Suure juhtimistarkuse väike käsiraamat

90 parimat juhtimistsitaati koos kasutusjuhistega

Suure juhtimistarkuse väike käsiraamat
James McGrath
Lehekülgi: 256
Ilmub: 20.05.2019
Kirjastus: Äripäev

James McGrathi sulest ilmunud „Suure juhtimistarkuse väike käsiraamat“ on järg tema menukile „Suurte juhtimisteooriate väikene käsiraamat“, mis hinnati aastal 2015 Suurbritannia juhtimisinstituudi ja Briti raamatukogu poolt praktilise juhi kategooria parimaks. Sarnaselt McGrathi eelmisele kogumikule külvab ka selle järg lugeja üle tarkuseteradega, millest enamik teooriaõpikuid vaikivad.

Kogumikus saavad sõna üksnes need, kes teavad, millest nad räägivad. Olgu selleks kasvõi legendaarne investeerimisguru Warren Buffett, kes on kord öelnud: „Töötajat värvates tuleb vaadata tema kolme omadust: siirust, arukust ja usinust. Kui tal esimest ei ole, siis teised kaks toovad sulle üksnes hukatust … Kui palkad kellegi, kes pole siiras, siis tahad pigem, et ta oleks loll ja laisk.“ Kuldsed sõnad, mis võtavad tabavalt kokku viimase üleilmse majanduskriisi, milles mängisid esimest viiulit ütlemata arukad ja motiveeritud, kuid samas uskumatult küünilised pankurid.

Kuid ajatud tsitaadid pole kaugeltki kõik, millega autor lugeja meeli köidab. McGrathi on peatükkidele lisanud ka isiklikke tähelepanekuid, mis aitavad loetut paremini mõista ning argipäeva põimida. Käsiraamatu üheks tugevuseks on seegi, et autor on kuni viimase silbini sümpaatselt konkreetset joont hoidnud. Kulub vaid napp viis minutit, kui sedagi, et tsitaadi tuumast end paari lehekülje abil läbi pureda.

Muu hulgas leiab kaante vahelt vastuseid sellistelegi küsimustele, kuidas:

  • juhtida, planeerida ning arendada oma äri,
  • juhtida iseend ja oma karjääri,
  • juhtida ning motiveerida inimesi,
  • klientidest oma partnerid kujundada.

Tsitaadiraamatust saavad uut hoogu nii need, kelle silmad on juba tippjuhi elu näinud, kui ka need, kes alles plaanivad juhatuse laua taga istet võtta.

Sisukord

Sisukord

Autorist, tänuavaldused   14
Sissejuhatus, tsitaatide valik   15
Mis kasu teil sellest raamatust on?   16
Kuidas see raamat on üles ehitatud   17
Kuidas sellest raamatust kõige rohkem kasu saada   18

1. OSA. EDUKA ÄRI JUHTIMINE   19

Sissejuhatus   21
1. Peter Drucker sellest, miks kliendid on tähtsamad kui kasum (valitud esikümnesse)   22
2. Jack Walsh konkurentsieelise vajadusest   24
3. Marvin Bower sellest, miks organisatsioonis on vaja rohkem sidusust ja vähem hierarhiat   26
4. Harold Geneen sellest, miks raha on kuningas   28
5. Andrew Carnegie pennide korjamisest   30
6. Sam Walton sellest, miks tuleks tavatarkust eirata   32
7. Jeff Bozos äri laiendamise kahest võimalusest   36
8. Philip Kotler turgude loomisest   38
9. Laurence J. Peter sellest, miks tõustakse karjääriredelil oma ebakompetentsuse tasandile   42
10. Warren Bennis sellest, miks raskustes olevad organisatsioonid vajavad eestvedamist, mitte karmimat juhtimist   44
Kokkuvõte   46

2. OSA. ISEENDA JA OMA KARJÄÄRI JUHTIMINE   47

Sissejuhatus   48
11. Theodore Levitt sellest, kuidas võtta oma karjääri kui äri   50
12. Henry Ford oma südame järgimisest   54
13. Dale Carnegie sellest, kellena inimesed teid näevad   56
14. Henry Ford enesekindlusest ja eneses kõhklemisest (valitud esikümnesse)   58
15. Molly Sargent sellest, kuidas investeerida kõige kallimasse varasse – iseendasse   60
16. Andrew Carnegie sellest, miks ei saa kõike ise teha   62
17. Thomas Alva Edison sellest, miks edu toob visadus, mitte inspiratsioon   64
18. Bill Watkins sellest, miks ei peaks kunagi juhtkonna arvamust küsima   66
19. Andrew Carnegie sellest, et karjääri tuleb panustada 100 protsenti oma energiast   68
20. Thomas Alva Edison aja säästmisest   70
Kokkuvõte   72

3. OSA. INIMESTE JA MEESKONDADE JUHTIMINE   73

Sissejuhatus   75
21. Charles Handy sellest, milles juhtimine peaks seisnema   76
22. Peter Drucker ja juhitöö 13 sõnaga   78
23. Peter Drucker sellest, kuidas õppida töötama sellega, mis sul on   80
24. Robert Townsend sellest, kuidas hoida organisatsioon tõhus, elujõuline ja trimmis   82
25. Warren Buffett sellest, miks trumpab töötajate värbamisel siirus arukuse ja usinuse üle (valitud esikümnesse)   84
26. Marcus Buckingham juhtidest ja kuldreeglist   86
27. Theodore Roosevelt sellest, miks mikrojuhtimine on halb   88
28. Dee Hock selle kohta, miks tuleks hoida asjad selged ja lihtsad   90
29. Alfred P. Sloan erandite kaudu juhtimisest   92
30. Jack Welch äri kolme peamise mõõdupuu kohta   94
31. Ron Dennis nõrgima lüli toetamisest   96
32. Zig Ziglar sellest, miks tuleb investeerida töötajate koolitamisse   98
Kokkuvõte   100

4. OSA. JUHTIMINE   101

Sissejuhatus   103
33. Warren Bennis juhiks saamisest (valitud esikümnesse)   104
34. Howard D. Schultz sellest, miks juhid peavad oma järgijatele andma tähenduse ja eesmärgi   106
35. Peter Drucker sellest, miks tulemused teevad juhist juhi   108
36. Warren Bennis sellest, miks juhid peavad oma sõnade järgi käima   110
37. Edward Deming sellest, kuidas saavutada järgijate silmis usaldust   112
38. Henry Mintzberg sellest, miks hea juhtimine ongi eestvedamine   114
39. S. K. Chakraborty organisatsiooni väärtuste allikast   116
40. Claude I. Taylor visiooni loomisest   118
41. Doris Kearns Goodwin sellest, miks juhtidel on vaja vastuvaidlemist   120
42. John Adams sellest, kuidas aru saada, kas te olete liider   122
Kokkuvõte   124

5. OSA. MOTIVATSIOON   125

Sissejuhatus   127
43. Robert Frost silmade avamisest töökohal   128
44. Kenneth ja Scott Blanchard vajadusest selgitada inimestele, miks nende töö on tähtis   130
45. Frederick Herzberg motivatsiooni allikatest (valitud esikümnesse)   132
46. Tom Peters sisemisest motivatsioonist   134
47. Kindral George S. Patton delegeerimise kaudu motiveerimisest   136
48. John Wooden sellest, miks on vaja hoolimist näidata   138
Kokkuvõte   140

6. OSA. OTSUSTAMINE   141

Sissejuhatus   143
49. Robert Townsend otsustamise lihtsustamisest   144
50. Helga Drummond sellest, miks ei peaks kunagi kaotustesse kinni jääma   146
51. Ken Blanchard eesliinile delegeerimisest   148
52. Bud Hadfield kõhutunde rollist otsustamises   150
53. Mary Parker Follett sellest, miks valikuid on alati rohkem kui kaks (valitud esikümnesse)   152
54. Rosabeth Moss Kanter sellest, miks parim info ei pesitse juhi kabinetis   154
55. Warren Bennis info ja selle tähenduse ülitähtsast erinevusest   156
56. Peter Drucker ja õigus ära öelda   158
Kokkuvõte   160

7. OSA. MUUDATUSTE JUHTIMINE   161

Sissejuhatus   163
57. Gary Hamel sellest, miks muudatus peaks toimuma alt üles   164
58. Michael Hammer ja James Champy sellest, miks liiga rohked muudatused võivad organisatsiooni tappa   166
59. Peter Drucker järjepidevuse säilitamisest muutmisprotsessi ajal   168
60. Daniel Webster sellest, miks muudatus ise pole tappev, vaid üleminek   170
61. Niccolò Machiavelli muudatuste vaenlastest (valitud esikümnesse)   172
62. Seth Godin vajadusest teha muudatusi enne, kui olete selleks sunnitud   174
63. Peter Drucker sellest, miks tuleks hoiduda organisatsioonikultuuri muutmisest   176
Kokkuvõte   178

8. OSA. PLANEERIMINE   179

Sissejuhatus   181
64. Dwight Eisenhower sellest, miks plaanid on kasutud, aga planeerimine hädavajalik   182
65. Andrew S. Grove sellest, miks on vaja paindlikku tööjõudu   184
66. Edmund Burke sellest, miks ei saa tulevikuplaane tehes lähtuda minevikusündmustest   186
67. James Yorke plaan B vajalikkusest   188
68. Michael E. Porter strateegia paikapanemisest   190
69. Winston Churchill vajadusest hinnata oma strateegiat (valitud esikümnesse)   192
Kokkuvõte   194

9. OSA. VÕIM JA MÕJUJÕUD   195

Sissejuhatus   196
70. Max Weber autoriteedist   198
71. John French jr ja Bertram Raven sotsiaalse võimu viiest allikast   200
72. Robin Sharma mõjujõu võimust   202
73. Niccolò Machiavelli ellujäämisest   204
74. Einstein sellest, miks peaks autoriteedi vastu võitlema   206
75. Rosabeth Moss Kanter ja Sophokles sellest, kuidas võimu kaotada (valitud esikümnesse)   208
Kokkuvõte   210

10. OSA. KLIENTIDE PARTNERIKS MUUTMINE   211

Sissejuhatus   213
76. Clayton M. Christensen sellest, kuidas kliendid teie organisatsiooni valitsevad   214
77. Dale Carnegie sellest, miks asi ei keerle teie ümber (valitud esikümnesse)   216
78. Bill Gates sellest, mida saab õppida rahulolematutelt klientidelt   218
79. Tom Peters sellest, miks tuleb alati vähem lubada ja rohkem teha   220
80. Warren Buffett sellest, kuidas kaotada head mainet   222
81. Jeff Bezos halbade uudiste mõju kohta digitaalajastul   224
82. Warren Bennis võrdleva analüüsi väärtusest   226
Kokkuvõte   228

11. OSA. MITMESUGUST TARKUST   229

Sissejuhatus   231
83. Elvis Presley teadmisest, milliseid eksperte te vajate   232
84. Eileen C. Shapiro vajadusest vältida juhtimises moeröögatustega kaasa minemist   234
85. John Pierpont Morgan sellest, miks peaks aruandes alati esitama lahendusi, mitte probleeme   236
86. Peter Drucker mõtisklemise ja kaalutlemise väärtusest   238
87. Abraham Maslow sellest, miks tuleb anda endast parim   240
88. Aaron Levenstein nähtamatust statistikast   242
89. David Packard marketingi tähtsusest   244
90. Alan Kay läbikukkumise väärtusest   246
Kokkuvõte   248
Juhtimistarkuse tsitaatide esikümme   249
Lugemissoovitusi   252
Tsitaatide autorid   253

Raamatuklubi

Äripäeva raamatuklubi on Eesti peamine äriraamatute kirjastaja. Avaldame maailma parimaid
psühholoogia-, juhtimis- ja turundusteoseid, samuti investeerimisalast kirjandust. 

Oleme tegutsenud juba 20 aastat. Pikaajalisele kogemusele tuginedes teeme maailma uusimast ärikirjandusest hoolika valiku. Klubi liikmena võite kindel olla, et maailma tunnustatud autorite populaarsed teosed jõuavad teieni ja te ei pea vaeva nägema võõrkeelse kirjanduse laviinis tee leidmisega.

  • Klubi liige saab iga kuu värskelt ilmunud klubiraamatud kuni 20% soodsamalt.
  • Raamatud saadame Omniva pakiautomaati tasuta.
  • Klubi liige saab raamatud tellida ka e-raamatuna.
  • Klubiraamatute eest saate mugavalt tasuda ka e-arve püsimaksega.
  • Kui ostate aasta jooksul 6 raamatut, võite valida kingiks ühe varem ilmunud raamatu.

Klubi liikmele saadame iga kuu (v.a juulis) 1-2 uut raamatut. Raamatute ostmisest saab loobuda klubi kodulehe kaudu, telefonitsi või e-posti teel.

Tellimine
Paberraamat
TARNE 3-4 tööpäeva
NaN €
E-raamat
NaN €
Näita käibemaksuga
Suure juhtimistarkuse väike käsiraamat

Suure juhtimistarkuse väike käsiraamat

James McGrath
90 parimat juhtimistsitaati koos kasutusjuhistega
Tellimine
Paberraamat
TARNE 3-4 tööpäeva
NaN €
E-raamat
NaN €
Näita käibemaksuga

Kirjeldus

James McGrathi sulest ilmunud „Suure juhtimistarkuse väike käsiraamat“ on järg tema menukile „Suurte juhtimisteooriate väikene käsiraamat“, mis hinnati aastal 2015 Suurbritannia juhtimisinstituudi ja Briti raamatukogu poolt praktilise juhi kategooria parimaks. Sarnaselt McGrathi eelmisele kogumikule külvab ka selle järg lugeja üle tarkuseteradega, millest enamik teooriaõpikuid vaikivad.

Kogumikus saavad sõna üksnes need, kes teavad, millest nad räägivad. Olgu selleks kasvõi legendaarne investeerimisguru Warren Buffett, kes on kord öelnud: „Töötajat värvates tuleb vaadata tema kolme omadust: siirust, arukust ja usinust. Kui tal esimest ei ole, siis teised kaks toovad sulle üksnes hukatust … Kui palkad kellegi, kes pole siiras, siis tahad pigem, et ta oleks loll ja laisk.“ Kuldsed sõnad, mis võtavad tabavalt kokku viimase üleilmse majanduskriisi, milles mängisid esimest viiulit ütlemata arukad ja motiveeritud, kuid samas uskumatult küünilised pankurid.

Kuid ajatud tsitaadid pole kaugeltki kõik, millega autor lugeja meeli köidab. McGrathi on peatükkidele lisanud ka isiklikke tähelepanekuid, mis aitavad loetut paremini mõista ning argipäeva põimida. Käsiraamatu üheks tugevuseks on seegi, et autor on kuni viimase silbini sümpaatselt konkreetset joont hoidnud. Kulub vaid napp viis minutit, kui sedagi, et tsitaadi tuumast end paari lehekülje abil läbi pureda.

Muu hulgas leiab kaante vahelt vastuseid sellistelegi küsimustele, kuidas:

  • juhtida, planeerida ning arendada oma äri,
  • juhtida iseend ja oma karjääri,
  • juhtida ning motiveerida inimesi,
  • klientidest oma partnerid kujundada.

Tsitaadiraamatust saavad uut hoogu nii need, kelle silmad on juba tippjuhi elu näinud, kui ka need, kes alles plaanivad juhatuse laua taga istet võtta.

Lisainfo

James McGrath
Lehekülgi: 256
Ilmub: 20.05.2019
Kirjastus: Äripäev

Sisukord

Sisukord

Autorist, tänuavaldused   14
Sissejuhatus, tsitaatide valik   15
Mis kasu teil sellest raamatust on?   16
Kuidas see raamat on üles ehitatud   17
Kuidas sellest raamatust kõige rohkem kasu saada   18

1. OSA. EDUKA ÄRI JUHTIMINE   19

Sissejuhatus   21
1. Peter Drucker sellest, miks kliendid on tähtsamad kui kasum (valitud esikümnesse)   22
2. Jack Walsh konkurentsieelise vajadusest   24
3. Marvin Bower sellest, miks organisatsioonis on vaja rohkem sidusust ja vähem hierarhiat   26
4. Harold Geneen sellest, miks raha on kuningas   28
5. Andrew Carnegie pennide korjamisest   30
6. Sam Walton sellest, miks tuleks tavatarkust eirata   32
7. Jeff Bozos äri laiendamise kahest võimalusest   36
8. Philip Kotler turgude loomisest   38
9. Laurence J. Peter sellest, miks tõustakse karjääriredelil oma ebakompetentsuse tasandile   42
10. Warren Bennis sellest, miks raskustes olevad organisatsioonid vajavad eestvedamist, mitte karmimat juhtimist   44
Kokkuvõte   46

2. OSA. ISEENDA JA OMA KARJÄÄRI JUHTIMINE   47

Sissejuhatus   48
11. Theodore Levitt sellest, kuidas võtta oma karjääri kui äri   50
12. Henry Ford oma südame järgimisest   54
13. Dale Carnegie sellest, kellena inimesed teid näevad   56
14. Henry Ford enesekindlusest ja eneses kõhklemisest (valitud esikümnesse)   58
15. Molly Sargent sellest, kuidas investeerida kõige kallimasse varasse – iseendasse   60
16. Andrew Carnegie sellest, miks ei saa kõike ise teha   62
17. Thomas Alva Edison sellest, miks edu toob visadus, mitte inspiratsioon   64
18. Bill Watkins sellest, miks ei peaks kunagi juhtkonna arvamust küsima   66
19. Andrew Carnegie sellest, et karjääri tuleb panustada 100 protsenti oma energiast   68
20. Thomas Alva Edison aja säästmisest   70
Kokkuvõte   72

3. OSA. INIMESTE JA MEESKONDADE JUHTIMINE   73

Sissejuhatus   75
21. Charles Handy sellest, milles juhtimine peaks seisnema   76
22. Peter Drucker ja juhitöö 13 sõnaga   78
23. Peter Drucker sellest, kuidas õppida töötama sellega, mis sul on   80
24. Robert Townsend sellest, kuidas hoida organisatsioon tõhus, elujõuline ja trimmis   82
25. Warren Buffett sellest, miks trumpab töötajate värbamisel siirus arukuse ja usinuse üle (valitud esikümnesse)   84
26. Marcus Buckingham juhtidest ja kuldreeglist   86
27. Theodore Roosevelt sellest, miks mikrojuhtimine on halb   88
28. Dee Hock selle kohta, miks tuleks hoida asjad selged ja lihtsad   90
29. Alfred P. Sloan erandite kaudu juhtimisest   92
30. Jack Welch äri kolme peamise mõõdupuu kohta   94
31. Ron Dennis nõrgima lüli toetamisest   96
32. Zig Ziglar sellest, miks tuleb investeerida töötajate koolitamisse   98
Kokkuvõte   100

4. OSA. JUHTIMINE   101

Sissejuhatus   103
33. Warren Bennis juhiks saamisest (valitud esikümnesse)   104
34. Howard D. Schultz sellest, miks juhid peavad oma järgijatele andma tähenduse ja eesmärgi   106
35. Peter Drucker sellest, miks tulemused teevad juhist juhi   108
36. Warren Bennis sellest, miks juhid peavad oma sõnade järgi käima   110
37. Edward Deming sellest, kuidas saavutada järgijate silmis usaldust   112
38. Henry Mintzberg sellest, miks hea juhtimine ongi eestvedamine   114
39. S. K. Chakraborty organisatsiooni väärtuste allikast   116
40. Claude I. Taylor visiooni loomisest   118
41. Doris Kearns Goodwin sellest, miks juhtidel on vaja vastuvaidlemist   120
42. John Adams sellest, kuidas aru saada, kas te olete liider   122
Kokkuvõte   124

5. OSA. MOTIVATSIOON   125

Sissejuhatus   127
43. Robert Frost silmade avamisest töökohal   128
44. Kenneth ja Scott Blanchard vajadusest selgitada inimestele, miks nende töö on tähtis   130
45. Frederick Herzberg motivatsiooni allikatest (valitud esikümnesse)   132
46. Tom Peters sisemisest motivatsioonist   134
47. Kindral George S. Patton delegeerimise kaudu motiveerimisest   136
48. John Wooden sellest, miks on vaja hoolimist näidata   138
Kokkuvõte   140

6. OSA. OTSUSTAMINE   141

Sissejuhatus   143
49. Robert Townsend otsustamise lihtsustamisest   144
50. Helga Drummond sellest, miks ei peaks kunagi kaotustesse kinni jääma   146
51. Ken Blanchard eesliinile delegeerimisest   148
52. Bud Hadfield kõhutunde rollist otsustamises   150
53. Mary Parker Follett sellest, miks valikuid on alati rohkem kui kaks (valitud esikümnesse)   152
54. Rosabeth Moss Kanter sellest, miks parim info ei pesitse juhi kabinetis   154
55. Warren Bennis info ja selle tähenduse ülitähtsast erinevusest   156
56. Peter Drucker ja õigus ära öelda   158
Kokkuvõte   160

7. OSA. MUUDATUSTE JUHTIMINE   161

Sissejuhatus   163
57. Gary Hamel sellest, miks muudatus peaks toimuma alt üles   164
58. Michael Hammer ja James Champy sellest, miks liiga rohked muudatused võivad organisatsiooni tappa   166
59. Peter Drucker järjepidevuse säilitamisest muutmisprotsessi ajal   168
60. Daniel Webster sellest, miks muudatus ise pole tappev, vaid üleminek   170
61. Niccolò Machiavelli muudatuste vaenlastest (valitud esikümnesse)   172
62. Seth Godin vajadusest teha muudatusi enne, kui olete selleks sunnitud   174
63. Peter Drucker sellest, miks tuleks hoiduda organisatsioonikultuuri muutmisest   176
Kokkuvõte   178

8. OSA. PLANEERIMINE   179

Sissejuhatus   181
64. Dwight Eisenhower sellest, miks plaanid on kasutud, aga planeerimine hädavajalik   182
65. Andrew S. Grove sellest, miks on vaja paindlikku tööjõudu   184
66. Edmund Burke sellest, miks ei saa tulevikuplaane tehes lähtuda minevikusündmustest   186
67. James Yorke plaan B vajalikkusest   188
68. Michael E. Porter strateegia paikapanemisest   190
69. Winston Churchill vajadusest hinnata oma strateegiat (valitud esikümnesse)   192
Kokkuvõte   194

9. OSA. VÕIM JA MÕJUJÕUD   195

Sissejuhatus   196
70. Max Weber autoriteedist   198
71. John French jr ja Bertram Raven sotsiaalse võimu viiest allikast   200
72. Robin Sharma mõjujõu võimust   202
73. Niccolò Machiavelli ellujäämisest   204
74. Einstein sellest, miks peaks autoriteedi vastu võitlema   206
75. Rosabeth Moss Kanter ja Sophokles sellest, kuidas võimu kaotada (valitud esikümnesse)   208
Kokkuvõte   210

10. OSA. KLIENTIDE PARTNERIKS MUUTMINE   211

Sissejuhatus   213
76. Clayton M. Christensen sellest, kuidas kliendid teie organisatsiooni valitsevad   214
77. Dale Carnegie sellest, miks asi ei keerle teie ümber (valitud esikümnesse)   216
78. Bill Gates sellest, mida saab õppida rahulolematutelt klientidelt   218
79. Tom Peters sellest, miks tuleb alati vähem lubada ja rohkem teha   220
80. Warren Buffett sellest, kuidas kaotada head mainet   222
81. Jeff Bezos halbade uudiste mõju kohta digitaalajastul   224
82. Warren Bennis võrdleva analüüsi väärtusest   226
Kokkuvõte   228

11. OSA. MITMESUGUST TARKUST   229

Sissejuhatus   231
83. Elvis Presley teadmisest, milliseid eksperte te vajate   232
84. Eileen C. Shapiro vajadusest vältida juhtimises moeröögatustega kaasa minemist   234
85. John Pierpont Morgan sellest, miks peaks aruandes alati esitama lahendusi, mitte probleeme   236
86. Peter Drucker mõtisklemise ja kaalutlemise väärtusest   238
87. Abraham Maslow sellest, miks tuleb anda endast parim   240
88. Aaron Levenstein nähtamatust statistikast   242
89. David Packard marketingi tähtsusest   244
90. Alan Kay läbikukkumise väärtusest   246
Kokkuvõte   248
Juhtimistarkuse tsitaatide esikümme   249
Lugemissoovitusi   252
Tsitaatide autorid   253

Raamatuklubi

Äripäeva raamatuklubi on Eesti peamine äriraamatute kirjastaja. Avaldame maailma parimaid
psühholoogia-, juhtimis- ja turundusteoseid, samuti investeerimisalast kirjandust. 

Oleme tegutsenud juba 20 aastat. Pikaajalisele kogemusele tuginedes teeme maailma uusimast ärikirjandusest hoolika valiku. Klubi liikmena võite kindel olla, et maailma tunnustatud autorite populaarsed teosed jõuavad teieni ja te ei pea vaeva nägema võõrkeelse kirjanduse laviinis tee leidmisega.

  • Klubi liige saab iga kuu värskelt ilmunud klubiraamatud kuni 20% soodsamalt.
  • Raamatud saadame Omniva pakiautomaati tasuta.
  • Klubi liige saab raamatud tellida ka e-raamatuna.
  • Klubiraamatute eest saate mugavalt tasuda ka e-arve püsimaksega.
  • Kui ostate aasta jooksul 6 raamatut, võite valida kingiks ühe varem ilmunud raamatu.

Klubi liikmele saadame iga kuu (v.a juulis) 1-2 uut raamatut. Raamatute ostmisest saab loobuda klubi kodulehe kaudu, telefonitsi või e-posti teel.

© AS Äripäev 2000-2024
  • Aadress: Vana Lõuna 39/1, 19094 Tallinn
  • Klienditugi: 667 0099 (8:15-17:00)
  • E-post: [email protected]