Lean-turundus
Rohkem müügikontakte. Suurem kasum. Vähem turundust
Allan Dibi menuraamat „Lean-turundus“ on praktiline käsiraamat ettevõtjatele ja turundajatele, kes tahavad tõsta oma müüginumbreid, hoides samal ajal kulud madalad. Dib ei paku tühje teooriaid, vaid tõestatud ja toimivaid süsteeme, mis aitavad sul leida õiged kliendid, neid hoida ja lojaalseteks fännideks muuta. Saad ette lihtsa ja struktureeritud raamistiku edukaks turundamiseks, kasvatada ettevõtte tulu ning luua vara, mis on müüdav, kui peaksid kunagi tahtma ettevõttest väljuda. Kõike seda tehakse „Lean-turunduses“ kergesti arusaadaval ja kaasahaaraval moel.
Kas mõni järgmistest stsenaariumidest kõlab tuttavalt?
- Kulutasid turundus- või brändiagentuurile hiiglaslikke summasid, kuid said vastu ainult tuttuue logo ja ilusa kujunduse. Mõju sinu käibele: nullilähedane.
- Palkasid veebilehearendaja, kuid projekt võttis rohkem aega, raha ja energiat, kui oleksid eales ette kujutanud, ega aita ikka müügikontakte leida.
- Mõni konsultant, guru või reklaamikirjutaja soovitas sul teha pealetükkivat, klišeelist või alatut turundust – niisugust, mille üle sa uhkust ei tunne ning mida häbened sõpradele, pereliikmetele või kolleegidele näidata.
- Palkasid uue turundusjuhi, kuid tema tulemused ei avalda muljet.
- Raiskasid tohutuid summasid reklaamidele, mis tõid halva kvaliteediga müügikontakte.
Sinu ees on raamat, mis revolutsioneerib turundust! Sul ei pea olema lõputu turunduseelarve või tohutu tiim, et oma äri kasvatada. Sul on vaja lihtsalt lean-turunduse põhimõtteid.
Allan Dib on siin, et neid põhimõtteid sulle tutvustada: õpi kindlaks määrama, mis on kliendi vaatenurgast väärtuslik, ja seda talle tõhusalt ja ressursse raiskamata pakkuma.
Tutvu ka Allan Dibi raamatuga „Üheleheküljeline turundusplaan“!
Allan Dib näitab, kuidas teha vähem, aga targemini, et oleks rohkem müügikontakte, suurem kasum ja vähem tarbetut turunduskulu. See on süsteemne ja praktiline ja tööriistakast täis konkreetseid juhiseid, kuidas kliente ligi tõmmata ja hoida ning nende arvu suurendada.
Kui oskad kasutada jõu mitmekordistajaid – tööriistu, varasid ja protsesse –, on turundus lihtne ja võimas. Raamatu eriline väärtus on sellega kaasas olev veebikeskkond, kust leiad vajalikud värsked juhendid, koolitused, tarkvarasoovitused, kogukonna jpm.
Marko Saue
digiturundusagentuuri GOAL juht
Sisukord
Sissejuhatus 9
PÕHITÕED
1 Lean-filosoofia ja -turundus 21
2 Kes on sinu inimesed? 39
3 Mida sa (tegelikult) müüd? 63
ESIMENE JÕU MITMEKORDISTAJA: TÖÖRIISTAD
4 Sinu turunduse närvikeskus 95
5 Niiskete robotite programmeerimine 109
6 Tehisaru 133
TEINE JÕU MITMEKORDISTAJA: VARAD
7 Sinu bränd (alusta ostmisega) 149
8 Sinu esindusvarad 161
9 Sinu veebileht 173
10 Sinu intellektuaalomand 189
KOLMAS JÕU MITMEKORDISTAJA: PROTSESSID
11 Äri on meeskonnamäng 211
12 E-posti turundus 231
13 Sisuturundus 251
14 Klientide hoidmine, rõõmustamine
ja nende arvu mitmekordistamine 275
15 Näitajad 301
Kokkuvõte 313
Autorist 317
Lean-turundus
Kirjeldus
Allan Dibi menuraamat „Lean-turundus“ on praktiline käsiraamat ettevõtjatele ja turundajatele, kes tahavad tõsta oma müüginumbreid, hoides samal ajal kulud madalad. Dib ei paku tühje teooriaid, vaid tõestatud ja toimivaid süsteeme, mis aitavad sul leida õiged kliendid, neid hoida ja lojaalseteks fännideks muuta. Saad ette lihtsa ja struktureeritud raamistiku edukaks turundamiseks, kasvatada ettevõtte tulu ning luua vara, mis on müüdav, kui peaksid kunagi tahtma ettevõttest väljuda. Kõike seda tehakse „Lean-turunduses“ kergesti arusaadaval ja kaasahaaraval moel.
Kas mõni järgmistest stsenaariumidest kõlab tuttavalt?
- Kulutasid turundus- või brändiagentuurile hiiglaslikke summasid, kuid said vastu ainult tuttuue logo ja ilusa kujunduse. Mõju sinu käibele: nullilähedane.
- Palkasid veebilehearendaja, kuid projekt võttis rohkem aega, raha ja energiat, kui oleksid eales ette kujutanud, ega aita ikka müügikontakte leida.
- Mõni konsultant, guru või reklaamikirjutaja soovitas sul teha pealetükkivat, klišeelist või alatut turundust – niisugust, mille üle sa uhkust ei tunne ning mida häbened sõpradele, pereliikmetele või kolleegidele näidata.
- Palkasid uue turundusjuhi, kuid tema tulemused ei avalda muljet.
- Raiskasid tohutuid summasid reklaamidele, mis tõid halva kvaliteediga müügikontakte.
Sinu ees on raamat, mis revolutsioneerib turundust! Sul ei pea olema lõputu turunduseelarve või tohutu tiim, et oma äri kasvatada. Sul on vaja lihtsalt lean-turunduse põhimõtteid.
Allan Dib on siin, et neid põhimõtteid sulle tutvustada: õpi kindlaks määrama, mis on kliendi vaatenurgast väärtuslik, ja seda talle tõhusalt ja ressursse raiskamata pakkuma.
Tutvu ka Allan Dibi raamatuga „Üheleheküljeline turundusplaan“!
Allan Dib näitab, kuidas teha vähem, aga targemini, et oleks rohkem müügikontakte, suurem kasum ja vähem tarbetut turunduskulu. See on süsteemne ja praktiline ja tööriistakast täis konkreetseid juhiseid, kuidas kliente ligi tõmmata ja hoida ning nende arvu suurendada.
Kui oskad kasutada jõu mitmekordistajaid – tööriistu, varasid ja protsesse –, on turundus lihtne ja võimas. Raamatu eriline väärtus on sellega kaasas olev veebikeskkond, kust leiad vajalikud värsked juhendid, koolitused, tarkvarasoovitused, kogukonna jpm.
Marko Saue
digiturundusagentuuri GOAL juht
Lisainfo
Sisukord
Sissejuhatus 9
PÕHITÕED
1 Lean-filosoofia ja -turundus 21
2 Kes on sinu inimesed? 39
3 Mida sa (tegelikult) müüd? 63
ESIMENE JÕU MITMEKORDISTAJA: TÖÖRIISTAD
4 Sinu turunduse närvikeskus 95
5 Niiskete robotite programmeerimine 109
6 Tehisaru 133
TEINE JÕU MITMEKORDISTAJA: VARAD
7 Sinu bränd (alusta ostmisega) 149
8 Sinu esindusvarad 161
9 Sinu veebileht 173
10 Sinu intellektuaalomand 189
KOLMAS JÕU MITMEKORDISTAJA: PROTSESSID
11 Äri on meeskonnamäng 211
12 E-posti turundus 231
13 Sisuturundus 251
14 Klientide hoidmine, rõõmustamine
ja nende arvu mitmekordistamine 275
15 Näitajad 301
Kokkuvõte 313
Autorist 317