Uuenduste elluviimine
Konkurentsis püsimiseks peavad ettevõtted pidevalt välja mõtlema uuenduslikke tooteid, teenuseid ja töötegemise viise, vähendama võimalusi vigade tekkeks ja kliente paremini mõistma. Säärased uuendused nõuavad loomingulist mõtlemist.
Loomingulisus on siiski vaid esimene samm eduka uuenduse suunas: kui värskeid ideid ellu ei viida, kui neist ei saa tegelikke tooteid ega protsesse, on neist ettevõttele vähe kasu.
Uuenduste elluviimine pole lihtne. Uuendaja kohtab oma teel paljusid takistusi. Sageli tekib ideele vastuseis ja hoog pidurdub, kui praktilised probleemid idee algse entusiasmi üle võimust võtavad.
Selles raamatus näidatakse, kuidas ületada takistusi, et sinu põnev idee elaks ja areneks ning tooks ettevõttele lisaväärtust.
"Uuenduste elluviimine" kuulub Harvardi taskumentori sarja.
Sisukord
Mentori sõnum:
Miks on uuenduste
elluviimine oluline
Uuenduste elluviimine:
Põhitõed
Miks on uuendused vajalikud
Ülevaade sellest, mis on uuendused ja miks on uute ideede elluviimine oluline
Innovaatorite tüübid
Uuenduste eestvedajad
Seitse sammu uuenduste elluviimiseks
Esimene samm: Pane paika innustav nägemus
Kuidas soovitud uuendusi sõnastada
Nägemuse kirjeldamine
Nägemuse katsetamine ja täiustamine
Teine samm: Tuvasta huvigrupid
Strateegiad, kuidas saada oma ideele huvigruppide toetust
Tähtsamad osapooled
Huvigruppide kõhkluste mõistmine
Kolmas samm: Loo toetusvõrgustik
Kuidas panna inimesed sinu uuendusi pooldama
Varakult poolehoiu hankimine
Võtmerollide määramine
Võrgustiku liikmete otsimine
Neljas samm: Koosta tegevuskava
Ideele veenva tegevuskava koostamise soovitused
Pealehakkamine
Erinevate variantide koostamine
Viies samm: Suhtle huvigruppidega
Taktikad, kuidas huvigruppe informeerida ja asjasse kaasata
Lähenemisviisi kohandamine
Oma idee “müümine”
Projekti vormistamine
Kuues samm: Vastuseisu lahendamine
Ideed, kuidas tulla toime paratamatu vastuseisuga sinu ideele
Selge ja varjatud vastuseisu mõistmine
Vastuseisu põhjuste väljaselgitamine
Vastuseisust jagusaamine
Seitsmes samm: Suhtu uuendusse alati kirglikult
Soovitused hoo hoidmiseks
Kuidas hoogu sees hoida
Oma idee suhtes entusiasmi säilitamine
Nõuanded ja abivahendid
Uuenduste elluviimise abivahendid
Need töölehed aitavad sul koostada nägemuse kirjeldust, hinnata projekti sponsorit, suhelda huvigruppidega, juhtida suhtlemise järelkontrolli ja saada jagu vastuseisust oma ideele.
Testi ennast
Ülevaade selles raamatus kirjutatust. Tee testi enne ja pärast raamatu lugemist, et näha, kui palju sa oled õppinud
Testi vastused
Lisainfo
Kui soovid teemasse süveneda, on siinkohal ära toodud mõnede artiklite ja raamatute pealkirjad
Kasutatud kirjandus
Märkmed
Oma mõtete kirjapanekuks
Raamatuklubi
Äripäeva raamatuklubi on Eesti peamine äriraamatute kirjastaja. Avaldame maailma parimaid
psühholoogia-, juhtimis- ja turundusteoseid, samuti investeerimisalast kirjandust.
Oleme tegutsenud juba 20 aastat. Pikaajalisele kogemusele tuginedes teeme maailma uusimast ärikirjandusest hoolika valiku. Klubi liikmena võite kindel olla, et maailma tunnustatud autorite populaarsed teosed jõuavad teieni ja te ei pea vaeva nägema võõrkeelse kirjanduse laviinis tee leidmisega.
- Klubi liige saab iga kuu värskelt ilmunud klubiraamatud kuni 20% soodsamalt.
- Raamatud saadame Omniva pakiautomaati tasuta.
- Klubi liige saab raamatud tellida ka e-raamatuna.
- Klubiraamatute eest saate mugavalt tasuda ka e-arve püsimaksega.
- Kui ostate aasta jooksul 6 raamatut, võite valida kingiks ühe varem ilmunud raamatu.
Klubi liikmele saadame iga kuu (v.a juulis) 1-2 uut raamatut. Raamatute ostmisest saab loobuda klubi kodulehe kaudu, telefonitsi või e-posti teel.
Uuenduste elluviimine
Kirjeldus
Konkurentsis püsimiseks peavad ettevõtted pidevalt välja mõtlema uuenduslikke tooteid, teenuseid ja töötegemise viise, vähendama võimalusi vigade tekkeks ja kliente paremini mõistma. Säärased uuendused nõuavad loomingulist mõtlemist.
Loomingulisus on siiski vaid esimene samm eduka uuenduse suunas: kui värskeid ideid ellu ei viida, kui neist ei saa tegelikke tooteid ega protsesse, on neist ettevõttele vähe kasu.
Uuenduste elluviimine pole lihtne. Uuendaja kohtab oma teel paljusid takistusi. Sageli tekib ideele vastuseis ja hoog pidurdub, kui praktilised probleemid idee algse entusiasmi üle võimust võtavad.
Selles raamatus näidatakse, kuidas ületada takistusi, et sinu põnev idee elaks ja areneks ning tooks ettevõttele lisaväärtust.
"Uuenduste elluviimine" kuulub Harvardi taskumentori sarja.
Lisainfo
Sisukord
Mentori sõnum:
Miks on uuenduste
elluviimine oluline
Uuenduste elluviimine:
Põhitõed
Miks on uuendused vajalikud
Ülevaade sellest, mis on uuendused ja miks on uute ideede elluviimine oluline
Innovaatorite tüübid
Uuenduste eestvedajad
Seitse sammu uuenduste elluviimiseks
Esimene samm: Pane paika innustav nägemus
Kuidas soovitud uuendusi sõnastada
Nägemuse kirjeldamine
Nägemuse katsetamine ja täiustamine
Teine samm: Tuvasta huvigrupid
Strateegiad, kuidas saada oma ideele huvigruppide toetust
Tähtsamad osapooled
Huvigruppide kõhkluste mõistmine
Kolmas samm: Loo toetusvõrgustik
Kuidas panna inimesed sinu uuendusi pooldama
Varakult poolehoiu hankimine
Võtmerollide määramine
Võrgustiku liikmete otsimine
Neljas samm: Koosta tegevuskava
Ideele veenva tegevuskava koostamise soovitused
Pealehakkamine
Erinevate variantide koostamine
Viies samm: Suhtle huvigruppidega
Taktikad, kuidas huvigruppe informeerida ja asjasse kaasata
Lähenemisviisi kohandamine
Oma idee “müümine”
Projekti vormistamine
Kuues samm: Vastuseisu lahendamine
Ideed, kuidas tulla toime paratamatu vastuseisuga sinu ideele
Selge ja varjatud vastuseisu mõistmine
Vastuseisu põhjuste väljaselgitamine
Vastuseisust jagusaamine
Seitsmes samm: Suhtu uuendusse alati kirglikult
Soovitused hoo hoidmiseks
Kuidas hoogu sees hoida
Oma idee suhtes entusiasmi säilitamine
Nõuanded ja abivahendid
Uuenduste elluviimise abivahendid
Need töölehed aitavad sul koostada nägemuse kirjeldust, hinnata projekti sponsorit, suhelda huvigruppidega, juhtida suhtlemise järelkontrolli ja saada jagu vastuseisust oma ideele.
Testi ennast
Ülevaade selles raamatus kirjutatust. Tee testi enne ja pärast raamatu lugemist, et näha, kui palju sa oled õppinud
Testi vastused
Lisainfo
Kui soovid teemasse süveneda, on siinkohal ära toodud mõnede artiklite ja raamatute pealkirjad
Kasutatud kirjandus
Märkmed
Oma mõtete kirjapanekuks
Raamatuklubi
Äripäeva raamatuklubi on Eesti peamine äriraamatute kirjastaja. Avaldame maailma parimaid
psühholoogia-, juhtimis- ja turundusteoseid, samuti investeerimisalast kirjandust.
Oleme tegutsenud juba 20 aastat. Pikaajalisele kogemusele tuginedes teeme maailma uusimast ärikirjandusest hoolika valiku. Klubi liikmena võite kindel olla, et maailma tunnustatud autorite populaarsed teosed jõuavad teieni ja te ei pea vaeva nägema võõrkeelse kirjanduse laviinis tee leidmisega.
- Klubi liige saab iga kuu värskelt ilmunud klubiraamatud kuni 20% soodsamalt.
- Raamatud saadame Omniva pakiautomaati tasuta.
- Klubi liige saab raamatud tellida ka e-raamatuna.
- Klubiraamatute eest saate mugavalt tasuda ka e-arve püsimaksega.
- Kui ostate aasta jooksul 6 raamatut, võite valida kingiks ühe varem ilmunud raamatu.
Klubi liikmele saadame iga kuu (v.a juulis) 1-2 uut raamatut. Raamatute ostmisest saab loobuda klubi kodulehe kaudu, telefonitsi või e-posti teel.