Täiskasvanute koolitaja kompetentsid
Kuidas luua terviklikku õppeprotsessi?
Kestus:
15 akadeemilist tundi
1. jaanuarist 2026 hakkab kehtima nõue, et igal täiskasvanute koolitajal peavad olema täiskasvanute koolitaja kompetentsid. Koolitus keskendub just nende pädevuste teadlikule arendamisele praktilise ja süsteemse õppeprotsessi kaudu.
Koolituse eesmärk on anda osalejatele oskus kujundada õppijat toetav ja terviklik koolitusprotsess ning toetada täiskasvanute koolitaja kompetentside arendamist.
Koolituse fookuses on tervikliku koolituse disainiprotsessi mõtestamine ja rakendamine, mis on koolitaja professionaalsuse aluseks ning aitab siduda õppekava, õppemeetodid ja õpiväljundid õppijat toetavaks tervikuks. Just see lähenemine eristab koolitust tüüpilistest kompetentsikoolitustest ning pakub osalejale sügavamat arusaama kvaliteetse koolituse loomisest.
Koolituse läbinu saab tunnistuse, mis tõendab täiskasvanute koolitaja kompetentside omandamist ning annab kindluse tegutseda koolitajana kooskõlas seadusest tulenevate nõuetega.
Sihtgrupp:
- täiskasvanute koolitajad, kellel puudub koolitaja kutse;
- täiskasvanute koolitajad, kellel on koolitaja kutse, kuid kes soovivad täiendada oskusi tervikliku õpikogemuse disainimisel;
- valdkonna spetsialistid, kes soovivad täiskasvanuid koolitada ning vajavad selleks teadmisi ja kompetentse.
Koolituse tulemusena osalejana:
- tunneb täiskasvanukoolituse põhiprintsiipe;
- väärtustab täiskasvanud õppijat ja mõistab, kuidas toetada tema õppimist;
- oskab kujundada tervikliku õppeprotsessi ning mõistab koolituse eesmärgi, õpiväljundite, koolituse sisu ja meetodite omavahelisi seoseid;
- oskab anda õppijatele kohast tagasisidet;
- oskab hinnata oma töö tulemuslikkust ja reflekteerida arenguvajadusi koolitajana;
- tunneb täiskasvanuõpet reguleerivate õigusaktide põhinõudeid.
Metoodika:
Koolitus toimub töötoa vormis, kus osalejad on kaasatud arutelude, iseseisvate harjutuste ning praktilise tööga. Töötoas valmistab iga osaleja ette oma koolitatava teema kohta õppekava. Kahe koolituspäeva vahel on kohustuslik vaadata ühetunnist videot ning olla valmis selle põhjal arutlema ning lõpetada esimesel koolituspäeval saadav iseseisev ülesanne.
Maht: 15 akadeemilist tundi, mis sisaldab 13 tundi auditoorset tööd ja 2 tundi iseseisvat tööd
Koolitust viib läbi Kadri Kont-Kontson.
Kadril on täiskasvanute koolitaja 7. kutsetase ning magistrikraad andragoogikas. Viimased neli aastat on ta toetanud väga erinevate organisatsioonide koolitajaid ja sisekoolitajaid töötubades täiskasvanukoolituse võtmeteemadel.
Kadri on omandanud tugeva teoreetilise baasi Tallinna Ülikoolis, keskendudes täiskasvanute juhendamis- ja nõustamisprotsessidele, koolitus- ja arendusprotsesside juhtimisele ning kaasaegsele õpikäsitlusele. Lisaks on ta täiendanud end Helsingi Ülikoolis sotsiaalse õigluse ja mitmekesisuse teemadel.
Koolitaja praktiline kogemus on peamiselt seotud töötajate arendamisega – ta on välja töötanud terviklikke arenguprogramme, koostanud suuremahulisi koolitustellimusi ning tegelenud koolitustegevuste kvaliteedi tagamisega.
Koolitajad
Kadri Kont-Kontson
Õppe- ja arendustegevuse spetsialist, koolitaja ja sertifitseeritud coach (ACC)
Kadril on täiskasvanute koolitaja 7. kutsetase ning magistrikraad andragoogikas. Viimased neli aastat on ta toetanud väga erinevate organisatsioonide koolitajaid ja sisekoolitajaid töötubades täiskasvanukoolituse võtmeteemadel.
Kadri on omandanud tugeva teoreetilise baasi Tallinna Ülikoolis, keskendudes täiskasvanute juhendamis- ja nõustamisprotsessidele, koolitus- ja arendusprotsesside juhtimisele ning kaasaegsele õpikäsitlusele. Lisaks on ta täiendanud end Helsingi Ülikoolis sotsiaalse õigluse ja mitmekesisuse teemadel.
Koolitaja praktiline kogemus on peamiselt seotud töötajate arendamisega – ta on välja töötanud terviklikke arenguprogramme, koostanud suuremahulisi koolitustellimusi ning tegelenud koolitustegevuste kvaliteedi tagamisega.
Kadri Kont-Kontson
Õppe- ja arendustegevuse spetsialist, koolitaja ja sertifitseeritud coach (ACC)
Kadril on täiskasvanute koolitaja 7. kutsetase ning magistrikraad andragoogikas. Viimased neli aastat on ta toetanud väga erinevate organisatsioonide koolitajaid ja sisekoolitajaid töötubades täiskasvanukoolituse võtmeteemadel.
Kadri on omandanud tugeva teoreetilise baasi Tallinna Ülikoolis, keskendudes täiskasvanute juhendamis- ja nõustamisprotsessidele, koolitus- ja arendusprotsesside juhtimisele ning kaasaegsele õpikäsitlusele. Lisaks on ta täiendanud end Helsingi Ülikoolis sotsiaalse õigluse ja mitmekesisuse teemadel.
Koolitaja praktiline kogemus on peamiselt seotud töötajate arendamisega – ta on välja töötanud terviklikke arenguprogramme, koostanud suuremahulisi koolitustellimusi ning tegelenud koolitustegevuste kvaliteedi tagamisega.
Ajakava
Kestus:
15 akadeemilist tundi
1. jaanuarist 2026 hakkab kehtima nõue, et igal täiskasvanute koolitajal peavad olema täiskasvanute koolitaja kompetentsid. Koolitus keskendub just nende pädevuste teadlikule arendamisele praktilise ja süsteemse õppeprotsessi kaudu.
Koolituse eesmärk on anda osalejatele oskus kujundada õppijat toetav ja terviklik koolitusprotsess ning toetada täiskasvanute koolitaja kompetentside arendamist.
Koolituse fookuses on tervikliku koolituse disainiprotsessi mõtestamine ja rakendamine, mis on koolitaja professionaalsuse aluseks ning aitab siduda õppekava, õppemeetodid ja õpiväljundid õppijat toetavaks tervikuks. Just see lähenemine eristab koolitust tüüpilistest kompetentsikoolitustest ning pakub osalejale sügavamat arusaama kvaliteetse koolituse loomisest.
Koolituse läbinu saab tunnistuse, mis tõendab täiskasvanute koolitaja kompetentside omandamist ning annab kindluse tegutseda koolitajana kooskõlas seadusest tulenevate nõuetega.
Sihtgrupp:
- täiskasvanute koolitajad, kellel puudub koolitaja kutse;
- täiskasvanute koolitajad, kellel on koolitaja kutse, kuid kes soovivad täiendada oskusi tervikliku õpikogemuse disainimisel;
- valdkonna spetsialistid, kes soovivad täiskasvanuid koolitada ning vajavad selleks teadmisi ja kompetentse.
Koolituse tulemusena osalejana:
- tunneb täiskasvanukoolituse põhiprintsiipe;
- väärtustab täiskasvanud õppijat ja mõistab, kuidas toetada tema õppimist;
- oskab kujundada tervikliku õppeprotsessi ning mõistab koolituse eesmärgi, õpiväljundite, koolituse sisu ja meetodite omavahelisi seoseid;
- oskab anda õppijatele kohast tagasisidet;
- oskab hinnata oma töö tulemuslikkust ja reflekteerida arenguvajadusi koolitajana;
- tunneb täiskasvanuõpet reguleerivate õigusaktide põhinõudeid.
Metoodika:
Koolitus toimub töötoa vormis, kus osalejad on kaasatud arutelude, iseseisvate harjutuste ning praktilise tööga. Töötoas valmistab iga osaleja ette oma koolitatava teema kohta õppekava. Kahe koolituspäeva vahel on kohustuslik vaadata ühetunnist videot ning olla valmis selle põhjal arutlema ning lõpetada esimesel koolituspäeval saadav iseseisev ülesanne.
Maht: 15 akadeemilist tundi, mis sisaldab 13 tundi auditoorset tööd ja 2 tundi iseseisvat tööd
Koolitust viib läbi Kadri Kont-Kontson.
Kadril on täiskasvanute koolitaja 7. kutsetase ning magistrikraad andragoogikas. Viimased neli aastat on ta toetanud väga erinevate organisatsioonide koolitajaid ja sisekoolitajaid töötubades täiskasvanukoolituse võtmeteemadel.
Kadri on omandanud tugeva teoreetilise baasi Tallinna Ülikoolis, keskendudes täiskasvanute juhendamis- ja nõustamisprotsessidele, koolitus- ja arendusprotsesside juhtimisele ning kaasaegsele õpikäsitlusele. Lisaks on ta täiendanud end Helsingi Ülikoolis sotsiaalse õigluse ja mitmekesisuse teemadel.
Koolitaja praktiline kogemus on peamiselt seotud töötajate arendamisega – ta on välja töötanud terviklikke arenguprogramme, koostanud suuremahulisi koolitustellimusi ning tegelenud koolitustegevuste kvaliteedi tagamisega.
Koolitajad
Kadri Kont-Kontson
Õppe- ja arendustegevuse spetsialist, koolitaja ja sertifitseeritud coach (ACC)
Kadril on täiskasvanute koolitaja 7. kutsetase ning magistrikraad andragoogikas. Viimased neli aastat on ta toetanud väga erinevate organisatsioonide koolitajaid ja sisekoolitajaid töötubades täiskasvanukoolituse võtmeteemadel.
Kadri on omandanud tugeva teoreetilise baasi Tallinna Ülikoolis, keskendudes täiskasvanute juhendamis- ja nõustamisprotsessidele, koolitus- ja arendusprotsesside juhtimisele ning kaasaegsele õpikäsitlusele. Lisaks on ta täiendanud end Helsingi Ülikoolis sotsiaalse õigluse ja mitmekesisuse teemadel.
Koolitaja praktiline kogemus on peamiselt seotud töötajate arendamisega – ta on välja töötanud terviklikke arenguprogramme, koostanud suuremahulisi koolitustellimusi ning tegelenud koolitustegevuste kvaliteedi tagamisega.
Kadri Kont-Kontson
Õppe- ja arendustegevuse spetsialist, koolitaja ja sertifitseeritud coach (ACC)
Kadril on täiskasvanute koolitaja 7. kutsetase ning magistrikraad andragoogikas. Viimased neli aastat on ta toetanud väga erinevate organisatsioonide koolitajaid ja sisekoolitajaid töötubades täiskasvanukoolituse võtmeteemadel.
Kadri on omandanud tugeva teoreetilise baasi Tallinna Ülikoolis, keskendudes täiskasvanute juhendamis- ja nõustamisprotsessidele, koolitus- ja arendusprotsesside juhtimisele ning kaasaegsele õpikäsitlusele. Lisaks on ta täiendanud end Helsingi Ülikoolis sotsiaalse õigluse ja mitmekesisuse teemadel.
Koolitaja praktiline kogemus on peamiselt seotud töötajate arendamisega – ta on välja töötanud terviklikke arenguprogramme, koostanud suuremahulisi koolitustellimusi ning tegelenud koolitustegevuste kvaliteedi tagamisega.
Ajakava
Registreerimine
Nimi | Hind | Osalejaid |
---|---|---|
21.11.2025 ja 28.11.2025 Täiskasvanute koolitaja kompetentsid | 999,00 € 1238,76 € km-ga |
Nimi |
---|
21.11.2025 ja 28.11.2025 Täiskasvanute koolitaja kompetentsid OsalejaidHind 999,00 € 1238,76 € km-ga |
Lisainfo
Registreerudes e-poe, e-kirja või telefoni teel, saadame Teile arve ja täpsema info osalemise kohta. Enne koolituse toimumist saadame Teile e-kirjaga meeldetuletuse osalemise infoga. Koolitusel osalemine on nimeline, kuid saate osalejat tasuta muuta kuni koolitusprogrammi alguseni.
Koolituse läbinutele väljastatakse tunnistus. Tunnistuse väljastamise eelduseks on terves mahus koolitusel osalemine ja õpiväljundite saavutamine. Õpiväljundite saavutamist hinnatakse arutelude ja koolituse käigus loodava õppekava põhjal. Osalejale, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole, väljastatakse soovi korral koolitusel osalemise kohta tõend.
Koolitus toimub hästi valgustatud ning metoodikat toetavas ruumis. Ratastooliga ligipääs on tagatud.
Tühistamisinfo
Kui te ei saa mingil põhjusel koolitusel osaleda, palun andke sellest teada e-posti aadressil [email protected]. Kui teatate mitteosalemisest vähemalt 10 tööpäeva ette, lepime Teiega kokku uue aja või tagastame 100% koolituse maksumusest. Tagastame koolituse osalustasu täismahus juhul, kui pole tehtud koolituse korraldamisega seotud kulutusi (ostetud õppematerjale jms).
Kui teatate mitteosalemisest 5-9 tööpäeva enne koolitust, kuulub tasumisele 50% arvest.
Hilisemal teavitamisel, koolitusele mitteilmumisel, sellest mitteteatamisel või koolituse poolelijätmisel õppetasu ei tagastata.
Asukoht ja kontaktid
Aadress
Äripäeva Akadeemia | Vana-Lõuna 39/1, Tallinn | 667 0439 | [email protected]