Uuenduste elluviimine

Uuenduste elluviimine
Kumar Nochur
Lehekülgi: 104
Kirjastus: Äripäev

Konkurentsis püsimiseks peavad ettevõtted pidevalt välja mõtlema uuenduslikke tooteid, teenuseid ja töötegemise viise, vähendama võimalusi vigade tekkeks ja kliente paremini mõistma. Säärased uuendused nõuavad loomingulist mõtlemist. 

Loomingulisus on siiski vaid esimene samm eduka uuenduse suunas: kui värskeid ideid ellu ei viida, kui neist ei saa tegelikke tooteid ega protsesse, on neist ettevõttele vähe kasu.

Uuenduste elluviimine pole lihtne. Uuendaja kohtab oma teel paljusid takistusi. Sageli tekib ideele vastuseis ja hoog pidurdub, kui praktilised probleemid idee algse entusiasmi üle võimust võtavad.

Selles raamatus näidatakse, kuidas ületada takistusi, et sinu põnev idee elaks ja areneks ning tooks ettevõttele lisaväärtust.

"Uuenduste elluviimine" kuulub Harvardi taskumentori sarja.

Sisukord

Mentori sõnum:
Miks on uuenduste
elluviimine oluline

Uuenduste elluviimine:
Põhitõed

Miks on uuendused vajalikud
Ülevaade sellest, mis on uuendused ja miks on uute ideede elluviimine oluline

Innovaatorite tüübid

Uuenduste eestvedajad

Seitse sammu uuenduste elluviimiseks

Esimene samm: Pane paika innustav nägemus
Kuidas soovitud uuendusi sõnastada

Nägemuse kirjeldamine

Nägemuse katsetamine ja täiustamine

Teine samm: Tuvasta huvigrupid
Strateegiad, kuidas saada oma ideele huvigruppide toetust

Tähtsamad osapooled

Huvigruppide kõhkluste mõistmine

Kolmas samm: Loo toetusvõrgustik
Kuidas panna inimesed sinu uuendusi pooldama

Varakult poolehoiu hankimine

Võtmerollide määramine

Võrgustiku liikmete otsimine

Neljas samm: Koosta tegevuskava
Ideele veenva tegevuskava koostamise soovitused

Pealehakkamine

Erinevate variantide koostamine

Viies samm: Suhtle huvigruppidega
Taktikad, kuidas huvigruppe informeerida ja asjasse kaasata

Lähenemisviisi kohandamine

Oma idee “müümine”

Projekti vormistamine

Kuues samm: Vastuseisu lahendamine
Ideed, kuidas tulla toime paratamatu vastuseisuga sinu ideele

Selge ja varjatud vastuseisu mõistmine

Vastuseisu põhjuste väljaselgitamine

Vastuseisust jagusaamine

Seitsmes samm: Suhtu uuendusse alati kirglikult
Soovitused hoo hoidmiseks

Kuidas hoogu sees hoida

Oma idee suhtes entusiasmi säilitamine

Nõuanded ja abivahendid

Uuenduste elluviimise abivahendid
Need töölehed aitavad sul koostada nägemuse kirjeldust, hinnata projekti sponsorit, suhelda huvigruppidega, juhtida suhtlemise järelkontrolli ja saada jagu vastuseisust oma ideele.

Testi ennast
Ülevaade selles raamatus kirjutatust. Tee testi enne ja pärast raamatu lugemist, et näha, kui palju sa oled õppinud

Testi vastused

Lisainfo
Kui soovid teemasse süveneda, on siinkohal ära toodud mõnede artiklite ja raamatute pealkirjad

Kasutatud kirjandus

Märkmed
Oma mõtete kirjapanekuks

Raamatuklubi

Äripäeva raamatuklubi on Eesti peamine äriraamatute kirjastaja. Avaldame maailma parimaid
psühholoogia-, juhtimis- ja turundusteoseid, samuti investeerimisalast kirjandust. 

Oleme tegutsenud juba 20 aastat. Pikaajalisele kogemusele tuginedes teeme maailma uusimast ärikirjandusest hoolika valiku. Klubi liikmena võite kindel olla, et maailma tunnustatud autorite populaarsed teosed jõuavad teieni ja te ei pea vaeva nägema võõrkeelse kirjanduse laviinis tee leidmisega.

  • Klubi liige saab iga kuu värskelt ilmunud klubiraamatud kuni 20% soodsamalt.
  • Raamatud saadame Omniva pakiautomaati tasuta.
  • Klubi liige saab raamatud tellida ka e-raamatuna.
  • Klubiraamatute eest saate mugavalt tasuda ka e-arve püsimaksega.
  • Kui ostate aasta jooksul 6 raamatut, võite valida kingiks ühe varem ilmunud raamatu.

Klubi liikmele saadame iga kuu (v.a juulis) 1-2 uut raamatut. Raamatute ostmisest saab loobuda klubi kodulehe kaudu, telefonitsi või e-posti teel.

Tellimine
Uuenduste elluviimineOtsas
Uuenduste elluviimine

Uuenduste elluviimine

Kumar Nochur
Tellimine
Uuenduste elluviimineOtsas

Kirjeldus

Konkurentsis püsimiseks peavad ettevõtted pidevalt välja mõtlema uuenduslikke tooteid, teenuseid ja töötegemise viise, vähendama võimalusi vigade tekkeks ja kliente paremini mõistma. Säärased uuendused nõuavad loomingulist mõtlemist. 

Loomingulisus on siiski vaid esimene samm eduka uuenduse suunas: kui värskeid ideid ellu ei viida, kui neist ei saa tegelikke tooteid ega protsesse, on neist ettevõttele vähe kasu.

Uuenduste elluviimine pole lihtne. Uuendaja kohtab oma teel paljusid takistusi. Sageli tekib ideele vastuseis ja hoog pidurdub, kui praktilised probleemid idee algse entusiasmi üle võimust võtavad.

Selles raamatus näidatakse, kuidas ületada takistusi, et sinu põnev idee elaks ja areneks ning tooks ettevõttele lisaväärtust.

"Uuenduste elluviimine" kuulub Harvardi taskumentori sarja.

Lisainfo

Kumar Nochur
Lehekülgi: 104
Kirjastus: Äripäev

Sisukord

Mentori sõnum:
Miks on uuenduste
elluviimine oluline

Uuenduste elluviimine:
Põhitõed

Miks on uuendused vajalikud
Ülevaade sellest, mis on uuendused ja miks on uute ideede elluviimine oluline

Innovaatorite tüübid

Uuenduste eestvedajad

Seitse sammu uuenduste elluviimiseks

Esimene samm: Pane paika innustav nägemus
Kuidas soovitud uuendusi sõnastada

Nägemuse kirjeldamine

Nägemuse katsetamine ja täiustamine

Teine samm: Tuvasta huvigrupid
Strateegiad, kuidas saada oma ideele huvigruppide toetust

Tähtsamad osapooled

Huvigruppide kõhkluste mõistmine

Kolmas samm: Loo toetusvõrgustik
Kuidas panna inimesed sinu uuendusi pooldama

Varakult poolehoiu hankimine

Võtmerollide määramine

Võrgustiku liikmete otsimine

Neljas samm: Koosta tegevuskava
Ideele veenva tegevuskava koostamise soovitused

Pealehakkamine

Erinevate variantide koostamine

Viies samm: Suhtle huvigruppidega
Taktikad, kuidas huvigruppe informeerida ja asjasse kaasata

Lähenemisviisi kohandamine

Oma idee “müümine”

Projekti vormistamine

Kuues samm: Vastuseisu lahendamine
Ideed, kuidas tulla toime paratamatu vastuseisuga sinu ideele

Selge ja varjatud vastuseisu mõistmine

Vastuseisu põhjuste väljaselgitamine

Vastuseisust jagusaamine

Seitsmes samm: Suhtu uuendusse alati kirglikult
Soovitused hoo hoidmiseks

Kuidas hoogu sees hoida

Oma idee suhtes entusiasmi säilitamine

Nõuanded ja abivahendid

Uuenduste elluviimise abivahendid
Need töölehed aitavad sul koostada nägemuse kirjeldust, hinnata projekti sponsorit, suhelda huvigruppidega, juhtida suhtlemise järelkontrolli ja saada jagu vastuseisust oma ideele.

Testi ennast
Ülevaade selles raamatus kirjutatust. Tee testi enne ja pärast raamatu lugemist, et näha, kui palju sa oled õppinud

Testi vastused

Lisainfo
Kui soovid teemasse süveneda, on siinkohal ära toodud mõnede artiklite ja raamatute pealkirjad

Kasutatud kirjandus

Märkmed
Oma mõtete kirjapanekuks

Raamatuklubi

Äripäeva raamatuklubi on Eesti peamine äriraamatute kirjastaja. Avaldame maailma parimaid
psühholoogia-, juhtimis- ja turundusteoseid, samuti investeerimisalast kirjandust. 

Oleme tegutsenud juba 20 aastat. Pikaajalisele kogemusele tuginedes teeme maailma uusimast ärikirjandusest hoolika valiku. Klubi liikmena võite kindel olla, et maailma tunnustatud autorite populaarsed teosed jõuavad teieni ja te ei pea vaeva nägema võõrkeelse kirjanduse laviinis tee leidmisega.

  • Klubi liige saab iga kuu värskelt ilmunud klubiraamatud kuni 20% soodsamalt.
  • Raamatud saadame Omniva pakiautomaati tasuta.
  • Klubi liige saab raamatud tellida ka e-raamatuna.
  • Klubiraamatute eest saate mugavalt tasuda ka e-arve püsimaksega.
  • Kui ostate aasta jooksul 6 raamatut, võite valida kingiks ühe varem ilmunud raamatu.

Klubi liikmele saadame iga kuu (v.a juulis) 1-2 uut raamatut. Raamatute ostmisest saab loobuda klubi kodulehe kaudu, telefonitsi või e-posti teel.

© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]