Suure juhtimistarkuse väike käsiraamat
90 parimat juhtimistsitaati koos kasutusjuhistega
James McGrathi sulest ilmunud „Suure juhtimistarkuse väike käsiraamat“ on järg tema menukile „Suurte juhtimisteooriate väikene käsiraamat“, mis hinnati aastal 2015 Suurbritannia juhtimisinstituudi ja Briti raamatukogu poolt praktilise juhi kategooria parimaks. Sarnaselt McGrathi eelmisele kogumikule külvab ka selle järg lugeja üle tarkuseteradega, millest enamik teooriaõpikuid vaikivad.
Kogumikus saavad sõna üksnes need, kes teavad, millest nad räägivad. Olgu selleks kasvõi legendaarne investeerimisguru Warren Buffett, kes on kord öelnud: „Töötajat värvates tuleb vaadata tema kolme omadust: siirust, arukust ja usinust. Kui tal esimest ei ole, siis teised kaks toovad sulle üksnes hukatust … Kui palkad kellegi, kes pole siiras, siis tahad pigem, et ta oleks loll ja laisk.“ Kuldsed sõnad, mis võtavad tabavalt kokku viimase üleilmse majanduskriisi, milles mängisid esimest viiulit ütlemata arukad ja motiveeritud, kuid samas uskumatult küünilised pankurid.
Kuid ajatud tsitaadid pole kaugeltki kõik, millega autor lugeja meeli köidab. McGrathi on peatükkidele lisanud ka isiklikke tähelepanekuid, mis aitavad loetut paremini mõista ning argipäeva põimida. Käsiraamatu üheks tugevuseks on seegi, et autor on kuni viimase silbini sümpaatselt konkreetset joont hoidnud. Kulub vaid napp viis minutit, kui sedagi, et tsitaadi tuumast end paari lehekülje abil läbi pureda.
Muu hulgas leiab kaante vahelt vastuseid sellistelegi küsimustele, kuidas:
- juhtida, planeerida ning arendada oma äri,
- juhtida iseend ja oma karjääri,
- juhtida ning motiveerida inimesi,
- klientidest oma partnerid kujundada.
Tsitaadiraamatust saavad uut hoogu nii need, kelle silmad on juba tippjuhi elu näinud, kui ka need, kes alles plaanivad juhatuse laua taga istet võtta.
Sisukord
Sisukord
Autorist, tänuavaldused   14
 Sissejuhatus, tsitaatide valik   15
 Mis kasu teil sellest raamatust on?   16
 Kuidas see raamat on üles ehitatud   17
 Kuidas sellest raamatust kõige rohkem kasu saada   18
 
 1. OSA. EDUKA ÄRI JUHTIMINE   19
 
 Sissejuhatus   21
 1. Peter Drucker sellest, miks kliendid on tähtsamad kui kasum (valitud esikümnesse)   22
 2. Jack Walsh konkurentsieelise vajadusest   24
 3. Marvin Bower sellest, miks organisatsioonis on vaja rohkem sidusust ja vähem hierarhiat   26
 4. Harold Geneen sellest, miks raha on kuningas   28
 5. Andrew Carnegie pennide korjamisest   30
 6. Sam Walton sellest, miks tuleks tavatarkust eirata   32
 7. Jeff Bozos äri laiendamise kahest võimalusest   36
 8. Philip Kotler turgude loomisest   38
 9. Laurence J. Peter sellest, miks tõustakse karjääriredelil oma ebakompetentsuse tasandile   42
 10. Warren Bennis sellest, miks raskustes olevad organisatsioonid vajavad eestvedamist, mitte karmimat juhtimist   44
 Kokkuvõte   46
 
 2. OSA. ISEENDA JA OMA KARJÄÄRI JUHTIMINE   47
 
 Sissejuhatus   48
 11. Theodore Levitt sellest, kuidas võtta oma karjääri kui äri   50
 12. Henry Ford oma südame järgimisest   54
 13. Dale Carnegie sellest, kellena inimesed teid näevad   56
 14. Henry Ford enesekindlusest ja eneses kõhklemisest (valitud esikümnesse)   58
 15. Molly Sargent sellest, kuidas investeerida kõige kallimasse varasse – iseendasse   60
 16. Andrew Carnegie sellest, miks ei saa kõike ise teha   62
 17. Thomas Alva Edison sellest, miks edu toob visadus, mitte inspiratsioon   64
 18. Bill Watkins sellest, miks ei peaks kunagi juhtkonna arvamust küsima   66
 19. Andrew Carnegie sellest, et karjääri tuleb panustada 100 protsenti oma energiast   68
 20. Thomas Alva Edison aja säästmisest   70
 Kokkuvõte   72
 
 3. OSA. INIMESTE JA MEESKONDADE JUHTIMINE   73
 
 Sissejuhatus   75
 21. Charles Handy sellest, milles juhtimine peaks seisnema   76
 22. Peter Drucker ja juhitöö 13 sõnaga   78
 23. Peter Drucker sellest, kuidas õppida töötama sellega, mis sul on   80
 24. Robert Townsend sellest, kuidas hoida organisatsioon tõhus, elujõuline ja trimmis   82
 25. Warren Buffett sellest, miks trumpab töötajate värbamisel siirus arukuse ja usinuse üle (valitud esikümnesse)   84
 26. Marcus Buckingham juhtidest ja kuldreeglist   86
 27. Theodore Roosevelt sellest, miks mikrojuhtimine on halb   88
 28. Dee Hock selle kohta, miks tuleks hoida asjad selged ja lihtsad   90
 29. Alfred P. Sloan erandite kaudu juhtimisest   92
 30. Jack Welch äri kolme peamise mõõdupuu kohta   94
 31. Ron Dennis nõrgima lüli toetamisest   96
 32. Zig Ziglar sellest, miks tuleb investeerida töötajate koolitamisse   98
 Kokkuvõte   100
 
 4. OSA. JUHTIMINE   101
 
 Sissejuhatus   103
 33. Warren Bennis juhiks saamisest (valitud esikümnesse)   104
 34. Howard D. Schultz sellest, miks juhid peavad oma järgijatele andma tähenduse ja eesmärgi   106
 35. Peter Drucker sellest, miks tulemused teevad juhist juhi   108
 36. Warren Bennis sellest, miks juhid peavad oma sõnade järgi käima   110
 37. Edward Deming sellest, kuidas saavutada järgijate silmis usaldust   112
 38. Henry Mintzberg sellest, miks hea juhtimine ongi eestvedamine   114
 39. S. K. Chakraborty organisatsiooni väärtuste allikast   116
 40. Claude I. Taylor visiooni loomisest   118
 41. Doris Kearns Goodwin sellest, miks juhtidel on vaja vastuvaidlemist   120
 42. John Adams sellest, kuidas aru saada, kas te olete liider   122
 Kokkuvõte   124
 
 5. OSA. MOTIVATSIOON   125
 
 Sissejuhatus   127
 43. Robert Frost silmade avamisest töökohal   128
 44. Kenneth ja Scott Blanchard vajadusest selgitada inimestele, miks nende töö on tähtis   130
 45. Frederick Herzberg motivatsiooni allikatest (valitud esikümnesse)   132
 46. Tom Peters sisemisest motivatsioonist   134
 47. Kindral George S. Patton delegeerimise kaudu motiveerimisest   136
 48. John Wooden sellest, miks on vaja hoolimist näidata   138
 Kokkuvõte   140
 
 6. OSA. OTSUSTAMINE   141
 
 Sissejuhatus   143
 49. Robert Townsend otsustamise lihtsustamisest   144
 50. Helga Drummond sellest, miks ei peaks kunagi kaotustesse kinni jääma   146
 51. Ken Blanchard eesliinile delegeerimisest   148
 52. Bud Hadfield kõhutunde rollist otsustamises   150
 53. Mary Parker Follett sellest, miks valikuid on alati rohkem kui kaks (valitud esikümnesse)   152
 54. Rosabeth Moss Kanter sellest, miks parim info ei pesitse juhi kabinetis   154
 55. Warren Bennis info ja selle tähenduse ülitähtsast erinevusest   156
 56. Peter Drucker ja õigus ära öelda   158
 Kokkuvõte   160
 
 7. OSA. MUUDATUSTE JUHTIMINE   161
 
 Sissejuhatus   163
 57. Gary Hamel sellest, miks muudatus peaks toimuma alt üles   164
 58. Michael Hammer ja James Champy sellest, miks liiga rohked muudatused võivad organisatsiooni tappa   166
 59. Peter Drucker järjepidevuse säilitamisest muutmisprotsessi ajal   168
 60. Daniel Webster sellest, miks muudatus ise pole tappev, vaid üleminek   170
 61. Niccolò Machiavelli muudatuste vaenlastest (valitud esikümnesse)   172
 62. Seth Godin vajadusest teha muudatusi enne, kui olete selleks sunnitud   174
 63. Peter Drucker sellest, miks tuleks hoiduda organisatsioonikultuuri muutmisest   176
 Kokkuvõte   178
 
 8. OSA. PLANEERIMINE   179
 
 Sissejuhatus   181
 64. Dwight Eisenhower sellest, miks plaanid on kasutud, aga planeerimine hädavajalik   182
 65. Andrew S. Grove sellest, miks on vaja paindlikku tööjõudu   184
 66. Edmund Burke sellest, miks ei saa tulevikuplaane tehes lähtuda minevikusündmustest   186
 67. James Yorke plaan B vajalikkusest   188
 68. Michael E. Porter strateegia paikapanemisest   190
 69. Winston Churchill vajadusest hinnata oma strateegiat (valitud esikümnesse)   192
 Kokkuvõte   194
 
 9. OSA. VÕIM JA MÕJUJÕUD   195
 
 Sissejuhatus   196
 70. Max Weber autoriteedist   198
 71. John French jr ja Bertram Raven sotsiaalse võimu viiest allikast   200
 72. Robin Sharma mõjujõu võimust   202
 73. Niccolò Machiavelli ellujäämisest   204
 74. Einstein sellest, miks peaks autoriteedi vastu võitlema   206
 75. Rosabeth Moss Kanter ja Sophokles sellest, kuidas võimu kaotada (valitud esikümnesse)   208
 Kokkuvõte   210
 
 10. OSA. KLIENTIDE PARTNERIKS MUUTMINE   211
 
 Sissejuhatus   213
 76. Clayton M. Christensen sellest, kuidas kliendid teie organisatsiooni valitsevad   214
 77. Dale Carnegie sellest, miks asi ei keerle teie ümber (valitud esikümnesse)   216
 78. Bill Gates sellest, mida saab õppida rahulolematutelt klientidelt   218
 79. Tom Peters sellest, miks tuleb alati vähem lubada ja rohkem teha   220
 80. Warren Buffett sellest, kuidas kaotada head mainet   222
 81. Jeff Bezos halbade uudiste mõju kohta digitaalajastul   224
 82. Warren Bennis võrdleva analüüsi väärtusest   226
 Kokkuvõte   228
 
 11. OSA. MITMESUGUST TARKUST   229
 
 Sissejuhatus   231
 83. Elvis Presley teadmisest, milliseid eksperte te vajate   232
 84. Eileen C. Shapiro vajadusest vältida juhtimises moeröögatustega kaasa minemist   234
 85. John Pierpont Morgan sellest, miks peaks aruandes alati esitama lahendusi, mitte probleeme   236
 86. Peter Drucker mõtisklemise ja kaalutlemise väärtusest   238
 87. Abraham Maslow sellest, miks tuleb anda endast parim   240
 88. Aaron Levenstein nähtamatust statistikast   242
 89. David Packard marketingi tähtsusest   244
 90. Alan Kay läbikukkumise väärtusest   246
 Kokkuvõte   248
 Juhtimistarkuse tsitaatide esikümme   249
 Lugemissoovitusi   252
 Tsitaatide autorid   253
Raamatuklubi
Äripäeva raamatuklubi on Eesti peamine äriraamatute kirjastaja. Avaldame maailma parimaid
psühholoogia-, juhtimis- ja turundusteoseid, samuti investeerimisalast kirjandust. 
Oleme tegutsenud juba 20 aastat. Pikaajalisele kogemusele tuginedes teeme maailma uusimast ärikirjandusest hoolika valiku. Klubi liikmena võite kindel olla, et maailma tunnustatud autorite populaarsed teosed jõuavad teieni ja te ei pea vaeva nägema võõrkeelse kirjanduse laviinis tee leidmisega.
- Klubi liige saab iga kuu värskelt ilmunud klubiraamatud kuni 20% soodsamalt.
- Raamatud saadame Omniva pakiautomaati tasuta.
- Klubi liige saab raamatud tellida ka e-raamatuna.
- Klubiraamatute eest saate mugavalt tasuda ka e-arve püsimaksega.
- Kui ostate aasta jooksul 6 raamatut, võite valida kingiks ühe varem ilmunud raamatu.
Klubi liikmele saadame iga kuu (v.a juulis) 1-2 uut raamatut. Raamatute ostmisest saab loobuda klubi kodulehe kaudu, telefonitsi või e-posti teel.
Suure juhtimistarkuse väike käsiraamat
Kirjeldus
James McGrathi sulest ilmunud „Suure juhtimistarkuse väike käsiraamat“ on järg tema menukile „Suurte juhtimisteooriate väikene käsiraamat“, mis hinnati aastal 2015 Suurbritannia juhtimisinstituudi ja Briti raamatukogu poolt praktilise juhi kategooria parimaks. Sarnaselt McGrathi eelmisele kogumikule külvab ka selle järg lugeja üle tarkuseteradega, millest enamik teooriaõpikuid vaikivad.
Kogumikus saavad sõna üksnes need, kes teavad, millest nad räägivad. Olgu selleks kasvõi legendaarne investeerimisguru Warren Buffett, kes on kord öelnud: „Töötajat värvates tuleb vaadata tema kolme omadust: siirust, arukust ja usinust. Kui tal esimest ei ole, siis teised kaks toovad sulle üksnes hukatust … Kui palkad kellegi, kes pole siiras, siis tahad pigem, et ta oleks loll ja laisk.“ Kuldsed sõnad, mis võtavad tabavalt kokku viimase üleilmse majanduskriisi, milles mängisid esimest viiulit ütlemata arukad ja motiveeritud, kuid samas uskumatult küünilised pankurid.
Kuid ajatud tsitaadid pole kaugeltki kõik, millega autor lugeja meeli köidab. McGrathi on peatükkidele lisanud ka isiklikke tähelepanekuid, mis aitavad loetut paremini mõista ning argipäeva põimida. Käsiraamatu üheks tugevuseks on seegi, et autor on kuni viimase silbini sümpaatselt konkreetset joont hoidnud. Kulub vaid napp viis minutit, kui sedagi, et tsitaadi tuumast end paari lehekülje abil läbi pureda.
Muu hulgas leiab kaante vahelt vastuseid sellistelegi küsimustele, kuidas:
- juhtida, planeerida ning arendada oma äri,
- juhtida iseend ja oma karjääri,
- juhtida ning motiveerida inimesi,
- klientidest oma partnerid kujundada.
Tsitaadiraamatust saavad uut hoogu nii need, kelle silmad on juba tippjuhi elu näinud, kui ka need, kes alles plaanivad juhatuse laua taga istet võtta.
Sisukord
Autorist, tänuavaldused   14
 Sissejuhatus, tsitaatide valik   15
 Mis kasu teil sellest raamatust on?   16
 Kuidas see raamat on üles ehitatud   17
 Kuidas sellest raamatust kõige rohkem kasu saada   18
 
 1. OSA. EDUKA ÄRI JUHTIMINE   19
 
 Sissejuhatus   21
 1. Peter Drucker sellest, miks kliendid on tähtsamad kui kasum (valitud esikümnesse)   22
 2. Jack Walsh konkurentsieelise vajadusest   24
 3. Marvin Bower sellest, miks organisatsioonis on vaja rohkem sidusust ja vähem hierarhiat   26
 4. Harold Geneen sellest, miks raha on kuningas   28
 5. Andrew Carnegie pennide korjamisest   30
 6. Sam Walton sellest, miks tuleks tavatarkust eirata   32
 7. Jeff Bozos äri laiendamise kahest võimalusest   36
 8. Philip Kotler turgude loomisest   38
 9. Laurence J. Peter sellest, miks tõustakse karjääriredelil oma ebakompetentsuse tasandile   42
 10. Warren Bennis sellest, miks raskustes olevad organisatsioonid vajavad eestvedamist, mitte karmimat juhtimist   44
 Kokkuvõte   46
 
 2. OSA. ISEENDA JA OMA KARJÄÄRI JUHTIMINE   47
 
 Sissejuhatus   48
 11. Theodore Levitt sellest, kuidas võtta oma karjääri kui äri   50
 12. Henry Ford oma südame järgimisest   54
 13. Dale Carnegie sellest, kellena inimesed teid näevad   56
 14. Henry Ford enesekindlusest ja eneses kõhklemisest (valitud esikümnesse)   58
 15. Molly Sargent sellest, kuidas investeerida kõige kallimasse varasse – iseendasse   60
 16. Andrew Carnegie sellest, miks ei saa kõike ise teha   62
 17. Thomas Alva Edison sellest, miks edu toob visadus, mitte inspiratsioon   64
 18. Bill Watkins sellest, miks ei peaks kunagi juhtkonna arvamust küsima   66
 19. Andrew Carnegie sellest, et karjääri tuleb panustada 100 protsenti oma energiast   68
 20. Thomas Alva Edison aja säästmisest   70
 Kokkuvõte   72
 
 3. OSA. INIMESTE JA MEESKONDADE JUHTIMINE   73
 
 Sissejuhatus   75
 21. Charles Handy sellest, milles juhtimine peaks seisnema   76
 22. Peter Drucker ja juhitöö 13 sõnaga   78
 23. Peter Drucker sellest, kuidas õppida töötama sellega, mis sul on   80
 24. Robert Townsend sellest, kuidas hoida organisatsioon tõhus, elujõuline ja trimmis   82
 25. Warren Buffett sellest, miks trumpab töötajate värbamisel siirus arukuse ja usinuse üle (valitud esikümnesse)   84
 26. Marcus Buckingham juhtidest ja kuldreeglist   86
 27. Theodore Roosevelt sellest, miks mikrojuhtimine on halb   88
 28. Dee Hock selle kohta, miks tuleks hoida asjad selged ja lihtsad   90
 29. Alfred P. Sloan erandite kaudu juhtimisest   92
 30. Jack Welch äri kolme peamise mõõdupuu kohta   94
 31. Ron Dennis nõrgima lüli toetamisest   96
 32. Zig Ziglar sellest, miks tuleb investeerida töötajate koolitamisse   98
 Kokkuvõte   100
 
 4. OSA. JUHTIMINE   101
 
 Sissejuhatus   103
 33. Warren Bennis juhiks saamisest (valitud esikümnesse)   104
 34. Howard D. Schultz sellest, miks juhid peavad oma järgijatele andma tähenduse ja eesmärgi   106
 35. Peter Drucker sellest, miks tulemused teevad juhist juhi   108
 36. Warren Bennis sellest, miks juhid peavad oma sõnade järgi käima   110
 37. Edward Deming sellest, kuidas saavutada järgijate silmis usaldust   112
 38. Henry Mintzberg sellest, miks hea juhtimine ongi eestvedamine   114
 39. S. K. Chakraborty organisatsiooni väärtuste allikast   116
 40. Claude I. Taylor visiooni loomisest   118
 41. Doris Kearns Goodwin sellest, miks juhtidel on vaja vastuvaidlemist   120
 42. John Adams sellest, kuidas aru saada, kas te olete liider   122
 Kokkuvõte   124
 
 5. OSA. MOTIVATSIOON   125
 
 Sissejuhatus   127
 43. Robert Frost silmade avamisest töökohal   128
 44. Kenneth ja Scott Blanchard vajadusest selgitada inimestele, miks nende töö on tähtis   130
 45. Frederick Herzberg motivatsiooni allikatest (valitud esikümnesse)   132
 46. Tom Peters sisemisest motivatsioonist   134
 47. Kindral George S. Patton delegeerimise kaudu motiveerimisest   136
 48. John Wooden sellest, miks on vaja hoolimist näidata   138
 Kokkuvõte   140
 
 6. OSA. OTSUSTAMINE   141
 
 Sissejuhatus   143
 49. Robert Townsend otsustamise lihtsustamisest   144
 50. Helga Drummond sellest, miks ei peaks kunagi kaotustesse kinni jääma   146
 51. Ken Blanchard eesliinile delegeerimisest   148
 52. Bud Hadfield kõhutunde rollist otsustamises   150
 53. Mary Parker Follett sellest, miks valikuid on alati rohkem kui kaks (valitud esikümnesse)   152
 54. Rosabeth Moss Kanter sellest, miks parim info ei pesitse juhi kabinetis   154
 55. Warren Bennis info ja selle tähenduse ülitähtsast erinevusest   156
 56. Peter Drucker ja õigus ära öelda   158
 Kokkuvõte   160
 
 7. OSA. MUUDATUSTE JUHTIMINE   161
 
 Sissejuhatus   163
 57. Gary Hamel sellest, miks muudatus peaks toimuma alt üles   164
 58. Michael Hammer ja James Champy sellest, miks liiga rohked muudatused võivad organisatsiooni tappa   166
 59. Peter Drucker järjepidevuse säilitamisest muutmisprotsessi ajal   168
 60. Daniel Webster sellest, miks muudatus ise pole tappev, vaid üleminek   170
 61. Niccolò Machiavelli muudatuste vaenlastest (valitud esikümnesse)   172
 62. Seth Godin vajadusest teha muudatusi enne, kui olete selleks sunnitud   174
 63. Peter Drucker sellest, miks tuleks hoiduda organisatsioonikultuuri muutmisest   176
 Kokkuvõte   178
 
 8. OSA. PLANEERIMINE   179
 
 Sissejuhatus   181
 64. Dwight Eisenhower sellest, miks plaanid on kasutud, aga planeerimine hädavajalik   182
 65. Andrew S. Grove sellest, miks on vaja paindlikku tööjõudu   184
 66. Edmund Burke sellest, miks ei saa tulevikuplaane tehes lähtuda minevikusündmustest   186
 67. James Yorke plaan B vajalikkusest   188
 68. Michael E. Porter strateegia paikapanemisest   190
 69. Winston Churchill vajadusest hinnata oma strateegiat (valitud esikümnesse)   192
 Kokkuvõte   194
 
 9. OSA. VÕIM JA MÕJUJÕUD   195
 
 Sissejuhatus   196
 70. Max Weber autoriteedist   198
 71. John French jr ja Bertram Raven sotsiaalse võimu viiest allikast   200
 72. Robin Sharma mõjujõu võimust   202
 73. Niccolò Machiavelli ellujäämisest   204
 74. Einstein sellest, miks peaks autoriteedi vastu võitlema   206
 75. Rosabeth Moss Kanter ja Sophokles sellest, kuidas võimu kaotada (valitud esikümnesse)   208
 Kokkuvõte   210
 
 10. OSA. KLIENTIDE PARTNERIKS MUUTMINE   211
 
 Sissejuhatus   213
 76. Clayton M. Christensen sellest, kuidas kliendid teie organisatsiooni valitsevad   214
 77. Dale Carnegie sellest, miks asi ei keerle teie ümber (valitud esikümnesse)   216
 78. Bill Gates sellest, mida saab õppida rahulolematutelt klientidelt   218
 79. Tom Peters sellest, miks tuleb alati vähem lubada ja rohkem teha   220
 80. Warren Buffett sellest, kuidas kaotada head mainet   222
 81. Jeff Bezos halbade uudiste mõju kohta digitaalajastul   224
 82. Warren Bennis võrdleva analüüsi väärtusest   226
 Kokkuvõte   228
 
 11. OSA. MITMESUGUST TARKUST   229
 
 Sissejuhatus   231
 83. Elvis Presley teadmisest, milliseid eksperte te vajate   232
 84. Eileen C. Shapiro vajadusest vältida juhtimises moeröögatustega kaasa minemist   234
 85. John Pierpont Morgan sellest, miks peaks aruandes alati esitama lahendusi, mitte probleeme   236
 86. Peter Drucker mõtisklemise ja kaalutlemise väärtusest   238
 87. Abraham Maslow sellest, miks tuleb anda endast parim   240
 88. Aaron Levenstein nähtamatust statistikast   242
 89. David Packard marketingi tähtsusest   244
 90. Alan Kay läbikukkumise väärtusest   246
 Kokkuvõte   248
 Juhtimistarkuse tsitaatide esikümme   249
 Lugemissoovitusi   252
 Tsitaatide autorid   253
Äripäeva raamatuklubi on Eesti peamine äriraamatute kirjastaja. Avaldame maailma parimaid
psühholoogia-, juhtimis- ja turundusteoseid, samuti investeerimisalast kirjandust. 
Oleme tegutsenud juba 20 aastat. Pikaajalisele kogemusele tuginedes teeme maailma uusimast ärikirjandusest hoolika valiku. Klubi liikmena võite kindel olla, et maailma tunnustatud autorite populaarsed teosed jõuavad teieni ja te ei pea vaeva nägema võõrkeelse kirjanduse laviinis tee leidmisega.
- Klubi liige saab iga kuu värskelt ilmunud klubiraamatud kuni 20% soodsamalt.
- Raamatud saadame Omniva pakiautomaati tasuta.
- Klubi liige saab raamatud tellida ka e-raamatuna.
- Klubiraamatute eest saate mugavalt tasuda ka e-arve püsimaksega.
- Kui ostate aasta jooksul 6 raamatut, võite valida kingiks ühe varem ilmunud raamatu.
Klubi liikmele saadame iga kuu (v.a juulis) 1-2 uut raamatut. Raamatute ostmisest saab loobuda klubi kodulehe kaudu, telefonitsi või e-posti teel.