Üheleheküljeline turundusplaan

Kuidas kliente võita, rohkem raha teenida ja teiste seast silma paista

Üheleheküljeline turundusplaan
Allan Dib
Lehekülgi: 244
Ilmub: 01.06.2020
Kirjastus: Äripäev

Paljud väikeettevõtjad töötavad esmalt idioodist bossi alluvuses, et seejärel ise selleks hakata. Enamus ei kipu mõistma, et oma ala tehnilise külje sügavuti jagamine ei tee veel kellestki ärigeeniust. Raamat „Üheleheküljeline turundusplaan“ aitab segaduses selgust luua, et usinamalt uusi kliente võita, rohkem raha teenida ja teiste seast silma paista.

Väiksemate firmade puhul on tavapärane, et kasv jääb pidama punkti, kus kasumist jagub täpselt nii palju, et omanikud sellest ära elaksid. Kuid milleks madalatel tuuridel vuristada, kui potentsiaali jagub märksa enamaks?! Võtke ükskõik milline kaalukas ametipost ja te näete, et seal käivad asjad hästiõlitatud plaani järgi. Profid ei improviseeri kunagi. Just selges plaanis peitub edu võti.

See raamat on pigem rakenduslik murrang kui uuenduslik kontseptsioon, mille sisu saab kokku võtta lihtsalt – kiireim tee rahani. Dib pakub geniaalselt lihtsaid viise, kuidas tõusta ühele leheküljele kokku pakitud turundusplaani abil täielikust turundusalasest võhiklikkusest punkti, mis manab näole rahulolust sätendava naeratuse.  

"See raamat on sulle, kui tahad leida kiireima tee rahani ega soovi turunduses jalgratast leiutada, juhusele või võluvitsale lootma jääda.

Puhas kontsentraat ideedest, lahendustest, mudelitest ja näidetest, mida tuleb lihtsalt järele teha ning edu ongi garanteeritud.

Osta, mine koju, tööta läbi, vii ellu ja naudi edu! Tänada võid mind hiljem."

Marko Saue
Goal Marketing loovjuht

Sisukord

TÄNUSÕNAD

SISSEJUHATUS

 

I VAATUS: EELNEV ETAPP

1. PEATÜKK:Sihtturu valimine

2. PEATÜKK: Sõnumi välja töötamine

3. PEATÜKK: Sihtkliendi püüdmine läbi reklaamimeedia

 

II VAATUS: JOOKSEV ETAPP

4. PEATÜKK: Müügikontaktide kogumine

5. PEATÜKK: Müügikontaktide turgutamine

6. PEATÜKK: Müügikonversioon

 

III VAATUS: PÄRASTINE ETAPP

7. PEATÜKK: Maailmaklassi kogemuse pakkumine

8. PEATÜKK: Pikaaegse kliendiväärtuse tõstmine

9. PEATÜKK: Soovituste suunamine ja innustamine

 

KOKKUVÕTE

AUTORIST

Arvustused

Marko Saue

Kiireim tee rahani

Mul on väga hea meel, et raamat „Üheleheküljeline turundusplaan“ jõuab lõpuks ka meie lugejateni. Ise leidsin ingliskeelse versiooni Amazonist, lugesin selle läbi e-lugeril, kuulasin audioraamatut ja lõpuks tellisin ka paberraamatu.

Kui võtta raamat kokku autor Allan Dibi sõnadega, kõlab see nii – kiireim tee rahani. Teisisõnu, kui sulle raha ei meeldi, pole see raamat sinu jaoks. See räägib ettevõtte kiirest kasvatamisest ja sellega kaasneva edu kordamisest. On ju raha ettevõtte jaoks kui hapnik ning pole just palju äriprobleeme, mida ei saaks suurema rahapatakaga lahendada.

Puhas kontsentraat lahendustest ja näidetest

Tunnistan ausalt, ma pole turunduse valdkonnas midagi nii tihedalt väärtust täispakitud varem lugenud – see on puhas kontsentraat ideedest, lahendustest, mudelitest ja näidetest, mida tuleb lihtsalt järele teha, ja edu ongi garanteeritud. Kui võtta vaevaks olulisi kohti markeriga alla joonida, oleks üle poole raamatust kollane – uskuge mind, mu naine tegi seda!
Raamat on kõigile neile, kes ei viitsi taas jalgratast leiutada ega loota juhusele või turunduse võluvitsale. See sobib lihtsaks juhendiks nii ettevõtjale, turundusjuhile kui ettevõtteid turunduses toetavale agentuurile – nii algajale kui professionaalile. Turundusplaan, mille raamatu abil ettevõttele lood, on tõepoolest üheleheküljeline, samas kõiki etappe ja kogu äri ülesehitust kajastav.
Raamat aitab mõista, milliseid kliente soovid teenindada, mis on nende mured ja vajadused, mis neid kõnetab, mis kanalitest neid kätte saab, kuidas nende kontakte saada, probleeme lahendada ja nad lõpuks ostuni viia.

Kes on sinu lumeleopardid?

Sellega tavaliselt turundus lõpebki, eks ole. Vale! Edasi tuleb kõige olulisem osa, kus on enim võimalik võita ja teenida – kuidas pakkuda klientidele esmaklassilist teenindust, tõsta nende eluaegset väärtust ja orkestreerida soovitusi. Lisaks saab teada, mis on 4/64 reegel ja kes on sinu klientidest lumeleopardid?
Eksivad need, kes peavad seda üksnes turundusraamatuks. Mul tekkis seda lugedes soov teha täiesti uus firma, mis iganes valdkonnas, järgides samm-sammult raamatu süsteemi – teha nimekirja järgi kõik olulised tegevused ja automatiseerida turundus. Sedasama on teinud ka autor, kes on üles töötanud ja maha müünud mitmeid ettevõtteid, nautides nüüd investori rolli.
Dibi 1PMP (1-Page Marketing Plan) mudel on sedavõrd hea, et üksnes paarist eraldiseisvast soovitusest on juba mitmel minu kliendil olnud kasu.

Raamatuklubi

Äripäeva raamatuklubion Eesti peamine äriraamatute kirjastaja. Avaldame maailma parimaid
psühholoogia-, juhtimis- ja turundusteoseid.

Oleme tegutsenud juba 15 aastat. Pikaajalisele kogemusele tuginedes teeme maailma uusimast juhtimiskirjandusest hoolika valiku. Klubi liikmena võite kindel olla, et maailma tunnustatud autorite populaarsed teosed jõuavad teieni ja te ei pea vaeva nägema võõrkeelse kirjanduse laviinis tee leidmisega.

  • Klubi liige saab iga kuu värskelt ilmunud klubiraamatud 21% soodsamalt.
  • Raamatud saadame Omniva pakiautomaati tasuta.
  • Klubi liige saab raamatud tellida ka e-raamatuna.
  • Klubiraamatute eest saate mugavalt tasuda ka e-arve püsimaksega.
  • Kui ostate aasta jooksul 6 raamatut, võite valida kingiks ühe varem ilmunud raamatu.

Klubi liikmele saadame iga kuu (v.a juulis) 1-2 uut raamatut. Raamatute ostmisest saab loobuda klubi kodulehe kaudu, telefonitsi või e-posti teel.

Tellimine
E-raamatNaN €
Paberraamat
Tarne 3-4 tööpäeva
NaN €
Näita käibemaksuga
Üheleheküljeline turundusplaan

Üheleheküljeline turundusplaan

Allan Dib
Kuidas kliente võita, rohkem raha teenida ja teiste seast silma paista
Tellimine
E-raamatNaN €
Paberraamat
Tarne 3-4 tööpäeva
NaN €
Näita käibemaksuga

Kirjeldus

Paljud väikeettevõtjad töötavad esmalt idioodist bossi alluvuses, et seejärel ise selleks hakata. Enamus ei kipu mõistma, et oma ala tehnilise külje sügavuti jagamine ei tee veel kellestki ärigeeniust. Raamat „Üheleheküljeline turundusplaan“ aitab segaduses selgust luua, et usinamalt uusi kliente võita, rohkem raha teenida ja teiste seast silma paista.

Väiksemate firmade puhul on tavapärane, et kasv jääb pidama punkti, kus kasumist jagub täpselt nii palju, et omanikud sellest ära elaksid. Kuid milleks madalatel tuuridel vuristada, kui potentsiaali jagub märksa enamaks?! Võtke ükskõik milline kaalukas ametipost ja te näete, et seal käivad asjad hästiõlitatud plaani järgi. Profid ei improviseeri kunagi. Just selges plaanis peitub edu võti.

See raamat on pigem rakenduslik murrang kui uuenduslik kontseptsioon, mille sisu saab kokku võtta lihtsalt – kiireim tee rahani. Dib pakub geniaalselt lihtsaid viise, kuidas tõusta ühele leheküljele kokku pakitud turundusplaani abil täielikust turundusalasest võhiklikkusest punkti, mis manab näole rahulolust sätendava naeratuse.  

"See raamat on sulle, kui tahad leida kiireima tee rahani ega soovi turunduses jalgratast leiutada, juhusele või võluvitsale lootma jääda.

Puhas kontsentraat ideedest, lahendustest, mudelitest ja näidetest, mida tuleb lihtsalt järele teha ning edu ongi garanteeritud.

Osta, mine koju, tööta läbi, vii ellu ja naudi edu! Tänada võid mind hiljem."

Marko Saue
Goal Marketing loovjuht

Lisainfo

Allan Dib
Lehekülgi: 244
Ilmub: 01.06.2020
Kirjastus: Äripäev

Sisukord

TÄNUSÕNAD

SISSEJUHATUS

 

I VAATUS: EELNEV ETAPP

1. PEATÜKK:Sihtturu valimine

2. PEATÜKK: Sõnumi välja töötamine

3. PEATÜKK: Sihtkliendi püüdmine läbi reklaamimeedia

 

II VAATUS: JOOKSEV ETAPP

4. PEATÜKK: Müügikontaktide kogumine

5. PEATÜKK: Müügikontaktide turgutamine

6. PEATÜKK: Müügikonversioon

 

III VAATUS: PÄRASTINE ETAPP

7. PEATÜKK: Maailmaklassi kogemuse pakkumine

8. PEATÜKK: Pikaaegse kliendiväärtuse tõstmine

9. PEATÜKK: Soovituste suunamine ja innustamine

 

KOKKUVÕTE

AUTORIST

Arvustused (1)

Marko Saue

Kiireim tee rahani

Mul on väga hea meel, et raamat „Üheleheküljeline turundusplaan“ jõuab lõpuks ka meie lugejateni. Ise leidsin ingliskeelse versiooni Amazonist, lugesin selle läbi e-lugeril, kuulasin audioraamatut ja lõpuks tellisin ka paberraamatu.

Kui võtta raamat kokku autor Allan Dibi sõnadega, kõlab see nii – kiireim tee rahani. Teisisõnu, kui sulle raha ei meeldi, pole see raamat sinu jaoks. See räägib ettevõtte kiirest kasvatamisest ja sellega kaasneva edu kordamisest. On ju raha ettevõtte jaoks kui hapnik ning pole just palju äriprobleeme, mida ei saaks suurema rahapatakaga lahendada.

Puhas kontsentraat lahendustest ja näidetest

Tunnistan ausalt, ma pole turunduse valdkonnas midagi nii tihedalt väärtust täispakitud varem lugenud – see on puhas kontsentraat ideedest, lahendustest, mudelitest ja näidetest, mida tuleb lihtsalt järele teha, ja edu ongi garanteeritud. Kui võtta vaevaks olulisi kohti markeriga alla joonida, oleks üle poole raamatust kollane – uskuge mind, mu naine tegi seda!
Raamat on kõigile neile, kes ei viitsi taas jalgratast leiutada ega loota juhusele või turunduse võluvitsale. See sobib lihtsaks juhendiks nii ettevõtjale, turundusjuhile kui ettevõtteid turunduses toetavale agentuurile – nii algajale kui professionaalile. Turundusplaan, mille raamatu abil ettevõttele lood, on tõepoolest üheleheküljeline, samas kõiki etappe ja kogu äri ülesehitust kajastav.
Raamat aitab mõista, milliseid kliente soovid teenindada, mis on nende mured ja vajadused, mis neid kõnetab, mis kanalitest neid kätte saab, kuidas nende kontakte saada, probleeme lahendada ja nad lõpuks ostuni viia.

Kes on sinu lumeleopardid?

Sellega tavaliselt turundus lõpebki, eks ole. Vale! Edasi tuleb kõige olulisem osa, kus on enim võimalik võita ja teenida – kuidas pakkuda klientidele esmaklassilist teenindust, tõsta nende eluaegset väärtust ja orkestreerida soovitusi. Lisaks saab teada, mis on 4/64 reegel ja kes on sinu klientidest lumeleopardid?
Eksivad need, kes peavad seda üksnes turundusraamatuks. Mul tekkis seda lugedes soov teha täiesti uus firma, mis iganes valdkonnas, järgides samm-sammult raamatu süsteemi – teha nimekirja järgi kõik olulised tegevused ja automatiseerida turundus. Sedasama on teinud ka autor, kes on üles töötanud ja maha müünud mitmeid ettevõtteid, nautides nüüd investori rolli.
Dibi 1PMP (1-Page Marketing Plan) mudel on sedavõrd hea, et üksnes paarist eraldiseisvast soovitusest on juba mitmel minu kliendil olnud kasu.

Raamatuklubi

Äripäeva raamatuklubion Eesti peamine äriraamatute kirjastaja. Avaldame maailma parimaid
psühholoogia-, juhtimis- ja turundusteoseid.

Oleme tegutsenud juba 15 aastat. Pikaajalisele kogemusele tuginedes teeme maailma uusimast juhtimiskirjandusest hoolika valiku. Klubi liikmena võite kindel olla, et maailma tunnustatud autorite populaarsed teosed jõuavad teieni ja te ei pea vaeva nägema võõrkeelse kirjanduse laviinis tee leidmisega.

  • Klubi liige saab iga kuu värskelt ilmunud klubiraamatud 21% soodsamalt.
  • Raamatud saadame Omniva pakiautomaati tasuta.
  • Klubi liige saab raamatud tellida ka e-raamatuna.
  • Klubiraamatute eest saate mugavalt tasuda ka e-arve püsimaksega.
  • Kui ostate aasta jooksul 6 raamatut, võite valida kingiks ühe varem ilmunud raamatu.

Klubi liikmele saadame iga kuu (v.a juulis) 1-2 uut raamatut. Raamatute ostmisest saab loobuda klubi kodulehe kaudu, telefonitsi või e-posti teel.

© AS Äripäev 2000-2022
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]