside parendamisse

  • Kvaliteedijuhtimisest üldiselt, sissejuhatus koolitusse
  • Protsessijuhtimine ja protsesside parendamine
  • Peamised kvaliteedijuhtimise ja protsesside parendamise tööriistad ja parimad praktikad

Kasutatavad meetodid: loeng, arutelu

11:30 – 11:45

Kohvipaus

11:45 – 13:15

2. Kvaliteedijuhtimise ja protsesside parendamise tööriistad

  • Kvaliteedijuhtimise baastööriistad ja nende tulemuslik kasutamine
  • Kvaliteedijuhtimise 7 baastööriista
  • Pideva parendamise tööriistad
  • Juhtimissüsteemi tulemuslikkuse hindamine
  • Parendustegevuste planeerimine

Kasutatavad meetodid: loeng, arutelu

13:15 – 14:00

Lõuna

14:00 – 15:30

3. Kvaliteedijuhtimise ja protsesside parendamise tööriistad

  • Protsesside parendamise peamised tööriistad ja nende tulemuslik kasutamine
  • Protsesside modelleerimine
  • Protsesside probleemkohtade tuvastamise ja analüüsimise tööriistad
  • Protsessipõhine riskide ja võimaluste tuvastamine
  • Väärtust lisavate tegevuste ja raiskamiste tuvastamine
  • Protsesside statistiline analüüs ja andmete visualiseerimine

Kasutatavad meetodid: loeng, arutelu

15:30 – 15:45

Kohvipaus

15:45 – 17:00

4. Kvaliteedijuhtimise ja protsesside parendamise tööriistad - praktika

  • Praktiline töö erinevate tööriistadega
  • Tagasisidestamine ja koolituse kokkuvõte

Kasutatavad meetodid: praktiline töö, arutelu, tagasisidestamine

Kvaliteedijuhtimise ja protsesside parendamise tööriistad tööstusettevõttes

Kestus:

8 akadeemilist tundi

Toimumiskoht:

Äripäeva Akadeemia

Aasta Koolitaja 2023 (1)

Protsesside parendamine on järjepidev töö arendamaks organisatsiooni tervikuna, selle tooteid ja teenuseid ning suurendamaks nii sisemist kui ka välist rahuolu. Protsesside parendamise peamiseks eesmärgiks on arendada terviklikku ettevõtte toimimist, sealhulgas minimaliseerida kõrvalekaldeid, vähendada raiskamist, suurendada igapäevast produktiivsust ja efektiivsust.
Koolituse käigus hinnatakse praktiliselt oma organisatsiooni protsesside toimimist ja valmib juhendmaterjal tööriistade edaspidiseks kasutamiseks.
Koolitus on hea täiendus Protsessijuhtimine tööstusettevõttes koolitusele, kuid ei eelda selle läbimist.

Koolitusel käsitletavad teemad:

  • erinevad kõrvalekallete ja juurpõhjuste analüüsi metoodikad;
  • protsesside andmepõhine modelleerimine;
  • protsesside statistiline ja kulusäästlik analüüs;
  • juhtimiseks oluliste andmete visualiseerimine;
  • juhtimissüsteemi tulemuslikkuse ja PDCA mudeli  hindamine.

Koolituse eesmärk on anda ülevaade praktiliselt kasutatavatest kvaliteedijuhtimise ja protsesside parendamise tööriistadest.

Koolitusele on oodatud spetsialistid ja juhid, kelle vastutusalas on protsesside analüüsimine, kvaliteedivigade tuvastamine, toodete/teenuste kvaliteedi tagamine ja juhtimine.

Koolitus sobib sulle juhul, kui vastad jaatavalt vähemalt ühele järgnevale küsimusele:

  • Kas soovid leida praktiliselt kasutatavaid tööriistu juhtimissüsteemi ja selle protsesside analüüsimiseks?
  • Kas soovid hinnata praeguse juhtimissüsteemi tulemuslikkust ja leida arengu- ning innovatsiooni võimalused?
  • Kas soovid saada ülevaadet milline tööriist milliseid probleeme lahendab ja kuidas neid tööriistu igapäevatöös kasutada?
  • Kas soovid teada, millised tööriistu kasutada toodete või teenuse kvaliteedivigade ennetamiseks, tuvastamiseks ja parendamiseks?
  • Kas soovid teada, milliseid tööriistu kasutada protsessides probleemsete kohtade tuvastamiseks ja parendustegevuste planeerimiseks?

Koolituse tulemusena osaleja:

  • teab ja oskab kasutada erinevaid kvaliteedijuhtimise ja protsesside parendamise tööriistu;
  • oskab organisatsiooni protsesside kogumikku süsteemselt analüüsida ja probleemkohti tuvastada;
  • oskab läbi viia organisatsiooni juhtimissüsteemi tulemuslikkuse hindamist vastavalt pideva parendamise mudelile;
  • oskab planeerida juhtimissüsteemi ja protsesside parendustegevusi.

Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine. Õpiväljundite saavutamist hinnatakse arutelude, harjutamise ja tööriistade praktilise kasutuse käigus. Osalejale, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole, väljastatakse soovi korral koolitusel osalemise kohta tõend.
Kontaktõpe toimub hästi valgustatud, hubases, piisava suurusega ruumis, mille laudade ja toolide asetust on võimalik vastavalt vajadusele muuta. Ratastooliga ligipääs on tagatud. Koolitus toimub eesti keeles.

Äripäeva Akadeemia on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner. 

Maht: 8 akadeemilist tundi        

Koolitusel osalejate tagasiside:

✔️"Helen on väga pädev omas valdkonnas ning oskab aidata ettevõtteid süsteemselt oma protsesse kaardistama."

✔️"Väga kogenud, elulised näited tegid huvitavamaks."

✔️"Tunneb teemat väga hästi ja oskab asjad lihtsalt ja aruaadavalt selgeks teha."

Koolitajad

  • Helen Klettenberg

    Koolitaja

    Helen Klettenberg on tegutsenud strateegilise juhtimise valdkonnas konsultandi, mentori ja koolitajana juba üle 9 aasta, keskendudes juhtimissüsteemide arendamisele, äriprotsesside parendamisele ja jätkusuutlikule juhtimisele.
    Juhtimissüsteemide arendamise mõistes peab ta end uuendusmeelseks, sidudes juhtimissüsteemidele kohalduvad nõuded lihtsate lahendustega, tänu millele on ta pälvinud ka kvaliteediinnovatsiooni tunnustuse juhtimissüsteemide arendamise vallas.
    Heleni jaoks on oluline, et organisatsiooni juhtpõhimõtted ja juhtimissüsteemid oleksid ennekõike lihtsad, innovaatilised ning väärtust lisavad.
    Ta teeb koostööd paljude Eesti TOP ettevõtetega leidmaks viise nende juhtimissüsteemide arendamiseks, äriprotsesside kaardistamiseks, lihtsustamiseks, jätkusuutlikkuse hindamiseks ja parendamiseks.
    Teadlikkuse suurendamiseks viib ta läbi erinevaid avalikke ja tellimuskoolitusi, avaldab praktilisel kogemusel põhinevat sisu, esineb seminaridel, konverentsidel ja juhib Äripäeva raadio saadet "Juhtimisaudit".

    Helen Klettenberg

    Koolitaja

    Helen Klettenberg on tegutsenud strateegilise juhtimise valdkonnas konsultandi, mentori ja koolitajana juba üle 9 aasta, keskendudes juhtimissüsteemide arendamisele, äriprotsesside parendamisele ja jätkusuutlikule juhtimisele.
    Juhtimissüsteemide arendamise mõistes peab ta end uuendusmeelseks, sidudes juhtimissüsteemidele kohalduvad nõuded lihtsate lahendustega, tänu millele on ta pälvinud ka kvaliteediinnovatsiooni tunnustuse juhtimissüsteemide arendamise vallas.
    Heleni jaoks on oluline, et organisatsiooni juhtpõhimõtted ja juhtimissüsteemid oleksid ennekõike lihtsad, innovaatilised ning väärtust lisavad.
    Ta teeb koostööd paljude Eesti TOP ettevõtetega leidmaks viise nende juhtimissüsteemide arendamiseks, äriprotsesside kaardistamiseks, lihtsustamiseks, jätkusuutlikkuse hindamiseks ja parendamiseks.
    Teadlikkuse suurendamiseks viib ta läbi erinevaid avalikke ja tellimuskoolitusi, avaldab praktilisel kogemusel põhinevat sisu, esineb seminaridel, konverentsidel ja juhib Äripäeva raadio saadet "Juhtimisaudit".

Ajakava

09:30 – 09:45

Kogunemine ja tervituskohv

09:45 – 11:30

1. Sissejuhatus kvaliteedijuhtimisse ja protsesside parendamisse

  • Kvaliteedijuhtimisest üldiselt, sissejuhatus koolitusse
  • Protsessijuhtimine ja protsesside parendamine
  • Peamised kvaliteedijuhtimise ja protsesside parendamise tööriistad ja parimad praktikad

Kasutatavad meetodid: loeng, arutelu

11:30 – 11:45

Kohvipaus

11:45 – 13:15

2. Kvaliteedijuhtimise ja protsesside parendamise tööriistad

  • Kvaliteedijuhtimise baastööriistad ja nende tulemuslik kasutamine
  • Kvaliteedijuhtimise 7 baastööriista
  • Pideva parendamise tööriistad
  • Juhtimissüsteemi tulemuslikkuse hindamine
  • Parendustegevuste planeerimine

Kasutatavad meetodid: loeng, arutelu

13:15 – 14:00

Lõuna

14:00 – 15:30

3. Kvaliteedijuhtimise ja protsesside parendamise tööriistad

  • Protsesside parendamise peamised tööriistad ja nende tulemuslik kasutamine
  • Protsesside modelleerimine
  • Protsesside probleemkohtade tuvastamise ja analüüsimise tööriistad
  • Protsessipõhine riskide ja võimaluste tuvastamine
  • Väärtust lisavate tegevuste ja raiskamiste tuvastamine
  • Protsesside statistiline analüüs ja andmete visualiseerimine

Kasutatavad meetodid: loeng, arutelu

15:30 – 15:45

Kohvipaus

15:45 – 17:00

4. Kvaliteedijuhtimise ja protsesside parendamise tööriistad - praktika

  • Praktiline töö erinevate tööriistadega
  • Tagasisidestamine ja koolituse kokkuvõte

Kasutatavad meetodid: praktiline töö, arutelu, tagasisidestamine

Registreerimine

Hind
Osalejaid

18.09.2024 Kvaliteedijuhtimise ja protsesside parendamise tööriistad

549,00 €

669,78 € km-ga

0
  • Registreeri Töötukassa kaudu

18.09.2024 Kvaliteedijuhtimise ja protsesside parendamise tööriistad

OsalejaidHind
0

549,00 €

669,78 € km-ga

  • Registreeri Töötukassa kaudu

Lisainfo

Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta.
Üks nädal enne igat koolituspäeva saadame Teile e-kirjaga meenutuse osalemise infoga.

Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni. 

Tühistamisinfo

Kui te ei saa mingil põhjusel koolitusel osaleda, palun andke sellest teada e-posti aadressil [email protected]. Kui teatate mitteosalemisest vähemalt 7 kalendripäeva ette, lepime Teiega kokku uue aja või tagastame 100% koolituse maksumusest. Tagastame koolituse osalustasu täismahus juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (ostetud õppematerjale jms). Koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.

Asukoht ja kontaktid

Aadress

Vana-Lõuna 39/1, Tallinn

Äripäeva Akadeemia Vana-Lõuna 39/1, Tallinn 667 0439 [email protected]

© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]