Saavutatud

Kuidas muuta ideede ja strateegiate elluviimine kiireks, läbipaistvaks ja lihtsalt mõõdetavaks

Saavutatud
Indrek Maripuu, Liina Maripuu
Lehekülgi: 52
Ilmub: 20.04.2020
Kirjastus: Äripäev

Iga kriisi ajal on palju räägitud, et kriis on korrastumise ning jõuvahekordade ümber mängimise aeg. Küsimuste küsimus on aga alati, et kuidas see olukord enda kasuks pöörata?

Raamat „Saavutatud“ annab selged juhised, kuidas saate meeskonnaga leppida kokku, millele te keskendute ning kuidas oma edusamme ja takistusi iga nädalal üle vaatate. 

See laserterav fookus on salarelv konkurentide ees - uuringud on näidanud, et mitte ühelgi teisel teguril ei ole inimese tulemustele suuremat positiivset mõju, kui selgelt määratletud eesmärkidel, mis on kirja pandud ja millest räägitakse avameelselt. See on oluline stabiilsel ajal ning see on veel olulisem kriisi ajal. Ja muidugi on see eriti oluline, kui meeskond on (osaliselt) kaugtööl. 

Sellest raamatust saad ilma liigse vahuta täpsed juhtnöörid, kuidas panna oma meeskond ühte sammu astuma - kuidas panna paika ja siduda omavahel ära ettevõtte, osakonna ja indiviidi eesmärgid ning defineerida igale eesmärgile mõõdetavad tulemused.

 

Varasemad kriisid on näidanud, et kriisis ei ole edukad need, kes keskenduvad ainult lühiajaliselt ellujäämisele. Edukalt tulevad kriisist välja ettevõtted, kes hoiavad pilgu kaugemal ja keskenduvad sellele, milline on nende äri peale kriisi. See raamat aitab hoida fookuses pikaajalise eesmärgi ning keskenduda meeskonna tähelepanu ainult sellele, mis on oluline. Kui need kokkulepped on paigas, saate südamerahuga muud tegevused lõpetada ning olete vilkamad kriisiaega enda kasuks pöörama. 

Selle metoodika juured on Intelis, kus eelmise sajandi seitsmekümnendatel aastatel tahtis legendaarne juht Andy Grove eesmärkide kaudu juhtimise hästi lihtsaks teha ning sõnastas kaks küsimust:

  • Kuhu me tahame välja jõuda?
  • Kuidas me aru saame, kui me kohal oleme?

See ongi kogu asja võlu - selle meetodika olemus on väga lihtne. Tõele au andes tuleb siiski öelda, et ega selle juurutamine nii lihtne ei ole. See tähendab mõtteviisi muutust ning see teadupärast pole kunagi lihtne, aga vanad mõtteviisid ei aita Sinu firmat siit kriisist võitjana välja niikuinii ning kriisi ajal saab teha muudatusi, mis varem ei tundunud võimalikud.

Arvustused

Kalev KaarnaSuperangel, Company Builder
OKR on keel fookuse seadmiseks ja hoidmiseks, et ettevõttes ambitsioonikad eesmärgid päriselt saavutada. See on keel, mida Alpine House’i kiirendis idufirmadele õpetame. Iga uue keele õppimine võtab aega, et seda ladusalt ja tulemuslikult rääkida. See raamat on hea esimene vestmik, mis aitab “fookuse keeles” rääkimisega algust teha.
Aavo KokkInimeste ja ettevõtete juht varsti juba 30 aastat
“Väike raamat aga nii olulisel teemal. Tea, mida tahad ja hinda tulemusi vastavalt sellele, mis on tõesti tähtis. See raamat selgitab, kuidas seda kõike päriselt ka teha. Hoia ta käepärast, kui on taas aeg eelarveid koostada või juhtunule hinnang anda.”
Jüri KaljundiOKRi tarkvara Weekdone looja
Olles OKRidega (eesti keeles eesmärgid ja võtmetulemused, ingl.k. Objectives and Key Results) tänaseks pea 10 aastat tegelenud olen jätkuvalt veendunud, et see on üks parimaid viise väikese ajakuluga iga organisatsioon ühise eesmärgi poole liikuma panna. See tee pole lihtne, kuid edu puhul on võita palju. See raamat annab lihtsas vormis ülevaate, millest alustada, mida vältida ning kuidas OKRid enda eduks käima panna.
Piruza HarutjunjanPartner ja Innovatsiooni eestvedaja Proeksperdis
OKR on minu jaoks esimene tõeliselt inspireeriv metoodika eesmärkide seadmiseks, sest see võimaldab unistada suurelt. See on kirjeldamatult hea tunne, kui tead, et iga väike tehtud samm viib sind otse sinna, kus sa tegelikult olla tahad. Raamat on selge juhend OKRide maailmas navigeerimiseks. Omalt poolt soovitan kindlasti võtta tõsiselt reeglit seada eesmärke nii suurelt, et nende täitmine 70% ulatuses on TÄIELIK õnnestumine. Tihti näen, et eesmärke kiputakse defineerima selliselt, et need oleksid 100% saavutatavad, ja kogetakse läbikukkumise tunnet, kui see ei õnnestu.
Timo PorvalDigiagentuur Lavii
Kasulik lugemine, millest leiad nii häid küsimusi kui mõtteid, et olla homme parem juht/ettevõtja kui täna. Ideid on meil kõigil. Võti peitub nende elluviimises. Hästi ja kiirelt. OKRide metoodika rakendamine on selleks super vundament, et "mõeldud-mõeldust" saab "mõeldud-saavutatud".”

Raamatuklubi

Äripäeva raamatuklubi on Eesti peamine äriraamatute kirjastaja. Avaldame maailma parimaid
psühholoogia-, juhtimis- ja turundusteoseid, samuti investeerimisalast kirjandust. 

Oleme tegutsenud juba 20 aastat. Pikaajalisele kogemusele tuginedes teeme maailma uusimast ärikirjandusest hoolika valiku. Klubi liikmena võite kindel olla, et maailma tunnustatud autorite populaarsed teosed jõuavad teieni ja te ei pea vaeva nägema võõrkeelse kirjanduse laviinis tee leidmisega.

  • Klubi liige saab iga kuu värskelt ilmunud klubiraamatud kuni 20% soodsamalt.
  • Raamatud saadame Omniva pakiautomaati tasuta.
  • Klubi liige saab raamatud tellida ka e-raamatuna.
  • Klubiraamatute eest saate mugavalt tasuda ka e-arve püsimaksega.
  • Kui ostate aasta jooksul 6 raamatut, võite valida kingiks ühe varem ilmunud raamatu.

Klubi liikmele saadame iga kuu (v.a juulis) 1-2 uut raamatut. Raamatute ostmisest saab loobuda klubi kodulehe kaudu, telefonitsi või e-posti teel.

Tellimine
Paberraamat
TASUTA TARNE 3-4 tööpäeva
NaN €
Näita käibemaksuga
Saavutatud

Saavutatud

Indrek Maripuu, Liina Maripuu
Kuidas muuta ideede ja strateegiate elluviimine kiireks, läbipaistvaks ja lihtsalt mõõdetavaks
Tellimine
Paberraamat
TASUTA TARNE 3-4 tööpäeva
NaN €
Näita käibemaksuga

Kirjeldus

Iga kriisi ajal on palju räägitud, et kriis on korrastumise ning jõuvahekordade ümber mängimise aeg. Küsimuste küsimus on aga alati, et kuidas see olukord enda kasuks pöörata?

Raamat „Saavutatud“ annab selged juhised, kuidas saate meeskonnaga leppida kokku, millele te keskendute ning kuidas oma edusamme ja takistusi iga nädalal üle vaatate. 

See laserterav fookus on salarelv konkurentide ees - uuringud on näidanud, et mitte ühelgi teisel teguril ei ole inimese tulemustele suuremat positiivset mõju, kui selgelt määratletud eesmärkidel, mis on kirja pandud ja millest räägitakse avameelselt. See on oluline stabiilsel ajal ning see on veel olulisem kriisi ajal. Ja muidugi on see eriti oluline, kui meeskond on (osaliselt) kaugtööl. 

Sellest raamatust saad ilma liigse vahuta täpsed juhtnöörid, kuidas panna oma meeskond ühte sammu astuma - kuidas panna paika ja siduda omavahel ära ettevõtte, osakonna ja indiviidi eesmärgid ning defineerida igale eesmärgile mõõdetavad tulemused.

 

Varasemad kriisid on näidanud, et kriisis ei ole edukad need, kes keskenduvad ainult lühiajaliselt ellujäämisele. Edukalt tulevad kriisist välja ettevõtted, kes hoiavad pilgu kaugemal ja keskenduvad sellele, milline on nende äri peale kriisi. See raamat aitab hoida fookuses pikaajalise eesmärgi ning keskenduda meeskonna tähelepanu ainult sellele, mis on oluline. Kui need kokkulepped on paigas, saate südamerahuga muud tegevused lõpetada ning olete vilkamad kriisiaega enda kasuks pöörama. 

Selle metoodika juured on Intelis, kus eelmise sajandi seitsmekümnendatel aastatel tahtis legendaarne juht Andy Grove eesmärkide kaudu juhtimise hästi lihtsaks teha ning sõnastas kaks küsimust:

  • Kuhu me tahame välja jõuda?
  • Kuidas me aru saame, kui me kohal oleme?

See ongi kogu asja võlu - selle meetodika olemus on väga lihtne. Tõele au andes tuleb siiski öelda, et ega selle juurutamine nii lihtne ei ole. See tähendab mõtteviisi muutust ning see teadupärast pole kunagi lihtne, aga vanad mõtteviisid ei aita Sinu firmat siit kriisist võitjana välja niikuinii ning kriisi ajal saab teha muudatusi, mis varem ei tundunud võimalikud.

Lisainfo

Indrek Maripuu, Liina Maripuu
Lehekülgi: 52
Ilmub: 20.04.2020
Kirjastus: Äripäev

Arvustused (5)

Kalev KaarnaSuperangel, Company Builder
OKR on keel fookuse seadmiseks ja hoidmiseks, et ettevõttes ambitsioonikad eesmärgid päriselt saavutada. See on keel, mida Alpine House’i kiirendis idufirmadele õpetame. Iga uue keele õppimine võtab aega, et seda ladusalt ja tulemuslikult rääkida. See raamat on hea esimene vestmik, mis aitab “fookuse keeles” rääkimisega algust teha.
Aavo KokkInimeste ja ettevõtete juht varsti juba 30 aastat
“Väike raamat aga nii olulisel teemal. Tea, mida tahad ja hinda tulemusi vastavalt sellele, mis on tõesti tähtis. See raamat selgitab, kuidas seda kõike päriselt ka teha. Hoia ta käepärast, kui on taas aeg eelarveid koostada või juhtunule hinnang anda.”
Jüri KaljundiOKRi tarkvara Weekdone looja
Olles OKRidega (eesti keeles eesmärgid ja võtmetulemused, ingl.k. Objectives and Key Results) tänaseks pea 10 aastat tegelenud olen jätkuvalt veendunud, et see on üks parimaid viise väikese ajakuluga iga organisatsioon ühise eesmärgi poole liikuma panna. See tee pole lihtne, kuid edu puhul on võita palju. See raamat annab lihtsas vormis ülevaate, millest alustada, mida vältida ning kuidas OKRid enda eduks käima panna.
Piruza HarutjunjanPartner ja Innovatsiooni eestvedaja Proeksperdis
OKR on minu jaoks esimene tõeliselt inspireeriv metoodika eesmärkide seadmiseks, sest see võimaldab unistada suurelt. See on kirjeldamatult hea tunne, kui tead, et iga väike tehtud samm viib sind otse sinna, kus sa tegelikult olla tahad. Raamat on selge juhend OKRide maailmas navigeerimiseks. Omalt poolt soovitan kindlasti võtta tõsiselt reeglit seada eesmärke nii suurelt, et nende täitmine 70% ulatuses on TÄIELIK õnnestumine. Tihti näen, et eesmärke kiputakse defineerima selliselt, et need oleksid 100% saavutatavad, ja kogetakse läbikukkumise tunnet, kui see ei õnnestu.
Timo PorvalDigiagentuur Lavii
Kasulik lugemine, millest leiad nii häid küsimusi kui mõtteid, et olla homme parem juht/ettevõtja kui täna. Ideid on meil kõigil. Võti peitub nende elluviimises. Hästi ja kiirelt. OKRide metoodika rakendamine on selleks super vundament, et "mõeldud-mõeldust" saab "mõeldud-saavutatud".”

Raamatuklubi

Äripäeva raamatuklubi on Eesti peamine äriraamatute kirjastaja. Avaldame maailma parimaid
psühholoogia-, juhtimis- ja turundusteoseid, samuti investeerimisalast kirjandust. 

Oleme tegutsenud juba 20 aastat. Pikaajalisele kogemusele tuginedes teeme maailma uusimast ärikirjandusest hoolika valiku. Klubi liikmena võite kindel olla, et maailma tunnustatud autorite populaarsed teosed jõuavad teieni ja te ei pea vaeva nägema võõrkeelse kirjanduse laviinis tee leidmisega.

  • Klubi liige saab iga kuu värskelt ilmunud klubiraamatud kuni 20% soodsamalt.
  • Raamatud saadame Omniva pakiautomaati tasuta.
  • Klubi liige saab raamatud tellida ka e-raamatuna.
  • Klubiraamatute eest saate mugavalt tasuda ka e-arve püsimaksega.
  • Kui ostate aasta jooksul 6 raamatut, võite valida kingiks ühe varem ilmunud raamatu.

Klubi liikmele saadame iga kuu (v.a juulis) 1-2 uut raamatut. Raamatute ostmisest saab loobuda klubi kodulehe kaudu, telefonitsi või e-posti teel.

© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]