Mõju elemendid

Oskus teisi kaasa haarata

Mõju elemendid
Terry R. Bacon
Lehekülgi: 335
Kirjastus: Äripäev

Raamatu „Mõju elemendid“ autori Terry R. Baconi jaoks pole kõige intrigeerivam mitte see, miks juhid otsustavad juhtida, vaid see, miks jüngrid otsustavad neile järgneda. Mis on ühes inimeses nii mõjuvat, veetlevat, inspireerivat ja huvitavat? Oma uues raamatus räägib Terry R. Bacon sellest, mida juhid teiste mõjutamiseks teevad, aga ka sellest, kuidas me saame panna investoreid raha loovutama, ülemust palka tõstma, inimesi hääletama oma lemmikkandidaadi poolt, teismelist tuba koristama jms.

Mõjutamine on peaaegu iga suhtluse osa ja esineb sisuliselt igas inimestevahelises läbikäimises. Mõjutamine on eluliselt tähtis ettevõtluses. See on sedavõrd fundamentaalne juhtimise osa, et ilma selleta ei saaks juhtimist eksisteerida. See on kunst panna teised endale järgnema – uskuma seda, mida teie tahate neid uskuvat, mõtlema nii, nagu teie tahate neid mõtlevat, või tegema seda, mida teie tahate neid tegevat.

Teisi väga edukalt mõjutada oskavad inimesed valdavad hästi kõiki mõjutamistehnikaid ning teavad, kuidas ja millal neid kasutada. Nad oskavad hästi inimesi lugeda ja hetkega reageerida sellele, mida nad mõjutatavate inimestega suheldes näevad ja kuulevad.

Raamatus „Mõju elemendid“ selgitab autor mõjutamise põhialuseid ja kirjeldab inimeste mõjutamise viise ja vahendeid.

Sisukord

Eessõna
Sissejuhatus
1. osa Kuidas panna teised endale järgnema?
1. peatükk Mõjutamise põhialused
2. peatükk Mõjutamise viisid ja vahendid

2. osa Eetilised mõjutamistehnikad
3. peatükk Lubage mul selgitada Loogika abil veenmine ja kehtestamine
4. peatükk Võite mind uskuda Vahetamine ja teatamine
5. peatükk Ühiste huvide leidmine Suhtlemine ja suhetele apelleerimine
6. peatükk Mida teie arvate? Nõu küsimine ja liidu moodustamine
7. peatükk Inspiratsioon ja innustus Väärtustele apelleerimine ja eeskujuks olemine
8. peatükk Mõjuvõimu suurendamine Kuidas teisi edukamalt mõjutada?

3. osa Mõjutamise varjukülg
9. peatükk Eelistaksin seda mitte teha Vältimine
10. peatükk Iga minut sünnib ilma üks kergeusklik inimene
11. peatükk Heidutamise abil alistamine
12. peatükk Pakkumine, millest ei saa loobuda

Lisa A Võimuallikate, mõjutamistehnikate ja mõjutamisoskuste definitsioonid
Lisa B Mõjutamise globaalne uurimus
Autorist

Arvustused

Tiina KilksonPsühholoog

Raamat „Mõju elemendid“ sobib hästi poliitikas, äris, turunduses, psühholoogias, kommunikatsioonis jms valdkonnas tegutsejatele, aga ka lapsevanematele, kellel on vaja kodus lapsi mõjutada. Sellel on praktiline väärtus, õpetades valima erinevateks elujuhtumiteks sobivat mõjutamisvõtet, lubamata seejuures võimatut. „Mõju elemendid“ on lihtsalt loetav ja hästi üles ehitatud, see on tõetruu ja eluliste näidetega rikastatud. Teemakohased testküsimused aitavad välja selgitada, millist mõjutamistaktikat lugeja ise kõige rohkem kasutab.

Raamatus kirjeldatud uurimus võimu ja mõjutamise kohta näitab, et mõjutamise efektiivsusega on seotud kakskümmend kaheksa oskust. Inimesed, kes suudavad need hästi omandada, võivad teisi erakordselt efektiivselt mõjutada ja juhtida.

Usun siiralt, et see raamat leiab koha paljude lugejate raamaturiiulis ja et seda ikka ja jälle avatakse, et valida situatsioonile vastav parim mõjutamisviis.

Raamatuklubi

Äripäeva raamatuklubi on Eesti peamine äriraamatute kirjastaja. Avaldame maailma parimaid
psühholoogia-, juhtimis- ja turundusteoseid, samuti investeerimisalast kirjandust. 

Oleme tegutsenud juba 20 aastat. Pikaajalisele kogemusele tuginedes teeme maailma uusimast ärikirjandusest hoolika valiku. Klubi liikmena võite kindel olla, et maailma tunnustatud autorite populaarsed teosed jõuavad teieni ja te ei pea vaeva nägema võõrkeelse kirjanduse laviinis tee leidmisega.

  • Klubi liige saab iga kuu värskelt ilmunud klubiraamatud kuni 20% soodsamalt.
  • Raamatud saadame Omniva pakiautomaati tasuta.
  • Klubi liige saab raamatud tellida ka e-raamatuna.
  • Klubiraamatute eest saate mugavalt tasuda ka e-arve püsimaksega.
  • Kui ostate aasta jooksul 6 raamatut, võite valida kingiks ühe varem ilmunud raamatu.

Klubi liikmele saadame iga kuu (v.a juulis) 1-2 uut raamatut. Raamatute ostmisest saab loobuda klubi kodulehe kaudu, telefonitsi või e-posti teel.

Tellimine
PaberraamatOtsas
E-raamat
NaN €
Näita käibemaksuga
Mõju elemendid

Mõju elemendid

Terry R. Bacon
Oskus teisi kaasa haarata
Tellimine
PaberraamatOtsas
E-raamat
NaN €
Näita käibemaksuga

Kirjeldus

Raamatu „Mõju elemendid“ autori Terry R. Baconi jaoks pole kõige intrigeerivam mitte see, miks juhid otsustavad juhtida, vaid see, miks jüngrid otsustavad neile järgneda. Mis on ühes inimeses nii mõjuvat, veetlevat, inspireerivat ja huvitavat? Oma uues raamatus räägib Terry R. Bacon sellest, mida juhid teiste mõjutamiseks teevad, aga ka sellest, kuidas me saame panna investoreid raha loovutama, ülemust palka tõstma, inimesi hääletama oma lemmikkandidaadi poolt, teismelist tuba koristama jms.

Mõjutamine on peaaegu iga suhtluse osa ja esineb sisuliselt igas inimestevahelises läbikäimises. Mõjutamine on eluliselt tähtis ettevõtluses. See on sedavõrd fundamentaalne juhtimise osa, et ilma selleta ei saaks juhtimist eksisteerida. See on kunst panna teised endale järgnema – uskuma seda, mida teie tahate neid uskuvat, mõtlema nii, nagu teie tahate neid mõtlevat, või tegema seda, mida teie tahate neid tegevat.

Teisi väga edukalt mõjutada oskavad inimesed valdavad hästi kõiki mõjutamistehnikaid ning teavad, kuidas ja millal neid kasutada. Nad oskavad hästi inimesi lugeda ja hetkega reageerida sellele, mida nad mõjutatavate inimestega suheldes näevad ja kuulevad.

Raamatus „Mõju elemendid“ selgitab autor mõjutamise põhialuseid ja kirjeldab inimeste mõjutamise viise ja vahendeid.

Lisainfo

Terry R. Bacon
Lehekülgi: 335
Kirjastus: Äripäev

Sisukord

Eessõna
Sissejuhatus
1. osa Kuidas panna teised endale järgnema?
1. peatükk Mõjutamise põhialused
2. peatükk Mõjutamise viisid ja vahendid

2. osa Eetilised mõjutamistehnikad
3. peatükk Lubage mul selgitada Loogika abil veenmine ja kehtestamine
4. peatükk Võite mind uskuda Vahetamine ja teatamine
5. peatükk Ühiste huvide leidmine Suhtlemine ja suhetele apelleerimine
6. peatükk Mida teie arvate? Nõu küsimine ja liidu moodustamine
7. peatükk Inspiratsioon ja innustus Väärtustele apelleerimine ja eeskujuks olemine
8. peatükk Mõjuvõimu suurendamine Kuidas teisi edukamalt mõjutada?

3. osa Mõjutamise varjukülg
9. peatükk Eelistaksin seda mitte teha Vältimine
10. peatükk Iga minut sünnib ilma üks kergeusklik inimene
11. peatükk Heidutamise abil alistamine
12. peatükk Pakkumine, millest ei saa loobuda

Lisa A Võimuallikate, mõjutamistehnikate ja mõjutamisoskuste definitsioonid
Lisa B Mõjutamise globaalne uurimus
Autorist

Arvustused (1)

Tiina KilksonPsühholoog

Raamat „Mõju elemendid“ sobib hästi poliitikas, äris, turunduses, psühholoogias, kommunikatsioonis jms valdkonnas tegutsejatele, aga ka lapsevanematele, kellel on vaja kodus lapsi mõjutada. Sellel on praktiline väärtus, õpetades valima erinevateks elujuhtumiteks sobivat mõjutamisvõtet, lubamata seejuures võimatut. „Mõju elemendid“ on lihtsalt loetav ja hästi üles ehitatud, see on tõetruu ja eluliste näidetega rikastatud. Teemakohased testküsimused aitavad välja selgitada, millist mõjutamistaktikat lugeja ise kõige rohkem kasutab.

Raamatus kirjeldatud uurimus võimu ja mõjutamise kohta näitab, et mõjutamise efektiivsusega on seotud kakskümmend kaheksa oskust. Inimesed, kes suudavad need hästi omandada, võivad teisi erakordselt efektiivselt mõjutada ja juhtida.

Usun siiralt, et see raamat leiab koha paljude lugejate raamaturiiulis ja et seda ikka ja jälle avatakse, et valida situatsioonile vastav parim mõjutamisviis.

Raamatuklubi

Äripäeva raamatuklubi on Eesti peamine äriraamatute kirjastaja. Avaldame maailma parimaid
psühholoogia-, juhtimis- ja turundusteoseid, samuti investeerimisalast kirjandust. 

Oleme tegutsenud juba 20 aastat. Pikaajalisele kogemusele tuginedes teeme maailma uusimast ärikirjandusest hoolika valiku. Klubi liikmena võite kindel olla, et maailma tunnustatud autorite populaarsed teosed jõuavad teieni ja te ei pea vaeva nägema võõrkeelse kirjanduse laviinis tee leidmisega.

  • Klubi liige saab iga kuu värskelt ilmunud klubiraamatud kuni 20% soodsamalt.
  • Raamatud saadame Omniva pakiautomaati tasuta.
  • Klubi liige saab raamatud tellida ka e-raamatuna.
  • Klubiraamatute eest saate mugavalt tasuda ka e-arve püsimaksega.
  • Kui ostate aasta jooksul 6 raamatut, võite valida kingiks ühe varem ilmunud raamatu.

Klubi liikmele saadame iga kuu (v.a juulis) 1-2 uut raamatut. Raamatute ostmisest saab loobuda klubi kodulehe kaudu, telefonitsi või e-posti teel.

© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]