Kuidas saada tippmüüjaks

juba järgmiseks esmaspäevaks

Kuidas saada tippmüüjaks
David Cook
Lehekülgi: 160
Ilmub: 20.10.2018
Kirjastus: Äripäev

Kujutage ette, et istute maailma kõige parema müügimehega ühes toas ja küsite temalt, millised on tema parimad müügivõtted … ja ta on valmis teile seda rääkima.

See ongi info, mis te sellest raamatust saate. Pole tähtis, millist toodet või teenust te müüte, ning pole tähtis, kas olete oma müügikarjääri alguses või tegelenud müümisega juba aastakümneid. See raamat on müügi paisutamise käsiraamat.

 

Autorist

Dave Cook on üks maailma nõutumaid müügikoolitajaid. Tal on üle 30 aasta kogemust nii ülieduka müüjana kui ja müügikoolitaja ja motivatsioonikõnelejana.

 

“Dave’il on ainuomane ja äärmiselt tähelepanuväärne võime panna ümbritsevad inimesed end hästi tundma. Pärast selle raamatu lugemist tean, et see pole mitte ainult anne, vaid miski, mida ta on aastate jooksul raske vaevaga arendanud.”

Jefrey Rock
Strada Investmentsi asepresident

Sisukord

Sisukord
Eessõna     13
Kuidas seda raamatut kasutada   21
Tänuavaldused     23
Sissejuhatus     25
1. Pange inimesed naerma   29
2. Entusiasm ja suhtumine   33
3. Mis kasu minul sellest on? (MKMSO)    45
4. Pakilisus: põhjus tegutseda kohe!   51
5. Öelge oma kliendi nimi välja üha uuesti ja uuesti ja uuesti … ja veel kord!     57
6. JAH-küsimused    61
7. Just praegu!     65
8. Asi on väga lihtne    67
9. Eeldage, et müügitehing on juba sõlmitud   69
10. Kasutage müügitehinguni jõudmisel kolmandat osalist  73
11. Palun andestage mu järjekindlus    77
12. Meie vs. nemad    79
13. Olge inimene    81
14. Motivatsioon     85

BOONUSOSA
Keerukamad müügitehinguni jõudmise võtted
15. Teadlik vs. alateadlik müük    91
16. „Tehke mulle teene“ vs. „Aidake mind hädast välja“ 93
17. Esitage avatud küsimusi   97
18. Klientidel on vedanud, et te nendega räägite  99
19. Kui kliendil on küsimus, millele te ei taha kohe vastata  101
20. Lõpetage müümine!    105
21. Edasiste kontaktide kavandamine   109
22. Sujuv üleminek hinnast rääkimisele – „Kui palju see maksab?“    111
23. Vabandused, vabandused, vabandused – muudkui vabandused    115
24. Kuulake, mismoodi teie klient ütleb nägemist!   117
25. Alati kokkulepe, MITTE MINGIL JUHUL leping   121
26. Äravõtmisvõte    125
27. Alati „vähem kulukas“, mitte mingil juhul „odavam“ .131
28. Kui ma jään müügitehingust ilma   135
29. Sõnum juhtidele ja firmaomanikele   141
30 Kullaterad     145
31. Lõpumõtted     151

POSTSKRIPTUM
Üks asi, mis mind alati motiveerib  153

Arvustused

Aira TammemäeÄripäeva müügiveebi bestsales.ee toimetaja

Sellel raamatul on palju vaenlasi ja kuuldavasti veel rohkem fänne. Põhjus on lihtne. Esimese hooga tundub, et ma ju tean seda kõike. Jah, võimalik (kuigi vaevalt, et kõike), aga sellest on vähe. Tegutseda on vaja, ära teha, igal hommikul üha uuesti ja uuesti harjutada, et müügi põhitõed saaksid sinu uskumusteks ja edu toovad tegevused harjumuseks.

- Loe seda raamatut, kui oled otsustanud müügitöös karjääri alustada ja alles otsid tehnikaid, mis töötaksid. Siit võid saada nii mõnegi lihtsa nipi.
- Loe seda raamatut, kui oled alustav ettevõtja, sul on hea idee, aga see hakkab raha sisse tooma vaid siis, kui midagi ka maha müüd. Siit võid leida eduka äri vundamendi.
- Loe seda raamatut, kui oled juba aastaid müügitööd teinud, aga tippmüüjaks ennast veel ei pea. Ehk on just mõni siin raamatus toodud tehnikatest vaja ära proovida.
- Loe seda raamatut ka siis, kui oled müügimaailmas vana tegija. Küsi endalt üks lihtne küsimus: kas ma tean seda või teen seda? Ja kui ei tee, siis katseta.

Selle raamatu loed sa läbi ühe õhtuga. Lihtsalt ja loogiliselt on kirja pandud olulisemad tõed ja tehnikad ning väikesed nipid, millega oma müüki värskendada. Kohustuslik kirjandus iga müügijuhi riiulil, mida alustavale müügitöötajale kätte anda ja tippu pürgijale ideede hankimiseks soovitada.

Kaupo EermeElektrilevi müügijuht

„Kuidas saada tippmüüjaks“ on hea, lihtne ja samas vastuolulisi tundeid tekitav raamat.
Vastuoluline on see just selles mõttes, et peame ennast eestlastena müügi suhtes kriitiliselt meelestatuks, taipamata, et meile meeldib osta ja nagu raamatu autor tabavalt kirjeldas „müüme ennast ise maha“.

Lugedes leiate end ilmselt mõtlemast, kas kasutada neid lihtsalt kirja pandud nippe ja soovitusi või mitte. „Mina“ ehk sisekõne ütleb, et see on ju manipuleeriv ega ole kliendi suhtes aus.
Samas meeldiks meile just positiivset ja meie kasust lähtuvat müüki kogeda.
Proovi ja sa ei kahetse, sest kaotada ei ole ju midagi „Sa kas võidad või õpid“.

Kui harjumuse kujundamiseks kulub keskmiselt kolm nädalat, siis teadlikul rakendamisel ja
käitumise muutumisel saad suurepäraseks müüjaks poolteise aasta pärast, mitte küll esmaspäevaks.
Kuid esmaspäeval ei keela sul keegi esimest mõtet rakendama hakata.

Raamatuklubi

Äripäeva raamatuklubi on Eesti peamine äriraamatute kirjastaja. Avaldame maailma parimaid
psühholoogia-, juhtimis- ja turundusteoseid, samuti investeerimisalast kirjandust. 

Oleme tegutsenud juba 20 aastat. Pikaajalisele kogemusele tuginedes teeme maailma uusimast ärikirjandusest hoolika valiku. Klubi liikmena võite kindel olla, et maailma tunnustatud autorite populaarsed teosed jõuavad teieni ja te ei pea vaeva nägema võõrkeelse kirjanduse laviinis tee leidmisega.

  • Klubi liige saab iga kuu värskelt ilmunud klubiraamatud 21% soodsamalt.
  • Raamatud saadame Omniva pakiautomaati tasuta.
  • Klubi liige saab raamatud tellida ka e-raamatuna.
  • Klubiraamatute eest saate mugavalt tasuda ka e-arve püsimaksega.
  • Kui ostate aasta jooksul 6 raamatut, võite valida kingiks ühe varem ilmunud raamatu.

Klubi liikmele saadame iga kuu (v.a juulis) 1-2 uut raamatut. Raamatute ostmisest saab loobuda klubi kodulehe kaudu, telefonitsi või e-posti teel.

Tellimine
PaberraamatOtsas
E-raamat
NaN €
Näita käibemaksuga
Kuidas saada tippmüüjaks

Kuidas saada tippmüüjaks

David Cook
juba järgmiseks esmaspäevaks
Tellimine
PaberraamatOtsas
E-raamat
NaN €
Näita käibemaksuga

Kirjeldus

Kujutage ette, et istute maailma kõige parema müügimehega ühes toas ja küsite temalt, millised on tema parimad müügivõtted … ja ta on valmis teile seda rääkima.

See ongi info, mis te sellest raamatust saate. Pole tähtis, millist toodet või teenust te müüte, ning pole tähtis, kas olete oma müügikarjääri alguses või tegelenud müümisega juba aastakümneid. See raamat on müügi paisutamise käsiraamat.

 

Autorist

Dave Cook on üks maailma nõutumaid müügikoolitajaid. Tal on üle 30 aasta kogemust nii ülieduka müüjana kui ja müügikoolitaja ja motivatsioonikõnelejana.

 

“Dave’il on ainuomane ja äärmiselt tähelepanuväärne võime panna ümbritsevad inimesed end hästi tundma. Pärast selle raamatu lugemist tean, et see pole mitte ainult anne, vaid miski, mida ta on aastate jooksul raske vaevaga arendanud.”

Jefrey Rock
Strada Investmentsi asepresident

Lisainfo

David Cook
Lehekülgi: 160
Ilmub: 20.10.2018
Kirjastus: Äripäev

Sisukord

Sisukord
Eessõna     13
Kuidas seda raamatut kasutada   21
Tänuavaldused     23
Sissejuhatus     25
1. Pange inimesed naerma   29
2. Entusiasm ja suhtumine   33
3. Mis kasu minul sellest on? (MKMSO)    45
4. Pakilisus: põhjus tegutseda kohe!   51
5. Öelge oma kliendi nimi välja üha uuesti ja uuesti ja uuesti … ja veel kord!     57
6. JAH-küsimused    61
7. Just praegu!     65
8. Asi on väga lihtne    67
9. Eeldage, et müügitehing on juba sõlmitud   69
10. Kasutage müügitehinguni jõudmisel kolmandat osalist  73
11. Palun andestage mu järjekindlus    77
12. Meie vs. nemad    79
13. Olge inimene    81
14. Motivatsioon     85

BOONUSOSA
Keerukamad müügitehinguni jõudmise võtted
15. Teadlik vs. alateadlik müük    91
16. „Tehke mulle teene“ vs. „Aidake mind hädast välja“ 93
17. Esitage avatud küsimusi   97
18. Klientidel on vedanud, et te nendega räägite  99
19. Kui kliendil on küsimus, millele te ei taha kohe vastata  101
20. Lõpetage müümine!    105
21. Edasiste kontaktide kavandamine   109
22. Sujuv üleminek hinnast rääkimisele – „Kui palju see maksab?“    111
23. Vabandused, vabandused, vabandused – muudkui vabandused    115
24. Kuulake, mismoodi teie klient ütleb nägemist!   117
25. Alati kokkulepe, MITTE MINGIL JUHUL leping   121
26. Äravõtmisvõte    125
27. Alati „vähem kulukas“, mitte mingil juhul „odavam“ .131
28. Kui ma jään müügitehingust ilma   135
29. Sõnum juhtidele ja firmaomanikele   141
30 Kullaterad     145
31. Lõpumõtted     151

POSTSKRIPTUM
Üks asi, mis mind alati motiveerib  153

Arvustused (2)

Aira TammemäeÄripäeva müügiveebi bestsales.ee toimetaja

Sellel raamatul on palju vaenlasi ja kuuldavasti veel rohkem fänne. Põhjus on lihtne. Esimese hooga tundub, et ma ju tean seda kõike. Jah, võimalik (kuigi vaevalt, et kõike), aga sellest on vähe. Tegutseda on vaja, ära teha, igal hommikul üha uuesti ja uuesti harjutada, et müügi põhitõed saaksid sinu uskumusteks ja edu toovad tegevused harjumuseks.

- Loe seda raamatut, kui oled otsustanud müügitöös karjääri alustada ja alles otsid tehnikaid, mis töötaksid. Siit võid saada nii mõnegi lihtsa nipi.
- Loe seda raamatut, kui oled alustav ettevõtja, sul on hea idee, aga see hakkab raha sisse tooma vaid siis, kui midagi ka maha müüd. Siit võid leida eduka äri vundamendi.
- Loe seda raamatut, kui oled juba aastaid müügitööd teinud, aga tippmüüjaks ennast veel ei pea. Ehk on just mõni siin raamatus toodud tehnikatest vaja ära proovida.
- Loe seda raamatut ka siis, kui oled müügimaailmas vana tegija. Küsi endalt üks lihtne küsimus: kas ma tean seda või teen seda? Ja kui ei tee, siis katseta.

Selle raamatu loed sa läbi ühe õhtuga. Lihtsalt ja loogiliselt on kirja pandud olulisemad tõed ja tehnikad ning väikesed nipid, millega oma müüki värskendada. Kohustuslik kirjandus iga müügijuhi riiulil, mida alustavale müügitöötajale kätte anda ja tippu pürgijale ideede hankimiseks soovitada.

Kaupo EermeElektrilevi müügijuht

„Kuidas saada tippmüüjaks“ on hea, lihtne ja samas vastuolulisi tundeid tekitav raamat.
Vastuoluline on see just selles mõttes, et peame ennast eestlastena müügi suhtes kriitiliselt meelestatuks, taipamata, et meile meeldib osta ja nagu raamatu autor tabavalt kirjeldas „müüme ennast ise maha“.

Lugedes leiate end ilmselt mõtlemast, kas kasutada neid lihtsalt kirja pandud nippe ja soovitusi või mitte. „Mina“ ehk sisekõne ütleb, et see on ju manipuleeriv ega ole kliendi suhtes aus.
Samas meeldiks meile just positiivset ja meie kasust lähtuvat müüki kogeda.
Proovi ja sa ei kahetse, sest kaotada ei ole ju midagi „Sa kas võidad või õpid“.

Kui harjumuse kujundamiseks kulub keskmiselt kolm nädalat, siis teadlikul rakendamisel ja
käitumise muutumisel saad suurepäraseks müüjaks poolteise aasta pärast, mitte küll esmaspäevaks.
Kuid esmaspäeval ei keela sul keegi esimest mõtet rakendama hakata.

Raamatuklubi

Äripäeva raamatuklubi on Eesti peamine äriraamatute kirjastaja. Avaldame maailma parimaid
psühholoogia-, juhtimis- ja turundusteoseid, samuti investeerimisalast kirjandust. 

Oleme tegutsenud juba 20 aastat. Pikaajalisele kogemusele tuginedes teeme maailma uusimast ärikirjandusest hoolika valiku. Klubi liikmena võite kindel olla, et maailma tunnustatud autorite populaarsed teosed jõuavad teieni ja te ei pea vaeva nägema võõrkeelse kirjanduse laviinis tee leidmisega.

  • Klubi liige saab iga kuu värskelt ilmunud klubiraamatud 21% soodsamalt.
  • Raamatud saadame Omniva pakiautomaati tasuta.
  • Klubi liige saab raamatud tellida ka e-raamatuna.
  • Klubiraamatute eest saate mugavalt tasuda ka e-arve püsimaksega.
  • Kui ostate aasta jooksul 6 raamatut, võite valida kingiks ühe varem ilmunud raamatu.

Klubi liikmele saadame iga kuu (v.a juulis) 1-2 uut raamatut. Raamatute ostmisest saab loobuda klubi kodulehe kaudu, telefonitsi või e-posti teel.

© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]